Rejpave dotazy k DnD
Zpět k patchování - právě jsem si prohlížel obsah D20 Past (na vysvětlenou - jde o variantu pro období Renesance - Současnost pro D20 Modern). Opět mi to připomnělo ideu univerzálních povolání v DnD. V D20 Modern je šest povolání - silný hrdina, obratný hrdina, odolný hrdina... ti mohou postupovat v tomto "povolání" a posléze si vzít pokročilé povolání (např. právě v Pastu - např. Mušketýr...) Docela hezké ne?
Naposledy upravil(a) Alnag dne 7. 3. 2005, 10:25, celkem upraveno 1 x.
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Boli tu uvahy o systemoch, ktore nepodporuju hack'n'slash - na fantasy odporucam The Shadow of Yesterday (http://castle.fantastika.sk/viewtopic.php?t=272), Sorcerer & Sword, The Riddle of Steel, Feng Shui, HeroQuest, FATE/FUDGE (http://www.faterpg.com/dl/FATE2fe.pdf, http://www.fudgerpg.com/fudge/getting.html).
M
M
Ne :>:o/Alnag píše:V D20 Modern je šest povolání - silný hrdina, obratný hrdina, odolný hrdina... ti mohou postupovat v tomto "povolání" a posléze si vzít pokročilé povolání (např. právě v Pastu - např. Mušketýr...) Docela hezké ne?
Jedna malicko obsolete vec - pochopil jsem to spravne tak, ze ve starsim adnd (2e) a pocita sance na zasah z obratnosti a poskozeni ze sily, kdezto v 3e se pocita oboji ze sily? v tom pripade chapu proc se dost lidem libi zustat v 2e, protoze mne osobne tohle prijde mnohem lepsi
ano, vim ze v 3e se to da udelat featem, ale 1) ten feat neco stoji, ze 2) jde to jenom u nekterych zbrani.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ne v ADnD se bonus ze síly k útoku a poškození v melee také počítá, ale až od vlastnosti 17 a 18. Válečník se silou 18 má ty ponusy ještě více rozlišené. V ADnD ovšem nezvyšuješ nikdy základní dovednsoti.
při střelbě se počítá bonus od obratnosti při vrhu a střelbě z luku, kuš je tuším bez bonusu (a nebo je to tak že na luk si můžeš vybrat a na kuš jenom z obratnosti).
Naopak ve 2E se nepočítá s použitím obratnosti v Melee, pokdu si pamatuji dobře tak s tím žádné pravidlo /Weapon profecienci nepočítá.
při střelbě se počítá bonus od obratnosti při vrhu a střelbě z luku, kuš je tuším bez bonusu (a nebo je to tak že na luk si můžeš vybrat a na kuš jenom z obratnosti).
Naopak ve 2E se nepočítá s použitím obratnosti v Melee, pokdu si pamatuji dobře tak s tím žádné pravidlo /Weapon profecienci nepočítá.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Prostě ADnD 2e je zbytečně složitá, komplikovaná a restriktivní. Hráči u ní zůstávají většinou ze zvyku (stejně jako někteří hardcore srdcaři ještě hrají ADnD 1e a nadávají, že 2e je fakt hnus...). Základní ideje hry však zůstávají stejné, atmosféra je prakticky totožná a nějaké detaily, jako jakou kostkou se hází nebo která vlastnost a jak se zvyšuje nebo nezvyšuje mně připadaj fakt malicherný k řešení. (Což říkám teď s jistým odstupem, před rokem dvěma bych se do krve hádal, že 3e je drsně lepší...)
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
2e, NEBO 3e?
v 3e je to napsané přímo u kouzla ve 2E je to v Monostrous Manualu na straně 377
v 3e je to napsané přímo u kouzla ve 2E je to v Monostrous Manualu na straně 377
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to potřebuješ Monstrous Manual, bez toho to nepůjde
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Quasit
- Vysloužilý démon
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 28. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Praha, Vršovice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud umíš anglicky, mohlo by ti pomoct SRD: http://www.wizards.com/default.asp?x=d20/article/srd35
Jestli používáš naše překlady, budeš si muset pomocí klíče vyhledat originální jména potvor a překlad schopností, ale koneckonců nic není zadarmo, že? Good luck
Jestli používáš naše překlady, budeš si muset pomocí klíče vyhledat originální jména potvor a překlad schopností, ale koneckonců nic není zadarmo, že? Good luck
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Promiň ačkoli jsme propagátorem SRD, v tomto případě jsem na něj zapoměl
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja bych rekl Spell Resistance a je to o drovech, ne?
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů