Pathfinder

Diskuze o d20 a rodině Dungeons and Dragons, nejhranějších RPG současnosti.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Choranzanus
Příspěvky: 182
Registrován: 18. 7. 2009, 22:32
Bydliště: Praha

Re: Pathfinder

Příspěvek od Choranzanus » 26. 11. 2010, 20:53

Tak já kdybych to DMoval tak bych ti to povolil seslat na sebe (v 3.5 edici, tam ten paladin s mečem a štítem zas není tak silný sám o sobě že by ho to nějak zvlášť zvýhodňovalo). Takovéhle věci holt záleží na DM, jak moc doslovně bere ta pravidla. Smysl samozřejmě dává obojí.
Chceš-li mít dobré nápady měj hodně nápadů.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7296
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinder

Příspěvek od Quentin » 26. 11. 2010, 21:31

V PF je lay on hands silnejsi. Healuje 1d6 za každý dva lvly a můžeš ho použít lvl/2+charisma x denně (+za feat ještě 2x), takže paladin se na šestym lvlu zvedne třeba 8x za 3d6.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 14:51

Re: Pathfinder

Příspěvek od BasilisK » 26. 11. 2010, 21:35

V trojkách (a půlkách) to je omezené na 1x denně? Já znám právě jen Pathfinder a když hrajeme Troiky tak se kolikrát ani nestačím divit :D
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7296
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinder

Příspěvek od Quentin » 26. 11. 2010, 21:41

Nepamatuju se už jak je to v 3,5e. Vim jen, ze ted je to silnejsi :-)

edit: tak driv to bylo paladin level × her Charisma bonus Hp za den, libovolne rozdelene
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
Choranzanus
Příspěvky: 182
Registrován: 18. 7. 2009, 22:32
Bydliště: Praha

Re: Pathfinder

Příspěvek od Choranzanus » 26. 11. 2010, 23:07

Ono je to ve skutečnosti dost silné pokud máš vysokou charismu. Na té šesté úrovni můžeš udělat třeba třicet životů a to je opravdu hodně na Su schopnost kterou sešleš v jednom kole. Proti nemrtvým je to dost silné. To Pathfinderovské mi nepřipadá ani lepší ani horší, jen jiné.

Pověz, je v tom Pathfinderu hodně takových změn, nebo je to nějaká výjimka?
Chceš-li mít dobré nápady měj hodně nápadů.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7296
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinder

Příspěvek od Quentin » 27. 11. 2010, 00:42

U kazdeho povolani je par malych zmen. Vetsinou zlepseni.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 14:51

Re: Pathfinder

Příspěvek od BasilisK » 27. 11. 2010, 08:31

Teď hrajeme trojky (+něco z 3.5 k tomu - prostě houserulnutý mix :D ) - v Pathfinderu je spousta takových drobností, které dokáží oživit i jinak celkem nudná povolání - např. Barbar má Zuřivost jako ve 3, ale v PF má navíc celkem dost různých Rage Powers - schopností které fungují při Zuřivosti... Sorcerer má Bloodlines - určují jeho schopnosti dle původu (např. jeho babička byla Upírka, jeho předek Démon nebo Drak atd...).
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 4959
Registrován: 2. 10. 2006, 20:04

Re: Pathfinder

Příspěvek od Naoki » 27. 11. 2010, 10:18

A co má fighter?
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.

Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7296
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinder

Příspěvek od Quentin » 27. 11. 2010, 10:45

Featy se u všech dávaj ne na každym třetim, ale na každym druhym lvlu. To sice s figterem nema co delat, ale spon ma ted feat na kazdym lvlu. Dál se mu přidalo:

Bravery (Ex): Starting at 2nd level, a fighter gains a +1
bonus on Will saves against fear. This bonus increases by
+1 for every four levels beyond 2nd.

Armor Training (Ex): Starting at 3rd level, a fighter
learns to be more maneuverable while wearing armor.
Whenever he is wearing armor, he reduces the armor
check penalty by 1 (to a minimum of 0) and increases the
maximum Dexterity bonus allowed by his armor by 1. Every
four levels thereafter (7th, 11th, and 15th), these bonuses
increase by +1 each time, to a maximum –4 reduction of the
armor check penalty and a +4 increase of the maximum
Dexterity bonus allowed.
In addition, a fighter can also move at his normal speed
while wearing medium armor. At 7th level, a fighter can
move at his normal speed while wearing heavy armor.

Weapon Training (Ex): Starting at 5th level, a fighter can
select one group of weapons, as noted below. Whenever he
attacks with a weapon from this group, he gains a +1 bonus
on attack and damage rolls.
Every four levels thereafter (9th, 13th, and 17th), a
fighter becomes further trained in another group of
weapons. He gains a +1 bonus on attack and damage rolls
when using a weapon from this group. In addition, the
bonuses granted by previous weapon groups increase by
+1 each. For example, when a fighter reaches 9th level,
he receives a +1 bonus on attack and damage rolls with
one weapon group and a +2 bonus on attack and damage
rolls with the weapon group selected at 5th level. Bonuses
granted from overlapping groups do not stack. Take the
highest bonus granted for a weapon if it resides in two or
more groups.
A fighter also adds this bonus to any combat maneuver
checks made with weapons from this group. This bonus
also applies to the fighter’s Combat Maneuver Defense
when defending against disarm and sunder attempts
made against weapons from this group.
Weapon groups are defined as follows (GMs may add
other weapons to these groups, or add entirely new groups):
Axes: battleaxe, dwarven waraxe, greataxe, handaxe,
heavy pick, light pick, orc double axe, and throwing axe.
Blades, Heavy: bastard sword, elven curve blade,
falchion, greatsword, longsword, scimitar, scythe, and
two-bladed sword.
Blades, Light: dagger, kama, kukri, rapier, sickle,
starknife, and short sword.
Bows: composite longbow, composite shortbow, longbow,
and shortbow.
Close: gauntlet, heavy shield, light shield, punching
dagger, sap, spiked armor, spiked gauntlet, spiked shield,
and unarmed strike.
Crossbows: hand crossbow, heavy crossbow, light crossbow,
heavy repeating crossbow, and light repeating crossbow.
Double: dire f lail, dwarven urgrosh, gnome hooked
hammer, orc double axe, quarterstaff, and two-bladed
sword.
Flails: dire f lail, f lail, heavy f lail, morningstar,
nunchaku, spiked chain, and whip.
Hammers: club, greatclub, heavy mace, light hammer,
light mace, and warhammer.
Monk: kama, nunchaku, quarterstaff, sai, shuriken,
siangham, and unarmed strike.
Natural: unarmed strike and all natural weapons, such
as bite, claw, gore, tail, and wing.
Pole Arms: glaive, guisarme, halberd, and ranseur.
Spears: javelin, lance, longspear, shortspear, spear,
and trident.
Thrown: blowgun, bolas, club, dagger, dart, half ling sling
staff, javelin, light hammer, net, shortspear, shuriken,
sling, spear, starknife, throwing axe, and trident.

Armor Mastery (Ex): At 19th level, a fighter gains DR
5/— whenever he is wearing armor or using a shield.

Weapon Mastery (Ex): At 20th level, a fighter chooses
one weapon, such as the longsword, greataxe, or longbow.
Any attacks made with that weapon automatically confirm
all critical threats and have their damage multiplier
increased by 1 (×2 becomes ×3, for example). In addition, he
cannot be disarmed while wielding a weapon of this type.


skoro všechno je na http://www.d20pfsrd.com/
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay” -Chris McDowall, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 14:51

Re: Pathfinder

Příspěvek od BasilisK » 27. 11. 2010, 11:44

Podle kámoše v PF trošku osekali kouzla (např. snížili dobu trvání u Neviditelnosti, prý tam změnili i savy u některých kouzel apod.)... Co jsem se díval tak asi největší změny jsou u Transmustation školy - některá kouzla (jedno) mají jiný level, přidali Plant Shape, Dragon Shape a ještě něco (mají varianty I-III). Jinak jsem kouzla nijak moc nezkoumal - je jich asi tak miliarda a přišlo mi to jako to nejnudnější čtení :D
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 4959
Registrován: 2. 10. 2006, 20:04

Re: Pathfinder

Příspěvek od Naoki » 27. 11. 2010, 13:46

hmm, velice pěkné :)

jak je to vlastně ještě s kombinace PF a 3,5? Jdou brát featy z 3,5 pro postavu v PF nebo jen při houserules?
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.

Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 673
Registrován: 28. 8. 2009, 14:51

Re: Pathfinder

Příspěvek od BasilisK » 27. 11. 2010, 14:08

Řekl bych, že většinou půjdou. Mnoho Featů z 3,5 je v PF a mají ještě někdy navíc nějakou drobnost...
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pathfinder

Příspěvek od Dalcor » 4. 12. 2010, 17:58

Tak Pathfinder je update DnD 3.5E a jedna z verzí tříapůlkového dé dvacet, takže je tam (skoro) plná kompaktibilita

Uživatelský avatar
Návštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: 28. 5. 2010, 10:12

Re: Pathfinder

Příspěvek od Návštěvník » 14. 3. 2011, 20:03

Hey hey, povedlo se mi (na druhý pokus) rituálně upálit core rulebook! Ještě včil mi smrdí byt :D Hold fantasy sucks
"Hraní RPG je v podstatě mírnější forma pedofilie, tak Vás zdravím - pedofilové!"
- Joachim Schmitke na srazu RPG komunity v USA (minutu před tím než byl vyveden)

Black Metal = Antihumanity, no place for political correctness

Jedna a jedna jsou slovy DVA (později nahrzeno by:

Napište úplný název první a nejznámější české hry na hrdiny, která je nepříliš zdařilou vykrádačkou nejúspějšnější rpg hry na světě (tm) (její zkratka je DrD):


aj vy redudantní židudanti

Samgar
Příspěvky: 11
Registrován: 27. 10. 2010, 00:36

Re: Pathfinder

Příspěvek od Samgar » 23. 3. 2011, 12:18

Problém DND je jednoznačně v classách. Arcane (i divine) casteři mají od jistého levelu navrh. Proto vítám posílení "melee" class a okleštění magie. Polymorph a Shapechange byla změněna do přijatelné formy, už se vám nestane, že se wizard na 10. levelu promění na hydru co má 10 útoků. O to víc mě zaráží, že Polymorph any Object nijak výrazně změněn nebyl a díky tomu je opět velmi mocný.
Z mého hlediska se konečně uplatnilo několik logických pravidel:
1) Monkovo Flurry of Blows se počítá jako two-weapon fighting-tudíž má na konci 7 attacků
2) "Power attack" na střelbu-Deadly Aim
3) Two-Weapon fighting byl velmi nevýhodný proti obludám s damage redukcí- ztratili jste mnohem víc, než maník s power attackem a obouručkou-problém byl vyřešen featy: Penetrating Strike a Greater Penetrating Strike
4) Animal Companion u Druidů a Rangerů byl změněn do zajímavější formy.
5) Paladin dostal aury,které ovlivňují i jeho spojence a Lay on Hands umí spoustu zajímavých věcí.
6)Barbariánův rage je velmi pěkně zpracován- dostáváte talenty (třeba Scent atd.)
7) Fighter dostává spoustu výhod ohledně zbrojí (třeba může mít větší dexu, snižuje armor check penalty atd.) a zbraní (+1 do attacku i do dmg na danou skupinu)
8) Sloučení skilů-Hide a Move Silently-Stealth, Spot,Listen a Search-Perception atd...
9) Vývoj featů například: Skill Focus- +3 do vybraného skillu, pokud máte v tom skillu 10 a víc ranků, tak už je to +6

Mohl bych tu jmenovat další x změn, ale nemá to cenu. Rozhodně Pathfinder stojí za ozkoušení, ikdyž si myslím, že na vysokých levelech to bude zase "sólo" hra pro castery.

Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host