/Naoki/ Trpasličí síň
/Naoki/ Trpasličí síň
Tlumený řev se mísil s pravidelným boucháním beranidla o bránu. Sekundy se měnily v minuty a minuty se měnily ve věčnost. S každým dalším dopadem skřípalo dřevo a brána se prohýbala; všichni měli před sebou živý obraz boje - ocel proti oceli, zlomené kosti, přetržené šlachy, padlé přátele... Mnoho dobrých trpaslíků padlo v obraně pevnosti, Moradin uvítal příliš mnoho bratrů ve zbraní ve své věčné kovárně. A kdo ví, co se stane, padne-li i tato síň...
Obrovská rána vytrhla trpaslíky z temných myšlenek. Ale realita nebyla o nic světlejší. Brána padla. Z ní se začali vynořovat orkové. 7 jich zaujalo bojové pozice a s nenávistí sledovali obránce na druhé straně síně. Po chvilce ze stínu vykročili další 2 orkové - dvoumetrový kolos oděný v kožené zbroji a třímajíc obrovskou dvoubřitou sekeru, a na druhé straně menší ne tak nebezpečně vyhlížející ork s kopím a šátkem přes jedno oko. Když došli blíž menší ork si rudými oči prohlídl síň, pak zaštěkal rozkazy v řečí jím vlastní a na adresu trpaslíků zařval: "Dnez my koupat važe krev!"
Postavy:
Fingalen: Dwarven Shaman
Ecthelion: Dwarven Ranger
Boubaque: Dwarven Warden
LZJ: Dwarven Invoker
Mytko: Dwarven Barbarian
Větší obrázek na http://sklad.obrazku.cz/obr191705_hala3.jpg (starší obrázky můžete nalézt v diskuzi)
Schody: schody vedou směrem nahoru a berou se jako difficult terén
Barikády: barikády poskytují cover. Na přelezení barikády se musí zaplatit standart akce, přelezání vyvolává AoO a kdo přelezává nebo stojí na barikádě poskytuje Combat Advantage. Pro Large potvoru představuje barikáda obzvláště těžký terén (3 body pohybu na 1 čvtereček), s tím že dokud stojí aspoň na jedno pole barikád, poskytuje Combat Advatange. Pro Huge a vyšší potvory je to pouze těžký terén.
Sloupy: sloupy překáží v pohyb stejně jako zeď a ruší i line of sight
Podmínky vítězství
Obránci vítězí, když se jim podaří zabít všechny útočníky
Útočníci vítězí, když se jim podaří zabít všechny obránce, nebo když se jeden ne-minionový útočník dostane na druhou chodbu (pole Ž7-10).
https://dicelog.com/joinlogdice
login: boubaque @ seznam . cz
heslo: rpgforum
129 - Trpaslici sin
Obrovská rána vytrhla trpaslíky z temných myšlenek. Ale realita nebyla o nic světlejší. Brána padla. Z ní se začali vynořovat orkové. 7 jich zaujalo bojové pozice a s nenávistí sledovali obránce na druhé straně síně. Po chvilce ze stínu vykročili další 2 orkové - dvoumetrový kolos oděný v kožené zbroji a třímajíc obrovskou dvoubřitou sekeru, a na druhé straně menší ne tak nebezpečně vyhlížející ork s kopím a šátkem přes jedno oko. Když došli blíž menší ork si rudými oči prohlídl síň, pak zaštěkal rozkazy v řečí jím vlastní a na adresu trpaslíků zařval: "Dnez my koupat važe krev!"
Postavy:
Fingalen: Dwarven Shaman
Ecthelion: Dwarven Ranger
Boubaque: Dwarven Warden
LZJ: Dwarven Invoker
Mytko: Dwarven Barbarian
Iniciativa píše:Troll: 27
Alchimisti 1-4: 19
Orci 1-3: 19
Boubaque: 17
Fingalen: 17
Ecthelion: 16
Mytko: 15
Sekeráč: 14
LZJ: 11
Orci A-D: 9
Větší obrázek na http://sklad.obrazku.cz/obr191705_hala3.jpg (starší obrázky můžete nalézt v diskuzi)
Schody: schody vedou směrem nahoru a berou se jako difficult terén
Barikády: barikády poskytují cover. Na přelezení barikády se musí zaplatit standart akce, přelezání vyvolává AoO a kdo přelezává nebo stojí na barikádě poskytuje Combat Advantage. Pro Large potvoru představuje barikáda obzvláště těžký terén (3 body pohybu na 1 čvtereček), s tím že dokud stojí aspoň na jedno pole barikád, poskytuje Combat Advatange. Pro Huge a vyšší potvory je to pouze těžký terén.
Sloupy: sloupy překáží v pohyb stejně jako zeď a ruší i line of sight
Podmínky vítězství
Obránci vítězí, když se jim podaří zabít všechny útočníky
Útočníci vítězí, když se jim podaří zabít všechny obránce, nebo když se jeden ne-minionový útočník dostane na druhou chodbu (pole Ž7-10).
https://dicelog.com/joinlogdice
login: boubaque @ seznam . cz
heslo: rpgforum
129 - Trpaslici sin
Naposledy upravil(a) Naoki dne 24. 10. 2009, 13:02, celkem upraveno 17 x.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Fingalen
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Medvedí šaman sa teší na bratov v zbroji..
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..
I've joined the resistance.
I've joined the resistance.
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Nějak se sem lidi nehrnou... kdyžtak mám připraveného wizarda a rogunu, kdyby někdo byl línej si ty postavy dělat...
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
"Baruk Khazad! Khazad ai-menu!"
Dáin, syn Duina Kovotepce z krve Dwáina Ocelové pěsti
Male Dwarf Ranger
Level 7
Good
Representing E^2
Strength 18(+4)
Constitution 12(+1)
Dexterity 16(+3)
Intelligence 10(+0)
Wisdom 15(+2)
Charisma 8(-1)
Maximum Hit Points: 59 [includes toughness]
Actual: 41
Bloodied: 29
Surge Value: 14
Surges / Day: 7 [includes constitution modifier]
Initiative: 1d20 +6 = + 3 [half level] + 3 [dexterity]
Base Strength Attack: 1d20 +11= + 3 [half level] + 4 [strength]+ 2 [magical weapon] + 2 [proficiency]
Damage:
main: d10+2(dwarven weapon training)+1(two weapon fighting)+4 (síla)+2(magical weapon) (d10+9)
offhand: d6+2(dwarven weapon training)+4 (síla)+2 (magical weapon) (d6+8)
Armor Class: 19 = 10 + 3 [half level] + 3 [dexterity]+ 3 [chainmail]+ 1[feat]+ 2 [m. armor]
Fortitude Defense: 21 = 10 + 3 [half level] + 1 [ranger] + 4 [strength] + 3 [amulet]
Reflex Defense: 21 = 10 + 3 [half level] + 1 [ranger] + 3 [dexterity]+ 1[feat]+ 3 [amulet]
Will Defense: 18 = 10 + 3 [half level] + 2 [wisdom]+ 3 [amulet]
Feats:
Dwarven Weapon Training
Chainmail Armor
Two Weapon Defense
Two Weapon Fighting
Toughness
Acrobatics: +11 = 3 [dexterity] + 3 [half level] + 5 [class training]
Arcana: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Athletics: +12 = 4 [strength] + 3 [half level] + 5 [class training]
Bluff: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Diplomacy: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Dungeoneering: +12 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 2 [Dwarf] + 5 [class training]
Endurance: +6 = 1 [constitution] + 3 [half level] + 2 [Dwarf]
Heal: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
History: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Insight: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Intimidate: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Nature: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Perception: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Religion: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Stealth: +11 = 3 [dexterity] + 3 [half level] + 5 [class training]
Streetwise: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Thievery: +6 = 3 [dexterity] + 3 [half level]
Magical items:
Flaming battleaxe (lvl 10) +2
Lightning handaxe (lvl 10) +2
Amulet of protection (lvl 11) +3 na for-ref-will
Dwarven chain armor (lvl 7) +2
Powers:
At will – Twin strike (Str vs. AC, 1[W]; two attacks – main and offhand weapon); Hit and Run (Str vs. AC, 1[W]; If you move in the same turn after this attack, leasing the first square adjacent to the target does not provoke an opportunity attack from the target.)
Encounter – Dire Wolverine strike (burst 1, Str vs. AC, 1[W]; each enemy in burst); Disruptive strike (Immediate Interrupt, Trigger: You or an ally is attacked by a feature, Str vs. AC, 1[W], The target takes a penalty to its attack roll for the triggering attack equal to 3 + your Wisdom modifier (5).); Sweeping Whirlwind (close burst 1, target: each enemy in the burst, Str vs. AC, 1[W] and you push the target a number of squares equal to your Wisdom modifier and it is knocked prone)
Daily – Jaws of the Wolf (Str vs. AC, 2[W]; two attacks – main and offhand weapon; miss – half damage per attack); Two-Wolf Pounce (Special: You can shift 2 squares before making this attack. Primary Target: One creature, Attack: Strength vs. AC, two attacks (main weapon and offhand weapon), Hit: 2[W] + Strength modifier damage (main weapon) and1[W] + Strength modifier damage (off-hand weapon). (Effect: After attacking the primary target, you can shift 2 squares and make a secondary attack. Secondary Target: One creature other than the primary target Secondary Attack: Strength vs. AC (off-hand weapon) Hit: 2[W] damage (off-hand weapon).)
Utility – Unbalancing Parry (Immediate Reaction, Trigger: An enemy misses you with a melee attack Effect: Slide the enemy into a square adjacent to you and gain combat advantage against it until the end of your next turn.); Weave through the Fray (Immediate Interrupt, Trigger: An enemy moves adjacent to you Effect: You can shift a number of squares equal to your Wisdom modifier.)
Dwarf
* +2 Constitution, +2 Wisdom (already included)
* Cast-Iron Stomach (+5 saves vs poison)
* Dwarven Resilience (second wind is minor rather than standard action)
* Dwarven Weapon Proficiency (throwing hammer, warhammer)
* Encumbered Speed
* Stand your Ground (forced moves are 1 square less; immediate save vs. being knocked prone)
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Problém tu určitě není, teď ještě minimálně 2 hráče a můžem začít (leda byste si každý chtěl vzít vlastní postavu )
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Nene, díky - jedna bude stačit. Ostatní přenecháme jiným (Conlaiiii?).
Chtěl jsem se zeptat na ty barikády - jako difficult terén je to překážka dost na nic. Teoreticky bys mohl vyhrát v jednom kole (umístíš nějakou nabušenější skřetí postavu co nejblíž, budeš běžet, vyměníš standart akci za move a zase běžet, utratíš action point na běh a protože barikáda nepředstavuje pořádnou překážku, doběhneš za nás ještě než něco uděláme). Kdyby se na přelezení barikády musela zaplatit standart akce (nebo třeba i celé kolo tomu věnovat) a během přelézání by na něj byla combat advantage, bylo by to možná zajímavější...
Chtěl jsem se zeptat na ty barikády - jako difficult terén je to překážka dost na nic. Teoreticky bys mohl vyhrát v jednom kole (umístíš nějakou nabušenější skřetí postavu co nejblíž, budeš běžet, vyměníš standart akci za move a zase běžet, utratíš action point na běh a protože barikáda nepředstavuje pořádnou překážku, doběhneš za nás ještě než něco uděláme). Kdyby se na přelezení barikády musela zaplatit standart akce (nebo třeba i celé kolo tomu věnovat) a během přelézání by na něj byla combat advantage, bylo by to možná zajímavější...
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Dobře, zkusíme to tak, jak to navrhnuješ.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Pokud se do té doby nepřihlásí dost hráčů, tak bych se nejspíš ve středu mohl přidat, ale dřív nebudu mít čas ani přemýšlet o tom, co si udělat za postavu, natož si ji vytvořit (a hrát už vůbec ne)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Možné je všechno, já si třeba vytvořil trpaslíka rogunu s craghammeremEcthelion píše:Přemýšlím, že bych si vzal trpasličího rangera se dvěma sekyrkami...
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Tak já se teda hlásím
Vezmu si nejspíš Wardena
EDIT:
Vezmu si nejspíš Wardena
EDIT:
Olin, son of Yarin, son of Yozhin
Male Dwarf Warden
Level 7
Good
Representing boubaque
Strength 18 (+4)
Constitution 18 (+4)
Dexterity 11 (+0)
Intelligence 8 (-1)
Wisdom 14 (+2)
Charisma 10 (+0)
Height: 4' 8"
Weight: 210 lb
Skin: Light
Eyes: Gray
Hair: Dark Brown; Wavy; Thick Beard / Hirsute
Maximum Hit Points: 77 — [Actual: 72]
Bloodied: 38
Surge Value: 19
Surges / Day: 13 [includes constitution modifier]
Size: Medium
Speed: 5 squares
Vision: Low-light
Initiative: 1d20 +3 = + 3 [half level] + 0 [dexterity]
Base Strength Attack: 1d20 +7 = + 3 [half level] + 4 [strength]
Armor Class: 22 (23) = 10 + 3 [half level] + 4 [constitution] + 3 [hide] (+1 [Form of Winter's Herald])
Fortitude Defense: 20 = 10 + 3 [half level] + 1 warden] + 4 [constitution]
Reflex Defense: 15 = 10 + 3 [half level]
Will Defense: 18 = 10 + 3 [half level] + 1 [warden] + 2 [wisdom]
Armor: Hide (25 lb)
Shield: None
Attacks:Base Saving Throw: d20 vs 10
- Basic Melee Attack (Lightning Warhammer): +12 vs AC; 1[W]=1d10+7
[+7 STR+1/2lvl] [+2 proficiency] [+1 two-handed] [+2 magic item]; [+4 STR] [+1 weapon focus] [+2 magic item: Bracers...]- Powers Melee Attacks (Lightning Warhammer): +13; 1[W]=1d10+5
[+1 weapon expertise]
Languages: Common; Dwarven;
Skills:
Acrobatics: +2 = 0 [dexterity] + 3 [half level]-1 [armor]
Arcana: +2 = -1 [intelligence] + 3 [half level]
Athletics: +6 = 4 [strength] + 3 [half level]-1 [armor]
Bluff: +3 = 0 [charisma] + 3 [half level]
Diplomacy: +3 = 0 [charisma] + 3 [half level]
Dungeoneering: +7 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 2 [Dwarf]
Endurance: +8 = 4 [constitution] + 3 [half level] + 2 [Dwarf] -1 [armor]
Heal: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
History: +2 = -1 [intelligence] + 3 [half level]
Insight: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Intimidate: +8 = 0 [charisma] + 3 [half level] + 5 [class training]
Nature: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
Perception: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
Religion: +2 = -1 [intelligence] + 3 [half level]
Stealth: +2 = 0 [dexterity] + 3 [half level]-1 [armor]
Streetwise: +3 = 0 [charisma] + 3 [half level]
Thievery: +2 = 0 [dexterity] + 3 [half level]-1 [armor]
Feats:
Power Attack
Powerful Charge
Weapon Expertise -- Hammer [PH2]
Weapon Focus -- Hammer
Powers:
At-Will:
Warden's Fury [Warden][immediate interrupt]
Warden's Grasp [Warden][immediate reaction]
Earthshield Strike [Level 1]
Thorn Strike [Level 1]
Encounter Powers:
Thunder Ram Assault [Level 1]
Earthgrasp Strike [Level 3]
Mountain Hammer [Level 7]
Daily Powers:
Form of Winter's Herald [Level 1][special]
Nature's Abundance [Level 2 Utility][standard action]
Winter's Grip [Level 5]
Bear's Endurance [Level 6 Utility][immediate interrupt]
Dwarf
* +2 Constitution, +2 Wisdom (already included)
* Cast-Iron Stomach (+5 saves vs poison)
* Dwarven Resilience (second wind is minor rather than standard action)
* Dwarven Weapon Proficiency (throwing hammer, warhammer)
* Encumbered Speed
* Stand your Ground (forced moves are 1 square less; immediate save vs. being knocked prone)
Warden
* This warden chose the Earthstrength might option.
* Font of Life
* Nature's Wrath
Magic Items:
Barkskin Armour +2 (10)
Lightning Weapon +2 (10)
Dwarven Greaves (7) [Feet slot]
Gloves of Piercing (3) [Hands slot]
Bracers of Mighty Striking (2) [Arms slot]
Amulet of Protection +2 (6) [Neck slot]
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Fingalen
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Bubaku, warden je super!
A najde sa este niekto stvrty?
A najde sa este niekto stvrty?
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..
I've joined the resistance.
I've joined the resistance.
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
V průchodu za barikádami, se vztyčil postarší trpaslík s šedým vousem. Jeho koužková zbroj se temně leskla, jakoby sama slibovala odplatu za utrpěná zranění. Pozvedl berlu zdobenou výraznými symboly kladiva, olovnice a kružidla.
"Otec všech trpaslíků, je s námi. Buď zvítězíme, nebo se mu budem moci hrdě podívat do očí!"
"Otec všech trpaslíků, je s námi. Buď zvítězíme, nebo se mu budem moci hrdě podívat do očí!"
Dúimin
Male Dwarf Invoker of Moradin
Level 7
Good
Representing LZJ
Str 10(+0), Con 17(+3), Dex 10(+0), Int 11(+0), Wis 21(+5), Cha 8(-1).
HP: 51 Surges: 9 Surge Value: 12
Bloodied: 25
Speed: 5
Vision: Low-light
Initiative: +3
AC: 21 Fort: 20 Reflex: 17 Will: 22
Armor: Shared suffernig Chainmail +2
Shield: none
Attacks
Melee Basic Attack (staff): +7 vs AC, 1d8+2
(unarmed): +3 vs AC, 1d4
Ranged Basic Attack (unarmed): +3 vs AC, 1d4
Ranged Basic: Sun Strike
Grasping Shards: Area burst 1 within 10, Each creature, +11 vs Fort, 5 radiant dmg and slowed until end of next turn
Sun Strike: Ranged 10, One creature, +11 vs Ref, 1d8+7 radiant dmg
Rebuke Undead (Channel Divinity): Close burst 5, Each undead creature, +11 vs Will, 2d10+7 radiant dmg, push 2 sq, dazed until end of next turn, Miss: Half dmg
Armor of Wrath (Channel Divinity): Immediate Reaction, Close burst 5, The triggering enemy, Trigger: An enemy within 5 squares of you hits you, Effect: The target takes 3 radiant dmg, Push 2 sq
Thunder of Judgment: Ranged 10, One, two, or three creatures, +11 vs Fort, 1d6+7 thunder dmg (2d6+7 for one), push 3, dazed until end of next turn
Chains of Carceri: Area burst 1 within 10, Each craeture, +11 vs Ref, 2d8+7 dmg, slowed until end of next turn
Invoke Obedience: Area burst 1 within 10, Each creature, +16 vs Will 2d6+7 psychic dmg, can fall prone for free (1d6 psychic dmg)
Binding Invocation of Chains: Close burst 10, Each enemy, +11 vs Ref, Slowed (save ends), Miss: Slowed until end of next turn
Icon of Terror (Fear): Close blast 5, Each creature, +11 vs Will, 2d6+7 psychic dmg, push 3 sq, Miss: Half dmg, push 1 sq
Wall of Light: Minor, Area wall 7 within 10, wall is 1 square high, and it lasts until the end of next turn. Within the wall, any ally gains a +1 power bonus to AC, and each ally who starts his or her turn in the wall gains 5 temporary hit points. Sustain minor.
Symbol of Hope: Minor, Ranged 10, symbol of hope in an unoccupied square within range. Lasts until the end of next turn. Any ally within 5 squares of the symbol gains a +2 power bonus to saving throws, and any ally who starts his or her turn within 5 squares of the symbol gains 5 temporary hit points. Sustain minor.
Skills
Passive Insight: 18
Passive Perception: 18
Trained:
Religion +8, Intimidate +7, Endurance +12, Arcana +8
Untrained:
Acrobatics +2, Bluff +2, Diplomacy +2, Dungeoneering +10, Heal +8, History +3, Insight +8, Nature +8, Perception +8, Stealth +2, Streetwise +2, Thievery +2, Athletics +2
Feats
Ritual Caster
Invoker Defense: +2 AC when you hit enemy within 3 sq
Implement Expertise (staff): +1 to attack rolls with staffs
Scouring Wrath: Armor of wrath gives target vulnerable 2 until end of next turn
Shield the Fallen: Grant bloodied, unconscious, or helpless adjacent ally +2 to saving throws and all defenses
Powers At-Will:
Grasping Shards
Sun Strike
Powers Encounter:
Rebuke Undead
Armor of Wrath
Thunder of Judgment
Chains of Carceri
Invoke Obedience
Powers Daily:
Binding Invocation of Chains
Icon of Terror
Powers Utility:
Wall of Light (daily)
Symbol of Hope (daily)
Languages: Common, Dwarven
Dwarf:
Dwarven Weapon Proficiency - Proficient with hammers
Cast-Iron Stomach - +5 bonus to saving throws against poison
Encumbered Speed - Armor or heavy load doesn't reduce your speed
Dwarven Resilience - Second wind is minor action
Stand Your Ground - Can move 1 less when forced to move. Immediate saving throw to avoid being knocked prone
Invoker:
Channel Divinity - Invoke a channel divinity class feature or other power; encounter
Covenant of Wrath - When you use a divine encounter or daily attack power on your turn, add +1 to the damage roll for each enemy you attack
Ritual Casting - Gain Ritual Caster as a bonus feat
Equipment:
Architect's Staff +2: Crit +2d6, +2 to wall or zone, Power (Daily), Std, Reshape wall, 1 sq must remain
Shared Suffering Chainmail +2: Power (Encounter), Imm Reaction, when an attack gives you ongoing dmg, attacker gains an equal amount of untyped ongoing damage (save ends)
Helm of Vigilant Awareness: Power (Daily), Imm Interrupt, Blinding or Deafening attk doesn't affect you
Amulet of Protection +3: +3 Fort, Ref, Will
Ritual Book
Rituals:
Hand of Fate
Make Whole
Naposledy upravil(a) LZJ dne 6. 7. 2009, 21:24, celkem upraveno 2 x.
- Fingalen
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Ja myslím, že raz za deň je úplne v pohode. A barbar je imo super. Nemáme síce kontrolera, ale niečo (väčšie množstvo minionov) snáď zvládnu ecthelioni s dvojútokovým rangerom.LZJ píše:Jak často předpokládáte odpovědi - kolo za den nebo častěji?
Trpaslíky sice nemám nacvičené, ale rád bych se přidal. S barbarem, nebo vám chybí jiná role?
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..
I've joined the resistance.
I've joined the resistance.
- Fingalen
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: /Naoki/ Trpasličí síň
Tak tu mám postavu, čísla ešte upravím o bonusy z kúzelných predmetov.
Garhan
Male Dwarf Shaman / Cleric
Level 7
Good
Representing Fin
Strength 11 (+0)
Constitution 18 (+4)
Dexterity 12 (+1)
Intelligence 10 (+0)
Wisdom 20 (+5)
Charisma 8 (-1)
Maximum Hit Points: 60
Bloodied: 30
Surge Value: 15
Surges / Day: 11 [includes constitution modifier]
Size: Medium
Speed: 5 squares
Vision: Low-light
Initiative: 1d20 +4 = + 3 [half level] + 1 [dexterity]
Armor Class: 18 = 10 + 3 [half level] + 1 [dexterity] + 4 [Bear spirit leather armour]
Fortitude Defense: 20 = 10 + 3 [half level] + 1 [shaman] + 4 [constitution] + 2 [Brooch of No regrets]
Reflex Defense: 16 = 10 + 3 [half level] + 1 [dexterity] + 2 [Brooch of No regrets]
Will Defense: 22 = 10 + 3 [half level] + 1 [shaman] + 5 [wisdom] + 2 [Brooch of No regrets] + 1 [Circlet]
Attacks:
Unarmed Melee: +3 [base strength attack] vs AC; damage 1[W]=1d4
Warhammerv: +5 vs AC [+3 strength attack] [+2 proficiency]; damage 1[W]=1d10 5 lb (Hammer) versatile
Spirit's Shield +8i [base wisdom attack] vs reflex
Protecting Strike +8i [base wisdom attack] vs will
Wrath of Winter +8i [base wisdom attack] vs fortitude
Divine Glow +8i [base wisdom attack] vs reflex
Spirit of the Healing Flood +8i [base wisdom attack] vs. fortitude
Spring Renewal Strike +8i [base wisdom attack] vs fortitude
Spirit of the Hawk's Wind +8i [wisdom attack bonus] vs reflex
Winter Wind Spirit +8i [base wisdom attack] vs fortitude
v Versatile weapon. Add +1 to damage if using two-handed.
i Implement-usable power. Apply a bonus as appropriate for magic, any implement expertises, etc.
Skills:
Acrobatics: +4 = 1 [dexterity] + 3 [half level]
Arcana: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Athletics: +8 = 0 [strength] + 3 [half level] + 5 [class training]
Bluff: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Diplomacy: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Dungeoneering: +10 = 5 [wisdom] + 3 [half level] + 2 [Dwarf]
Endurance: +14 = 4 [constitution] + 3 [half level] + 2 [Dwarf] + 5 [class training]
Heal: +13 = 5 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
History: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Insight: +8 = 5 [wisdom] + 3 [half level]
Intimidate: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Nature: +13 = 5 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
Perception: +8 = 5 [wisdom] + 3 [half level]
Religion: +8 = 0 [intelligence] + 3 [half level] + 5 [multiclass training]
Stealth: +4 = 1 [dexterity] + 3 [half level]
Streetwise: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Thievery: +4 = 1 [dexterity] + 3 [half level]
Feats:
Initiate of the Faith [multiclass cleric]
Implement Expertise -- Totem [PH2]; Remember your +1 attack bonus using a totem
Melee Training [PH2]
Multiclass Power Swap -- Encounter
At-Will:
Basic Melee Attack: By weapon, damage 1[W] [standard action]
Call Spirit Companion [Shaman][minor action]
Spirit's Shield [Shaman][opportunity action]
Protecting Strike [Level 1]
Wrath of Winter [Level 1]
Encounter Powers:
Second Wind [minor action for dwarf]
Spend an Action Point [free action, not in surprise round]
Healing Spirit [minor action]
Speak with Spirits [minor action]
Divine Glow [Level 1]
Spring Renewal Strike [Level 3]
Winter Wind Spirit [Level 7]
Daily Powers:
Healing Word [multiclass cleric, initiate of the faith][minor action]
Spirit of the Healing Flood [Level 1]
Spirits of Battle [Level 2 Utility][minor action]
Spirit of the Hawk's Wind [Level 5]
Blessing of the Iron Tree [Level 6 Utility][minor action]
Dwarf
* +2 Constitution, +2 Wisdom (already included)
* Cast-Iron Stomach (+5 saves vs poison)
* Dwarven Resilience (second wind is minor rather than standard action)
* Dwarven Weapon Proficiency (throwing hammer, warhammer)
* Encumbered Speed
* Stand your Ground (forced moves are 1 square less; immediate save vs. being knocked prone)
Shaman
* This shaman chose the Protector Spirit option.
* Healing Spirt
* Speak with Spirt
Garhan's Equipment:
11 Circle of Mental Onslaught (AV p. 139)
10 Spring Renewal Totem +2 (PHB2 p. 208)
9 Bear Spirit Armour +2 (PHB2 p. 200)
8 Brooch of No Regrets +2 (AV p. 149)
Naposledy upravil(a) Fingalen dne 2. 7. 2009, 17:55, celkem upraveno 1 x.
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..
I've joined the resistance.
I've joined the resistance.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti