[d20] Engel - Naprosté nadšení pro tuhle hru.
[d20] Engel - Naprosté nadšení pro tuhle hru.
Engel
(anotace)
Tak jsem zkusila zas něco nového. A asi teď chvilkunebudu chtít hrát nic jiného ( ne, to přeháním, - ale zas tak moc ne ).
Vlastně jsem se ke hře Engel dostala úplně čirou náhodou. Jako vlastně ke všemu co se týše sci-fi, fantasy......a fandomu všeobecně. A slovo dalo slovo a tak jsme hráli. A mě ta hra úplně pohltila ( to nejsem žádná naivní puberťanda ). No......A teď zkuoším rozhýbat v tom směru Andor. Už mám čtyřčlennou skupinku a zítra snad začneme hrát ( bude sranda, nemáme totiž rafaelitu ).
(anotace)
Tak jsem zkusila zas něco nového. A asi teď chvilkunebudu chtít hrát nic jiného ( ne, to přeháním, - ale zas tak moc ne ).
Vlastně jsem se ke hře Engel dostala úplně čirou náhodou. Jako vlastně ke všemu co se týše sci-fi, fantasy......a fandomu všeobecně. A slovo dalo slovo a tak jsme hráli. A mě ta hra úplně pohltila ( to nejsem žádná naivní puberťanda ). No......A teď zkuoším rozhýbat v tom směru Andor. Už mám čtyřčlennou skupinku a zítra snad začneme hrát ( bude sranda, nemáme totiž rafaelitu ).
Re: Engel - Naprosté nadšení pro tuhle hru.
To je prevzaté z pravidiel Engelu? Alebo je to len taký návrh?Bajo v diskusii pred Slezinou píše:Ukázka toho jak by mohla vypadat dogmatika Andělské církve:
I. O Bohu:
1) Bůh je náš stvořitel a pán, je absolutně dokonalý a spravedlivý, i nezměrně dobrý a milostivý. Je světlem lidí a dárcem života.
2) Jeho dokonalost je lidskému nedokonalému chápaní nedosažitelná. Snaha tuto nedosažitelnost popřít slovem nebo skutkem je projevem hříchu, neb člověk by se tak stavěl na roveň Boží. To zapovězeno jest!
3) Boží vůle je zákon a nic se ji nedokáže protivit, přesto je zachována svoboda lidí.
4) Boží vůle je dobro, cokoliv co se ji snaží protivit je zlo.
5) Pouze Bůh dokáže rozsoudit dobré a zlé. Lidé soudit dobré a zle nedokáží, neboť nejsou dokonalí, neprozřetelní a neznají Boží vůli. Přesto tak činí následkem prvotního hříchu.
6) Existuje milost Boží, která předchází svobodnému rozhodnutí lidské vůle.
II. O zjevení božské pravdy
1) Pouze Bůh zjevuje pravdu a volí k tomu různých prostředků, zjevných i nezjevných.
2) Nejsvatějším zjevným zjevením pravdy jest sestoupení andělů na zem z Boží milosti a Svatá kniha Genesis Secundus, jež sepsal vyvolený prorok, otec Juda. Budiž přímými důkazy Boží existence jakožto poslední šance lidí, aby se vrátili ke svému Stvořiteli. Kdo je popírá odmítá milost Boží. To zapovězeno jest!
3) Ježíš Nazaretský nebyl vykupitel, ale prorok Božího slova, velké pohromy a spásy lidí.
III. O Andělech
1) Andělé jsou poslové Boží vůle a ochránci lidstva na zemi. Sestoupili na zem z Boží milosti, aby pomohli a sloužili lidstvu. Jsou obdaření Božím znamením a mohou konat zázraky ve jmenu Božím a pro ochranu a pomoc lidí.
2) Andělé se zjevili v podobě lidské, aby byli lidem blízko, přesto nejsou lidmi. Jejich podoba jest dokonalá, proto se zdánlivě jeví býti mužem nebo ženou, přesto jimi nejsou, neboť nejsou lidmi.
3) Andělé nepodléhají lidským emocím. Neboť ty jsou důsledkem prvotního hříchu a mohou svádět člověka od Boží vůle. Andělé pociťují pouze lásku k lidem, jakožto projev Boží vůle. Ta může mít různé podoby, neboť se nesmí podobat a ani nepodobá lásce pozemské.
4) Andělé slouží Andělské církvi ve jménu Boží vůle a v zájmu lidstva.
5) Andělů je mnoho a nejsou si rovni.
6) Andělé mají dokonalejší poznání než hříšní lidé v tomto životě, ale nemají poznání budoucích věcí a nevidí do srdcí (to jen Bůh).
7) Někteří andělé upadli do hříchu a byli na věky zavrženi. Pro padlé anděly není již možnosti pokání
IV. O Adnělské církvi a spáse lidí
1) Lidé se odvrátili od Boha a neznají jeho vůli, proto byla ustanovena Andělská církev, která zastupuje zájmy lidstva v souladu s Boží vůlí. Aby bylo lidstvo dovedeno ke spáse.
2) Vznik andělské církve je projevem Boží vůle na zemi v souladu se zjevením jeho pravdy lidem. Boží vůlí jest spasení lidí.
3) Velká pohroma v podobě tance svatého Víta a seslání Inferna, jež stihla lidstvo, je projevem Božího hněvu z lidských hříchů. Důsledkem tohoto hněvu bude očištění lidstva od hříchu a jeho příklon zpět k Bohu. Spása lidí bude dokonána.
V. O Zlu:
1) Pán Much se vzepřel proti boží vůli a jest vykonavatel zla na zemi. Snové zárodky jsou jeho služebníci.
2) Pán much může přemoci člověka, ale nic není nadřazeno Bohu.
3) Staré technologie a věda se protiví Boží vůli, neboť svádějí lidstvo od pravdy. Jsou nástrojem Pána Much a příčinou zla a neštěstí lidí. To zapovězeno jest!
VII. Koncil v Římě, léta Páně 2651
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host