[d20] Sweet 20

O rodině D&D, tradičně nejhranější RPG hře. Včetně d20, což jsou hry odvozené od třetí edice D&D.
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

[d20] Sweet 20

Příspěvek od jonka »

Bifi tady nedávno uveřejnil záměr hrát d20 s klíči z TSoY. Na stránkách autora TSoY je "nedokončený" návod jak na to. Sweet 20.

Chystám se, že to vyzkoušíme, chtěl jsem se zeptat jestli to už někdo zkoušel a jaké jsou dojmy z hraní ,-)

Co se týče damatických komponent v d20 chtěl bych vyzkoušet instinkty z Burning Wheel v d20, neuvažovali jste o tom někdo? 8)
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7501
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Příspěvek od Bifi »

Kampaň začína koncom ledna. A máme tam aj inštinkty, ale tie sa hráčom zatiaľ (pred hrou) ťažko vymýšľajú.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
lotrando
Příspěvky: 586
Registrován: 28. 6. 2007, 09:28
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lotrando »

Keys a Key Scenes jsou v d20 alternativní způsob získávání XP. Dostaneš XP za diplomacii, dostaneš XP za hraní role, když pomůžeš blízké postavě. Krvelačnost ti dává XP za zabíjení a simuluje normální xp za zabití potvor. Tahle část je snadno přenositelná, protože v podstatě v d20 už existuje. Nikdo nebrání dávat xp za vyjednávání, za pomoc jinému na svůj vlastí úkor, jen to není podchyceno pravidly. Xp za social encounter je v podstatě na zvážení DM.

Co přinášejí klíče a klíčové scény je řád do těchto pravidel. Hráči se mají čeho chytat. Je také důležité si uvědomit, že paleta klíčů určuje o čem hra bude. V dungeonu některé těžko uplatníš. Správně vybrané klíče jsou základ pro vykreslení postavy, možnost je odprodávat a vybírat jiné tzaručuje vývoj postavy. Dokonce se dá říci, že skrze kíče hráč svou postavu poznává, ponejprv jednoduše pospanou postavu rozvíjí a píše její historii. Každé odprodání klíče by se mělo promítnout jako významná scéna, ne to udělat někde po hře, ale pěkně to odehrát, získat "zapamatovatelný moment".

Alespoň tak to vnímám po nějaké době já.
Petr "Lotrando" Kulda
Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů