True 20

Diskuze o d20 a rodině Dungeons and Dragons, nejhranějších RPG současnosti.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 7216
Registrován: 31. 7. 2007, 13:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quentin » 15. 8. 2007, 14:54

system kolem d20 mi byl odjakziva sympaticky

(my jsme totiz jako mali kluci na zakladce dostali od nekoho 20ti stennou kostku a demo diabla jednicky a nase male mozecky nevymysleli nic lepsiho, nez udelat HnS figurkovku; az po case nam nekdo rekl, ze existuje jakesi draci doupe. Presedlali jsme na k6+ a zacali se ucit roleplayovat. V puli stredni skoly jsme se vratili ke sve milovane, vern a baculate pritelkyni d20, ale dnd3,5 se nam nezda uplne nejlepsi.)

nemate nekdo link, nebo nemuzete poslat pravidla?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/

Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8710
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: True 20

Příspěvek od eerieBaatezu » 2. 10. 2013, 10:06

True 20 je nejvíc super. :)

Lze hrát stylem class and level i vytvářením si postavy za body. Nejsou tam hit pointy. Stoupá útok i obrana, armor je damage reduction. Nekouzlí se přes Vancian, ale přes vyčerpání se. Kouzla jsou velmi flexibilní, nejsou to ta konkrétní, jako známe z DnD, ale ta se tam klidně dají dodat. Kouzla lze například kouzlit jako reakci na nějakou akci, apod. Postava se může vyčerpávat k dosažení různých bonusů.

Pravidla jsou velmi flexibilní. Lze to hrát jako rule-heavy i jako old-school. Lze hrát tak, aby byla upřednostněna fantazie hráče před předepsanými možnostmi co dělat, třeba v souboji. Pomocí stuntů může hráč dělat co chce a pravidla to všechno mechanicky ošetřují, opravdu skvělé. Dokonce je to uděláné tak, že kdo to chce více realistické, tak se používají hody na všechny možné skilly a kdo to chce jednoduché, tak jen upravuje útočné a obranné číslo k vyhodnocení toho, zda se stunt povedl.

Pravidla jsou settingově univerzální. Rozšiřující příručky jsou zpracovány skvěle. Je v nich spousta návodů, jak hrát různé settingy a pravidla pro ně. A komu něco schází, může vzít cokoli od Dnd 3,5 po D20 Modern a bude mu to v True20 fungovat. Konverze damage a hit pointů je jednoduchá. V rozšířeních jsou pravidla pro všechno možné, od kouzlení rituálů a přivolávání přes pravá jména, po popis a pravidla pro spoustu magických tradic, vytváření magických předmětů, po stavění vesmírných lodí a power-armorů, dále popisy technologických epoch, různých podžánrů pro fantasy, sci-fi, horror a modern hraní, atd.

Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host