Armor DR vs Spell Damage

Diskuze o d20 a rodině Dungeons and Dragons, nejhranějších RPG současnosti.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Armor DR vs Spell Damage

Příspěvek od Dalcor » 1. 6. 2006, 14:17

Zajímavá rozprava se rozjela zde: http://www.guardiansorder.com/boards/sh ... #post11850

Jelikož mě stejná problematika, teda palikování demage reduction zbroje do normálního full fantasy D20 také zajímá tak by mě zajímalo co si o tom myslí další a jak řeší aplikování poškození z kouzel.


Není možné aby při malém nárustu HP dělal fireball třeba 50 HP demage.

Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1815
Registrován: 3. 5. 2005, 12:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus » 1. 6. 2006, 14:24

zial na tu stranku sa cez firewall nedostanem....

ale ked sa na to pozries logicky... ochrani ta kruzkova kosela pred ohnom?

ked hras system s malo HP a chces pouzivat standardnu magiu DnD tak su dve moznosti:
1. fireball dava taky damage ako dava ale kuzelnik je obmedzeny nejakym mechanizmom a moze zakuzlit fireball len malokedy.
2. zoskalujes damage fireballu podla nejakeho vzorca.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 1. 6. 2006, 14:27

Samozřejmě vyloučení aplikace DR se rovnou vyplo. Tj kouzla projdou DR. Vyjímkou mohou být touch spells.

Jasně 2. je to o co jde. Ale jak.

Jedna z variant která mě napadla je dát fixní hodnotu místo dice rollu. Tu fixní hodnotu používat podle toho jaký je nárust HP. Například kouzla dělající D4 DMG budou dělat 2DMG, D6 budou dělat 3DMG, D8 budou dělat 4 DMG. Případně jinak.

Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1815
Registrován: 3. 5. 2005, 12:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus » 1. 6. 2006, 14:33

par moznych systemov som ti uz navrhol na Annune v threade o d20Warheart tak ich sem len skopirujem nech je to pokope:

napriklad mozes spravit ze kuzlo co dava 1d6 za level tak bude davat 1d6 za dva levely.

alebo znizis dice, teda to co bolo d6 je d4, co davalo d10 da d8.

treti komplikovanejsi ale drsny sposob je ze vsetky neparne cisla ktore padnu na kockach budes pocitat ako keby padla 1.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart

Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1815
Registrován: 3. 5. 2005, 12:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus » 1. 6. 2006, 14:36

tu je presnejsi popis z Grimngritty hitpoints rules

THE REALLY GRIM OPTION
In this option, you leave spells as are. A medium level
spell will kill anything, and magic-users are the most
deadly force in your game universe.
LIMITED SCALING OPTION
Spells work normally, but the maximum dice of
damage is limited to the spell’s level + 1. For example,
a third level spell can inflict no more than four dice of
damage.
SLOW SCALING OPTION
Double the levels necessary to scale up the damage
for spells. For example, if a spell normally gives 1d6
damage per level, it gives you 1d6 per two levels.
REDUCE DAMAGE DICE
Reduce the size of the damage dice to one step lower
than normal. Convert dice sizes as follows…
• d4 = 1 point of damage
• d6 = d4
• d8 = d6
• d10 = d8
• d12 = d10
• d20 = d12
For example, if you normally roll 10d6 for a spell, you
would only roll 10d4.
ODDS = 1
You roll the normal dice for your spell. However, any
dice that have an odd numbered result are automatically
counted as “1,” regardless of the number rolled.
For example, if you rolled 5d6 with dice results of 2,
1, 5, 4, and 6, you would not have “18” as your final
result. You convert the odds to ones. This gives you 2,
1, 1, 4, and 6: a result of “14.”
The Odds = 1 Rule is probably the best one for
converting a pre-existing spell system to Grim-n-Gritty
mechanics. You do not have to change any of the spell’s
mechanics. You do not have to remember any
complicated conversions, nor perform additional
subtraction or division on your rolls. You still get to roll
a fist full of dice for powerful spells.
The Odds = 1 Rule makes magic very unpredictable.
You still have the chance to inflict the maximum
damage possible for a spell—a devastating thing in the
Grim-n-Gritty system. Yet, it tends to force damage to a
lower average for spells.
It is a satisfying system for players because they do
not feel they are losing anything from the “old rules.”
Also, it creates a fun “anxiety” when rolling the damage
dice of a spell: “Am I going to get a bunch of odds?!”
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 1. 6. 2006, 14:40

Okay poslal jsem to tam s odkazem na D20 Warheart :)

Mimochodem asi to orpavdu začnu používat i v Sebrance

Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1815
Registrován: 3. 5. 2005, 12:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus » 1. 6. 2006, 14:45

hej to nie je z mojej hlavy! aby nedoslo k mylke... :oops:
ja standardnu magiu nepouzivam...
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart

Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4830
Registrován: 3. 4. 2004, 18:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor » 1. 6. 2006, 14:47

Viem napsal jsem ze to je z Grim and Grity ; ale zodkazoval jsem i Warheart. Pokud nechces tak to zrusim ;)

Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1815
Registrován: 3. 5. 2005, 12:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus » 1. 6. 2006, 14:49

nie naopak! dik za propagaciu :D
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart

Uživatelský avatar
Fibrizo
Příspěvky: 492
Registrován: 18. 12. 2004, 23:03
Bydliště: Sairaag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fibrizo » 1. 6. 2006, 14:59

zajímavé, ale chtělo by to nejdříve vyzkoušet, než se překope kampaň sebrance...
We are the the dragons, your magical and other valuables will be added to our hoard and you will be eaten .... or incinerated.
Resistance id Futile.

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 14228
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 1. 6. 2006, 15:29

No... tak mágové přece jsou od toho, aby byli mocní, ne? Kdyby mnohaleté studium magie nepřinášelo více moci než mávání mečem, tak kdo by to potom studoval?
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Uživatelský avatar
Alnag
Příspěvky: 3324
Registrován: 21. 10. 2001, 23:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alnag » 1. 6. 2006, 16:24

Eleshar_Vermillion píše:No... tak mágové přece jsou od toho, aby byli mocní, ne? Kdyby mnohaleté studium magie nepřinášelo více moci než mávání mečem, tak kdo by to potom studoval?
Všechny ty vyžlata a skřeti, kteří na máchání mečem prostě nemaj.. $P
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!

Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 14228
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 1. 6. 2006, 17:22

No právě! To by byli všichni skřeti mágy!
STOP OPPRESSING MAGIC! STOP OPPRESSING MAGIC!
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1815
Registrován: 3. 5. 2005, 12:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Corvus » 1. 6. 2006, 17:50

zabijate thread pani :roll:
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart

Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 14228
Registrován: 18. 6. 2003, 20:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Eleshar_Vermillion » 1. 6. 2006, 18:19

Já jsem tím jen chtěl vyjádřit svou nechuť k redukcím kouzel. Když chce někdo patrně realističtější svět (redukuje HP), tak k zrealističtění musí přistoupit i v redukci uživatelů magie, takže ti mohou zůstat mocnější.
\\[T]// PRAISE THE SUN! \\[T]//

Odpovědět

Zpět na „Dungeons and Dragons a d20“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host