Doomtrooper / Mutant Chronicles

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům, jako jsou třeba Dračí Doupě, Fate nebo třeba Dungeons and Dragons.
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 2826
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od Sparkle » 16. 9. 2015, 18:40

eerieBaatezu píše:
Gediman píše:Ujeté jen kvůli tomu? Nu což, není to žádný FATE, no :D
To je dobře, jen tak dál.
Nechápu, co tím chceš říct?
Asi tím chtěl říct to, že nikdy nečetl žádnou pořádnou hardcore crunchy implementaci Fate Core. Takže až se příště objeví v Mephitu, vrazíme mu do ruky Mindjammer powered by Fate. Všecko je jednou poprvé :)
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

sleeping_squirrel

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od sleeping_squirrel » 5. 10. 2015, 11:56

Ahoj,

někdo kdo jste četli knihu, kolik je tam fluffu/backgroundu atd.? Osobně nemám rád použitý herní systém, budu portovat, ale z nostalgie bych si knihu koupil, jen nechci vyhazovat peníze, pokud tam budou jen mechaniky.

Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 883
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od Gediman » 6. 10. 2015, 10:39

Novou jsem zatím neviděl, ale předchozí dvě edice na tom byly fluffově dobře. Popis hlavně měst a různých pod-organizací, někdy i dost podrobný. Samozřejmě, že to budou jen ty nejzákladnější informace o tom světě, ale postačující. Sourcebooky přidaly dost dalšího fluffu. Osobně ale čekám, že z velké míry to bude jen copy-paste původních textů, takže pokud chceš MC, možná se ti vyplatí si sehnat ty starší.

Kdyžtak koukni na můj web, www.gediman.cz. Mám tam recenze na obě edice i všechny sourcebooky.

sleeping_squirrel

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od sleeping_squirrel » 6. 10. 2015, 10:44

Všechno starší mám a četl jsem, zajímá mě nová edici; věřím, že fluff/historii částečně přepsali a to je to, co mě zajímá.

Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 883
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od Gediman » 6. 10. 2015, 10:56

No, minimálně tam přidali White Star. Jaký vliv má na okolní prostředí, je otázka :)
Ale ano, taky jsem zvědavý. Nicméně dávám přednost klasice. MC bylo dobré, tak jak bylo. Od doby po druhé edici RPG v něm pořád něco měnili - hlavně ve Warzone. I ta nová Warzone přináší designy a nápady, které se tam prostě nehodí. Zajímalo by mě, jestli se to nějak projevilo i do tohoto RPG...

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 6685
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od eerieBaatezu » 17. 10. 2015, 10:17

sleeping_squirrel píše:Ahoj,

někdo kdo jste četli knihu, kolik je tam fluffu/backgroundu atd.? Osobně nemám rád použitý herní systém, budu portovat, ale z nostalgie bych si knihu koupil, jen nechci vyhazovat peníze, pokud tam budou jen mechaniky.
Čau, je tam odhadem tak 170 stran fluffu. A bude oficiální konverze do Savage Worlds, na což jsem zvědav, jak to dopadne.

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 7088
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od OnGe » 17. 10. 2015, 16:00

Savage Worlds mi na tenhle druh hry připadá jako docela dobrá volba
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 6685
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od eerieBaatezu » 17. 10. 2015, 17:38

OnGe píše:Savage Worlds mi na tenhle druh hry připadá jako docela dobrá volba
Souhlas. Já bych vlastně SW nepoužil jen na ten typ fantasy, co mi kryje DnD, jinak na snad všechno ostatní od moderní doby, cyberpunku, přes sci-fi a kdo ví co, jsou dnes SW dost možná nejlepší volba. U SW jsem si hlavně musel zvykat na to názvosloví jako "bennies" a tak, ale jako systém je to podařená věc.

Ale musím říct, že ten nativní 2d20 systém pro MCh 3rd je dost dobrej, jen ten crunch navíc se člověk musí naučit, ale pak si myslím, že to ten setting mechanicky podporuje fakt dobře. Já pořád zvažuji, že jak načtu všechen fluff, tak bych to nakonec možná dal v tom původním pravidlovém rozhraní, podle toho jak ta SW konverze bude vypadat, protože ty meta-zdroje tady hrají takovou dost důležitou atmosférickou rovinu.

Navíc to 2d20 o sobě je jedna z nejlepších mechanik, co jsem viděl. Podhazuje se, takže vám atribut + skill dávají rovnou target number, a ze strany od jedničky pak máte focus, když máte focus třeba 3, tak když vám padne 1-3 a zároveň hodíte pod atribut + skill (což hodíte), tak máte úspěch navíc. Na ze strany od dvacítky jsou komplikace. Když hodíte 20, ale třeba na druhé kostce úspěch, tak se věc povedla (pokud stačil jeden úspěch), ale vznikla nějaká komplikace. A právě z té strany od dvacítky se načítá Dread, čím víc jste vyděšení, tím víc se to číslo posouvá, že k šestnáctce. Takže jeden hod 2d20 dokáže ukázat spoustu věcí a navíc nehledáte target number, jen potřebujete vědět potřebný počet úspěchů.

To, že každý skill má skill tree už je právě ten cruch navíc. Ale co si budeme namlouvat, pokud by jste v životě neviděli třeba DnD 3.5e/PF, tak to pro vás bude stejná španělská vesnice, myslím, že víc crunche, než SR 5e nebo GURPS nebo 3.5e/PF, MCh 3e rozhodně nemají a navíc je to tam hezky svázáno s tím settingem. A když vezmu třeba taková kouzla a featy, tak je toho v PF mnohem víc i v core sadě, než co je za crunch tady. Já DnDýčkem proplouvám v poho, pže to znám už od základky, komu se PF dostane do ruky a má načíst kouzla a skilly a featy, tak se mu asi protáčejí panenky a ježí vlasy...


Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 2826
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od Sparkle » 4. 2. 2016, 16:51

Základní příručka MCHR dorazila do Prahy.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji


Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 2826
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od Sparkle » 18. 3. 2016, 22:04

Dorazily sourcebooky pro Kapitol a Imperiál.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Otevřená hraní RPG v Praze všichni jste srdečně zváni
RPG pro děti ve vývoji

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 7088
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od OnGe » 23. 3. 2016, 12:18

Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Uživatelský avatar
Gediman
Příspěvky: 883
Registrován: 10. 3. 2010, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od Gediman » 13. 5. 2016, 18:38

Uf, konečně jsem se dokopal k dokončení té recenze :)

Ty sourcebooky si pořídím až časem...

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 7088
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Doomtrooper / Mutant Chronicles

Příspěvek od OnGe » 13. 5. 2016, 18:45

No a jaký to je? Jako původní MC, ale lepší, nebo něco úplně jiného s logem MC?
Dead band play no song

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:s_easy: Končina - určitě jste o ní slyšeli
:?: Horní progressbar - to se budete divit...

Odpovědět

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ugy a 1 host