The One Ring / Jeden prsten + LotR Roleplaying 5e + Adventures in Middle-Earth 5e
The One Ring / Jeden prsten + LotR Roleplaying 5e + Adventures in Middle-Earth 5e
Anotace v databázi:
The One Ring Roleplaying Game (1e)
The One Ring Roleplaying Game / Jeden prsten (2e)
Adaptace těchto her do páté edice D&D:Série her zasazených do Středozemě J. R. R. Tolkiena, do času mezi dějem knih Hobit a Pán prstenů.
(...)
První základní pravidla hry vyšla v roce 2011 pod názvem The One Ring: Adventures over the Edge of the Wild a skládala se ze dvou samostatných příruček: Adventurer's Guide a Loremaster's Guide. V roce 2014 vyšla reedice, která obě příručky sloučila do jedné knihy a zároveň hru přejmenovala na The One Ring Roleplaying Game.
Nakladatelství Cubicle 7 vypršela v roce 2019 licence. Koupil ji nový vydavatel, Free League, který v roce 2021 vydal druhou edici.
Adventures in Middle-earth (2016) - Adaptuje The One Ring 1e
The Lord of the Rings Roleplaying (2022) - Adaptuje The One Ring 2e
Re: The One Ring
Moc pěkné!Merlkir píše:U mě na blogu se můžete mrknout na všechny karty, které jsem kreslil pro Hobbit Tales. (hra už je mimochodem venku!)
http://janpospisil.blogspot.cz/2014/01/ ... tales.html
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: The One Ring
To teda.ShadoWWW píše:Moc pěkné!Merlkir píše:U mě na blogu se můžete mrknout na všechny karty, které jsem kreslil pro Hobbit Tales. (hra už je mimochodem venku!)
http://janpospisil.blogspot.cz/2014/01/ ... tales.html
Re: The One Ring
Nadherny kus prace Melkir
Hru si kazdopadne zaobstaram. Neviem ako to presne spolupracuje s One ringom ale ako samostatnu hru si rad zahram.
Hru si kazdopadne zaobstaram. Neviem ako to presne spolupracuje s One ringom ale ako samostatnu hru si rad zahram.
Sorcerer Endbringer https://www.kickstarter.com/projects/11 ... endbringer
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Fešné věci!
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- crowen
- Administrátor
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Druha edicia dnes spustena na Kickstarteri - https://www.kickstarter.com/projects/11 ... nd-edition
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Vytvořil jsem anotaci pro první edici, když už se chystá ta druhá.
Jo a... všiml jsem si, že je celkem chválená kampaň The Darkening of Mirkwood. Nekoukal jste na to někdo? Je to něco, co stojí za pozornost i pro hráče jiných her? (Na One Ring bych popravdě nekoukal, na tu kampaň možná jo.)The One Ring Roleplaying Game je hra zasazená do Středozemě v čase mezi příběhem Hobita a Pána prstenů. Základní pravidla přenesou hrdiny do oblasti Mlžných hor a Temného hvozdu, rozšiřující příručky umožňují pokračovat v dobrodružstvích i v jiných částech světa.
Systém je relativně komplexní, ale povědomý. Používá běžné šestistěnné kostky a speciální dvanáctistěnné kostky, kde jsou čísla 11 a 12 nahrazena zvláštními symboly. Postavy jsou definované jedním z pěti povolání (z nichž žádné není kouzelník), jednou z šesti kultur, třemi základními vlastnostmi, řadou dovedností a vybranými zvláštními rysy. Boj je zajímavě řešený mimo jiné tím, že postavy v něm zaujímají různé postoje, které vyjadřují agresivitu jejich jednání. Hra používá i systém stavů, které řeší jak zranění, tak psychický stav (např. „unavený“, „rozladěný“...). Celá hra je strukturována do opakujících se fází: ve „fázi dobrodružství“ probíhají samotné výpravy, ve „fázi společenstva“ hrdinové přezimují, vracejí se ke svým lidem, studují staré svitky, učí se kovat atd.
První základní pravidla hry vyšla v roce 2011 pod názvem The One Ring: Adventures over the Edge of the Wild a skládala se ze dvou samostatných příruček: Adventurer's Guide a Loremaster's Guide. V roce 2014 vyšla reedice, která obě příručky sloučila do jedné knihy a zároveň hru přejmenovala na The One Ring Roleplaying Game.
Nakladatelství Cubicle 7 vypršela v roce 2019 licence. Koupil ji nový vydavatel, Free League, který momentálně připravuje druhou edici hry.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Mám doma, je to moc pěkný modul plný hrozně super nápadů. V zásadě je to masivní (ale jako vážně masivní) kampaň v průběhu nějakých třiceti let, která se odehrává v Temném hvozdě a řeší jak postupně temní jak se tam probouzí "Nekromant" (tedy Sauron v přestrojení). V průběhu těch let tam dává informace, nápady na zápletky, krize, které můžou/musí postavy řešit... a které zaručí jestli některé osady zaniknou nebo přežijí, jestli se udrží vztahy s elfy a trpaslíky nebo se začnou řezat mezi sebou a podobně. Dost mě zklamal závěr kampaně (viz spoiler níž), ale navzdory tomu je to moc fajn modul a pro inspiraci můžu doporučit.Markus píše: ↑6. 8. 2021, 20:59Jo a... všiml jsem si, že je celkem chválená kampaň The Darkening of Mirkwood. Nekoukal jste na to někdo? Je to něco, co stojí za pozornost i pro hráče jiných her? (Na One Ring bych popravdě nekoukal, na tu kampaň možná jo.)
Spoiler - Závěr kampaně
Závěr je udělaný jako masivní bitva, kdy armáda vyrazí proti Sauronovi a nikdy se nevrátí. Postavy v té bitvě zahynou. To je dané, s tím se nedá nijak polemizovat. Závisí na tom, kolik zachránili osad, spojenectví, které měli a kdo vede spojená vojskam jak velká bude jejich armáda a v zásadě závisí "kolik kol" dokážou proti Sauronovi bojovat. Podle toho se přečte jeden z několika konců - buď ani skřetí armádu nezpomalí a ta vyžene všechny lidi z lesa... nebo jim způsobí tak těžké ztráty, že budou mít lidi v lese až do války o Prsten klid. Na to jak je fajn a kolik možností dává ten zbytek knížky... je to prostě děsně hrubé a nedává to možnosti prakticky žádné. Navíc ta závěrečná bitva je řešená jako normální souboj a na nejlepší výsledek musí postavy vydržet nějakých 12 (co si pamatuju z hlavy) soubojů v řadě, což je nuda jak prase. Ten závěr mě prostě oproti zbytku knížky zklamal, ale možná je to jen můj osobní dojem.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Díky za referenci. Zapsal jsem si to na (dlouhý) seznam věcí, na které bych se měl někdy podívat, tak třeba se k tomu někdy dostanu.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Tak druhá edice hry je venku a díky Henrikovi už máme i její anotaci v databázi. Díky Henriku!
Můžete tak rozdávat hvězdičky, šup šup
Anotace
Můžete tak rozdávat hvězdičky, šup šup
Anotace
Píše se rok 2965 Třetího věku a Stín se vrací. Před čtyřiadvaceti lety porazilo společenstvo elfů, lidí a trpaslíků hordu skřetů a divokých vlků pod oblohou potemnělou obřími netopýry a zahájili tak novou éru prosperity svobodných národů. Dvacet let je však dlouhá doba na to, aby mír vydržel, a v mnoha temných koutech země se opět prodlužuje stín. Stále pravidelněji se šíří zvěsti o podivných věcech, které se dějí za hranicemi civilizovaných zemí, a přestože je většina lidí odmítá jako pohádky u krbu a dětské příběhy, občas se dostanou k uším jedinců, kteří rozpoznají zlověstnou pravdu, kterou skrývají. Jsou to neklidní válečníci, zvědaví učenci a poutníci, kteří vždy touží hledat, co bylo ztraceno, nebo zkoumat, co bylo zapomenuto. Obyčejní lidé jim říkají dobrodruzi, a když zvítězí, oslavují je jako hrdiny. Když však selžou, nikdo si na jejich jména ani nevzpomene.
The One Ring je hra na motivy Hobita a Pána prstenů od J. R. R. Tolkiena. Hráči v ní můžou prozkoumávat svět Středozem, mýtickou zemi z dávné minulosti – cestují krajinou, hledají stopy o návratu Stínu, mají možnost sehrát roli v boji proti Nepříteli...
Druhá edice navazuje na první edici z roku 2011, ale pochází od jiného vydavatele. Má aktualizovaná a přepracovaná pravidla, nový vizuální styl a zaměřuje se na zemi Eriador – osamělé kraje na západ od Mlžných hor. Mezi její klíčové vlastnosti patří:
- Pravidla pro cestování po zemi (Journey), střetávání se s děsivými nepřáteli (Combat) a setkávání s osobnostmi Středozemě (Council).
- Důkladné rady pro GM, jak oživit Středozem, včetně pravidel pro magické poklady, Stín a Oko Mordoru.
- Podrobné informace o šesti Patronech – osobách sponzorujících dobrodružství hráčských hrdinů – včetně Bilba Pytlíka a Gandalfa Šedého.
- Bestiář obsahující celou řadu protivníků, od podlých skřetích vojáků a lupičů na cestách až po nestvůrné jeskynní trolly a mrtvé duše.
- Pravidla pro tvorbu vlastních Bezejmenných věcí – neznámých bytostí z temných koutů světa.
- Kompletní úvodní dobrodružství The Stars of the Mist s dodatečnou podporou pro nové GM v podobě výukových rad v celém textu.
Re: The One Ring
Mám z 2E trochu smíšené pocity. Její vývoj trval snad dva roky nebo kolik. Nakonec se ale 2E mechanicky od 1E skoro neliší. Co jim na tom trvalo tak dlouho? Ale je to asi spíš plus, že se neliší, protože půjde v poho použít i staré materiály. Grafika 1E se mi ale líbila víc než 2E.
Ale dobře, že tuto verzi máme, protože C7 celého Tolkiena odstřelilo a hrozilo, že už ani TOR, ani AiME nepůjdou sehnat.
Ale dobře, že tuto verzi máme, protože C7 celého Tolkiena odstřelilo a hrozilo, že už ani TOR, ani AiME nepůjdou sehnat.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Re: The One Ring
Tak dnes jsem si pořídil PDF verzi TOR 2E a v tištěné podobě je na cestě. Hned jsem se do něj začetl.
Vypadá to naprosto úchvatně. Layout je ještě na vyšší úrovni než TOR1 nebo AiME. Mechanicky je 2E sice podobná 1E, ale z hlediska výpočtů cílových čísel došlo ke zjednodušení, respektive celý ten systém je lehce zjednodušený, i když stojí na stejné kostře. I to, co dřív byl kostrbatý favored roll (nebo jak se to jmenovalo), je v 2E jednoduchý hod s výhodou, jak ho známe z 5E.
Ilustrace jsou taky ještě pěknější než v první edici. Akorát ilustrace na obálce se mi vůbec nelíbí a lituji, že jsem si nestihl koupit sběratelskou edici, která má krásnou ilustraci prstenu.
Pravidla mi přijdou přehlednější než v 1E a celkově systém při přijde lepší než 1E i AiME. Core pravidla mají 248 stran.
Co mi přijde zajímavé, je Starter Set. Oproti klasickému Starter Setu z DnD nebo Pathfinderu se liší tím, že nejde jen o "zjednodušená pravidla" (která pak zahodíte) a jedno dobrodružství (které pak po dohrání taky zahodíte). Ano, jsou tu hodně zjednodušená pravidla (sešitek 24 stran), je tu i sešit s pěti (!) dobrodružstvími, předpřipravené postavy (všechny převzaté z první kapitoly Pána prstenů). Jsou tu i dvě nádherné (!) mapy. Jedna Eriadoru a druhá Kraje. Tak podrobné nikde jinde nenajdete. A tak krásné, že i Tolkienovy originály jsou oproti nim slabota. Hlavně je tu celé pojednání o Kraji, které krásně doplňuje a detailně rozšiřuje text z Hobita a Pána prstenů. Vtipné je, že budete hrát za hobity, co jsou zmíněni v první kapitole Pána prstenů, takže až po odehrání těch dobrodružství někdy budete číst první kapitolu LOTRa, už nikdy nebude, jako dřív (jen vy budete znát podrobnosti, které se tam neuvádí ). Celkově je tento Starter Set víc než úvod do pravidel spíš hobití doplněk Hlavní příručky. Co je tu všechno o hobitech, to nikde jinde nenajdete. Na druhou stranu se dá ve Starter Setu hrát jen za hobity, i když v Hlavní příručce jde za mnohem víc rodů (píšu rodů, i když v originále píšou "kultur", což mi s Tolkienem neladí). Pokud milujete hobity, je Starter Set povinnost. Pokud je nijak extra nemilujete, klidně Starter Set přeskočte a jděte rovnou do Hlavní příručky, která je jen asi o stovku dražší. Budete si ale muset dokoupit zvlášť i kostky, které jsou součástí Starter Setu, ale ne Hlavní příručky (protože ta je jen kniha). Respektive pokud se obejdete bez zvláštních symbolů (ve stylu těch na gravírovaných kostkách Zapovězených zemí), pak vám stačí obyčejné šestistěnky a ideálně i dvě dvanáctistěnky.
Když jsme u těch kostek: Bohužel v prvních print-runech došlo k chybě a znak Saurona je místo na jedenáctce vytištěn na jedničce. Už psalo i imago, že chybné kusy dorazily i k nim, takže to budou reklamovat. Obecně jde o to, že číselně můžete na k12 hodit jen 1 až 10; 11 je Sauronův neúspěch a 12 je Gandalfův automatický úspěch. Rychlá domácí úprava je zamalovat jednu jedničku jedenáctky a pak ji používat jako jedničku. Ale u kostek za pětikilo člověk tak nějak neočekává, že dostane vadné kusy. Taky nechápu, že se na to veřejně přišlo až na začátku května. Že na to nepřišli ani samotní Free League, ani první backeři, co ty kostky dostávali už od konce prosince loňského roku (že by hru nehráli a měli ji jen na čtení a do sbírky?!).
Poslední věc, co chci zmínit, jsou dobrodružství. Aniž bych spoiloval, je v nich vidět designérský posun. Zatímco Cubicle 7 dobrodružství byly kampaně jako série na sebe navazujících dobrodružství, v podání Free League jsou to samostatná dobrodružná místa, tak je známe ze Zapovězených zemí. A v tomto duchu by měly vycházet i navazující kampaně pro TOR 2E.
Vypadá to naprosto úchvatně. Layout je ještě na vyšší úrovni než TOR1 nebo AiME. Mechanicky je 2E sice podobná 1E, ale z hlediska výpočtů cílových čísel došlo ke zjednodušení, respektive celý ten systém je lehce zjednodušený, i když stojí na stejné kostře. I to, co dřív byl kostrbatý favored roll (nebo jak se to jmenovalo), je v 2E jednoduchý hod s výhodou, jak ho známe z 5E.
Ilustrace jsou taky ještě pěknější než v první edici. Akorát ilustrace na obálce se mi vůbec nelíbí a lituji, že jsem si nestihl koupit sběratelskou edici, která má krásnou ilustraci prstenu.
Pravidla mi přijdou přehlednější než v 1E a celkově systém při přijde lepší než 1E i AiME. Core pravidla mají 248 stran.
Co mi přijde zajímavé, je Starter Set. Oproti klasickému Starter Setu z DnD nebo Pathfinderu se liší tím, že nejde jen o "zjednodušená pravidla" (která pak zahodíte) a jedno dobrodružství (které pak po dohrání taky zahodíte). Ano, jsou tu hodně zjednodušená pravidla (sešitek 24 stran), je tu i sešit s pěti (!) dobrodružstvími, předpřipravené postavy (všechny převzaté z první kapitoly Pána prstenů). Jsou tu i dvě nádherné (!) mapy. Jedna Eriadoru a druhá Kraje. Tak podrobné nikde jinde nenajdete. A tak krásné, že i Tolkienovy originály jsou oproti nim slabota. Hlavně je tu celé pojednání o Kraji, které krásně doplňuje a detailně rozšiřuje text z Hobita a Pána prstenů. Vtipné je, že budete hrát za hobity, co jsou zmíněni v první kapitole Pána prstenů, takže až po odehrání těch dobrodružství někdy budete číst první kapitolu LOTRa, už nikdy nebude, jako dřív (jen vy budete znát podrobnosti, které se tam neuvádí ). Celkově je tento Starter Set víc než úvod do pravidel spíš hobití doplněk Hlavní příručky. Co je tu všechno o hobitech, to nikde jinde nenajdete. Na druhou stranu se dá ve Starter Setu hrát jen za hobity, i když v Hlavní příručce jde za mnohem víc rodů (píšu rodů, i když v originále píšou "kultur", což mi s Tolkienem neladí). Pokud milujete hobity, je Starter Set povinnost. Pokud je nijak extra nemilujete, klidně Starter Set přeskočte a jděte rovnou do Hlavní příručky, která je jen asi o stovku dražší. Budete si ale muset dokoupit zvlášť i kostky, které jsou součástí Starter Setu, ale ne Hlavní příručky (protože ta je jen kniha). Respektive pokud se obejdete bez zvláštních symbolů (ve stylu těch na gravírovaných kostkách Zapovězených zemí), pak vám stačí obyčejné šestistěnky a ideálně i dvě dvanáctistěnky.
Když jsme u těch kostek: Bohužel v prvních print-runech došlo k chybě a znak Saurona je místo na jedenáctce vytištěn na jedničce. Už psalo i imago, že chybné kusy dorazily i k nim, takže to budou reklamovat. Obecně jde o to, že číselně můžete na k12 hodit jen 1 až 10; 11 je Sauronův neúspěch a 12 je Gandalfův automatický úspěch. Rychlá domácí úprava je zamalovat jednu jedničku jedenáctky a pak ji používat jako jedničku. Ale u kostek za pětikilo člověk tak nějak neočekává, že dostane vadné kusy. Taky nechápu, že se na to veřejně přišlo až na začátku května. Že na to nepřišli ani samotní Free League, ani první backeři, co ty kostky dostávali už od konce prosince loňského roku (že by hru nehráli a měli ji jen na čtení a do sbírky?!).
Poslední věc, co chci zmínit, jsou dobrodružství. Aniž bych spoiloval, je v nich vidět designérský posun. Zatímco Cubicle 7 dobrodružství byly kampaně jako série na sebe navazujících dobrodružství, v podání Free League jsou to samostatná dobrodružná místa, tak je známe ze Zapovězených zemí. A v tomto duchu by měly vycházet i navazující kampaně pro TOR 2E.
Naposledy upravil(a) ShadoWWW dne 13. 6. 2022, 15:10, celkem upraveno 1 x.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Já si nejsem jistý, jestli z té změny cílového čísla za fixní podhazování ability score mám radost. Ne že bych tu mechaniku a priori nesnášel, ale připadá mi méně intuitivní a v tomhle případě nevidím výhodu.
Jinak mi změny po zběžném přečtení přišly dost drobné, a na dobrodružství jsem se ještě nedíval.
Jinak mi změny po zběžném přečtení přišly dost drobné, a na dobrodružství jsem se ještě nedíval.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: The One Ring
Já za hlavní výhodu považuju, že se hráč nemusí ptát Lore Mastera (čti: DějMistra) na cílové číslo, ale má ho před sebou na kartě postavy.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: The One Ring
Stejně se musí zeptat, na co si háže, a jestli je to s výhodou nebo nevýhodou. Je opravdu v praxi takový rozdíl domlouvat se, jestli hážu na strength a kolika kostkama, nebo na strength 14?
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti