Doporučení RPG her
Doporučení RPG her
Tohle téma je tu pro ty z vás, kteří si chtějí nechat doporučit nějaké RPG. Pokud hledáte hru, ptejte se tady. Čím podrobněji vylíčíte, co vás zajímá, tím větší šance, že vám někdo něco doporučí.
Téma vzniklo sloučením několika předešlých menších.
Téma vzniklo sloučením několika předešlých menších.
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
No nějak sem přehlédl co že to vlastně hraješ, že je to tak skvělé. Tak se pochlub, pokud to teda neni tajemství :>;o)York píše:To, co (a jak) teď hraju, přesně tyhle věci adresuje.
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
To jsi jeden z mála, někteří si už stěžují, že o tom mluvím pořád.vzteklina píše:No nějak sem přehlédl co že to vlastně hraješ.
Není to tajemství.vzteklina píše:Tak se pochlub, pokud to teda neni tajemství :>;o)
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
"You are already playing WTF," Coriander, quite seriously, explained.
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Archipelago III? To ale nemá s Fate nic společného .morech11 píše:tá vec, čo hackovala Fate, čo sme hrali na predposlednej slezine pod Feniksom
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Ten český wordovský překlad se dá někde sehnat? Na foru ho nevidim a vygooglit se mi ho taky nepovedlo.Alef0 píše: In a Wicked Age (slovenský preklad, český wordovský tiež) je zase sword-and-sorcery, kde sú právomoci rozbité totálne, niektoré postavy budú mať protichodné ciele, niektoré zase spolupracovať (aj keď hráči budú spolupracovať), ale to je na poviedkové hranie a nie na klasické vymetanie dungeonov. (A protektívnosť tam nemá zmysel, lebo väčšina postáv sa objaví len v jednom príbehu.)
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
zdravím všechny tady, mohl by mi někdo poradit nějaké solidní RPG na tablet? Díky moc
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Okurek: Nedávno pro tablety vyšel remake Baldurs Gateu, Baldurs Gate: Enhances edition, která běží i na tabletech. Tabletovou verzi má i Banner Saga. Lepší RPGčko asi nenajdeš, i když je to vlastně survival strategie...
Jinak jsme forum o stolních, neboli pen and paper RPGčkách, takže počítačová RPGčka sem tak úplně nepatří. Kdyžtak pro ně máme taky sekci: Ostatní hry.
Jinak jsme forum o stolních, neboli pen and paper RPGčkách, takže počítačová RPGčka sem tak úplně nepatří. Kdyžtak pro ně máme taky sekci: Ostatní hry.
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Aha, díky za informace určitě se na to podívám.
Aha, tak to potom jo, tím pádem bych se tedy ještě rád zeptal jaké to "stolní" RPG by někdo doporučil na delší dobu neb krom Dračího doupěte mě nic jiného nenapadá. Díky všem za reakci
Aha, tak to potom jo, tím pádem bych se tedy ještě rád zeptal jaké to "stolní" RPG by někdo doporučil na delší dobu neb krom Dračího doupěte mě nic jiného nenapadá. Díky všem za reakci
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
to už sa pýtaš zaujímavejšie, ale ako iste rýchlo zistíš, trochu nefunkčne.
platí pravidlo, že 100 ľudí, 100 chutí a každý ti samozrejme bude chcieť pretlačiť to, čo baví jeho a bude k tomu mať určite dobré dôvody (rovnako, ako ich má k tomu, prečo to hrá)
skús nám najprv povedať niečo o vašej družinke, čo ste spolu zažili (herne), ako dlho ste to hrali, akým štýlom ste to vlastne hrali, čo presne vás na tom bavilo (veľa sme behali po mestách/veľa sme sa bili s nepriateľmi na hexoch atď atď), a možno aj napríklad či máte problém s angličtinou.
ak nebudeme mať tieto informácie, dobrú (a hlavne relevantnú) radu nedostaneš
platí pravidlo, že 100 ľudí, 100 chutí a každý ti samozrejme bude chcieť pretlačiť to, čo baví jeho a bude k tomu mať určite dobré dôvody (rovnako, ako ich má k tomu, prečo to hrá)
skús nám najprv povedať niečo o vašej družinke, čo ste spolu zažili (herne), ako dlho ste to hrali, akým štýlom ste to vlastne hrali, čo presne vás na tom bavilo (veľa sme behali po mestách/veľa sme sa bili s nepriateľmi na hexoch atď atď), a možno aj napríklad či máte problém s angličtinou.
ak nebudeme mať tieto informácie, dobrú (a hlavne relevantnú) radu nedostaneš
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Jistě mnozí z Vás znají skvost The Name of the Wind. Neznáte systém, zneužívající magii, jako je popsána v této knize? Tedy přesněji, systém založený na sympatii - přenášení energie, namísto čerpání magie kdovíodkaď?
Děkuji Vám
Děkuji Vám
Jsem Ztracený... Nesmrtelný... Konec Inkarnací... Muž Tisíci Smrtí... Ten Bez Odpočinku...
Jeden Z Mnoha... Ten Jenž Ztratil život... Přinašeč Stínů... Zraněný...
Ten Kterého Drží v zajetí život... Přinášející Mizérii...
...Yemeth...
Jeden Z Mnoha... Ten Jenž Ztratil život... Přinašeč Stínů... Zraněný...
Ten Kterého Drží v zajetí život... Přinášející Mizérii...
...Yemeth...
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Otázka je, jaký je pro tebe rozdíl mezi čerpáním a přenášením. Udělal jsem magii, ve které kouzelník přenášel energii ze sebe a nečerpal ji z žádných vnějších zdrojů, i když je pro snažší seslání kouzla mohl využít.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Energie jako energie, ovšem... Čím podobnější si jsou (mareriálem, tvarem) zdroj a cíl, tím méně energie se ztratí cestou. A myslím, že různé druhy energie (kinetická/tepelná) je téměř nemožné převádět.
Každopádně děkuji a kdybys náhodou měl ten Tvůj systém někde sepsaný, rád bych ho viděl
Každopádně děkuji a kdybys náhodou měl ten Tvůj systém někde sepsaný, rád bych ho viděl
Jsem Ztracený... Nesmrtelný... Konec Inkarnací... Muž Tisíci Smrtí... Ten Bez Odpočinku...
Jeden Z Mnoha... Ten Jenž Ztratil život... Přinašeč Stínů... Zraněný...
Ten Kterého Drží v zajetí život... Přinášející Mizérii...
...Yemeth...
Jeden Z Mnoha... Ten Jenž Ztratil život... Přinašeč Stínů... Zraněný...
Ten Kterého Drží v zajetí život... Přinášející Mizérii...
...Yemeth...
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Dotaz (Průzkum):
Existuje hra (systém) ve které je normální, že boj končí tím, že se poražený vzdá nebo uteče (a skutečně se mu útěk podaří, ne že je při útěku vykostěn)?
Nejde mi o tu možnost, že by to jakože šlo, kdybych chtěl. Jde mi o zkušenost z reálného hraní, kdy se to tak skutečně opakovaně děje (častěji než že se všichni do posledního povraždí).
Existuje hra (systém) ve které je normální, že boj končí tím, že se poražený vzdá nebo uteče (a skutečně se mu útěk podaří, ne že je při útěku vykostěn)?
Nejde mi o tu možnost, že by to jakože šlo, kdybych chtěl. Jde mi o zkušenost z reálného hraní, kdy se to tak skutečně opakovaně děje (častěji než že se všichni do posledního povraždí).
Sem chlap! (pro ty co sou zmateni mym nickem)
Re: Doporučení RPG her. Hledáte systém? Ptejte se.
Je dobré si uvědomit, že aby někdo dokázal utéct, musí mít převahu nebo výhodu. Pokud někdo dostává nakládačku, těžko dokáže utéct, když se nedokáže ani bránit. Takže systém, kde by při prohraném souboji bylo běžné, že poražený dokáže utéct, osobně považuju za chybný. Většinou jde o to, že vítězící strana nemá potřebuju poražené do jednoho vybít a utéct je nechá.vzteklina píše:Dotaz (Průzkum):
Existuje hra (systém) ve které je normální, že boj končí tím, že se poražený vzdá nebo uteče (a skutečně se mu útěk podaří, ne že je při útěku vykostěn)?
Nejde mi o tu možnost, že by to jakože šlo, kdybych chtěl. Jde mi o zkušenost z reálného hraní, kdy se to tak skutečně opakovaně děje (častěji než že se všichni do posledního povraždí).
Pokud tím nemyslíš, aby utíkal, když už je na kolenou, ale aby utíkal, když to s ním vypadá nahnutě, ale má šanci utéct - to je dle mého otázka hráče, nikoli přímo systému. Pokud při útěku potřebuješ ustátá dvě rány do zad, tak pokud máš dost hp, utečeš, pokud jich nemáš dost, rozhodl ses utéct pozdě a smůla, ale to bych nedával na vrub systému.
Pokud získá poražený šanci utéct a pozná správný okamžik, potom uteče v jakémkoli systému.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů