Remember Tomorrow

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům, jako jsou třeba Dračí Doupě, Fate nebo třeba Dungeons and Dragons.
Uživatelský avatar
Alef0
Příspěvky: 5832
Registrován: 7. 6. 2004, 10:22
Bydliště: Košice, SR.

Remember Tomorrow

Příspěvek od Alef0 » 13. 8. 2010, 11:18

Obrázek
anotácia

Vezmite terajší svet a posuňte ho o dvadsať minút dopredu. Ľudia presúvajúci sa z miesta na miesto, lietadlá, tok peňazí, kriminalita, korporácie, dnes Londýn, včera Bejrút. Svet ovplyvnený Williamom Gibsonom s príchuťou cyberpunku a dávkou akcie. Hra bez rozprávača, so silnými príbehovými právomocami, kde hráči na striedačku zavádzajú scény a mechanikami, ktoré umožňujú obetovať pozitívne aspekty postavy za vyššiu mieru úspechu.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0

Uživatelský avatar
Alef0
Příspěvky: 5832
Registrován: 7. 6. 2004, 10:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Alef0 » 13. 8. 2010, 11:21

Gregor Hutton robil 3:16ku, ktorou sa preslávil a teraz sa pustil do cyberpunku. Letmo som preletel túto hru a prvé, čo mi napadlo, že to je huttonovský pohľad na Shadowrun... ibaže na 45 stranách.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21509
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Sosacek » 13. 8. 2010, 12:16

To zni fakt dobre (kvuli settingu, teda. na hrani bez GM nemam skupinu), skoda ze nemam prachy :(
And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.
-- William Gibson, Neuromancer, 1984

Uživatelský avatar
Alef0
Příspěvky: 5832
Registrován: 7. 6. 2004, 10:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Alef0 » 13. 8. 2010, 12:27

Tam setting nie je, ten dojem vyplýva z mechaník. A keď to čítam, tak mám pocit, že je to skôr na také kratšie hrania (ale zase nie oneshot).
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21509
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Sosacek » 13. 8. 2010, 14:03

Jasne, ale setting plynouci z mechanik je taky setting. Treba BW ma jenom takovej setting, a rekl bych, ze je to nejlepsi implementace tolkien-like fantasy. Taky v obrazcich v pravidlech, kolik z vas bylo znechuceno dungeonpunkovym wow-like designem v dndcku a naopak?

Tady jsou obrazky vyborny :) Vic napisu az budu vic vedet.
And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.
-- William Gibson, Neuromancer, 1984

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21509
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Sosacek » 13. 8. 2010, 22:32

Ta hra vypada nechutne dobre. Muj oblibenej zanr, moje oblibeny tema, vyborna vizualizace, hustej system (ac hodnotim jen precteni). To chci hrat. Nekdo v Praze kdo ma rad cyberpunk?

Hlavne je to to, o cem jsem pred nedavnem mluvil v "co byste si radi zahrali" :)
And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.
-- William Gibson, Neuromancer, 1984

Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5283
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Aljen » 14. 8. 2010, 08:55

HMM zaujimave.
musim precitat!
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21509
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Sosacek » 14. 8. 2010, 09:23

Aaaa, malem jsem si koupil vytisk z lulu! Vy odporni demoni jste me malem nalakali a dostali moji dus... teda kreditni kartu! 8)

Obrázek
And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.
-- William Gibson, Neuromancer, 1984

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5532
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Peekay » 14. 8. 2010, 10:11

No to by bolo naozaj priserne, keby zo svojej poctivej prace mal Gregor nejake peniaze a mal by motivaciu robit dalsie super hry... ;)
Obrázek

"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

pety
Příspěvky: 1021
Registrován: 22. 7. 2008, 12:58
Bydliště: Praha-Valmez

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od pety » 14. 8. 2010, 11:01

no jde videt ze pouzivat humor a nadsazku na tomto foru ma sve rizika
I FUCKING TRAVELED THROUGH TIME AND JUMPED ON A DINOSAUR AND USED IT TO KILL MOTHERFUCKING ROBOT ZOMBIES.

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21509
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Sosacek » 14. 8. 2010, 11:03

pety píše:no jde videt ze pouzivat humor a nadsazku na tomto foru ma sve rizika
Jo, porad zapominam, ze se musim s nadsazkou, analogiemi a podobnymi konstrukty krotit, aby to chytali i ti ne moc chytri.

EDIT: ale nekazme si diskusi PKem.

jsem zvedavy, jak vypada beznej "flow" takovyhle hry. Takhle gm-less (more like rotating gm, or stripping gm with rotating parity ...) je i 3:16?

EDIT2: jinak jsem jedinej, komu pruzeni do jinejch her v textu hry (v trosu, tady, i jinde) jak to delaji spatnej pripada spis zahorkly? tady mi to tak prijde, a ac je mozny ze typek vytvoril lepsi shadowrun nez shadowrun, mohl si to odpustit.

EDIT3: jo, a ten uvodni textik mi pripada dost nepresnej -- clovek sice muze "obetovat positivni vlastnosti postavy pro uspech", ale je to jenom navod k popisu sceny a mysli se tim i vlastnosti jako "armed", "connected", "prepared", "loved" a tak. mezi negativnima je treba "coerced", "hesitant", "lost" nebo "dying" ( 8) ). Z toho popisu mi prislo ze spis "prestanu mit rad deti abych dostal +2 na utok, ale to se nedeje.

to uz byl posledni edit, slibuju.
And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.
-- William Gibson, Neuromancer, 1984

Uživatelský avatar
Alef0
Příspěvky: 5832
Registrován: 7. 6. 2004, 10:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Alef0 » 14. 8. 2010, 11:15

Nie, v 3:16ke je regulárny Game Master, ktorý pripravuje emzákov. Flow hry som ešte neuchopil, musím si to prečítať poriadne.

Inak kde v texte autor prudí do iných hier? Ten Shadowrun, čo som spomínal v prvom príspevku bol len môj subjektívny dojem, a len teraz som si všimol, že ho spomína v Influences (spolu s Lady GaGa :-)).
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0

Uživatelský avatar
Sosacek
Příspěvky: 21509
Registrován: 14. 7. 2004, 18:30

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Sosacek » 14. 8. 2010, 11:16

Those books, and this game, are not about “teams” of “runners” loading up on tech from “MetalBookIV” or Min|Maxing every damage die and +2s out of guns|gear while marking in 40 boxes of damage. Fuck no.
Ale to v zasade nic neni. Jenom to osobne nemam rad, a libi se mi jak treba Diaspora nebo BW cituje stary hry jako dulezity a fajn vzory kterym se chce priblizit a dal je rozvijet, misto toho, aby oznacovali stary hry za odpad.
And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.
-- William Gibson, Neuromancer, 1984

Uživatelský avatar
Alef0
Příspěvky: 5832
Registrován: 7. 6. 2004, 10:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od Alef0 » 14. 8. 2010, 11:24

No to je tiež istý spôsob humoru | (páči sa mi |) spôsob, akým v dvoch vetách vyjadriť odlišnú mentalitu tejto hry od pôvodnej. Ono nezávislí autori si to môžu dovoliť a ja túto techniku tiež nezriedka používam.

Napr. pekne to spravil John Wick v Houses of the Blooded:
Almost everything that’s true about D&D is untrue in this game. In D&D, the most common kind of character is a wandering nomad who lives outside the law, an adventurer roaming the countryside, scouring dungeons, killing onsters, gaining treasure and weapons so he can kill bigger monsters. Cities are little more than outdoor dungeons and characters rarely—if ever—encounter the upper class or deal with politics.

In Houses, you play a noble. A character with a past. A character with a family, with vassals, responsibilities and duties. The Law is an ever-present factor in your life. Because you are a noble, “treasure” really has no value for you and problems such as “wandering monsters” are problems for someone of lesser status to handle. Someone you can hire. Someone expendable. And rather than living in a bubble immune to the effects of political scheming, your character lives in a world that looks like a bastard child of Tanith Lee and Niccolò Machiavelli.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0

jonka
Příspěvky: 1978
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Remember Tomorrow

Příspěvek od jonka » 17. 8. 2010, 22:49

Sosacek píše:Ta hra vypada nechutne dobre. Muj oblibenej zanr, moje oblibeny tema, vyborna vizualizace, hustej system (ac hodnotim jen precteni). To chci hrat. Nekdo v Praze kdo ma rad GM-less?
cože, cože..?
... : )
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná

Odpovědět

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host