Savage Worlds (+ Deadlands a spol.)
Savage Worlds (+ Deadlands a spol.)
Savage Worlds je série univerzálních her orientovaných na jednoduchá pravidla a rychlou, zběsilou akci. Série začala odvozením z westernové hry Deadlands (1996) – výrazným zjednodušením jejích pravidel vznikla první edice univerzální hry Savage Worlds (2003). Následovaly další edice hry, ale i různé samostatně hratelné žánrové adaptace. Samotné Savage Worlds můžeme rozdělit na tři generace pravidel:
1. generace: Savage Worlds (1. a 2. edice, Classic) (2003 a 2004)
2. generace: Savage Worlds (Explorer's, Deluxe) (2007 a 2011)
3. generace: Savage Worlds (Adventure) (2018)
Další zdroje:
Český překlad Savage Worlds Deluxe
Pietova minirecenze 2. edice
Naposledy upravil(a) Quentin dne 11. 2. 2010, 13:52, celkem upraveno 1 x.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Savage Worlds
First off, we want you to know that Savage Worlds “Black” is officially just “Savage Worlds.” The “Black” in the title was just a code name and a reference to an original cover concept, which was going to be solid black except for the Savage Worlds logo. We now have a very cool illustrated cover we’re using instead that ties it into all the Savage World Companions.
Second, the Kickstarter is currently planned for Tuesday, October 16th. That might change for a number of reasons—a big competitor launches something in the same time period, a component isn’t quite ready for us to show, personnel issues, etc.—but right now we are on track.
Third, the price will be $39.99 for the 192-page Limited Edition hardback while the softcover will be $29.99. (The price of the PDF has yet to be determined.) There will be other offerings during the Kickstarter as well.
Fourth, rest assured that the game is very compatible with previous editions and settings and we will publish a FREE conversion and update guide.
Finally, some of the changes we’ve already let slip are new Chase rules, tweaks to lots of Edges and Hindrances, Tests and Tricks, some skill, core rules, and Power Modifiers changes first previewed in The Savage World of Flash Gordon, the inclusion of Quick Combat (now called Quick Encounters as it handles more than combat!), and quite a few NEW sections, including new Setting Rules we think you’ll love.
The core book does not include the GM’s “advice” chapter found in previous editions. That will be released separately.
Much of this and more will be previewed leading up to and during the Kickstarter, along with many other great surprises as well.
Thanks for your patience amigos, and we look forward to you all experiencing the next exciting iteration of Savage Worlds!
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Savage Worlds
Na DTR je předobjednávka Interface Zero 3.0 Player's Guide a Jumpstart pay what you want... https://www.drivethrurpg.com/product/28 ... -Jumpstart
Art vypadá parádně...
Art vypadá parádně...
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20880
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Savage Worlds (+ Deadlands a spol.)
S pomocí Lokiho jsem v databázi udělal pořádek v různých inkarnacích Savage Worlds, protože ta hra má spoustu různě pojmenovaných edic a čert aby se v tom vyznal. Dá se rozdělit v zásadě na tři generace/verze pravidel, tak přesně to jsem dělal. Snad je to teď přehlednější – informace v záhlaví, proklikejte si jednotlivé odkazy. A jelikož vím, že jsou tu mezi námi hráči Savage Worlds, tohle je možná vhodná příležitost rozdat pár hvězdiček.
Lokiho původní zpráva, kterou mi poslal:
Lokiho původní zpráva, kterou mi poslal:
LokiB píše:Nejsem úplně expert na historii, mám však za to, že původní hra byla Deadlands - resp. Deadlands Classic tedy hra s kovboji a zombíky, propojená přímo se svým herním světem (kterýje posléze v SW recyklován jako setting, který může na SW fungovat).
Na jejich základě vznikly i samotné generické Savage Worlds.
Pak to zjednodušili a udělali Deadlands Realoaded a z nich pak zas Savage Worlds Explorer Edition. Zjednodušená přímočařejší pravidla.
o asi 5 let později vyšly SWD Deluxe - mírně vylepšená, poštelovaná verze oproti SWEE. Zas tak velký skok to nebyl (nejvýznamnější bylo snad snazší vzpamatování se z Shake, které bývalo v EE dost otravné). Za mě je to ale je to ale jen celkově mírně vylepšená SWEE.
Savage Worlds Adventure Edition je už významně odlišnější. Hlavně v bojové části jinou ekonomikou akcí, zavedením core skills, zjednodušení odpočinku a posílené magických postav rychlejší obnovou power pointů.
Já v tomhle rozeznávám v podstatě 3 generace:
1. Deadlands Classic - Savage Worlds (Classic)
2. Deadlands Reloaded - Savage Worlds EX + Savage Worlds Deluxe
3. Savage Worlds Adventure Edition
Z tohoto pohledu bych hodnocení rozdělil na tyto tři poměrně odlišné edice.
Classic jsem nehrál, ale co říkali lidi, s kterými jsem začal hrát SWD, tak to bývalo o dost drsnější vůči postavám A já bych Classic od té druhé generace odděloval.
Tož tak
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti