GURPS: všeobecná diskuze

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům, jako jsou třeba Dračí Doupě, Fate nebo třeba Dungeons and Dragons.
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8855
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od eerieBaatezu » 16. 11. 2015, 14:59

OnGe píše:Jó, powerarmor s DR 80, to už bude možná trochu problém. Ale jinak dobře to vypadá.
Jojo. $lol$

Ale přijde mi to reálné, holt mlátit do Power Armoru baseballkou nebo střílet na něj z pistole moc nepomáhá, no. :)

Mě ale dost zajímá jak řeší takové věci, jako je zda je logické, aby Zergling rozmlátil Siege Tank. Ling má Claws/Strikers (20): 10d(2) cut or imp vs DR Tanku je nějakých 700, 550 na slabších místech. Takže Ling má smůlu (přestože má armor divisor 2), čili to není jak z PC hry, ale je to realističtější.

Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 10298
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Bydliště: Prdelná lhota (čti Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od OnGe » 16. 11. 2015, 15:13

Jinak pokud si dobře vzpomínám, tak ty nejbitelnější powerarmory v gurpsu měli normálně DR kolem 10, max. do 15. Taky si pamaruju, že když se člověk dostal do nějakých nedměrných čísel, začalo to trochu haprovat. Ale to byla ještě 3. edice, možná ta 4.funguje líp.
Nežít je jediná životní prohra

výběr z vlastní zahrádky:



:idea: RPG kuchyně: 2010 - 2013 - 2017
:?: Horní progressbar - to se budete divit... možná
:?: Dolní progressbar - dávám tomu rok... maximálně dva

Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 8855
Registrován: 16. 9. 2007, 10:55

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od eerieBaatezu » 16. 11. 2015, 15:37

Ve 4e to v tom sci-fi může jít až do těch vysokých čísel, jak to funguje v praxi, to netuším.

Golden Dragon
Příspěvky: 198
Registrován: 20. 10. 2006, 12:59

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od Golden Dragon » 9. 2. 2016, 21:34

eerieBaatezu píše:
Markus píše:Tak potom dej vědět, jestli to je vůbec hratelný :wink: :P
Pokud budu mít příležitost to zjistit, tak s radostí. :)
OnGe píše:Modularita je největší a nejméně doceněná výhoda gurpsu. Prostě si to poskládáš jak chceš.
A co je vtipné je, že se to dá poskládat i tak, že je ta hra fakticky jednoduchá. To akorát když jsem to četl před deseti roky, tak jsem si myslel, že to všechno musím umět, aby se to dalo hrát, ale dneska po nějakých těch rpg zkušenostech už od oka vidím, co vzít, na co se vybodnout, aby to dalo hru, kterou od toho chci.
Naprostý souhlas. Jsem rád, že se ke stejnému dostali i další lidi :D

Já zkoušel i jiné systémy, ale nenašel jsem nic světobornějšího než je toto. Co chci tak z dodatků použiju co ne tak nepoužiju no prostě trocha zamyšlení a skvělý svět/tažení/hra je na světě.

Teď jsem začal maximálně osekávat tzv. magické systémy a světe div se ono to funguje skvěle a hra rychleji odsýpá jde mi hlavně o plynulost hry a atmosféru při hraní.

A tohle mi GURPS prostě dává. Navíc mě baví historie a při studiu dodatků na Low-tech člověk často zjistí zajímavé info. Ono ten kdo ty různé dodatky píše tak není úplně mimo!

Z těchto a mnoha dalších důvodů si holt za GURPSem stojím

Hraní zdar a sílu

Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od fenikso » 18. 6. 2016, 14:24

Tak jsem při úklidu doma našel "GURPS: Traveler, Interstellar wars" 4e. Je to vytištěné z PDF na laserovce a svázané do knihy. Jestli to někdo chce, daruji. Jsem z Brna.

Uživatelský avatar
gunware
Příspěvky: 163
Registrován: 25. 8. 2011, 16:39

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od gunware » 9. 9. 2016, 21:45

Pokud to někoho zajímá a ještě si toho nevšiml:
https://www.kickstarter.com/projects/84 ... d-by-gurps
Jsem poslední výkřik evoluce. Když mě stvořila, tak zoufale zařvala: "Proboha, co jsem to udělala?!"

Nefarit
Příspěvky: 3
Registrován: 24. 6. 2016, 12:06

GURPS - World

Příspěvek od Nefarit » 11. 10. 2017, 17:36

Zdravím,
po cca 10ti letech jsme dorháli DrD - svět Almir a teď jsme se dohodli, že si zahrajem GURPS.
Pravidla víceméně dávám, už jsem to hrál kdysi, problém je ale se světem. Ten bych opět rád vyřešil nějakým hotovým modulem, ale bohužel se mi nic nepovedlo najít. Neporadí mi někdo nějaký svět? Klidně ho i koupím.
Ideálně - SPACE world (něco ve stylu firefly, popř. farscape)
Alternativa - Post-Apo world (wasteland, the postman)

díky moc za veškeré tipy

P.S. Svět by měl obshaovat frakce, rasy, kreatury, hospodářství, mapy, politiku.

Nefarit
Příspěvky: 3
Registrován: 24. 6. 2016, 12:06

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od Nefarit » 20. 10. 2017, 22:17

Tak koukám, že tady je to dobře mrtvé :) Neví někdo o nějaké online cz/sk diskuzi zaměřené na GURPS, kde to více žije? :)

Uživatelský avatar
fenikso
Příspěvky: 714
Registrován: 11. 10. 2009, 09:58
Bydliště: Brno

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od fenikso » 21. 10. 2017, 12:24

Zkus se mrknout na GURPS: Traveler - Interstellar War.

Nefarit
Příspěvky: 3
Registrován: 24. 6. 2016, 12:06

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od Nefarit » 23. 10. 2017, 13:27

Už jsme nakonec začli v Post-apo světě, ale dík.

Golden Dragon
Příspěvky: 198
Registrován: 20. 10. 2006, 12:59

Re: GURPS: všeobecná diskuze

Příspěvek od Golden Dragon » 21. 2. 2019, 16:51

Všem příznivcům GURPS:

po několika letech hraní fantasy ala středověk a hledání vhodného magického systému jsem dle příručky Thaumatology přešel na Rituální magii a zároveň začal hrát svět fantasy inspirovaný renesancí (cca 2. pol. 16. století), ani mi nedal tolik zabrat a vytvořil jsem jej vč. ceníku a vybavení za cca 5 měsíců. Operativní název svět Prachu a Rtuti se rozšířil jen o krátký dovětek, ale nakonec zůstal zachován.

Nevím jestli je tady někdo další, kdo využívá systém Rituální magie Path and Book magii z Thaumatology příručky pro GURPS 4e. Tak se chci jen zeptat na pár detailů během samotného hraní.

Je tu někdo takový?? Dejte vědět.

GD

Odpovědět

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host