Primetime Adventures
Primetime Adventures
Primetime Adventures
(anotace)
Primetime Adventures napodobňujú tvorbu televíznych seriálov. Producent dozerá na celý proces a hrá v ňom dôležitú úlohu. Proti nemu stoja jednotliví hráči ovládajúci protagonistov, za ktorých jednajú a tvoria pre nich spoločne scény. Kooperácia všetkých zúčastnených je veľmi silným elementom hry a pomocou nej sa celá skupina snaží vytvoriť zápletku príbehu aj jednotlivé postupné rozuzlenia čo najzaujímavejším spôsobom. Za zmienku stojí aj jednoduché vyhodnocovanie konfliktov (ktoré sú na rozdiel od tradičnejších hier len ukončením celej scény a nevyskytujú sa v nej viacnásobne) a veľmi silná úloha nehrajúceho publika.
Slovenský překlad
(anotace)
Primetime Adventures napodobňujú tvorbu televíznych seriálov. Producent dozerá na celý proces a hrá v ňom dôležitú úlohu. Proti nemu stoja jednotliví hráči ovládajúci protagonistov, za ktorých jednajú a tvoria pre nich spoločne scény. Kooperácia všetkých zúčastnených je veľmi silným elementom hry a pomocou nej sa celá skupina snaží vytvoriť zápletku príbehu aj jednotlivé postupné rozuzlenia čo najzaujímavejším spôsobom. Za zmienku stojí aj jednoduché vyhodnocovanie konfliktov (ktoré sú na rozdiel od tradičnejších hier len ukončením celej scény a nevyskytujú sa v nej viacnásobne) a veľmi silná úloha nehrajúceho publika.
Slovenský překlad
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hm... som zvedavy.
V nasich PtAckach sa zatial velmi pekne ukazalo, ze ten system v pohode zvlada aj to, ked su postavy totalne rozhadzane (jeden protagonista bol cely pilot a v podstate celu druhu epizodu uplne inde ako vsetci ostatni, a vobec to nevadilo). Ked som nieco take hral v inych systemoch, vzdy to bolo na ukor casti hracov.
Na druhu stranu, pri pozerani telky som si uvedomil jednu vec - v serialoch su pomerne casto "color" sceny, resp. sceny, kde sa bavia iba antagonisti medzi sebou, cim sa zabezpecuje plot exposition. Toto vanilla PtA nezvlada, a mne osobne to pri Produkovani trochu chyba. Rozmyslam, ci nabuduce neskusim svoje sceny (aspon niektore z nich) pouzit prave takto.
p.s. co sa tych blizkych osob tyka, vyskusaj mechanizmus "special guest star" - mas navstevu, ked sa zrovna hra? No problem!
V nasich PtAckach sa zatial velmi pekne ukazalo, ze ten system v pohode zvlada aj to, ked su postavy totalne rozhadzane (jeden protagonista bol cely pilot a v podstate celu druhu epizodu uplne inde ako vsetci ostatni, a vobec to nevadilo). Ked som nieco take hral v inych systemoch, vzdy to bolo na ukor casti hracov.
Na druhu stranu, pri pozerani telky som si uvedomil jednu vec - v serialoch su pomerne casto "color" sceny, resp. sceny, kde sa bavia iba antagonisti medzi sebou, cim sa zabezpecuje plot exposition. Toto vanilla PtA nezvlada, a mne osobne to pri Produkovani trochu chyba. Rozmyslam, ci nabuduce neskusim svoje sceny (aspon niektore z nich) pouzit prave takto.
p.s. co sa tych blizkych osob tyka, vyskusaj mechanizmus "special guest star" - mas navstevu, ked sa zrovna hra? No problem!
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
no my to tiez nebudeme mat ako 'group play'. pocitam s tym ze mnoho scen bude samostatnych alebo ze tam budu len dvaja z troch hracov. (hoc normalne group play preferujem, v PtA mi to jaksi nevadi...)Peekay píše: V nasich PtAckach sa zatial velmi pekne ukazalo, ze ten system v pohode zvlada aj to, ked su postavy totalne rozhadzane (jeden protagonista bol cely pilot a v podstate celu druhu epizodu uplne inde ako vsetci ostatni, a vobec to nevadilo). Ked som nieco take hral v inych systemoch, vzdy to bolo na ukor casti hracov.
o tomto sme sa tiez bavili a moj nazor je taky ze je to ako by sa producent hral sam so sebou.. teda nic moc teda mozno by sa to dalo ale muselo by to byt kratke.Peekay píše: Na druhu stranu, pri pozerani telky som si uvedomil jednu vec - v serialoch su pomerne casto "color" sceny, resp. sceny, kde sa bavia iba antagonisti medzi sebou, cim sa zabezpecuje plot exposition. Toto vanilla PtA nezvlada, a mne osobne to pri Produkovani trochu chyba. Rozmyslam, ci nabuduce neskusim svoje sceny (aspon niektore z nich) pouzit prave takto.
nie som si isty ci rozumiem. ze by niekto cudzi obcas zahrat tuto blizku postavu? neviem ci by to fungovalo, keby dobre nevedel co sa uz stalo.. ale vedel by som si predstavit special guest star ako novu jednorazovu postavu.Peekay píše: p.s. co sa tych blizkych osob tyka, vyskusaj mechanizmus "special guest star" - mas navstevu, ked sa zrovna hra? No problem!
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No tam ide skor o to, ze tym mozes establishnut nejake dejove prvky. Napriklad my ked sme vcera hrali:Corvus píše: o tomto sme sa tiez bavili a moj nazor je taky ze je to ako by sa producent hral sam so sebou.. teda nic moc teda mozno by sa to dalo ale muselo by to byt kratke.
Chcel som urcit, ze na svoj Grand Master Plan™ potrebuju zaporaci urychlovac castic. Na to som musel bud:
- Potiahnut dost vysoku kartu v nejakom konflikte, dostat narativnu kontrolu a nasledne to odrozpravat ako element
- Navrhnut to ako element, ked niektory z hracov dostane narativnu kontrolu, a dufat, ze to tam zasadi
(protagonisti dve sceny pred tym zajali nepriatelskeho dostojnika, o ktorom sme sa dohodli, ze bol vypocuvany off-screen)
Ono v skutocnosti to s tym vedenim, co sa uz stalo nie je uplne stratene, lebo v tej scene by sa aj tak bavil s jednym z hracov, ktory bude pravdepodobne aj tak dominantnou postavou rozhovoru.Corvus píše: nie som si isty ci rozumiem. ze by niekto cudzi obcas zahrat tuto blizku postavu? neviem ci by to fungovalo, keby dobre nevedel co sa uz stalo.. ale vedel by som si predstavit special guest star ako novu jednorazovu postavu.
Ale nova jednorazova (pripadne recurring) postava tiez nie je stratena - odporuca sa dat jej na zaciatok tak 2 fan maily, kedze ma technicky screen presence 1 a ziadne traity.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Hmmmm, Peekay, čo takto recenzia na PtA pre ďalší Drakkar (Apríl/Duben 2008) ako hosť?Corvus píše:jasne.. vyskusam to.
btw ako to vyzera s recenziou?
Hmmmmm????? :>;o)
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Je uz skoro dopisana, este ju musim ucesat.
Ako by ste prelozili do slovenciny "Issue"? Ja som tam zadelil ze "dilema", ale prilis sa mi to nepozdava.
Ako by ste prelozili do slovenciny "Issue"? Ja som tam zadelil ze "dilema", ale prilis sa mi to nepozdava.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
prave nad tym spekulujem.
rovnako mam problem prelozit screen presence a set.
rovnako mam problem prelozit screen presence a set.
ziadny drakar! kto ma cakat do aprila? pekne rychlo sup na rpg.sk!Joe píše: Hmmmm, Peekay, čo takto recenzia na PtA pre ďalší Drakkar (Apríl/Duben 2008) ako hosť?
Hmmmmm????? :>;o)
Naposledy upravil(a) Corvus dne 14. 1. 2008, 11:06, celkem upraveno 1 x.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja som tam supol "dolezitost"Corvus píše: screen presence
a sem som supol "kulisy".Corvus píše: set
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Joe píše: Hmmmm, Peekay, čo takto recenzia na PtA pre ďalší Drakkar (Apríl/Duben 2008) ako hosť?
Hmmmmm????? :>;o)
Čo už, ty netrpezlivka...Corvus píše: ziadny drakar! kto ma cakat do aprila? pekne rychlo sup na rpg.sk!
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
A nemozeme tam aj onam? (Nieze by som si myslel, ze je to take uzasne, ze to musi vidiet rovno cely svet )
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Ked to uz das na RPG.sk, tak je zbytocne to duplikovat do DrakkaruPeekay píše:A nemozeme tam aj onam? (Nieze by som si myslel, ze je to take uzasne, ze to musi vidiet rovno cely svet )
Nevermind, bol to len nápad.
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Taaakže...
PtA sa hrdo stalo ozdobou mojich obľúbených RPG systémov. Aj vďaka Peekayovej hre (a vedeniu ). Je fakt výhoda, ak má GM pri tejto hre prehľad o filmoch a seriáloch a hlavne o tom, ako to v nich vyzerá, ako bývajú strihané a gradované scény a podobne.
Recenzička, Peekay? Recenzička?
A ako si poprekladal nakoniec tie výrazy?
PtA sa hrdo stalo ozdobou mojich obľúbených RPG systémov. Aj vďaka Peekayovej hre (a vedeniu ). Je fakt výhoda, ak má GM pri tejto hre prehľad o filmoch a seriáloch a hlavne o tom, ako to v nich vyzerá, ako bývajú strihané a gradované scény a podobne.
Recenzička, Peekay? Recenzička?
A ako si poprekladal nakoniec tie výrazy?
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ugh... za tri hodiny GMim (prekvapeny? I think not!)... uvidime, kedy sa dostanem domov.
Ale fakt uz by som mohol, ze? (inak ta nasa nahravka by sa dala pouzit ako ilustracny material k recenzii, lebo je na nej myslim velmi pekne vidno postupny vznik nametu plus to, ako ma hra vyzerat - velmi pekne ste to ponali, chlapci).
Ale fakt uz by som mohol, ze? (inak ta nasa nahravka by sa dala pouzit ako ilustracny material k recenzii, lebo je na nej myslim velmi pekne vidno postupny vznik nametu plus to, ako ma hra vyzerat - velmi pekne ste to ponali, chlapci).
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů