O GURPS obecně ... (2)

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům, jako jsou třeba Dračí Doupě, Fate nebo třeba Dungeons and Dragons.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Lidožrout
Příspěvky: 503
Registrován: 9. 3. 2002, 00:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lidožrout » 11. 10. 2003, 17:25

hm tak vono se to asi trochu zkomplikuje, protože nemam k dispozici klíč k otevření toho Nanuqova pédéefka ani to nemam převedený do word doců, na což sem se spolíhal... těžko říct kam to zmizelo, snad se to eště ňák vyřeší (přepisovat ručně se mi to nechce...)

Uživatelský avatar
Drizzt
Series Freak
Příspěvky: 1347
Registrován: 8. 7. 2002, 07:44
Bydliště: Somewhere around...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drizzt » 13. 10. 2003, 13:38

Lidozrout píše:hm tak vono se to asi trochu zkomplikuje, protože nemam k dispozici klíč k otevření toho Nanuqova pédéefka ani to nemam převedený do word doců, na což sem se spolíhal... těžko říct kam to zmizelo, snad se to eště ňák vyřeší (přepisovat ručně se mi to nechce...)
Tak víš co? Já se pokusím nahodit na svoje stránky mé PDFko toho nanuqova překladu, Ja?? Mám to fomas, ale pokusím se to do několika dnů hodit na net... a pak ti dám vědět...
Obrázek

Rytíř
Příspěvky: 635
Registrován: 28. 2. 2002, 00:00
Bydliště: Osek, Milevsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rytíř » 13. 10. 2003, 21:20

Lidozrout píše: -- každý kouzlo má určitou hodnotu, kterou postavě ubírá z Výdrže, ta hodnota "únavy" ze sesílání se ale snižuje s tim, jak velkej máš magickej talent (od 1 do 3, 3 je nejlepší).
Teda, tak timdle vysvětlenim jsi mě kapku zmát! :))
Já si totiž dotedka myslel, že levnější může být kouzlo JENOM když ho dobře umíš! Což je kombinace IQ + Magický talent + body, cos na to věnoval... A ty to popisuješ, jako by i sám MT stačil na snížení ceny?? Je to tak? To by ovšem bylo docela silné! To by se mě líbilo... :)))

Jinak s úpravou Basic Setu ti fandim - a když už budeš v tom, co kdybys to sjednotil i s překladem Magie translated by Shadow?? :))) To bylo přímo super! Kdybys chtěl, obojí mám ve Wordu ;)

Uživatelský avatar
Lidožrout
Příspěvky: 503
Registrován: 9. 3. 2002, 00:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lidožrout » 13. 10. 2003, 22:12

rytíř: no to by bylo fakt fajn to sjednotit, hlasuju pro. v tom wordovym dokumentu bych to pochopitelně uvítal, jak sem psal tak mě se to někam nenávratně ztratilo a shadowův překlad magicu sem v životě neměl v ruce. (mam to odněkaď si stáhnot nebo mi to pošleš na plopp@seznam.cz?)

pochopitelně cena i doba sesílání sou závislý na dovednosti s kouzlem, ne na samotnym talentu. kalil sem vodu, lakoval trávník a podobně. sorry...

Rytíř
Příspěvky: 635
Registrován: 28. 2. 2002, 00:00
Bydliště: Osek, Milevsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rytíř » 14. 10. 2003, 15:38

Teda takhle si s náma nezkušenejma zahrávat!! :))
OK, já ti to zkusím poslat na ten seznam, kde stáhnout ten Magic nevim...

Engelbert

Příspěvek od Engelbert » 16. 10. 2003, 09:32

ungh

Uživatelský avatar
Lidožrout
Příspěvky: 503
Registrován: 9. 3. 2002, 00:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lidožrout » 16. 10. 2003, 15:34

cheché, msjé Le Say zavítal do naší vyšší společnosti, no to se podivejme... k tématu to nebylo nic moc, ale i tak díky za příspěvek.

Uživatelský avatar
Grave
Příspěvky: 25
Registrován: 21. 2. 2002, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grave » 19. 10. 2003, 18:12

A kdože je msjé Le Say? ;)
Rest in Pain !

Uživatelský avatar
Lidožrout
Příspěvky: 503
Registrován: 9. 3. 2002, 00:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lidožrout » 20. 10. 2003, 12:09

Engelbert Le Say je samozvaný dráb na statku v Tigrue a jestli to tak pude dál tak se stane i samozvanym a zároveň jedinym pánem v Tigrue... hehe

Uživatelský avatar
Barny
Příspěvky: 35
Registrován: 20. 10. 2003, 21:09
Bydliště: KheSanh

Příspěvek od Barny » 20. 10. 2003, 22:21

Zdravim Vespolek

Chtěl jsem se zeptat jestli se Vám taky zdá že odvozovat "citlivost" smyslů (zraku, sluchu a čichu) od IQ postavy je trochu podivný ?
Podle mě a několika kamarádů je to trochu zcestný. Vysoká inteligence není podle mě záruka nebo předpoklad pro citlivé smysly.
Předkládám k probrání názor, že by měli mít postavy smysly standartně na 10 a pokud by chtěl někdo mít postavu, která má lepším nějaký smysl tak by si musel vzít Výhodu tomu odpovídající.
Přijde mi divný že by třeba nějakej "profesůrek" měl mít lepší zrak a sluch než třeba profesionální žoldák, jen protože má vyšší IQ.
Řekněte mi na to někdo pls svůj názor.
- To že mě nevidíš, neznamená že tu nejsem -

Uživatelský avatar
Lidožrout
Příspěvky: 503
Registrován: 9. 3. 2002, 00:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lidožrout » 20. 10. 2003, 22:41

nevim co máš na mysli pod pojmem profesůrek, každopádně tomu, že vysoká inteligence zahrnuje i celkově vyšší bystrost a vnímavost k okolí bych se nebránil. pokud bys chtěl postavu, která by v tomhle ohledu měla mít ňákej defekt, pak si vem nevýhodu.

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 17071
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 21. 10. 2003, 11:17

Barny píše:Zdravim Vespolek

Chtěl jsem se zeptat jestli se Vám taky zdá že odvozovat "citlivost" smyslů (zraku, sluchu a čichu) od IQ postavy je trochu podivný ?
Podle mě a několika kamarádů je to trochu zcestný. Vysoká inteligence není podle mě záruka nebo předpoklad pro citlivé smysly.
Předkládám k probrání názor, že by měli mít postavy smysly standartně na 10 a pokud by chtěl někdo mít postavu, která má lepším nějaký smysl tak by si musel vzít Výhodu tomu odpovídající.
Přijde mi divný že by třeba nějakej "profesůrek" měl mít lepší zrak a sluch než třeba profesionální žoldák, jen protože má vyšší IQ.
Řekněte mi na to někdo pls svůj názor.
Já si myslím to samé, ale GURPS prostě pracuje s méně vlastnostma než by bylo potřeba. Když uvážím, že obratnost zahrnuje jak hbitost, tak zručnost, je to stejný nesmysl. Jenže na lepší popis postavy potřebuješ více vlastností, čímž se trochu komplikují pravidla, GURPSy měly být hodně jednoduché.

Rytíř
Příspěvky: 635
Registrován: 28. 2. 2002, 00:00
Bydliště: Osek, Milevsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rytíř » 21. 10. 2003, 21:21

Jo, je to problém obecnosti těch vlastností - IQ není holt jen chytrost, ale též taková ta přirozená bystrost, kterou tolik oplývají např. divoši - a na to to sedí... "Správně" udělanej profesůrek by měl mít -5 na zrak i sluch by default! :)))
Souhlasim, že to není ono, ale na druhou stranu, aby všichni měli 10, to je zas drsný - musela by se pak snižovat třeba i cena za zlepšení vlastnosti, páč ta tam jistě hraje velkou roli...

Uživatelský avatar
Barny
Příspěvky: 35
Registrován: 20. 10. 2003, 21:09
Bydliště: KheSanh

Příspěvek od Barny » 21. 10. 2003, 21:43

Rytíř píše:Jo, je to problém obecnosti těch vlastností - IQ není holt jen chytrost, ale též taková ta přirozená bystrost, kterou tolik oplývají např. divoši - a na to to sedí... "Správně" udělanej profesůrek by měl mít -5 na zrak i sluch by default! :)))
Souhlasim, že to není ono, ale na druhou stranu, aby všichni měli 10, to je zas drsný - musela by se pak snižovat třeba i cena za zlepšení vlastnosti, páč ta tam jistě hraje velkou roli...
To, že by byl standart 10 jsem hodil od boku, ale 12 je už podle mě normální zrak. To by měl každej do začátku a pokud by chtěl mít nadpůměrnej zrak nebo sluch tak si vezme výhodu tomu odpovídající.
S tím divochem je to asi nejlepší příklad. Divoch se v Inteligenci zmiňovanýmu "profesůrkovy" nemůže nikdy vyrovnat, ale smysly má tak 2x citlivější. Postihama se to dá samozřejmě řešit, ale těžko by se určovala hranice od kdy postih jo a kdy už ne.
Jsou to ale jen náměty na debatu, zatím to hrajem taky podle pravidel :)
(Profesůrek = vědec, nebo někdo s vysokým IQ obecně:)
- To že mě nevidíš, neznamená že tu nejsem -

Uživatelský avatar
Barny
Příspěvky: 35
Registrován: 20. 10. 2003, 21:09
Bydliště: KheSanh

Příspěvek od Barny » 21. 10. 2003, 21:57

Ještě jsem se chtěl zeptat něco ohledně psioniky:
Když chci někoho psionicky ovládnout, tak ho musím vidět nebo to není potřeba, a jde ho ovládnout třeba přes zeď ?
- To že mě nevidíš, neznamená že tu nejsem -

Zamčeno

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host