Burning Wheel
Re: Burning Wheel
Tvoje máma sáňkuje do kopce.
The note said "I hate u mom, I've run away from home forever."
It took me five tries but I finally got the handwriting to look just like hers.
-- TwoSentenceHorror
It took me five tries but I finally got the handwriting to look just like hers.
-- TwoSentenceHorror
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 16074
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Burning Wheel
Ne, myslím to že jsem nás dokázal dostat z elfí pevnosti v podstatě všechny naživu. Ale je možné, že trpasličí chlapci měli v plánu tohle a ne nás pozabíjet, takže jsem možná až tak dobrý vyjednavač nebyl.Sosacek píše:Pokud pod "ukecal" myslíš "elfí sochařskou písní přetvaroval zamečené dveře na krásný elfí portál (otevřený) a navěky proklel trpaslíky a celý jejich klan" tak jo.
Každopádně ten proklínací efekt se stejně nijak neprojevil, a to že jsem nás dokázal dostat z chodby zavřené z obou stran beru jako nutnou protiváhu faktu, že si trpaslíci mohli ve své pevnosti navymýšlet úplně cokoliv. Btw. to se v pravidle BW nedá nijak omezit, třeba souhrnnými zdroji nebo tak něco? Myslím omezit to pro obě strany, Elfy ve schopnostech a trpaslíky ve vymýšlení vybavení pevnosti, aby to bylo nějak mechanicky vyrovnané.
hraju: Projekt Omega
Re: Burning Wheel
No, rnormalni BW te do takovych pozit standardne nestavi, takze na to mechanismy neobsahuje. Horici rise stavi postavy do (posledni, zoufale, atd atd) valky proti vypraveci a tam podobne mechanismy najdes.
Ten efekt se projevil do endgamu ("elfove odchazi s trpaslicim doprovodem do pasti, trpaslici jsou navzdy oznaceni za nepratele elfu a trpaslici knize usina spokojen jak dobre to dopadlo, aby se uz nikdy neprobudil") coz se u oneshotu da vykladat jako "neprojevil" ale ... no kdybys je upozornil ze je muzes proklit, mohli by se chovat jinak, oni nevedeli ze neco takovyho muzes udelat.
Ono tam taky bylo znat, ze tri z elfu jsou lidi (coze) co uz darek hrali a umi spolupracovat a vi co se od nich ceka. Kdyby Jiron nevedel ze se ranger umi zneviditelnit a furt ho neprekecaval aby poslouchal tvoje rady tak jste na tom byli o hodne hur.
Ten efekt se projevil do endgamu ("elfove odchazi s trpaslicim doprovodem do pasti, trpaslici jsou navzdy oznaceni za nepratele elfu a trpaslici knize usina spokojen jak dobre to dopadlo, aby se uz nikdy neprobudil") coz se u oneshotu da vykladat jako "neprojevil" ale ... no kdybys je upozornil ze je muzes proklit, mohli by se chovat jinak, oni nevedeli ze neco takovyho muzes udelat.
Ono tam taky bylo znat, ze tri z elfu jsou lidi (coze) co uz darek hrali a umi spolupracovat a vi co se od nich ceka. Kdyby Jiron nevedel ze se ranger umi zneviditelnit a furt ho neprekecaval aby poslouchal tvoje rady tak jste na tom byli o hodne hur.
The note said "I hate u mom, I've run away from home forever."
It took me five tries but I finally got the handwriting to look just like hers.
-- TwoSentenceHorror
It took me five tries but I finally got the handwriting to look just like hers.
-- TwoSentenceHorror
Re: Burning Wheel
Co oceňuju na Burning Wheel zatím nejvíce (a co bych automaticky zavedl do skoro každého systému) jsou wises. Já se teda přiznám, že mi v našem hraní trochu chybí fatpointy z Fate, ale snažím se je vnyhrazovat wisema.
Pro neznalé wises je speciální skupina dovedností, kdy vy si vymyslíte název <něco>-wise a bere se, že z toho <něco> okruhu máte možnost určovat ve hře fakta. Tedy že si řeknete, mohlo by to být tak a tak, GM vám stanoví obtížnost a když uspějete tak se ta věc stane faktem. Mocná zbraň co se týče hráčských pravomocí ve hře.
Osobně mám u svojí postavy tyto wises: People-wise (na pruzení GMa a jeho NPC-ček) (v kombinaci s Aura reading a Suasion dobrá kombinace ke knězi ,-) ), Treachery-wise (mé postavě jde o konspiraci uvnitř vlastní církve), Temple-wise a Almanac-wise (znalosti zvyků a obyčejů) jsou základy vzhledem k prostředí, kde se pohybuju. Ve volných chvílích hraní jsem si dovymyslel další zajímavé wises; Enemy-wise (vždy víte to potřebné o vašich nepřátelích), Oportunity-wise, Momentum-wise.
nějaké další nápady?
Pro neznalé wises je speciální skupina dovedností, kdy vy si vymyslíte název <něco>-wise a bere se, že z toho <něco> okruhu máte možnost určovat ve hře fakta. Tedy že si řeknete, mohlo by to být tak a tak, GM vám stanoví obtížnost a když uspějete tak se ta věc stane faktem. Mocná zbraň co se týče hráčských pravomocí ve hře.
Osobně mám u svojí postavy tyto wises: People-wise (na pruzení GMa a jeho NPC-ček) (v kombinaci s Aura reading a Suasion dobrá kombinace ke knězi ,-) ), Treachery-wise (mé postavě jde o konspiraci uvnitř vlastní církve), Temple-wise a Almanac-wise (znalosti zvyků a obyčejů) jsou základy vzhledem k prostředí, kde se pohybuju. Ve volných chvílích hraní jsem si dovymyslel další zajímavé wises; Enemy-wise (vždy víte to potřebné o vašich nepřátelích), Oportunity-wise, Momentum-wise.
nějaké další nápady?
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 12831
- Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Burning Wheel
Clock-wise?jonka píše:nějaké další nápady?
(ehm)
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Burning Wheel
máš na mysli ten tajný mnišský řád Clock-wise Order?
...jak mají ve věži místo zvonu obří mechanickou kukačku?
...jak mají ve věži místo zvonu obří mechanickou kukačku?
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 12831
- Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Burning Wheel
Jo jo, a při společných večeřích smějí podávat sůl jen směrem doleva.jonka píše:máš na mysli ten tajný mnišský řád Clock-wise Order?
...jak mají ve věži místo zvonu obří mechanickou kukačku?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Burning Wheel
(myslím že Clock-wise Order džouky by mohly být stejně populární jako ty od Chucka Norrise)
Pieta: (krom toho že to byl joke) k čemu by mi mohl být Clock-wise? - pokud teda nechcu hrát Sylera..
Pieta: (krom toho že to byl joke) k čemu by mi mohl být Clock-wise? - pokud teda nechcu hrát Sylera..
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 12831
- Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Burning Wheel
Dost k ničemu. (:jonka píše:(krom toho že to byl joke) k čemu by mi mohl být Clock-wise? - pokud teda nechcu hrát Sylera..
Osobně by mi přišlo zajímavé mít (městská čtvrť)-wise nebo (společenská vrstva)-wise a moci trousit takový poznámky jako "zdrhal bych před nima do přístavu, takový jako oni tam nemají rádi" a "trávit noci s vlastní sestřenkou sice není nelegální, ale je to tak passé, že kdyby se to rozkřiklo, bude mít z ostudy kabát".
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Burning Wheel
Toto je prilis vseobecne - myslim, ze potrebujes specifikovat nejaku konkretnu skupinu nepriatelov. Tak, ako si to podal by to totiz znamenalo, ze len co si znepriatelis nejaku novu skupinu ludi, zrazu o nich vies vsetko potrebne. BW don't work like that, yo.jonka píše:Enemy-wise (vždy víte to potřebné o vašich nepřátelích)
Re: Burning Wheel
but thats big, big shame, my anti-powergamer friend...

kouknu do pravidel co tam o tom je..
p.s. v tom případě mi asi nebude fungovat ani to people-wise, a v tom případě musím sosáčka přesvědčit na FatePoint hack.. :/

kouknu do pravidel co tam o tom je..
p.s. v tom případě mi asi nebude fungovat ani to people-wise, a v tom případě musím sosáčka přesvědčit na FatePoint hack.. :/
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Re: Burning Wheel
OK, lets Duel of Wits then! BW.org zrovna nejede, takže budu používat jen knihu. Kniha říká:
Wises (p. 226)
there are so many differnet wises I did not even attempt to describe them all. A general entry for them can be found at W but by at large, the specifics are left up to your own imagination.
W says; Wises (p. 267)
Wise is skill through which a character can call upon a knowledge of various details of the game world - knowledge of who is who or what is what for the areas encompassed by his wises. For the most part wises are fairy self-explanatory their name says it all. Some of the more bizzare examples have detailed desriptions in the individual lifepath sections. ...
Individual Lifepath examples:
Lazy stayabout: Lazy-wise, Work-wise
Conscript: Battle-wise, Rumor-wise (huge!)
others: Train-wise, Relic-wise, Wealthy-wise, Dirty Secrets-wise, Wholesale-wise, Law-wise, Staff-wise, Noble-wise
Wise Example: Stuff-wise (dwarven p. 58)
This dwarf knows his stuff! He knows all about it. Where its from, who made it, whats its made out of. Everything except what it actualy does.
Obstacles: Your stuff Ob1, Your friend stuff Ob2, Stuff about stuff Ob3, Shit versus stuff Ob4. ....
Ok. Jaký rozdíl ti příjde třeba mezi Noble-wise a Enemy-wise. Noble-wise, znáš všechno o šlechticích, v pořádku. A znáš všechno o šlechticích i když příjdeš do šlechtického prostředí kde nikoho neznáš? Ano. Je to šlechta? je.
Enemy-wise, znáš vše o svých nepřátelích. Neznámý člověk se přemění ve tvého nepřítele. Znáš o něm všechno? Ano, o svých nepřátelích vím vše, jsem Bounty Hunter! (představ si to ne jako simulační proměnu, ale jako filmovou proměnu, jakmile se mi někdo postaví, znepřátelí tak nad ním získávám výhodu. jakmile se s ním udobřím už nad ním opět ztácím svou moc, stal se pro mne nezajímavým).
Nemluvě o wisech jako Rumor-wise a Dirty Secret-wise. Tady se jde Enemy-wise zahrabat, a to vymyslel sám autor.
Wises (p. 226)
there are so many differnet wises I did not even attempt to describe them all. A general entry for them can be found at W but by at large, the specifics are left up to your own imagination.
W says; Wises (p. 267)
Wise is skill through which a character can call upon a knowledge of various details of the game world - knowledge of who is who or what is what for the areas encompassed by his wises. For the most part wises are fairy self-explanatory their name says it all. Some of the more bizzare examples have detailed desriptions in the individual lifepath sections. ...
Individual Lifepath examples:
Lazy stayabout: Lazy-wise, Work-wise
Conscript: Battle-wise, Rumor-wise (huge!)
others: Train-wise, Relic-wise, Wealthy-wise, Dirty Secrets-wise, Wholesale-wise, Law-wise, Staff-wise, Noble-wise
Wise Example: Stuff-wise (dwarven p. 58)
This dwarf knows his stuff! He knows all about it. Where its from, who made it, whats its made out of. Everything except what it actualy does.
Obstacles: Your stuff Ob1, Your friend stuff Ob2, Stuff about stuff Ob3, Shit versus stuff Ob4. ....
Ok. Jaký rozdíl ti příjde třeba mezi Noble-wise a Enemy-wise. Noble-wise, znáš všechno o šlechticích, v pořádku. A znáš všechno o šlechticích i když příjdeš do šlechtického prostředí kde nikoho neznáš? Ano. Je to šlechta? je.
Enemy-wise, znáš vše o svých nepřátelích. Neznámý člověk se přemění ve tvého nepřítele. Znáš o něm všechno? Ano, o svých nepřátelích vím vše, jsem Bounty Hunter! (představ si to ne jako simulační proměnu, ale jako filmovou proměnu, jakmile se mi někdo postaví, znepřátelí tak nad ním získávám výhodu. jakmile se s ním udobřím už nad ním opět ztácím svou moc, stal se pro mne nezajímavým).
Nemluvě o wisech jako Rumor-wise a Dirty Secret-wise. Tady se jde Enemy-wise zahrabat, a to vymyslel sám autor.
BW (wises) works exactly that way.BW don't work like that, yo.
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Re: Burning Wheel
V tom pripade si vyberam teba Wises-wise!
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 12831
- Registrován: 6. 9. 2006, 18:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Burning Wheel
All-wise - skill s křidélky.Aljen píše:V tom pripade si vyberam teba Wises-wise!
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Burning Wheel
No recursive curses!
Dodam jenom, ze opportunity se pise s dvema p.
Ale hlavne musis hodit uspech, a cim sirsi je to wise, tim vic potrebujes uspechu. So you know.
EDIT: ale ten rozdil mezi konkretnim noble-wise, (my) stuff-wise, gallows-wise a abstraktnim enemy-wise je asi videt, ne? Kdo je noble, co je gallow nebo s jakejma vecma ze to obchoduju se meni pomerne malo, enemy muze znamenat cokoli.
Dodam jenom, ze opportunity se pise s dvema p.
Ale hlavne musis hodit uspech, a cim sirsi je to wise, tim vic potrebujes uspechu. So you know.
EDIT: ale ten rozdil mezi konkretnim noble-wise, (my) stuff-wise, gallows-wise a abstraktnim enemy-wise je asi videt, ne? Kdo je noble, co je gallow nebo s jakejma vecma ze to obchoduju se meni pomerne malo, enemy muze znamenat cokoli.
The note said "I hate u mom, I've run away from home forever."
It took me five tries but I finally got the handwriting to look just like hers.
-- TwoSentenceHorror
It took me five tries but I finally got the handwriting to look just like hers.
-- TwoSentenceHorror
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host