Exalted

Diskuzní sekce věnovaná konkrétním RPG hrám, příručkám a produktům.
Odpovědět
Uživatelský avatar
RPG Fórum
Příspěvky: 106
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00

Exalted

Příspěvek od RPG Fórum »

ObrázekObrázekObrázek

:arrow? Anotace 1. edice
:arrow? Anotace 2. edice
:arrow? Anotace 3. edice
Exalted je high fantasy hra s vlivy ze světových mytologií a anime. Zaměřuje se na epickou fantasy. Prostředí Exalted se nazvá Age of Sorrows nebo druhý věk lidí - svět ovládaný bohy a elementy. Postavy jsou vyvolení některého z bohů a "povzneseni" (Exalted), čímž získají schopnosti dalece za hranicemi obyčejných smrtelníků.

1e (2001, White Wolf) - Storyteller system
2e (2006, White Wolf) - Storytelling system
3e (2016. White Wolf a Onyx Path) - Storyteller system
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Uz asi pul hodiny to pisu, dej mi chvili.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4711
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

Sosacek píše:Uz asi pul hodiny to pisu, dej mi chvili.
Kchůl...

Co člověk neudělá pro lásku $D
TM ©® G.R.R. Martin
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Co bys chtel vedet?

Je to podobne wodu v tom, ze mas sadu atributu (vrozene vlohy) a sadu dovednosti (naucene veci). potom si hazis atribut + dovednost poctem kostek, a kotsky na kterych padne nejake cislo se pocitaji za "uspechy", vetsina akci ma pocet uspechu nutnych ke splneni.

dovednosti a atributy jsou spolecne, pro vsechny, at uz jsou smrtelnici, vyvoleni bohu, bohove, demoni, ...

a smrtelnici s tim take konci. nadprirozene bytosti maji jeste magicke schopnosti, charmy. ty byvaji srovnany do stromovych struktur podle dovednosti nebo atributu, a ruzne na sobe zavisi. kazdy druh nadprirozene bytosti ma vlastni stromy. kdyz mas vyvolene neporazeneho slunce, vyvolene elementarnich draku, vyvolene luny a par demonu kolem, tak to dava dohromady, ... nevim, tisic unikatnich schopnosti? a pribudou s dalsimi knizkami. a je to prvni vec, ktera nekterym lidem nedela radost.

schopnosti (charmy) delaji spoustu veci, od nejslabsich ktere pridaji par kostek na nejaky hod, az po nejsilnejsi co rikaji "dokonale zastavi jakykoli utok, i kdyby to byla padajici hora". plati, ze pokud mas dva stejne silne prvky, tak obrana vyhrava. pokud utocis, a mas stejne uspechu jak obrance, ubranil se. pokud mas jed ktery zabije kohokoli a nekoho kdo je imunni vuci jedum ... je imunni. pokud mas chlapka co zastavi jakykoli utok a padajici horu (nebo jiny nezastavitelny utok) tak ho zastavi.

z toho plyne, ze jde spis o to protivnika dostat do situace kdy se nemuze branit, nez mit co nejvic kostek, protoze kazdej trochu drsnejsi chlapek muze lusknout prsty, a oznamit ze uhne uplne cemukoli. to neni tak hroznemoc tezke -- muzes pouzit jen jeden charm za kolo, respektive za jednou svoji akci. muzes pouzit "techniku hladoveho tygra" a podporit si utok, ale potom budes omezeny na svou nemagickou obranu, a to znamena ze muzes umrit, a naopak se muze stat, ze si nechas misto na obranu, ale nikomu neublizis.

charmy by se byvaly byly skvele doplnovaly. charm co zdvojnasobuje poskozeni, charm co zajistuje ze skoro jiste zasahnes, a charm co ti da dalsi ctyri utoky se stejnym poctem kostek jako ten prvni? jo. no, ony taky daji kombinovat, naucis se nejaky manevr, co je kombinuje, a v jednom konkretnim pouziti muzes pravidlo o jednom charmu za akci porusit. a pak to lita.

Takze si poridim kombo, dam do nej hrozne drsny utoky, prihodim dokonalou opbranu co me uchrani pred cimkoli, a budu nepremozitelnej, hura, konec hry? nooooo, ne. komba stoji spoustu stavy, mysticke energie, a taky spoustu odhodlani, a takovych veci maji postavy omezeny prisun. to je ta chvile, kdy prichazi na scenu popisy.

kdyz hrac popise jak jeho postava neco dela, tak aby to bylo cool, dostane na tu akci kostku navic, a pokud v te akci uspeje, dostane zpatky nejakou energii. (hej, ten citat s laskou ... neni dobrej, sefe. vim kdo a kdy ho rekl a .... neni dobrej $D ) kdyz to popise fakt dobrym zajimavym zpusobem, dostane kostky dve, a pokud uspeje, dostane trochu vic energie, a pokud neco popise tak, ze vetsina hracu vstane od stolu a rekne "ty kravo, tak to bylo fakt husty" dostane kostky tri a jeste malicko vic energie. nebo muze ziskavat bodiky odhodlani, kterych je mnohem mene nez energie, a ktere musi zaplatit za nektere ultradrsne schopnosti (jako je aktivace komba, nebo to ze mu narostou drapy a vydrzi mi nasledujici dve hodiny, nebo tak).

energie je malo, a pokud hrac nebude dobre popisovat co jeho postava dela, muze se stat ze umre. totez se tyka nehracskych postav, jim kostky za dobry popisy prideluji hraci (coz neivm jeslti je houserule, hm, ale libi se mi to tak vic). jak vypada ve vysledku? no, odmenovani popisu (jejich odmenovani, ne nuceni k nim, jako to dela Jerson) by melo zarucit, ze po sobe hraci nebudou jen hazet kupy cisel, ale ze to bude i nejak vypadat, uukazka kterou vyprodukoval Jiron:
Lu-Tze vstoupil do Mramorové síně zámku. Síň byla celá z černého žilkovaného kamene a po jejích stranách stáli pilíře z mramoru v barvě mléka a tvořili tak špalír světla v černotě. Lu-Tze se zastavil. "Břite?" řekl do ticha. Ozvaly se kroky dunící širokou síní. A hlas za jeho zády. "Ty víš proč jsem tě sem pozval Lu-Tze. Víš proč jsi tady." Byl to hlas hluboký a ostrý. " Lu-Tze se ani neotočil. "Vím proč. Chceš si něco dokázat." Hlas se pousmál. "Ano, chci dokázat, že dokážu porazit i tebe." Teď se pousmál Lu-Tze. "Tak na co čekáme?" Lu-Tze se pohnul tak rychle, že by to žádný člověk nezaznamenal a zasadil Krvavému Břitu úder do hrudníku. Až teď si uvědomil jak je jeho sok obrovský. Břit zakolísal dozadu když dostal ránu. Jeho ohromný hrudník se ani nepohnul. Na tváři se mu objevil šílený úsměv. "Na tohle jsem se těšil, mnichu!" a vrhl se s taseným mečem vpřed. Jednou rukou máchl Lu-Tzemu mečem po pěšince vlasů odshora dolů, mnich však zkřížil ruce nad hlavou a jeho předloktí pokryla zlatá záře. Ozvalo se kovové cinknutí a meč se zastavil na mnichových rukou. "Dobrá rána" řekl Lu-Tze. Podíval se pod své nohy a viděl, že podlaha praskla bod jeho nohama a pod vahou Břitova úderu. "Budou lepší" zvolal Krvavec mezi zuby svého smíchu a zahájil sérii úderů, které ani smrtelník ani vyvolený neporaženého Slunce nedokázal vykrýt. Za Břitovým mečem byla zřetelná zlatá stopa jak jím švihal z nápřahu do nápřahu. Lu-Tze dokázal uhybat dlouho. Sérii seků ale Krvavý Břit zakončil kopem ve výšce hrudníku drobného mnicha. Lu-Tze se zvedl ze země a byl silou kopu odmrštěn na druhý konec místnosti, kde jeho tělo prorazilo tlustou mramorovou stěnu a přistál v kapli Slunce. Lu-Tze se postavil a oprášil svůj plášť. Břit se s napřaženým mečem a šíleným smíchem vrhl vpřed. Několika mohutnými skoky překonal celou Mramorovou Síň až k otvoru ve stěně. Lu-Tze však v posledním okamžiku uhnul a popadl lavici, kterou hodil Břitovi do tváře. Břit se ohnal pěstí levice a hřberem dlaně lavici rozdrtil...
pak jsou tam dalsi veci -- carodejnictvi (zadny firebally -- ty kouzla slouzi na predelavani krajiny, ne na osobni souboje. znicite nekomu jednim kouzlem mesto, on vyleze z trosek truniho salu aniz by se mu neco stalo, a da si s vama kung-fu souboj), vymejvani mozku (odysseus taky ukecal par bohu, ne?), podivna bojova umeni (obsidianove ulomky nekonecna - zrcadla - privolam si neci obraz do zrcadla a pak na nej zautocim, a on nemuze uhnout protoze i kdyz uhne, tak jeho obraz zustane na miste? vyvolat neciho dvojinka ze zrcadla a poroucet mu? to je dost uchylny na to, aby to bylo exalti bojovy umeni ;) ) a tak, ale chtel jsi system. o tom PROC tomu tak je (tj settingu) snad priste.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4711
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

Ok dok. Dik! Výstižné a zaujímavé! A nezabudni na to "o tom snad příště". Keď budem mať zase raz čas, tak začnem čítať pravidlá. ;)


Co za věci to dělám pro lásku...

Tak je to správne $D
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Ja jsem to slysel jako "co bych neudelal pro lasku" $D

Spis nez pravidla si precti tohle, a prvni dva prispevku v tomhle tematu. Ten prvni moc zajimavej neni, ale ten druhej jsem psal ja $D

http://rpgforum.cz/viewtopic.php?t=1531

EDIT: jinak tady je uzasnej popsanej bojovej system (o kterym tady hlavne mluvim, hmpf) http://forum.rpg.net/showthread.php?t=252712
But nobody came.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15028
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Joe píše:Lepšie, c'mon Pieta, you can make it! 8)
Dovedl bych, ale
1) Proč, když to udělá Sosi?
2) Systém Exaltů mi přijde nepříjemnej, nepřirozenej a nevhodnej k světu a prostředí (který naopak zbožňuju).
3) Se místo toho někde úplně jinde můžu se sympatickou slečnou bavit o řetízcích se zvonečkama na kotníku v situacích, kdy je to jediná součást oděvu. (-;
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4711
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe »

Teda Pieta....! Kto by to do teba povedal, naháňať sporo odeté slečny...!!!!! FFFFFUUUUUJJJJJJJJ!!!!!!


Sosi,
Tuto temu (jej zaciatok) som cital. Jo a ten popis z rpg.net je teda TAKTO hustý. Ku koncu som sa strácal (teda už pred polovicou), ale to bude tým, že som ešte nečítal pravidlá. Musím tak učiniť a potom si urobiť názor. Ale ukážka naživo... na Slezine(?) by bodla ;)
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ... :roll:
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Sosacek: Budu v titulcích?

Co si myslíte o hraní Exalted jako cross-overu. Skupina vyvolených se protlouká svvětem a mají různé motivace, které je spojují dohromady. Parta tří chlápků ve složení Solar, Lunar a Dragon-Blood se jen tak v klídku poflakujou a řešej svoje motivace.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Nojo. Priklad vyse by Jiron.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15028
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Jiron píše:Co si myslíte o hraní Exalted jako cross-overu. Skupina vyvolených se protlouká svvětem a mají různé motivace, které je spojují dohromady. Parta tří chlápků ve složení Solar, Lunar a Dragon-Blood se jen tak v klídku poflakujou a řešej svoje motivace.
Tomu "v klídku" nevěřím. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Ve skutečnosti ani já ne.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
KDolecek
Příspěvky: 921
Registrován: 2. 11. 2008, 18:38

Re: Exalted

Příspěvek od KDolecek »

V databázi jsou nově záznamy pro všechny tři edice Exalted. Pokud máte s Exalted hráčkou nebo čtenářskou zkušenost, bude super, když to proměníte v hodnocení.
Pokud byste chtěli hodnotit jiný produkt, který v databázi není, ale nechce vám zadávat, tak mi dejtě vědět jaký a já ho přidám.
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6292
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Re: Exalted

Příspěvek od Fritzs »

https://twitter.com/JenkinsAndTate/stat ... 6333985794

https://www.exalted-tv.com/

Ježkovy kulky, todle sem nečekal. Televizní seriál!!! Proč?
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Odpovědět

Zpět na „Hry, systémy, světy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů