Ukázkové postavy

Vampire, Werewolf, Mage a jiné překlady ze Světa temnoty, starého i nového.

Moderátor: smrq

Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Ukázkové postavy

Příspěvek od Sosacek »

Napadlo mne že by nebylo špatný kdyby se ukázalo jak vypadají termíny ve hře, nebo aspoň na denících postav.

Další funkce počívají v tom že 1) ostatní uvidí vaše postavy, takže se můžete pochlubit s designem, vykrást cizí design a ukázat lidem co nWoD případně nějakou jeho podvětev nehrají co takový postavy umí.

Takže šupsemstim! Začnu a doufám že nebudu jedinej :) Rozhodně by bylo hezký mít tady ukázky vlkodlaků a upírů.

A taky bych požádal Hatera jestli by nevyrobil deníky / karty postavy / whatever.
Naposledy upravil(a) Sosacek dne 21. 2. 2006, 10:12, celkem upraveno 1 x.
But nobody came.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

EDIT:
Kdyz je za necim anglickej termin v hranatejch zavorkach, znamena to ze to neni v klici


Jméno: Faen / Martina Svobodová
Cesta: Acanthus

Citát:
Nespěchejte. Pozdě brka huliti.

Pozadí:
Martina byla kdysi nijak výjimečná studentka. Studovala gympl, přestože na
to moc nevypadala jelikož patřila k partě "dredařů" a celkem spokojeně si
žila.

Když potom ležela v parku v trávě a učila se na maturitu, někdo ji
poklepal na rameno. Byl to jednorožec, který ji kouzelným lesem plným víl,
skřítků a dalších podivností dovedl k věži zářící stříbrem, kde zapsala
své jméno do knihy se stříbrnými deskami.

Pak se probudila a byla zpět v parku. Pozdeji odmaturovala a ještě ten den
se s ní na oslavě dal do řeči muž který se představil jako vyslanec
Svobodného sněmu a vysvětlil jí co se stalo.

O den později se Martina rozloučila se se všemi blízkými a vydala se na
cestu aby se zapojila do Svobodného sněmu, přesvědčená že ji tam čeká
lepší budoucnost než je studium sociologie.

Jako stínové jméno si zvolila jméno Fean podle komiksové postavy.

Martina má ráda pohodu, a ač jí nevadí někde pobíhat a něco řešit, ale
nemá potřebu to dělat pořád a moct se někde rozvalit, poslouchat muziku a
jen tak se flákat má podle ní taky hodně do sebe. Nač pořád ten spěch?

Martina nemá ráda když jí někdo říká co má dělat. A nemá ráda nazi
skinheady, nácky jak říka. Nejen že je nemá ráda -- nenávidí je a bojí se
jich a jednou kvůli nim strávila několik týdnů v nemocnici, když se objevila
v nesprávnou chvíli na nesprávném místě.

Popis: Martina je hezká slečna. Není moc vysoká ale je zaoblená na
správných místech, a skoro neustále se směje nebo alespoň usmívá. Má
světle hnědé oči a jen o odstín tmavší vlasy, které by si sice přála
delší, ale nedávno se zbavila dredů a to jí nenechalo příliš možnosti.
Většinou chodí v oblečení v "dredařskym" nebo taky "reggae/ska" oblečení
-- zelená, šedá nebo hnědá barva, různé polopřírodní šperky a podobně. V
soukromí je ochotná na tom trvat, ale do společnosti nemá problém změnit
styl, pokud je to třeba.

Řád: Svobodný sněm
Kdyby se Martina stala členkou Admantového šípu, určitě by musela projít
intenzivním vycvikem, naučena bojovou magii, zacházení se zbraněmi a tomu
jak hledat slabosti nepřátel a porazit je. Kdyby se stala členkou Strážců
opony, učila by se nenápadně a tiše zabíjet lidi. Jenže výcvik v rámci
Svobodného sněmu, dá-li se tomu vůbec tak říkat, spočíval převážně v
pokecech v čajovnách nad vodničkama a s dobrou a pohodovou hudbou, a to se
Martině líbilo, rozhodně víc než by se jí mohlo líbit cokoli jiného.

Ctnost: Naděje
Nečest: Lenost

Atributy:
Inteligence •• Síla •• Vystupování ••
Důvtip ••• Obratnost ••• Manipulace •••
Rozhodnost •• Výdrž •• Vyrovnanost •••

Dovednosti:
Křížek před dovedností znamená že Martina dostává jednu kostku navíc k
rutinám používajícím tuto dovednost díky svému členství ve Svobodném
sněmu.

okultismus ••
# řemesla (kreslení) •
# věda •
vzdělanost ••
---
atletika ••
nenápadnost •
rvačka •
zlodějna •
---
empatie ••
znalost ulice •
# přesvědčování •••
společenskost ••
klam •••

Arkána
Čas ••
Osud •••
Život •

Přednosti:
Vyšší řeč • (zdarma pro členy řádu)
Martina umí mluvit vyšší řečí, jazykemkterému mohou porozumět jen
Probuzení. Nemůže ho použít ke konverzaci, ale pokud bude mluvit vyšší
řečí jako součást sesílání kouzla, dostane dvě kostky navíc.

Postavení - Svobodný sněm •
Martině se ve svodobném sněmu nejenže zalíbilo, ona tam dokonale zapadla.
Má tam spoustu přátel a kdykoli bude používat společenské dovednosti v
rámci řádu, má na to jednu kostku navíc.

Půvab ••
Martina byla hezká i dřív, ale probuzení k tomu dodalo něco zvláštního.
Něco jako lesk který nevidíte ale víte že se leskne, není to ni co by se
dalo měřit nebo zaznamenat, ale je to tam a kdykoli se Martině zachce
použít svůj vzhled v rámci společenského jednání, dostane jednu kostku
navíc.

Předurčení ••••
Martina na osud nevěřila. A netuší proč si ji vybral, ale
jedna věc je jistá -- má pro ni něco nachystáno. Většinou se věci
odehrávají tak trochu tak jak by si přála, ale občas se to hrozivě zvrtne.
Martina si může jednou za kapitolu (session) přidat k různým hodům 8
kostkek (whooa!), má prostě štěstí.
Ale za úplňku se karta obrátí a všechno jde proti ní - Vypravěč ji může z
jakéhokoli hodu odebrat kolik kostek uzná za vhodné kolikrát chce. Martina
ví že jí úplněk nosí smůlu -- naposledy když byla za úplňku venku, málem
ji zabili náckové, a nejraději zůstává doma s hlavou pod polštářem.

Vidění neviděného ••• (zdarma pro mágy)
Martina umí instinktivně vycítit přítomnost magie.

Vlastnosti:
Zdraví 7
Síla vůle 5
Gnóze 1
Mana 10
Mana za kolo 1
Moudnost 7
Velikost 5
Rychlost 10
Obrana 3
Zbroj 3
Iniciativa 6

Rutiny:

Dokonalé načasování [Perfect timing] (Čas •)
Martina umí využít svojí znalosti Času aby si dokonale naplánovala
jakokoli akci. Hodí si Důvtipem + Vyrovnaností + Časem tj. osmi kostkami
a přidá si k příštímu hodu tolik kostek, kolik jí padlo úspěchů. To stojí
bod many.
Tato rutina je skrytá [covert].

Vzájemná propojení [Interconnections] (Osud •)
Jakožto osoba znalá magie Osudu dokáže Martina vnímat osudová a jíná pouta
mezi osobami, nebo předměty. Může se například dozvědět jestli byla určitá
osoba zabita určitým nožem, jestli někdo porušil magickou přísahu, nebo
jestli má cíl přednost Předurčení. Kolik se toho dozví záleží na počtu
úspěchů.
Martina hází Důvtipem + pátráním + Osudem, tj. šesti kostkami.
Tato rutina je skrytá [covert].

Propůjči mimořádné štěstí [Bestow Exceptional Luck] (Osud •••)
Martina dokáže obrátit náhodu ve svůj prospěch. Hodí si Manipulací +
přesvědčováním + Osudem + 1 - deseti kostkami a spotřebuje jeden bod many.
Potom bude mocit prohlásit za šťastné tolik dalších hodů, kolik jí padne
úspěchů. Při šťastných hodech se opakují nejen desítky ale i devítky.
Martina umí tohle kouzlo seslat na kohokoli jiného, pokud si to přeje.
Tato rutina je skrytá [covert].

Tep živého světa [Pulse of the Living World] (Život •)
Martina umí vnímat živé bytosti pomocí životní energie kterou vyzařují.
Pužívá k tomu Důvtip + věda + Život + 1 tj. šest kostek.
Tato rutina mágského zraku [mage sight] je skrytá [covert].

Oblíbená kouzla:

Dokonalá vzpomínka [Perfect Recall] (Čas ••)
Martina umí převinout čas zpět a podívat se na nějakou událost z jejího
života. Musí být na místě kde se to stalo, protože nemá Prostor ••, ale tu
událost sleduje z místa kde teď stojí, takže se může například podívat do
minulosti jestli se jí někdo neposmíval za zády ... nebo cokoli jiného.
Martina si hodí Gnózí + Časem a každý úspěch jí dává kolo času po který
může sledovat dění v minulosti.
Toto kouzlo je skryté [covert].

Oko věštkyně [The Sibyl's Eye] (Osud •)
Martina dokáže vnímat vlákna osudu kolem sebe i kolem jiných, pokud si to
přeje. Uvidí propletení osudů a to jestli ostatní čekají nějaké hrozivé události.

Chráněnka štěstěny [Fortune's protection (prekorouceny, no)] (Osud ••)
Martina umí spřádat vlákna osudu kolem sebe tak, aby ji chránila. Všichni
kdo ji budou chtít ublížit budou mít smůlu - útočník s nožem skobrtne a
útok mu nevyjde tak dobře jak by si představoval, výstřel z pistole bude
odvrácen závanem větru a přímý zásah se změní ve škrábnutí, a podobně.
Martina získá tolib bodů pancíře, kolik má teček Osudu.
Martina se může stát chráněnkou štěstěny na jednu scénu, pokud při
sesílání spotřebuje jeden bod many, vydrží ochrana 24 hodin.
Toto kouzlo je skryté [covert].

Obrácená entropie [Reverse Entropy] (Osud ••)
Je nepříjemné mít ve věcech nepořádek, náhoda má obvykle docela zvláštní
představy o uspořádání věcí. Tímhle kouzlem ji lze přesvědčit aby to
dělala maličko pochopitelněji pro lidi. Kouzlo ovlivní náhodné jendání
lidi a věcí - ctenář náhodou odloží knihu na správnou hromádku na stůl,
oblečení pohozené na zem doletí na různá místa podle toho o čí oblečení se
jedná - nebo třeba podle toho jestli jsou to kalhoty nebo ručník, a tak
podobně. Zkrátka, místo aby se věci přirozeně bordelily, budou se
přirozeně zarovnávat.
Toto kouzlo je skryté [covert].

Rezervačka [Reservation] (Osud ••)
Tohle kouzlo zmanipuluje náhodu tak, že když mág přijde na předem
očarované místo, jeho oblíbené křeslo (sedadlo, lavice, ...) bude vždycky
volné. Martina se tohle kouzlo naučila od Maryho, jednoho kolegy z řádu,
který byl pověstný svým chozením pozdě a neměl rád když si nemá kam
sednout.
Martina hodí Gnóze + Osud kostek (tj. 4) a každý úspěch ji umožní tam
jednou kdykoli v budoucnu přijít a najít tam místo které určí při sesílání
volné. Musí být na místě které si chce rezervovat, aby to mohla udělat na
dálku, potřebovala by Prostor •• který nemá.
Toto kouzlo je skryté [covert].
Naposledy upravil(a) Sosacek dne 25. 4. 2006, 12:47, celkem upraveno 7 x.
But nobody came.
Uživatelský avatar
hater
Příspěvky: 567
Registrován: 6. 2. 2006, 09:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukázkové postavy

Příspěvek od hater »

Sosacek píše:A taky bych požádal Hatera jestli by nevyrobil deníky / karty postavy / whatever.
Ok, předělám to co mám v současné době k dispozici a dodám nejjednoduší kartu/deník pro smrtelníka a upíra. Ještě nevím jak rychle to stihnu, takže mi dejte čas.

Také by bylo zajímavé vyřešit rozpor karta/deník nebo něco jiné.
Pod slovem deník si představím zápisy ze života postavy a čistě teoreticky by to tak mohlo i vypadat ;-) prakticky tam ovšem máme seznam čísílek u nějakých hodnot :-) a chybí zápisky do deníku :-)
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

ja vim. taky se mi libi karta.

ale o tom v klici $D
But nobody came.
Uživatelský avatar
hater
Příspěvky: 567
Registrován: 6. 2. 2006, 09:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hater »

http://rekviem.wz.cz/karta.html - karta do VtR

edited by Sosi -- diskusi k terminum prosim ve spravnem tematu panove. uz mne to nebavi presouvat.
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3747
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crowen »

he he, rovnaka myslienka u viacerych ludi odrazu? http://forum.annun.sk/viewtopic.php?t=2839
Uživatelský avatar
hater
Příspěvky: 567
Registrován: 6. 2. 2006, 09:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hater »

Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Hm.. Kdo tu kartu spáchal?

Nechci tvrdit, že je dělaná ŠPATNÌ. Ale některý věci, převážně grafický, by šlo krapet doladit... Konkrétně teď mluvím o tom, že by tomu neuškodilo, kdyby se udělaly mezery mezi jednotlovými částmi toho sheetu... jako trochu to to... odřádkovat...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Nechtěli by pánové hater nebo smrq dodat ukázkové upíry a Izarias ukázkového vlkodlaka?
But nobody came.
Uživatelský avatar
hater
Příspěvky: 567
Registrován: 6. 2. 2006, 09:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hater »

Nechtěli by pánové hater nebo smrq dodat ukázkové upíry a Izarias ukázkového vlkodlaka?

nechteli, jeste nejsou prelozene vsechny pojmy. Pokud te zajimaji jak vypadaji takove upirske postavy tak mohu nabidnout

Upiri
http://rekviem.wz.cz/postavy.html
http://rekviem.wz.cz/EZuric.html
http://rekviem.wz.cz/npc.html

Smrtelnici
http://rekviem.wz.cz/EZuric2.html
http://rekviem.wz.cz/BLAdler2.html
http://rekviem.wz.cz/JMcCandless2.html
http://rekviem.wz.cz/LMaddox2.html
http://rekviem.wz.cz/TBaker2.html

Tuk-Enek: ty karty jsem samozrejme delal ja (jak jsi si jiste vsiml, tak graficka uprava neni ma silna stranka ;-)) ), mezery neni problem udelat, otazka je kde presne. Staci celkem jednoducha zmena kaskadoveho stylu.
Uživatelský avatar
Izarias
Příspěvky: 1106
Registrován: 10. 2. 2006, 23:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Izarias »

Tak jo. Nechám se ukecat. Pro šťourali, termíny budu měnit až potom, co skončí první oprava. $D Ze stejného důvodu se mohou v textu objevit pravopisné chyby způsobené demencí při dlouhodobém samotném překladu.

1) Jedná se o popis jedné smečky ze základních pravidel Vlkodlaků

TŘI SESTRY
Po konfliktu s Gurdilagem se do Denveru přesunulo mnoho smeček. Jedna z nich je skupinou tří žen Kostěných Stínů. Koupily si malou výlohu v Perlové ulici pěšího nákupního střediska a otevřely si útulné specializované knihkupectví. Obchod není specializován na okultismus, jak by se někteří domnívali. Místo toho je „Nevermore“ jedním z nejlepších knihkupectví záhad v zemi. Dvě starší členky triády jsou členkami Lóže Proroctví a vychovávají tu nejmladší k eventuálnímu členství. Přišly do Denveru, aby se poučili o bohaté spirituální krajině, která se otevřela po čistce Gurdilagova vlivu.
Alfou malé smečky je Park Sun Ae. Amanda „Vrhá první stín“ Lopezová (Kostěný Stín Elodoth) a Kim Carlsonová (Kostěný Stín Rahu) jsou zbylé dvě třetiny. Totemem smečky je duch známí jako Havran Hugin.
PARK SUN AE
Znamení: Ithaeur
Kmen: Kostěné Stíny
Mentální vlastnosti: Inteligence 3, Důvtip 5, Roz-hodnost 3
Fyzické vlastnosti: Síla 3 (4/6/5/3), Obratnost 3 (3/4/5/5), Odolnost 4 (5/6/6/5)
Sociální vlastnosti: Vystupování 4, Manipulace 4 (3/4/1/4), Vyrovnanost 5
Mentální dovednosti: Vzdělanost (Obchod) 1, Vy-šetřování 4, Okultismus (Přízraky, duchové) 4, Medi-cína 2, Politika 3
Fyzické dovednosti: Zápas 2, Řízení 2, Střelba 2, Plížení 5, Přežití 4
Sociální dovednosti: Empatie 3, Zastrašování 3, Přesvědčování 5, Společenskost 3, Tep města (mlýnice zvěstí) 5, Podvádění 4
Výhody: Spojenci (lidé, kterým předvídala) 2, Kontakty (Okultní kruhy, Komunita korejských Američanů) 2, Encyklopedické znalosti, Sláva 1, Fetiš (Prorocká koule) 3, Holistické vědomí, Jazyky (Angličtina, První jazyk) 3, Meditativní mysl, Totem 3, Zdroje 3
Základní pud: 3
Vůle: 8
Harmonie: 7
Esence max/za kolo: 12/1
Ctnost: Statečnost
Neřest: Hněv
Zdraví: 9 (11/13/12/9)
Iniciativa: 8 (8/9/10/10)
Obrana: 3 (3/4/5/5)
Rychlost: 11 (12/15/18/16)
Věhlas: Lstivost 1, Sláva 1, Čest 2, Čistota 2, Moud-rost 4
Dary: (1) Vycítění zloby, Řeč zvířat, Oči dvou světů, Stráž proti dravcům; (2) Přečti ducha, Pach nákazy, Stráž proti lidem; (3) Sen ozvěny; (4) Čtení v duši
Rituály: 5; Rity: Každý ritus z kapitoly dvě, stejně jako speciální rituály Lóže Proroctví, které jí pomáha-jí soustředit její věštecké schopnosti.

Park Sun Ae se narodila v Severní Koreji skoro před stoletím, hlad vedl její rodinu, aby ji jedné noci zane-chala ve skalách. Ráno ji však objevili zabalenou do teplých přikrývek, cukrující na košíku jídla. Její rodi-na děkovala všem bohům, které znali, a zajistila, aby byla od té doby Sun dobře živena a opatrovávána, dokud jedné noci ve věku 14 let nezmizela. Sun ces-tovala po světě se svou novou rodinou, putující smeč-kou vlkodlaků, dokud nepodstoupila svůj zasvěcující rituál a nakonec poprvé nevytvořila svou vlastní smečku.
Park Sun Ae je nyní starší korejská žena, ale vypadá mnohem mladší, než je její skutečný věk. Jen vzácně hovoří anglicky, dává přednost domorodé korejštině. Získala také reputaci jako věštkyně, ačkoli má jen málo trpělivosti s vlkodlaky, kteří přicházejí na území její smečky v naději, že jim vyloží jejich budoucnost.


a jeden z posedlých, přesně řečeno převzatý:

VTÌLENÍ ŽIVÉHO MÌSTA
Citát: „Město má srdce a mysl. Já jsem město, malý vlkodlaku, a ty jsi tu jen s mým svolením.“
Pozadí: Spisovatel město miloval. Jeho biografie o něm byla národním i mezinárodním bestsellerem. Všechny jeho vymyšlené práce měly město jako hlavní postavu, roztroušenou po celou historii. Upřímně, jak upadal do alkoholismu a stáří, nedoká-zal si představit, že by žil jinde. Jedné noci, když spal, k němu město přišlo a nabídlo, že zastaví bolest v jeho hrudi. Stačila by chvíle a byl by s městem jedno. Spisovatel neváhal, s radostí, jakou měl, se zařadil do široké historie místa, které miloval.
Popis: Z dálky nevypadá tento Převzatý jinak než jako další gentleman v pozdním středním věku s malými sklony k tloušťce. Teprve, když k tomu muži přijdeš blíž, uvidíš hrubou, pískovcovou texturu jeho kůže, sklo v jeho očích a slabý náznak trávy v jeho vlasech, takže víš, že je víc, než se zdá.
Rady vypravěči: Jako vtělení živého města se tento duguthim skutečně dívá na velký obraz. Udržuje po-vědomí o všem, co se stane uvnitř města a udržuje kontakt s vlkodlačími smečkami po celém městě. Dokonce udržuje opatrný dohled nad upíry a mágy města, pokud může. Neštítí se použít vlkodlaky pro své vlastní cíle, ale rozhodně dává přednost lidem před nadpřirozenými obyvateli svého domova.
Vlastnosti: Inteligence 5, Důvtip 6, Rozhodnost 6, Síla 6, Obratnost 5, Odolnost 5, Vystupování 5, Manipulace 4, Vyrovnanost 6
Dovednosti: Atletika 1, Zápas 1, Řemesla 2, Řízení 1, Zastrašování 2, Vyšetřování 2, Medicína 1, Okultismus 3, Politika 3, Společenskost 1, Tep Města 3, Podvádění 1, Přežití 1
Výhody: Bystrý rozum, Kontakty 5 (policie, radnice, plánování města, oddělení dopravy, noviny), Orientační smysl, Eidetická paměť, Encyklopedické znalosti, Inspirace, Silná záda
Vůle: 12
Morálka: 8
Esence: 24
Ctnost: Statečnost
Neřest: Pýcha
Zdraví: 10
Iniciativa: 11
Obrana: 5
Rychlost: 15
Numina: Výbuch, Poznej cestu, Manipulace se zemí, Dosažení, Přečti ducha, Požehnání poutníka, Stráž proti lidem, Stráž proti Dravcům, Cit pro divočinu
· Výbuch: Jako spirituální Numen v prvním dodatku. Výbuch má podobu elektrických výbojů z rozvodné sítě města. Viz Pravidla pro svět temnoty str. 177-178 pro pravidla a účinky jednání s elektřinou.
· Poznej cestu: Jako čtyřbodový Dar Vědění v kapitole 2.
· Manipulace se zemí: Jako dvoubodový Dar Ele-mentů v kapitole 2. Proto účely této postavy „země“ zahrnuje asfalt a beton.
· Dosažení: Jako spirituální Numen v prvním dodat-ku.
· Přečti ducha: Jako dvoubodový Dar Srpku ve druhé kapitole.
· Stráž proti lidem: Jako dvoubodový Dar Hlídky v kapitole 2.
· Stráž proti dravcům: Jako jednobodový Dar Hlídky ve druhé kapitole.


a jeden duch:

NOCUOTH (ZPUSTLÍK, MURS´THU)
Citát: „Ma háe ash!“ („Nechte mě být!“)
Pozadí: Nocuoth je představitelem nižších mocných Jagglingů z různých descant slabosti a nemoci. Samotnou svou povahou je Nocuoth nebezpečným duchem, který může uniknout do fyzického světa. Čím více času má na hromadění Esence a podporování svých cílů, v o to horší podmínky jsou pro zvířata a lidi v oblasti.
Popis: Murs´thu vypadá jako hrst houbovitých a nemocných kostí, kolem kterých rotují bručící mračna much. Z ducha se pohupují špinavé bandáže, které se táhnou po zemi, když prochází. Zpustlíci si vždy volí churavé jednotlivce, kteří rozšiřují jejich vliv.
Rady vypravěči: Nocuoth ví, že není soupeřem pro celou smečku Urathů, a není pravděpodobné, že by zůstal a bojoval, kdyby byl konfrontován celou smeč-kou, nebo i jediným vlkodlakem, který vypadá, že ho převyšuje. Jsou obvyklými spirituálními uprchlíky ve všech ohledech. Dělají, co mohou, aby se skryli před pozorností Urathů v poutech nebo hostitelích, zatímco rozšiřují svůj vliv. Oblíbeným lovištěm Nocuotha jsou přelidněné nemocnice, kde se hojně vyskytují nemoci a moderní medicína je příliš často nedostateč-ná, aby je vyhnala.
Hodnost: 3
Vlastnosti: Výkon 5, Zručnost 5, Odolávání 6
Vůle: 11
Esence: 17 (20 max)
Iniciativa: 11
Obrana: 5
Rychlost: 20
Velikost: 2
Korpus: 8
Vlivy: Nemoc ···
Numina: Výbuch (kostěné střepiny a masařek), Pou-to, Pustošení, Živé pouto, Zhmotnění, Posedlost, Dosažení
Zákaz: Nocuoth je odpuzován jeřabinou a nemůže zůstat v místnosti, kde je jeřabina pálena nebo překro-čit linii nakreslena pastou vyrobenou z této rostliny.
provokatér, básník a nadšený překladatel začátečník
Zamčeno

Zpět na „Překlady World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti