2400 lo-fi sci-fi rpg
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
2400 lo-fi sci-fi rpg
Anotace v Databázi
Volný překlad autorova popisu hry:
2400 je lo-fi sci-fi rpg. Je to staletí v budoucnosti a je to modem, který kvílí jako umírající robot snažící se připojit k síti. Je to vesmírná loď s FTL pohonem, umělá gravitace a blikající display, který musíš párkrát poklepat, než ti ukáže skokové souřadnice. Je to bastlení s kdejakými levnými materíály, co máš zrovna po ruce, ignorování pravidel, dokud je nepotřebuješ, a uplácání něčeho, co se nezdá být hotové, ale určitě zní zábavně.
2400 je plug-and-play toolkit. Není to jen jedno RPG, ale série samostatných modulů, které lze snadno připojit nebo ignorovat. Každý sestává ze tří stran textu a obálky, dohromady na na jeden oboustraně potištěný list papíru. Všechny spadají do jednoho settingu, většinou. Prozatím je jich dvanáct.
itch.io
discord
Naposledy upravil(a) Quentin dne 14. 3. 2021, 22:03, celkem upraveno 1 x.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Jako koukam na to, a kdybych jeste hral RPGcka tak tohle bude presne up my alley.
But nobody came.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Vzpomněl jsem si na tebe, sotva jsem viděl cover na Inner System Blues
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Me teda vic zaujal Cosmic Highway (coz je downright Cowboy Bebop) a Orbital Decay (coz pusobi jako moderni a minimalisticka variace na Mothership).
But nobody came.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20839
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Blahopřeju k pěkné anotaci.
Jak to funguje s těmi moduly? To nemá žádná "základní pravidla", ale každý ten modul se dá hrát zvlášť? Tj. obsahuje pravidla, ale zároveň ta pravidla jsou všude jiná? A nějak se to dá pospojovat do jedné velké hry, nebo vzít jako dvanáct malých her? Mind blown!
Jak to funguje s těmi moduly? To nemá žádná "základní pravidla", ale každý ten modul se dá hrát zvlášť? Tj. obsahuje pravidla, ale zároveň ta pravidla jsou všude jiná? A nějak se to dá pospojovat do jedné velké hry, nebo vzít jako dvanáct malých her? Mind blown!
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Markus: Víceméně. Každý dokument obsahuje jeden (skoro) stejný sloupec základních pravidel, ale liší se tvorbou postavy a generátorem misí. Prakticky je to 12 (skoro) kompatibilních malých her, kde se každá věnuje jiné části stejného settingu (který je beztak dost nejasný a převážně implikovaný). Můžeš je libovolně kombinovat nebo přecházet z jedné do druhé.
My jsme v tom restartovali naši SWN kampaň. Hrajeme v základu Cosmic Highway, ale používáme k tomu equipment list z Inner System Blues a psychics z Project Ikaros. Včera jsme měli první sezení a zatím dobré.
Líbí se mi na tom stručnost, styl a důraz na fikci. Iriruje mě jen ten "3-4 setback" výsledek u základní mechaniky. Vadí mi to už od DW; když házíme kostkami, tak už chci mít jasné stakes. Vážně váhám na předělání do obyčejného:
BTW měli jsme dvě combat výměny a one-roll combat je správně akční, respektive impactful
random OT note; jedna naše slečna začátečník (©Jerson) si to pochvalovala, že konečně ví, co si má představovat. Naše teorie je, že existuje hromada sci-fi TV shows, ale málo faux-medieval-dungeoncrawl TV shows
My jsme v tom restartovali naši SWN kampaň. Hrajeme v základu Cosmic Highway, ale používáme k tomu equipment list z Inner System Blues a psychics z Project Ikaros. Včera jsme měli první sezení a zatím dobré.
Líbí se mi na tom stručnost, styl a důraz na fikci. Iriruje mě jen ten "3-4 setback" výsledek u základní mechaniky. Vadí mi to už od DW; když házíme kostkami, tak už chci mít jasné stakes. Vážně váhám na předělání do obyčejného:
- 1-3 vypravěčem popsaný risk se naplní
- 4+ hráčem popsaný záměr uspěje
BTW měli jsme dvě combat výměny a one-roll combat je správně akční, respektive impactful
random OT note; jedna naše slečna začátečník (©Jerson) si to pochvalovala, že konečně ví, co si má představovat. Naše teorie je, že existuje hromada sci-fi TV shows, ale málo faux-medieval-dungeoncrawl TV shows
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Ta tabulka je
1-2 riziko se naplni, pokud jsi riskoval smrt tak jsi mrtvy
3-4 riziko se castecne naplni, pokud jsi riskoval smrt tak jsi zmrzaceny
5+ riziko se nenaplni
takze pokud vyndas 3-4 budes muset udelat neco s timhle.
1-2 riziko se naplni, pokud jsi riskoval smrt tak jsi mrtvy
3-4 riziko se castecne naplni, pokud jsi riskoval smrt tak jsi zmrzaceny
5+ riziko se nenaplni
takze pokud vyndas 3-4 budes muset udelat neco s timhle.
But nobody came.
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Zní to cool. Zkusím prozkoumat.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Dost dobrý. Tempus Diducit je fakt nářez.
Nečetl třeba někdo nějaká další rozšíření? Zaujalo mě třeba 24MBB - The Mud, The Blood, & The Beer, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
Nečetl třeba někdo nějaká další rozšíření? Zaujalo mě třeba 24MBB - The Mud, The Blood, & The Beer, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
Always bring a gun to a puppet fight
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Pardgalen: Třeba "DOOM"
https://admiralducksauce.itch.io/24xx-breach
https://admiralducksauce.itch.io/24xx-breach
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Paráda. Taky se drží čtyř stránek nebo toho mají víc? CO jsem si všiml tak u Pokémonů to mají rozšířené.
Always bring a gun to a puppet fight
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Zrovna ten 24xx Breach se drží toho formátu poctivě. Je to psané i formátované k nerozeznání od 2400. Snad jen postavy mají nudnější templates (mají 2 skilly dané +1 na výběr, místo kterého obyčejně bývá něco cool.)
Naposledy upravil(a) Quentin dne 16. 3. 2021, 22:24, celkem upraveno 1 x.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Libi se mi, jak je ta hra prima.
GM urcuje riziko u toho co postava dela, a hrac si hazi. Pokud je riziko, ze postava umre, a hrac selze v hodu, postava umre. To je tautologicky pravda - pokud hrac failne a postava neumre, tak ji z definice nehrozila smrt. Fail je to nejhorsi co se muze stat, takze pokud k nemu doslo, a postava nezemrela, tak ji smrt nehrozila.
GM urcuje riziko u toho co postava dela, a hrac si hazi. Pokud je riziko, ze postava umre, a hrac selze v hodu, postava umre. To je tautologicky pravda - pokud hrac failne a postava neumre, tak ji z definice nehrozila smrt. Fail je to nejhorsi co se muze stat, takze pokud k nemu doslo, a postava nezemrela, tak ji smrt nehrozila.
But nobody came.
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Mechanické vyjádření starého přísloví o tom, že “když nejde o život...”?
Zní to hezky a libo se mi ten minimalismus. Někdy bych si zahrál něco takového maličkého.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Re: 2400 lo-fi sci-fi rpg
Pravidla u toho přeskakuji, ale ty tabulky jsou super!
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host