[Západné mokrade] – Kampaň v Divném Uhorsku

Soukromá sekce pro organizaci místní kampaně v Divném Uhorsku.

Moderátor: Antharon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6872
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Antharon »

Tak jo update:

Downtime:
-Stravas: hľadá si ezoterickú spoločnosť, odcestoval na pár dní do poľska. Príbeh o deťoch temnoty členov zaujal a zvážili Stravasovu žiadosť o členstvo. Podmienkou prijatia je priniesť hmatateľný a nevyvrátiteľný dôkaz existencie tohoto tvora. Ideálne exemplár tohoto tvora. Ak bude živý bude to ešte lepšie. V prípade neúplného exempláru (kostra, končatina, hlava) spoločnosť preverí vierohodnosť. Snaha o podvod je samozrejme dôvodom k úplnému zamietnutiu žiadosti. Pre prípad potreby komunikácie mu dali dvoch holubov a niekto bude pripravený pricestovať ak to bude nutné.

-bubák: Zsofia strávila väčšinu týždňa asketickým modlením. Nakoniec, hoci by jej to ťažko niekto uveril, zažila mimotelný zážitok a stretla archaniela Zophiela. Ten po nej chce aby zistila kto sú deti temnoty, z akého sveta prichádzajú a ako komunikujú.

-selhan: Vo svojom downtime si sa potuloval po dedine. Vybavil si pohreb. Hrobár berie 5gr. Kňaz neberie nič, ale očakáva sa príspevok aspoň 10gr. Telo zakopú pri plote miestneho cintorína a označia jednoduchým krížom z dreva bez textu. Kto sa zúčastní pohrebu (stravasova postava je v polsku) a chce prispiet, môže vhodiť peniažky do kasičky (tuším bubák spomínal). Maximum je 50gr. A platí, že za každý groš máte 1xp.

Okrem toho si skúšal zohnať jed, ale ponúknuté možnosti zatiaľ nesplnili potrebné parametre.

Okrem nákupu počítam, že sa budeš túlať, to si ešte niečo hodím.

-markus: kludne si to rozmysli, ak ta nic nenapadne, tak si hodim na tulanie.

-karel: o tebe som poriadne nepocul cely tyzden, dufam, ze ti je lepsie. Ak sa neplánuješ zúčasniť ďalšieho sedenia, tak kľudne môžeme aj downtime odložiť, hlavne skus dat vediet.

Zmena dátumu!
Keďže selhan nezvládol plánovanie prekrýva s mu warhammer s hornouhorskom padol tu návrh posunúť to na stredu. Ak s tým budú všetci ok, tak to posunieme. Píšte!
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6642
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od boubaque »

Středu můžu!

A díky za Zsófii, úkolu rozumím a přijímám. (A zážitek se Zophielem je skvělý ;) )
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Stravas
Příspěvky: 143
Registrován: 26. 2. 2021, 12:48

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Stravas »

Streda mi vyhovuje.

ohľadom jedu a spol.: Borisa doteraz nezaujímali deti temnoty nakoľko ako človek vedy a poznania odmietal ich existenciu aj napriek tomu, že ich videl na vlastné oči. Po návrate z Wroclavy však má nový cieľ - spoznať nepoznané. Má Boris ako praktikujúci lekár prístup k silnejším omamným látkam či jedom? Prípadne vie takýto spraviť (hoci až na budúci týždeň, lebo by to najskôr bol downtime)?
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6872
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Antharon »

Na vyrobu jedu asi nebudes mat cas ani vybavenie. Musel by si ziskat vhodny zaklad (zelene makovice, muchotravky, bobule lulkovca....), okrem toho by si potreboval nejaku laboratornu sadu (kahan, flasky, maziar, destilacnu supravu, nejaky hrniec...) a samozrejme dalsie prisady v malych mnozstvach (typicky sa to v rpg vyjadruje iba prnaznou hodnotou).

Cele by to urcite zabralo jeden downtime a zozralo viac nez 150 grosov. Vyhodou by bolo, ze by si naraz dokazal vyrobit viac nez jednu davku.

Tiez nezabudaj ze chemia nie je tvojim odborom znalosti, takze uspech na prvy pokus nie je pravdepodobny.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7470
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Bifi »

Za ten časový posun som zodpovedný ja, sorry!
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3796
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Selhan »

Nene pardon, pardon, já už si domluvil změnu! Warhammer hraju dneska místo Karla, kterému je pořád zle, a zítra můžu na Hornouhorsko! Sorry za zmatky.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6872
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Antharon »

Hrame zajtra, v utorok, o 19:00!
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6642
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od boubaque »

Moc se omlouvám, ale shit happens... dneska to bohužel s největší pravděpodobností nedám :( Kdyby to přece jen vyšlo, dám ještě vědět, ale není to moc pravděpodobné.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6872
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Antharon »

Spravil som si poznamky k hornouhorsku, niektore miesta nemusia byt uplne presne alebo by mohli nieco zamerne hackovat ale celkovo je to toto:

Kód: Vybrat vše

Prieskum:
---------
Rychlost pohybu: ako v tabulke, pri pohybe na smeny vynasobit 100 krokmi, pri pohybe v km/h prenasobit 0.6km/h

Ability check: Ability check je forma testu ktora hovori o tom ako kvalitne postava v zavislosti od svojej ability splnila ulohu. Check je zavisly iba od schopnosti postavy ale je len velmi malo ovplyvnitelny napriklad inou entitou alebo prostredim.
Test je 3D6 vs hodnota vlastnosti a treba ju podhodit. V pripade mimoriadne nepriaznivych podmienok je mozne pridavat dalsie kocky k hodu az do 5D6. Naopak v pripade pouzitia vhodneho naradia alebo ak maju postavy vhodne podmienky je mozne ubrat z hodu kocky az do 1D6 (v tomto pripade teda uspieva kazda postava, s atributom vyssim ako 5)
Pozn.: Tento typ checku je extremne nevyzpytatelny a je nutne ho pouzivat ako "kto neuspeje/uspeje v atribute checku tomu sa nieco stane/nieco dostane". Kedze uspesnost testu je asi 50% tak ak by cela skupina mala v teste uspiet (napriklad pri splhani), tak je sanca miziva.
Pozn.2: V pripade hromadneho checku mozu nastat tri vysledky: 1, aspon jedna postava musi uspiet: pouzitelne a vhodne, vacsie mnozstvo postav znamena vacsiu sancu na uspech; Aspon polovica postav musi uspiet: Je to cca 50-50, ci skupina ako celok uspeje. Silno sa tu prejavia hodnoty vlastnosti, pretoze sa jedna vlastne o priemer z 3x pocet postav kociek.; Vsetci musia uspiet: Nepouzivat, sanca na uspech sa s kazdou postavou spolovicni.

Skill check: Nezalezi od vlastnosti postavy ale od jej skusenosti.
Uspech je 5+ na D6.
V pripade ze podmienky su nepriaznive, uspech je na 6, alebo v ojedinelych pripadoch je nemozny.
V pripade priaznivych podmienok +1 k hodu
V pripade pouzitia nastrojov +1 k hodu
V pripade ze postava ma v danej oblasti skusenosti +1 k hodu (napisane v povolani, postava trenovala v downtime, postava casto pouziva skill a uspela v hode na trening)
Niektore postavy (napriklad ucenci vo svojej oblasti ucenosti) maju prirodzene vacsi bonus na nejaku cinnost

Zachranny hod: Hadzat iba reaktivne v pripade ze na postavu "utoci prostredie"
Zachranne hody sa hadzu vzdy proti prirodzenej alebo magickej hrozbe. Okrem toho tieto hrozby mozu mat rozne kategorie: jedy, paralyza, smrt, plosne hrozby, iluzie

Boj:
----
Dlzka kola a pohyb: dlzka kola je 12s. Jedna smena je 50 kol. V kazdom pohybe je mozne posunut sa o tolko krokov kolko je cislo v tabulke!

Iniciativa:
V prvom kole idu najprv bojovnici ktori ziskali prekvapenie. Ak nikto neziskal prekvapenie alebo ho ziskali obaja, obe strany idu zaroven.

Ak sa k sebe dve postavy priblizili v minulom kole a toto je prvy utok, tak skor utocia dlhe zbrane. Ak spolu uz v minulom kole bojovali, utocia kratsie. (pridat token "boj telo na telo" a token "charge"!)

V pripade priaznivych podmienok (utok z vysky, utok zozadu) postava moze ziskat iniciativu. V pripade nepriaznivych podmienok (vysoke nalozenie, utok na nepriatela stojaceho hore, nepriaznivy teren) postava moze stratit iniciativu. Ziskanie alebo strata iniciativy moze byt kumulativne, napriklad ak postavy bojuju v silnom vetre a jedna z nich je navyse v nepriaznivej pozicii, tak druha postava utoci skor.

Zaciatok stretu:
Za beznych okolnosti stret zacina pri vzdialenosti 2D6*3 krokov.
Pri prekvapeni zacina stret pri vzdialenosti 1D6*2 krokov.
Pri boji v otvorenej krajine sa cislo nasobi 2x alebo aj 4x

Ak bola postava zasiahnuta v kole ked je prekvapena a este nemala prilezitost jednat na 5+ na D6 pusti vsetko co mala v rukach!

Fazy kola:
1, moralka, povely, deklaracie:
-Hraci oznamia svoje zamery. Tu je nutne ohlasit napriklad odputanie alebo zamer posuvat sa vpred ak sa uvolni miesto,
-Sudca hodi na moralku nepriatelom a spojencom.
-Ak sa situacia vyostrovala zvys kocku eskalacie, inak zniz kocku eskalacie.
-Zachranne hody proti pretrvavajucim ucinkom. 
-Kazde tretie kolo vsetci zucastneni stratia jeden bod vydrze!

2, rychle akcie:
-spustenie akcii pripravenych v minulom kole, ktore trvaju cele kolo.
-utoky z pripravenych, nabitych a zamierenych strelnych zbrani (pripravili sa v minulom kole)
-rychle nadprirodzene utoky - pohladom, dychom, priame zosielanie kuziel

3, utok zblizka:
-postavy utocia v poradi iniciativy.
-postavy, ktore ohlasili odputanie prichadzaju o utok v tomto kole.

4, prvy polpohyb postavy mozu robit jedno z nasledovneho. Postavy ktore maju iniciativu mozu svoju iniciativu odlozit*:
-najazd: ak je postava vzdialena od supera menej nez 1,5x cislo v tabulke moze urobit najazd a pohnut sa az k nemu!
-iny pohyb o tolko krokov kolko udava tabulka (podla nalozenia a narocnosti terenu)
-nabitie zbrane**
-zmena formacie v skupinovom boji

*Oldozenie iniciativy: Strana ktora ma iniciativu moze pockat kym svoje pohyby vyhodnoti druha strana a pohnut sa az po nich.
**Nabijanie zbrane: Luky je mozne nabit jednou nabijacou akciou (je mozne nabijat vo faze 4 a 6), Kuse vyzaduju dve taketo akcie, palne zbrane a tazke kuse vyzaduju 4 akcie!

5, medzistrelba:
-postava, ktora ma pripravenu zbran a nie je ohrozovana z nej moze vystrelit
-trenovana jazda moze vyuzit Caracole a vystrelit po pohybe s postihom -2
-pechota moze vrhnut vrhacie zbrane

6, druhy polpohyb. Kto sa moze pohnut (podla tabulky)?
-zacali pohyb v prvom pohybe
-nie su ohrozovane
-nenabijali
-nestrielali
-nevrhali
-uspeju v hode na pohyb*

*Hod na pohyb: podla nalozenia sa postava moze pohnut na 3+/4+/5+/6+ pri ziadnom/malom/strednom/tazkom nalozeni, za kazdy spaleny bod vydrze pred hodom bonus +1 na hod.

7, strelba/pomale akcie
-Na postavu nikto neutocil, neohrozuje ju, ma nabitu a zamierenu zbran, moze vystrelit, zamierit, nabijat, prezbrojit na dostupnu zbran*
-Postava moze zoslat kuzlo 3. alebo 4. urovne
-Postava moze zoslat zo zvitku kuzlo 1. alebo druhej urovne
-Postava moze zacat zosielat kuzlo 5+. urovne alebo dokoncit jeho zosielanie ak ho zacala v minulom kole
-Postava moze zacat zosielat kuzlo 3. alebo 4. urovne zo zvitku alebo dokoncit jeho zosielanie ak ho zacala v minulom kole.

*Mierenie: je mozne vystrelit aj bez mierenia ale s postihom -2

Niekolko prikladov:
-Super ma vrhaciu zbran a hrac mu chce zabranit v utoku v medzistrelbe. Pouzije vo faze prveho polpohybu najazd aby sa dostal do kontaktu. Ani jeden z nich v tomto kole uz nebude moct jednat.
-Postava chce vystrelit z luku: V prvom polpohybe nabije svoju zbran, vo faze pomalych akcii zamieri, v dalsom kole vo faze rychlych akcii moze vystrelit.
-Postava s kopijou chce bojovat so superom. Ma male nalozenie. Vo faze prveho polpohybu sa pohne o svoj pohyb. Vo faze druheho polpohybu sa moze pohnut na 4+ alebo si zlepsit sance na uspech spalenim vydrze. V dalsom kole vo faze boja zblizka moze zautocit.

Moralka:
Na moralku sa hadze ak:
-ked su superi prvy raz zasiahnuti
-ked su niekomu znizene body vrdrze na 0
-po prvej strate
-ked polovica jednotiek usla alebo padla

Podla situacie je mozne udelit modifikator az -2/+2

Ak je velitel, aplikuje sa jeho bonus k loyalite (napriklad u pomocnikov)

Velenie zoldnierom:
2k6+bonus za charizmu, kazde kolo
-2 a menej: potencialna zrada
-3: ustup
-4: iba sa brania, ocakavaju prislub lepsej platby
-5: iba sa brania
-6-10: vykonavaju rozkazy
-11 a viac: vykonavaju rozkazy a nevyzaduje sa hod najblizsie tri kola

Strelba:
-Ak ma ciel stit -2 na zasiah
-Ak je ciel dalej nez je kratky dostrel -1 na zasah
-Ak je ciel dalej nez stredny dostrel -2 na zasah
-Palne zbrane maju postihy za dostrel dvojnasobne
-Makky kryt (iba vizualny), napriklad krovie: -1 az -2 na zasah
-Tvrdy kryt (fyzicky), napriklad skaly, hradby: -2 az -6 na zasah
-Status - ak ma postava status menej ako 13 a utoci na postavu so statusom viac ako 13, ma postih na zasah -1. Naopak urodzena postava ma pri utoku na neurodzenu bonus +1.
-Manever - zalezi od zvoleneho manevru
-Ine modifikatory - napriklad dena doba, pocasie...

takze pri strelbe s lukom je bez mierenia mozne vystrelit az dvakrat za kolo, s kusou maximalne raz, s palnymi zbranami a tazkou kusou menej casto.

Boj z blizka:
Cislo z tabulky sa modifikuje nasledovne
-bonus za silu
-ak ma obranca stit -2 na zasah, -3 ak je jazdec s jazdeckym stitom
-ak obranca nema helmu +1 na zasah
-ak pesiak utoci na jazdca -2 na zasah
-kratke zbrane maju proti velkym cielom -2 na zasah, stredne zbrane maju -1 na zasah
-Prevaha?
-Status - ak ma postava status menej ako 13 a utoci na postavu so statusom viac ako 13, ma postih na zasah -1. Naopak urodzena postava ma pri utoku na neurodzenu bonus +1.
-Bojovy manever - zalezi od manevru
-Kocka eskalacie - bonus v hodnote kocky eskalacie, maximalne vsak v hodnote bojaschopnosti postavy
-Situacne upravy (tma, elevacia, pocasie, improvizovane zbrane -2)

Manevre:
-Najazd: postava sa moze v prvom polpohybe pohnut o polovicu viac, ale musi skocit v kontakte so superom
-Vykryvanie: +4 cielove cislo pri utoku na vykryvajuceho. Ak padne cislo, ktore je vyssie ako originalne cielove cislo ale nizsie ako nove (teda v rozmedzi pridanych 4 bodov), vykryvajuca postava automaticky zasiahla utocnika.
-Boj dvomi zbranami: Ak je druha zbran kratka, postava ma bud bonus +1 na zasah, alebo superi -1 na zasah postavy. Rozhoduje sa vo faze povelov.

Zasah:
Sposobuje zraneni 1D6 vydrze s nasledovnymi modifikatormi:
-Kriticky zasah - ak je hod na utok natural 20, vzdy zasahuje, navyse moze sposobit vyhodu podla uvazenia sudcu
-Nevyhoda - improvizovane zbrane, ucenci, nevyhodne situacie: hod dve kocky a vyber horsiu
-Vyhoda - napr. ozbrojenci, hod kocku naviac a vyber najlepsie. Za kazdu dalsiu sestku pridaj 1 k vysledku.
-Smrtiaca zbran - napr. musketa, ak padne na zranenie 6, prihod dalsiu kocku.
-Zranenie sa vyhodnocuje az na konci fazy (je mozne aby sa dve postavy zabili vzajomne). Vynimkou je ak ma postava iniciativu.
-Strata vydrze neznamena zranenie (je to vlastne stres). Zranenie sa vyhodnoti az ked hodnota vydrze klesne pod 0.

Vyradenie:
Zabitie: ak cielu klesnu body vydrze pod 0, hadze si proti smrti. Dostava navyse postih -1 za kazde tri body vydrze pod 0. Ak neuspeje konzultuj vysledok s tabulkou zraneni
Omracenie: ak cielu klesnu body vydrze pod 0, hadze si proti paralyze. Dostava navyse postih -1 za kazde tri body vydrze pod 0. Ak neuspeje, ciel je vyradeny.
Podrobenie: zranenie sa pocita samostatne, vzdy na konci kola sa porovna s mnozstvom vydrze postavy a hodi sa k%. ak je vysledok nizsi ako podiel stratenych bodov vydrze, ciel prestava bojovat a je ochotny vyjednavat alebo sa vzdat.
Znehybnenie: viz. pravidla
Mam pocit ze combat system je zbytocne neskutocne zlozity a nasa skupina v skutocnosti nema ani taky velky zaujem hrat to ako wargaming, napiste mi, co si o tom myslite a pripadne ci nechceme pouzit jednoduchsi system pre boj.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6872
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Antharon »

Ak si dobre pamätám na konci sedenia sme sa dohadovali nejak takto:

Dalsie sedenie je utorok, 13.4. o 19:00

Nenapisali ste mi uplne ake boli vase plany cez downtime. A presne sa uz nepamatam.

Markus: Ovidiu chcel tusim naviazat kontakt s cisarskym vojskom?
Stravas: Boris tusim cestuje do Wroclawi odovzdat spolku telo dietata temnoty.
Selhan: Co robi hyacint ? Neviem ci si sa chcel skamaratit s Nadasdyovskymi vojakmi alebo ist s Borisom do polska
Bubak: Mas nejaku cinnost pre Zsofiu na dalsi tyzden?
Karel: Ako to s tebou vyzera? Pridas sa na toto sedenie alebo si este unaveny a chory?

Ak by sa niekto chcel pridat na vypravu samozrejme verbovanie je stale otvorene (winnie... ehm... ehm..)

Jo este som si spomenul ked ste sa bavili o moznych downtime akciach, velmi validne je skusit si najst pobocnika (technicky to iste ako v ASE, level 0 postava)
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20843
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Markus »

Já se určitě chci spřátelit s císařskými. Vynasnažím se napsat k tomu zítra nějaké povídání. Těším se na úterý!
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20843
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Markus »

Poslyš, Selhane...
Markus píše: 12. 4. 2021, 17:22 Zítra se hraje Golden Sky Stories!
Jak ty máš vlastně zkoordinované to hraní vždy dvou věcí zaráz? :>;o)
Teda v tomhle případě ještě + Karel.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6642
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od boubaque »

Antharon píše: 11. 4. 2021, 21:35 Bubak: Mas nejaku cinnost pre Zsofiu na dalsi tyzden?
Zsófia bude asi hledat pobočníka, který bude ochotný stoupnout si před ni se zbraní v ruce, a nebude vyžadovat víc než 10 gr. předem.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6872
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Antharon »

Markus píše: 12. 4. 2021, 17:23 Poslyš, Selhane...
Markus píše: 12. 4. 2021, 17:22 Zítra se hraje Golden Sky Stories!
Jak ty máš vlastně zkoordinované to hraní vždy dvou věcí zaráz? :>;o)
Teda v tomhle případě ještě + Karel.
Karlovi sa to zmesti do PNky ale ten selhan! On snad ani nechce vidiet katakomby!
boubaque píše: 12. 4. 2021, 19:36
Antharon píše: 11. 4. 2021, 21:35 Bubak: Mas nejaku cinnost pre Zsofiu na dalsi tyzden?
Zsófia bude asi hledat pobočníka, který bude ochotný stoupnout si před ni se zbraní v ruce, a nebude vyžadovat víc než 10 gr. předem.
To nebude problem pobocnici beru podiel z pokladu ked sa poklad rozrata medzi postavy pobocnici beru polovicny podiel (tj. Ak su dve postavy a jeden pobocnik, kazda postava dostane po 40% a pobocnik 20%)
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7470
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Re: [Divné Hornouhorsko] Západné mokrade

Příspěvek od Bifi »

Úplne ich vidím, good job
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[Divné Hornouhorsko] Západné mokrade“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti