[Dračí kuchyně 2021] Dračí Dráp - Ironclaw
[Dračí kuchyně 2021] Dračí Dráp - Ironclaw
Ironclaw je sice Furry hra, ale myslím si, že systém je univerzální a dá se v pořádku převést na klasickou fantasy.
Systém je point-and-buy inspirovaný GURPS, což by nemusel být problém. Zkusím vymodelovat Dračákovská povolání a podobory podle toho, jaké "perky" hráči na úrovních dostanou.
Pravidla mají přes 300 stran (uff) a navíc musím nakouknout do rozšiřujících příruček pro další mechaniky k vykradení (jako třeba alchymie), proto tu zatím jenom rozepíšu počáteční nápady a pak později přidám do přílohy už konkrétní zpracování pravidel.
Proč si myslím, že do toho půjde zasadit Dračák:
- jednou z ras jsou netopýři s echolokací, takže už mám ultrasluch pro krolly již k dispozici
- objevuje se tam několik prvků společných s Dračákem- vyvolávání živlů, magie mysli, šermířovy triky, alchymie, lupičova bojová umění ...
Co vyřešit:
- hra má jenom 4 vlastnosti (tělo, rychlost, mysl a vůle). Nechat nebo přepracovat na dračákovskou pětku.
Ano, Systém je point-and-buy inspirovaný GURPS, což by nemusel být problém. Zkusím vymodelovat Dračákovská povolání a podobory podle toho, jaké "perky" hráči na úrovních dostanou.
Pravidla mají přes 300 stran (uff) a navíc musím nakouknout do rozšiřujících příruček pro další mechaniky k vykradení (jako třeba alchymie), proto tu zatím jenom rozepíšu počáteční nápady a pak později přidám do přílohy už konkrétní zpracování pravidel.
Proč si myslím, že do toho půjde zasadit Dračák:
- jednou z ras jsou netopýři s echolokací, takže už mám ultrasluch pro krolly již k dispozici
- objevuje se tam několik prvků společných s Dračákem- vyvolávání živlů, magie mysli, šermířovy triky, alchymie, lupičova bojová umění ...
Co vyřešit:
- hra má jenom 4 vlastnosti (tělo, rychlost, mysl a vůle). Nechat nebo přepracovat na dračákovskou pětku.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3811
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Dračí kuchyně 2021] Dračí Dráp - Ironclaw
Osobně bych navrhoval zkusit to s těmi čtyřmi vlastnostmi. Není třeba tam na sílu nacpat všechno, co se v kuchyni najde, a nebo se vždycky dá vymyslet nějakou kulišárnu - myslím, že by Marky mohl uznat ingredinci "charisma" i když to bude něco jiného než základní abilita, jestliže to bude zajímavě zpracované.
Nebo už máš nějaký vlastní nápad?
Nebo už máš nějaký vlastní nápad?
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: [Dračí kuchyně 2021] Dračí Dráp - Ironclaw
Tak - ještě máš pár hodin, tak to možná stihneš
Jinak na problém s vlastnostmi jsem narazil taky a po vážném zamyšlení jsem se vykašlal na Svaté DrD Krávy, protože jsou to špatné krávy a kazí kvalitu hry tím, jak jsou omezené a jak všechny postavy mají přesně předurčené co chtějí za vlastnosti a tudíž každý kouzelník se ve výsledku podobá druhému kouzelníkovi jako vejce vejci - protože kouzelník vždycky chce vysokou inteligenci. Najednou to není zajímavá vlastnost, která tvoří unikátní propracované postavy, ale busywork, kde si jenom odškrtneš, když máš konečně optimální čísla.
Jinak na problém s vlastnostmi jsem narazil taky a po vážném zamyšlení jsem se vykašlal na Svaté DrD Krávy, protože jsou to špatné krávy a kazí kvalitu hry tím, jak jsou omezené a jak všechny postavy mají přesně předurčené co chtějí za vlastnosti a tudíž každý kouzelník se ve výsledku podobá druhému kouzelníkovi jako vejce vejci - protože kouzelník vždycky chce vysokou inteligenci. Najednou to není zajímavá vlastnost, která tvoří unikátní propracované postavy, ale busywork, kde si jenom odškrtneš, když máš konečně optimální čísla.
TV Tropes ruined/enhanced my life.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů