[HRA] 4. akce - Výměna

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Zamčeno
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

[HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Akce4_05.jpg

Hodiny: Radši se o sebe postarám sama◆◇◇◇
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

... na kolejích, kousek za mostem přes Svitavu....
Ďábla nechci.
full succes 6


Přestože jsem pražák jako poleno, začínám to tu znát jak své boty, přinejmenším kolem kolejí. Každý roh, každou křižovatku.

Místo Kozovozího přepadu odhadnu z velké dálky. Roh Cejlu a Tkalcovské je v tuhle denní příliš klidný a vylidněný. Naštěstí si toho všimnu už před křižovatkou s Francouzskou a okamžitě odbočím doprava do Vranovské.

Bezprostřední nebezpečí je zažehnáno, jenže tahle tramvajová trať vede kamsi do Maloměřič, do míst na hony vzdálených od Kaunicových kolejí. Naštěstí Vranovskou nedaleko Mostecké křižuje železniční trať pod velmi ostrým úhlem a je tam zbudovaná technická výhybka umožňující přejíždět z jedněch kolejí na druhé.

Chvíli se zahrávám s myšlenkou stočit tam tramvaj doprava a vzít to po břehu řeky kolem teplárny a plynárny a na tramvajové koleje se vrátit na hlavním nádraží. Jenže to v sobě nese příliš mnoho rizik. Jednak bychom zajeli ještě hloubš do Kozovozího území a bylo by to z pověstného deště pod okap a ještě pěkně děravý. A také průjezd nádražím by vyvolal nežádoucí pozornost.

Nedá se nic dělat, budu muset zahájit plán B. Moje podvědomí to nejspíš vědělo už ve chvíli, kdy jsem zatočil do Vranovské, ale teď jsem si to konečně uvědomil i já.

.... flashback ....
Tenhle by mohl být zadarmo?

Ještě před akcí předávám Mařce obálku a k tomu dodávám pár slov:. "Tady máš popsanej náhradní trefpunkt, kdyby nevyšel ten plánovanej. Je to trochu šejdrem vod půovdní trasy, tak se nelekni, až ho budeš číst. A hlavně - votevři to až ve chvíli, kdy bude jasný, že na domluveným placu se nesejdeme. Věř mi, existujou fakt dobrý důvody to nevotevřít dřív."

.... současnost....

Tím dobrým důvodem, který jsem ostatním neřekl je, že můj plán B je dost odvážný i na Švarcfógly. Ale s ohledem na zburcované Kozovozy je teď rozhodně na místě. Svedu tramvaj na vlakovou kolej, ale doleva, směrem na sever. Do Husovic.

Vyjedeme ze souvislé zástavby, projedeme kolem Krátké panské a vjedeme do nedávno postavené vilové zástavby kolem Sládkovy ulice. Zatímco na levé straně míjíme domky zbohatlíků, na pravé se tyčí do výšky sloupy elektroplazmatického plotu.

Zastavím kousek za koncem ulice Františka Novotného, u nedostavěné vilky. To je to místo, kde počkáme na Mařku. Je to jen pár desítek metrů před místem, kde železniční trať mizí v temnotě za plotem.

Já ale ze starých map vím, kam pokračuje. Pod ochranu elektroplazmatického plotu se vrací jen pár desítek metrů od naší vozovny. Stačí překonat jeden a půl kilometru nechráněných kolejí a jsme doma a vypálíme Kozovozům rybník. Dostat se z Vozovny na Kounicovo koleje už bude hračka.

Teď už zbývá jen o tomto odvážném záložním plánu zpravit ostatní. Vylezu z kabiny a podívám se, jak si Lojza vedl se Svatavou. Jako první musím ukecat jeho, Mařce to pak představíme jako hotovou věc, až dorazí.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... v nemocnici ...

Komi, popisuješ "dva šmíráky", ale nejblíže k identifikaci pronásledovatelů se dostal v mezidobí Heřman a i tam byla přesnost jen dvě osoby ze tří podezřelých; k tomu tu je čtvrtý "muž s divným přístrojem", který se ale zdržel u šaliny.
Prosím, doplň nám, jak Marie zjistila, že právě tito dva "šmíráci" jsou kultisté, kteří sledují Svatavu. Pokud to nevysvětlíš, tak přepokládáme, že se Marie může splést a skuteční pronásledovatelé jsou jiní a jinde.


Marie,

převlékající se sestra zkoprní a chvíli jen lapá po dechu. Pak ze sebe vysouká jen krátké: "Madam...!"

Vzápětí se ozve rázné zabušení na dveře doprovázené hrdelním odkašláním. Sestra se s leknutím otočí. Hlavou trhne k tobě a zase ke dveřím, pak pustí halenku a oběma rukama pevně stiskne kliku.

"Tady je dámská šatna, pane!" pískne a lehce se roztřese.


Z nemocničního dvorku je na první pohled poznat, že vojáci nemají hluboko do kapsy. Jinde hliněný plácek je zde pokryt kvalitní dlažbou a skok z prvního patra, obzvláště v podpatkách, může skončit nehezkým zraněním. Nově instalované okapy, lampy a zachovalé římsy vypadají nadějněji. Ovšem s těmi to zase bude na déle...

Komi, to, co popisuješ, je IMHO akce Prowl a ne Finesse, v obojím máš ale jednu tečku a je to asi jedno. Každopádně, tvá pozice je riskantní a můžeš dosáhnout standardního efektu.

6: Marii se povede dostat dolů bezpečně a získat náskok
4-5: Marii se povede dostat dolů, ale vyber si jedno:
- Rychle skočí a pohmoždí si kotník - zranění úrovně 1
- Bude postupovat pomalu a pronásledovatel z okna zahlédne, kam míří
1-3: Stejně jako 4-5, ale s jedním dodatečným následkem - Marie ve spěchu přehlédne jiného kultistu, který si na ni na dvorku počíhal a dostane se do těsného kontaktu

Pokud bys odolávala následkům, každý z nich zrušíš úplně; na 1-3 musíš na každý následek odolávat zvlášť.
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

... mezitím v šalině ...

fail 1

"No, no..." hóknu temně, páč mě trochu urazí, jak se vodtáhla, "Sem váš chcel jen trochu utěšit, dámo. Jinak žádný fedry, já mám klepeta čistý - zatím." Blésknu trochu auglema, jak kdybych se chystal někoho vodkróhnót.

"A včil syp, co vo tym všim gómeš. Pepa s nama jede jak s hnojem, aspoň nám ta šterka trochu uteče... "

Hodím čučku z fenstru a zamračím se ešče víc. Kam nás to ten Pepan kurňa vlastně veze?
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... Štefánikova čtvrť ...

Heřmane,

"...tohle byste nepochopil," poví ti prostě Svatava a upřeně se na tebe dívá velkýma tmavýma očima. Její pohled je ještě pořád uslzený a oči zarudlé, zároveň ale pronikavý a míří ti až do žaludku.

"Něco jsem od vás už slyšela," dodá vzápětí. "Od Michaela a ... a vůbec. Máte mě odvézt, ne? Za to jste placení a já i vděčná. Nechtějte ale, abych vám vysvětlovala záležitosti těch... toho kultu. Však on se Michael rozhodne sám, až mu vysvětlím situaci, jestli vás do toho zapojovat nějak víc. Ale být vámi, držím se radši stranou. Už tak jste na sebe přitáhli až moc pozornosti. A to může být... nebezpečné. Vím to z vlastní zkušenosti. Ale... kam to vlastně jedeme?"

Svatava se postaví, nahne k okénku a předloktím otře chladné zamlžené sklo. Venku se v šeru míhají řídnoucí světla pouličního osvětlení a zaměnitelná všudypřítomná slabá záře nespočtu brněnských oken. Málokdo by z téhle rychle utíkající scenérie dokázal odhadnout, kde přesně je.

Šalina poskočí na křížení kolejí a Svatava padne zpátky na lavičku. Rozmazaná světla za okny se zastaví, motor šaliny ztichne a z kabiny vykoukne Josef. Svatava si vás oba tázavě prohlédne.

"Tak jsme tady?" zeptá se. "Čekáme na Michaela, nebo on čeká na vás? Zvláštní, že se chtěl setkat zrovna... tady."

Následuje další lehce zmatený pohled z okna.

"Doufám, že na něj nebo mě nic nezkoušíte. Jestli si myslíte, že vám brněnští povaleči nebo četníci dělají problémy, tak to netušíte, co dokáže Michaelova agentura. Být vámi, udělám co nejrychleji to, za co jste placení."

Švarcfógli, zakládám ty 4 dílkové hodiny "Radši se o sebe postarám sama", které když dotikají, Svatava se vám pokusí utéct a zkusit štěstí na vlastní pěst.

Co uděláte dál?
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

fail 3
beru následek zpomalení
odolávám následku s tím kultistou čekajícím na dvoře: fail 1,1,1 - pět stresů, grrr!
Nad otevřeným oknem na krátkou chvíli zaváhám, skočit dolů je na přelámání se, na šplhání po římse zase není čas podle toho, jak se ozývá chodbou za mnou dusot. Nadechnu se a upřu pohled na lampu, která se tyčí na chodníku tak dva metry od okna. Když jsem dřív vystupovala v kabaretu, tak jsem tančila i u tyče, tohle přece musím dát. Hypnotizuju tu trubku od lampy očima, odrazím se ke skoku a za letu po ní chňapnu.

Na mokré trubce mi málem úplně smeknou ruce, ale nakonec ji jakžtakž udržím. Dolů ale jedu jak namydlený blesk, i když jsem ji obmotala nohama a pevně ji tisknu stehny, abych klouzání zpomalila.

Když dopadnu na zem, je to celkem šlupka. Ozve se nepříjemné křupnutí, zkusím se rozeběhnout, ale jen tak pajdám. Sakra - zlomený podpatek. Skopnu lodičky z nohou a rozhlídnu se, kudy nejlépe ze dvora pryč. Všimnu si přitom jednoho chlapa, který stojí schovaný před deštěm pod jednou z říms a okouní. Vezmu to k bráně druhou stranou, nevěřím už nikomu.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... nemocnice ...

Marie,

sotva vyrazíš relativně bezpečnou cestou k bráně, uslyšíš za zády hlasitou ránu. Okno, kterým jsi před chvílí vyskočila, je rozražené dokořán a vyhlíží z něj hlava pána s výrazným nakrouceným knírem. Vaše pohledy se na chvíli setkají. Pán se vyhoupne na parapet a očima se zaměří na blízkou lampu. Na okamžik se zdá, že spíš než po mokrém železe by radši sešplhal kuželem ostrého světla, nakonec si ale jen prsty promne knír a prostě skočí...

Fortune roll: 1d => partial succes 4

...na tvrdou dlažbu. Při dopadu se mu podlomí kolena a on se překulí do nevzhledného kotoulu. Okamžitě se postaví a vyrazí za tebou, ale už při druhém kroku lehce naskočí a chytne se levého kolena. Pajdaje pokračuje k bráně a začne křičet na okounějícího muže pod římsou.

Komi, Marie má jen malý náskok, kultisté jsou na dohled. Jejich snahou bude ji dostihnout a zjistit, co jsi zač. Co uděláš?
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

... u e-plazmového plotu ....

"Nemusíte bejt tak vystrašená, slečinko," pokusím se uklidnit Svatavu, když vidím, jak se nervózně rozhlíží, "na přímý trase prostě bylo vo trochu víc rušno, než by bylo cajk, a tak sme to vzali delší, ale za to horší cestou," prohodím, jako by šlo o otřepaný vtip, i když to situaci vystihuje více než výstižně.

"Každopádně teď tu stejně musíme strávit ňákou tu chvíli, než dorazí Mařka, takže co si trochu poklábosit, ať nám to rychlejc uteče?" posadím se vedle ní.

Chvíli přemýšlím, jak navléct rozhovor na téma, které mne zajímá, ale když mi na mysl nepřijde žádný oslí můstek, zeptám se na přímo.

"Neznáte náhodou Katku Kovářovou z Prahy? Já jako vím, že ten kult byl hrozně velkej a určitě se v něm používaly různý utajovací fígle, zumbajšpíl falešný jména a tak ... ale mám takovej neodbytnej pocit, že byste ji znát mohla, když už ne podle vopravdovskýho jména, tak aspoň podle popisu?"

Pokusím se popsat Kateřinu co nejlépe to dokážu, a pokračuju v dotazech.

"Já ... naposled sem jí viděl při takovejch ... ne zrovna hezkejch okolnostech, který se stali právě tam. A hrozně mi na ní záleží, když sem zjistil, že je zapletená v kultu, mám vo ní strach," začnu trochu mlžit a hrát na city. "Nevíte vo ní něco víc? Třeba že bychom jako udělali ještě jednu záchrannou akci, pro ní ... až trochu poleví ten fofrung, co jsme dneska způsobili s váma."

Chci zjistit roli Kateřiny v kultu, a jak je vůbec možné, že je na živu a tady.
Akce: Sway
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

... nemocnice ...

Kdyby kdokoli z přítomných neměl tolik jiných starostí, mohl by si všimnout kocoura, který celou scénu Marinina výstupu - nebo spíše sestupu - upřeně pozoroval.

A pokud by ona lampa snad bývala nefungovala - a celá scenérie by byla více zahalená temnotou - mohl by si onen pozorovatel dokonce povšimnout slabounkých namodralých výbojů sbírajících se v Mikešově naježujícím se kožichu. Nebo alespoň malinkatého Eliášova ohně mezi jeho ušima, kterým celý proces vyvrcholil.

... v šalině ...

Ani si moc netrápím štriclu s tím, kde psíprdel su. Pepan kafrá do Svitavy - třeba jí zmákne vrazit do budky nějaké klín - já ale furt gómám vo Máří. Tím spíš, že s tím mařkovským vekslem sem to vygómal já - po tmě každé kocór černé, že jo? Jenže včil tu Svatava bulela, že jako chúďa Máří a že bysem to beztak negómal... Kurde, já tak nerad negómu, kerá bije, že bych z fleku někomu přerazil rypák!

Kvůli Svatavě a vůbec celkovýmu dojmu, které beztak poreferuje tomu svýmu bévalýmu nabíječovi, se ale musím držet. Tak se alespoň snažím zabavit představó, jak Máří - podle plánu hezky za větrem - zrovna vylévá bažanty...

V tu chvilu se mi do budky natlačí jinačí vobrázek. Mařka v sestřičkovských hadrech se zrovna motá kolem nějakýho štýlka. Svítí na ňu z vrchu, ale je takový kouřmo, jak v nějakým šantánu. Já na to jakoby vérám zdůle, jak kdyby byla na nějakým podiu, nebo tak. Mám teda pěknó čučku nejen na její kotníček v pěkným kramflíčku, ale aji na kósek šunčičky nad kolenem...
Nakonec ke mě skončí votočená prcinó, což teda taky néní k zahození. To už ale třepu šiškó, a vzpomínám, kam sem v šalině zašil flašu. Jedna věc je mít fedry vo někoho ze svý sajtny, ale tyhlecty chlupatý myšlenky si tolerovat nehodlám. To se radši zase kalupem naleju.

... nemocnice ...

Kdyby kdokoli z přítomných pořád ještě pozoroval kocoura, býval by si nejspíš povšimnul slabého zpětného záblesku, po němž si kocour s nevěřícím výrazem položil packu na čumák a zavrtěl hlavou.

'Tohle bude ještě dlouhý den - a to je teprve ráno', pomyslel si Mikeš, když oklepal deštěm zmáčený kožich, protáhl si hřbet a pospíšil za utíkající trojicí. Jak on nesnáší pondělky...
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... u e-plazmového plotu ...

Josefe,

když se zeptáš na Kateřinu, Svatava se na tebe tajemně podívá. Nijak ale neskrývá, že tohle jméno je jí známé. Když skončíš s dotazy, chvíli ještě na tebe hledí. Pak si povzdechne, vytáhne z kabelky cigaretu a vloží si ji do rtů. Přejede po tobě i Heřmanovi tázavým pohledem, jako by snad byla šlechtična odněkud z Vídeňského dvora a ne sestra v problémech na okraji Brna.

Až poté, co si pořádně potáhne a zahalí šalinu hustým oblakem dýmu, se nejprve zeptá, zda vám kouření uvnitř vozu třeba nevadí. A až po tom všem se zvolna pustí do vysvětlování...

Marky, toto vyptávání se je riskantní se standardním efektem; Josef tím může vzbudit zdání, že mu jde víc o informace o Kateřině, než o Svatavino bezpečí. Rizikem je tedy tikání jejích hodin.

6: Svatava poví, co ví - můžeš si to popsat
4-5: Svatava poví, co ví, ale jako následek hlavně proto, abychom natikali její hodiny o jeden dílek (doplním já)
1-3: Svatava jen naznačí a zároveň jako následek tikneme její hodiny o dva dílky (doplním já)

Pokud bys odolával, sníží se tikání vždy o jeden dílek.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

No, tak celá tahle krkolomná kratochvíle mi nepomohla ani za mák. Za klukama se vydat nemůžu, prozradila bych směr. (Obálku s popisem místa samozřejmě u sebe nemám, si myslel Jožin, že jsem úplně blbá, že bych si to nepřečetla dopředu a tahala ji s sebou?)

Proběhnu kolem kostelíčku zpátky na ulici, přeběhnu most přes Svitavu a zatočím na Cejl. U cigánů mám šanci se ztratit. Jestli mě ovšem do té doby nechytí ten chlápek, co čučel pod tou římsou. Ten s knírem docela ztrácí, z toho strach nemám.

Běžím ze všech sil a hrdlo mám stažené úzkostí, což mi úplně nepomáhá. Kdybych nebyla v kozovozím území, zkusila bych nadrzo naskočit na nějaký povoz, ale tady si netroufnu.

Ulice jsou v tomto počasí poloprázdné, jen semtam minu nějakého chodce. Neustále se ohlížím, protože přes zvuk deště, cákání vody a své funění nejsou kroky pronásledovatele slyšet. Když se konečně dostanu k Esmeraldiné hospodě, ulice trochu ožije. V rozbitých oknech baráku vidím tváře a pokřikují na sebe přes ulici. Poznám Tona, co volá na nějakého borca naproti, ať dojde na panáka.

Odhrnu si z tváře přilepené vlasy, aby mě Tono poznal a zavolám na něj "Honí mě. Kabát. Světle hnědý. Límec s kožešinou. Něco hoď. Prosím."

Command. Chci ať po něm Tono něco jebne nebo ho jinak odradí od sledování

Pak vrazím do dveří hospody. Nezamířím ale do lokálu, ale proběhnu uličkou do místa, kde je zadek baráku rozdělen dřevěnými příčkami na hromadu malých lidmi přeplněných kutlochů.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

... u e-plazmového plotu ...

"Ne, žádná tajná jména se v kultu nepoužívala. Kdyby ano, tak mě nemusíte takhle odvážet - prostě bych přestala docházet na setkání a nikdo by nevěděl, kdo jsem byla. Všichni jsme se znali svými pravými jmény," odpoví mi nejprve v oblacích kouře.

To mě trochu zneklidní - snižuje to šanci, že bychom mohli v budoucnu kult nenápadně infiltrovat.

Hecnu se.
fail 1


"Ženu, které říkáš Kateřina Kovářová samozřejmě znám. A rovnou ti řeknu jednu věc. Není to Kateřina Kovářová. Je to jen jedno z mnoha těl, která před časem propašoval v hromadách ledu nákladní vlak z Prahy. Ta těla prý byla něčím speciální a své duše do nich přenesli ti nejvyšší představitelé kultu."

Natáhne si, vyfoukne velký oblak kouře, a pak se zamyslí. "Když nad tím ale přemýšlím, mám pocit, že občas jsem zahlédla, jak tahle ... Kateřina ... nepřítomně hledí na něco, co zahlédla. A jednou nebo dvakrát se ohlédla, když někdo v okolí zavolal 'Katko', přestože jsem si jistá, že duše, která tělo teď obývá, se rozhodně Kateřina nejmenuje."

A teď už prosím Draka, aby pokračoval s komplikacemi ...
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... před Tržnicí ...

Marie,

z Tonova zakaleného pohledu a zpožděné reakce usoudíš, že možná už dnes ráno stihl něco popít. Snad tě pochopil správně.

Komi, tohle velení je riskantní, protože efekt standardní.
Mám pro tebe ďáblovu kostku, pokud Esmeraldu nasere, že ji taháš kultisty do baráku - založím 6 dílkové hodiny "Švarcfógli jsou až moc drzí", tiknu jeden dílek a pokud se natikají, status s cikány se vám sníží o 1.


6: Tono pronásledovatele zastaví, do hospody se už nedostane
4-5: Tono pronásledovatele zastaví, ale bude to chtít víc, než jeden hod - jako následek se vám zvedne dusno o 1
1-3: Tono zastaví někoho jiného; jako následek se vám zvedne dusno o 1 a zároveň se jako druhý následek pronásledovatele nezbavíš

Pokud bys odolávala, zrušíš každý následek úplně.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... u e-plazmového plotu ...

Josefe,

když Svatava musí mávnout rukou a rozehnat hustý cigaretový dým, aby ti vůbec viděla do tváře, dopoví větu a pak se lehce opře o okénko. To se ale ani nehne, tak zakroutí hlavou a kývne na tebe, že hodlá pokračovat venku.

Pomalu sestoupí po schůdkách, přitáhne si u krku kabát a opře se o chladnou karosérii. Začne vysvětlovat podstatu Kateřinina těla a cizí duše, která ho obývá. Praskající elektroplazmatická zeď na její bledou tvář vrhá ostré stíny, které ještě zvýrazňují hypnotické temné oči a maskují její pohled. Zdá se, že sleduje střechy těch pár okolních domků a temné nebe nad nimi. A zdá se, že má o Kateřině i svou vlastní teorii, kterou se ale zdráhá říct.

"Asi vím," poví po chvíli, když típne cigaretu o blatník, "čím by ta reakce na 'Katku' mohla být, ale to už je komplikovanější záležitost. A jak jsem už vysvětlila vašemu kolegovi, některé věci bude rozumnější řešit až s panem Michaelem. A jestli chápu správně a s ním se tu nepotkáme, budete muset vydržet i vy. A vůbec, je tu zima."

Svatava zastrčí ruce do kapes a vrátí se zpátky do vozu.

Marky, Jezusi, Svatava si v mezičase obhlédla terén kolem šaliny a tuší, kudy by se dalo v případě nouze zmizet - tikám hodiny o dva dílky. Momentálně nemáte bezprostřední problém, který by potřeboval vyřešit, ale projet šalinou skrz zeď žhnoucí elektroplazmy nebude jen tak. Co s tím uděláte?
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Zatímco Svatava zaleze do tramvaje, já si vyndám nářadí a začnu předělávat stínící konstrukci na šalině.

Mám Slušné kutilské vybavení.

Dokud jsme jeli městem a ještě v kozovozím území, byla napůl složená, aby nepoutala pozornost a stínila jen proti sledování. Teď, když už nepotřebujeme být nenápadní, začínám trubky zcela rozkládat a natahovat mezi ně připravené sítě.

Doufám, že jsem vše spočítal správně a celá konstrukce odstíní elektroplazmatické pole a umožní tak tramvaji vyjet ven.

Chci upravit=odstínit šalinu kovovými tyčemi a sítěmi tak, aby se s ní dalo projíždět e-plazmovým polem dovnitř a ven z města.
Akce: Kutilství (Tinker)
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Josefe,

když skládáš stínění v celé své kráse, nejnovější část tvé hlavy ti statickým bzučením kontroluje ruce. Výrazněji zavrní až ve chvíli, kdy přemýšlíš, jestli jsi správně provedl všechny výpočty. Přece jen konkrétní data o parametrech elektroplazmatické zdi jsou jen odhady, v dílně si ji nevyrobíš a nenasimuluješ. Takže pokud se pravděpodobné odchylky vzájemně vyruší, bude to v pořádku. Pokud ale ne...

Marky, tohle je zoufalá akce, při které hrozí obrovské riziko - chcete bezpečně projet tím nejnebezpečnějším místem v celém městě. Můžeš dosáhnout standardního efektu a odstínit to.
Můžeme uzavřít tuto ďáblovu nabídku: Dostaneš navíc kostku za to, že v době kdy bude tramvaj projíždět skrz pole, naruší ho a neznámé věci z venku budou moct krátkou chvíli proudit do města. Někde tu je alespoň jeden svědek, který to později spojí se Švarcfógly - zvýší se vám dusno o 1

6: Povede se to, odstínění dostane bezpečně šalinu skrz zeď; ze zoufalého průjezdu se stane riskantní.
4-5: Povede se to, ale za cenu dvou následků:
- Stínění se při prvním průjezdu poškodí a než projedete do města zpátky, bude muset někdo zvenku provést opravu
- Někdo vevnitř šaliny schytá během opravy zranění úrovně 2 - lehký šok
1-3: Povede se to, ale ne tak, jak by sis představoval; následky jsou dva
- Během průjezdu zeď šalinu zásadně poškodí; ta dojede setrvačností napůl cesty mezi ploty a zůstane tam stát; zbytek musíte pěšky
- Poškození dá jedné vybrané postavě zranění úrovně 3 - silný šok

Pokud bys odolával, tak viz níže. Protože se akce účastní 3-4 postavy, tak připomínám, že odolávat mohou i ostatní.
4-5:
- Místo opravy bude stačit šalinu zvenku trochu potlačit
- Zranění bude úrovně 1 - brnící ruce
1-3:
- Šalina dojede až na dohled k protější zdi, pěšky bude stačit jen kousek
- Zranění bude úrovně 2 - lehký šok
.
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti