[HRA] 4. akce - Výměna

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Zamčeno
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

[HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Akce4_05.jpg

Hodiny: Radši se o sebe postarám sama◆◇◇◇
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Přeci jen mě něco napadlo.

Když už se to chaotické a neuspořádané kvílení nedá vydržet, přeci jen zvednu hlavu.

"DRŽ UŽ HUBU TY KRÁVO, BEZTAK JSME V TÝHLE ŠLAMASTICE JENOM KVŮLI TOBĚ!" projeví se mé trauma a vybuchnu v záchvatu neskutečného vzteku. "Tak si zalez někam do koutku, přestaň mě rušit a ČEKEJ!" vyštěknu jak na psa.

Chci, aby se zalekla a dala na chvíli pokoj = ty její hodiny se zase trochu odtikaly.
Akce: Command.

Kdyby někdo pomohl třeba tím, že by hrál hodnýho policajta nebo tak něco, tak by to bodlo, jinak budu házet s nulou, mrk mrk ....
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Překotně odříkávám Heřmanovi, co vidím skrze masku, už mám vyzkoušeno, že po strhnutí masky vidiny vyblednou a vzpomínky na to, co jsem viděla, rychle vyprchávají. No, kapsokrysy nejsou nic příjemného, ale snad to nějak zvládneme. Přesto se během vyprávění párkrát zajíknu, když nahlídnu do duše některých tvorů až příliš zblízka. Chci se zaměřit ještě na tu modrou šmouhu, ale ze soustředění mě vytrhne Jožinův šílený řev. Prý "DRŽ UŽ HUBU TY KRÁVO, BEZTAK JSME V TÝHLE ŠLAMASTICE JENOM KVŮLI TOBĚ!" Skřípnou mi zuby vzteky a strhnu masku z hlavy, pak slyším ještě "ČEKEJ!"

"Jak blbá kráva? Co si o sobě sakra myslíš? Víš ty hovado vůbec..." Začnu chraplavě řvát zase po něm. V tu chvíli mi dojde, že neokřikl mě, ale Svatavu, což mě aspoň trochu uklidní. Ta ale vypadá dost nasraně. Strčila ruku do pláště a po něčem šátrá v kapse.

Vběhnu mezi ně a syčím na Jožina: "Radši se starej, ať se odsud dostaneme. Jestli to poděláš, nejspíš tu chcípneme všichni, protože vylézt z šaliny ven je sebevražda." Otočím se na Svatavu: "Klid, je to profesionál, jen mu ujeli nervy, přeci jen ta šalina je jeho miláček." Ztiším ještě víc hlas, aby to Jožin neslyšel "To hulvátství mu dám pěkně sežrat, až bude po všem."

Pomáhám za jeden stress

Chci jít ještě prozkoumat tu modrou šmouhu, ale to už první temný stín kapsodémona začíná jakoby polamu prosakovat skrz stěnu šaliny, popoběhnu tím směrem a ruku s mým náramkem z článků krasových tasemnic postupně přibližuju ke stěně. Temný flek na stěně zmizí, ale je mi jasné, že takovéto zahánění není řešením, tolik rukou a náramků nemám, abych ochránila celou šalinu.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Josefe, Marie,

po náhlém výbuchu vzteku se šalina celá lehce ochladí, tedy alespoň máte tenhle pocit. Svatava zůstane stát jako zkoprnělá, bledá a krve by se v ní nedořezal. Zdá se, že už ani nevnímá černé fleky snažící se prosáknout do šaliny, Josefa ani nic dalšího. Vytřeštěnýma očima hledí na Mariinu poďobkanou tvář a jen ztuhlou rukou stiskne v kapse pláště nějaký předmět. Když se Marie otočí k oknu, pohne se lehce, sotva patrně, jako když umírající vydechne naposledy...

Marky, tohle velení je riskantní, efekt bude standardní. Hrozí to, že to dopadne přesně naopak, než by sis přál. Každopádně, dostaneš ještě jednu kostku od ďábla, pokud se po tomhle výbuchu vzteku všichni ďáblíci upnou právě na Josefa jako na nejšťavnatější kousek.

6: Povede se ti to, snížíme Svataviiny hodiny o 2 tiky (můžeš to popsat).
4-5: Povede se ti to, ale jako následek bude částečný úspěch - hodiny se sníží jen o 1 tik.
1-3: Nepovede se to, hodiny se dotikají do plna a jako následek Svatava vyběhne ven z šaliny.

Pokud bys odolával, na 4-5 dosáhneš plného úspěchu a na 1-3 jsi schopen udržet Svatavu v šalině.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Svatava se pohnula a zalezla do koutku tramvaje co nejdál ode mě. Něco si tam mrmlá, nejspíš to není moc lichotivé, ale zalekla se mě a já díky tomu mám svůj klid na práci. A nehrozí, že by zdrhla. Kravka.

Když my myslí proběhne poslední myšlenka a zvednu hlavu k tomu schoulenému klubíčku, emoční houpačka se najednou zase zhoupne a mě zaplaví vlna lítosti. Co jsem jí to nebožačce provedl? A oči mi zaplaví slzy.

Ale na sentiment teď není čas. Kousnu se do rtů a začnu zase makat.

Dva segmenty jsou vymazané, stále čekám na (ne)dořešení krys.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Když mi Máří vysype, co góme vo těch černejch soplech venku, kévnu a na chvilu hodím sicnu doprostředka šaliny - nechcu bejt u fenstrů.

Máří má z tý masky pěknou ránu, ksicht zmuchlané a plné červenéch króžků, jak kdyby se jí na něj celó noc přisával nějaké úchylák. A s tím mokrým hárem vypadá jak nějaká baba Jaga. Ani se nedivím, že když začne póštět bóřku, kušujó všichni včetně Mikeša, co se mi schoulí v náručí.

Já se do toho už nemocu. Jednak není třeba, a jednak se snažím v chlastem promazaných závitech svojí štrycle vygómat, jak tady nezakalit.

Tož nějací nízcí čerchmanti jednoduchého uspořádaní a ambicí... Ty só skoro jak my, jen my sme cílili vo chlup víc hóch. A dojeli sme na to... Pré posednutý zvířata. Eště aby se mě chceli natlačit do Mikeša. Což vo to, kdyby nás to mělo zachránit...

"Jau!" hodím čučku na bebino, co mi kocór právě ufachčil drápem, "Ty vole... neměj fedry, já ťa nedám. Sténak by to bylo prd platný, tihle nás budó chcet pojebat všecky..."

Zvednu se a ze zašitý skrýše vytáhnu bandalír se svítícíma nábojema. Schránka byla vytužená a zdá se, že týhle spešl munici se nic nestalo. Možná dokonce vodpuzovala to, co nás tak zvalchovalo, ale já gómu prd, nésu na tyhle věci fištrón jako Pepan. I když Pepan... ten vypadá, že je z teho všeho totálně v gébišu. A akorát chce prubnót, jak nás vodbóchnót tak, aby z nás na ty temný svině venku nic nezvostalo. Možná má ale recht. Když do hoven, tak s vlajkama...

Začnu to ládovat do svéch věrnéch krochen. Vlastně só ty "kule" z naší první větší fušky... Měli sme tehdá kliku, narazili sme na nadraný vojcly, co táhli všelijaký cajky. Mařka je voblbla a my s Pepanem to čórly. Vokázalo se, že je to spíš vébava na vlópačky, hromada užitečnéch věciček - možná určená pro filcky - a byl tam i tenhle nábojové pás. Je to munica narvaná elektroplazmó a prej to umí dělat ďury do duchů. Nebo je to alespoň chvíli držet vod těla. A po zkušenostech v Barákách sem si je pro sichr vzal sebó. Negómu sice, estli to zabere aji na ty mrchy venku, ale je jen jeden způsob, jak to zjistit.

Vrazím teda po páru nábojů do vobou krochen a zbytek si pověsím přes kozy jako správné mazák. Když do hoven, tak s vlajkama...

Máří zatím vytláčí ven tu černotu, co nám sem už sákne. Je potřeba ji vodlehčit a získat Pepanovi čas na to, aby nás vodkrágloval sám. Kua, to bude prda! Přistihnu se, že se skoro až těším. Vono to žití sténak chvilema stojí za prd, vetšinu času se to tak tak dá a krom Flédy a vobčasnýho špásu s kocórama sténak nejni moc vo co stát. Ale tyhlecky chvíle... to se člověk tak nějak cétí, že jako víc déchá.

Vytáhnu svó věrnó placatku, že si jako zposledka cvaknu - navíc cétím, jak mi celý to vzrušení spaluje tu trochu chlastu, co sem do sebe zatím dostal - ale Mikeš mi hópne na rameno a voklepe se. No co, alespoň budu jednó šít jakž takž střízlivé. Hodím placatku Svátě, vypadá, že ju potřebuje ze všech névíc.

Konečně dondu k jednomu vymlácenýmu fenstru, kudyma sem leze jeden temné flek. "Tu máš, ty šmejde, za mutru..."
Prásk! Vyšiju do něj pěkně zblízka. Flek zacouvá curýk a prostředek mu svítí jak vo pouti. Namířím na dalšího, co se tlačí stropem - začal sem s tím v pravó chvilu, páč ta svoloč je včil nějaká víc voprsklá - ale něco mě zarazí. Trhnu klepetem curýk a i druhó - a poslední - nábojnicu z kvéru vysypu do toho samýho šmejda co prve. "A za votříka," zahulákám, jak mešuge.

Druhá kula vybuchne v gejzíru světla. Flek se zatřepotá, jeden jeho kósek rožnuté po prvním zásahu se v záblesku elektroplazmy propojí s druhým a oba body se smrsknó k sobě, jak kdybych jim tam napnul gumu. Pak se ta potvora zkusí zmátořit - a tak jako jedovatě mi zasyčí v hlavě - a v tu ranu se na ni vostatní vokolo sesypó, jak slepice na flus!
'Ďáblíci jednoduchého uspořádání a ambicí...' bleskne mi v budce, 'Raději roztrhají oslabené kusy, než aby se tlačily proti Marinině krvi a artefaktu. Jsou jako krysy. Že mi ale trvalo, než jsem ti to do hlavy skrz ten alkoholový mrak natlačil!'

Hodím čučku na Mikeša. Syčí a ježí hřbet proti tomu fleku ze stropu jako pořádné kocór. A ještě k temu svítí, jak mu po chlupech přebíhají výboje podobné tomu, co mi blýsklo po výstřelu z kvéru.
"Že ty si vojebal tu svítící kóc!" hóknu na něj, páč už gómu, že su totálně mešuge.
'Když to musíš vědět, ojel on mě, ale ale teď už se prosím koncentruj!'
"To si snad děláš kozy!" začnu se chlámat, páč nésu jen mešuge, ale eště asi aji napůl bukvica, když mě napadaj takový békoviny. Levačkó to dvakrát našiju na fleka, co už slezl ze stropu. Tak, ale včil su sténak v řiti, páč musím nabíjet, Máří sotva zdrží ty co sem teprvá lezó, a tohohle, i když voslabenýho, nemá co sežrat, než se dá zas dokup-

Rožnuté Mikeš po něm hópne, zatne do něj svítící drápy, pustí trochu šťávy z kožichu a nakonec spolkne malé zdrcnuté flek připomínající sraženó krev.

Čučím na něj jak pupen z jara.
'Byl bys tak laskav a nabíjel?' svitne mi štrycló, 'Marie je dlouho nezdrží, a já na ně při jejich plné síle nebudu stačit...'
"Komanduj svýho amanta, aby nabíjel, bukanýre," odseknu, ale už rvu náboj do prvního kvéru.
Prásk, prásk! Další flek už napůl vevnitř trhají jeho kemové z venku, jenže se pak tlačí na jeho místo. A ze všech stran přibévaj další...
"Jak dlouho to mám eště vydržet?" hóknu asi na Pepana. Nebo se dovopravdy ptám svýho kocóra?
'Jsem snad tvoje holka, aby ses mě ptal na takové věci?' odsekne mi hlásek v hlavě, 'Hlavně teď nepřestávej!'
"Tohle už ale děláš schválně!" křičím, protože se cítím vážně jako mešuge, snad i proto, že vážně zápasím s démony.
'Když do hoven, tak s vlajkama!'
"To je můj kocór!"

Další střelu pošlu kolem Maří, páč se k ní krade jeden černá hemla. Jenže vona zrovna trhne štrycnó, jakpo mě hodí čučku. Plazma ji vožehne mokrý háro a snad trochu i kopne.
"Etšuldigung," zamumlám.
Pak Mikeš hópne na sestřelenýho kemra a pustí se do něj.
"Hlavně je držte vod Pepana!" začnu se dostávat do tempa a vzpomenu si, že by bylo možná dobrý se i trochu dohókat, "A ty, krá- Sváťo, komen zí hír, val k němu, však von už tě neukósne. Ne víc než tyhle pojebaný krysy. Vostatní cemrama k sobě! A ty, Pepo, hlavně kvaltem!"
'To jsi mu říkal i včera v noci, ne?'
"Už kušuj, Mikešu!"


Rád bych vedl na Lov svého kohortího kocoura - nebo on mě? - a věřím, že by se k nám mohla možná přidat i Marie. Prosím velkého Draka, aby nabídl, co dál...
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Heřmane,

stejně jako šílí krysy po žrádle, rozdráždí vřeštící kocour, létající elektroplazma a spálenina jejich esence všechny ďáblíky do bělotemna. Už se vůbec nesnaží kradmo proniknout do šaliny z nečekaných míst, ale přímo se derou skrz praskliny, okna, střech i podlahu. Jsou všude kolem vás a v nastalém zmatku bude možnost počítat ztráty až co chaos trochu opadne. A zatímco Mikeš září jako nikdy předtím, ty se stále potýkáš s nepříjemnými následky nabitého plechu, ze kterého ti pořád ještě brní tělo i mysl.

A alespoň trocha pozornosti by se teď hodila. Protože zatímco Josef se pilně věnuje dokončení nouzového pohonu, kolem něj se objevuje čím dál tím více agresivních ďáblíků. Zbytky Josefova vzteku i lítosti je přitahují jako nejlákavější sladkost a zdá se, že nebohý kutil si toho ani není vědom...

Jezusi, vedeš skupinovou akci, přinejmenším pro Heřmana a Mikeše, Marie se může přidat. Pokud by se přidala, hrozí jí stejné následky. Za Heřmana je to akce lov, kde máš -1d na hod za zranění, za Mikeše jeho kvalita 2.
EDIT: Marie pomáhá.

Boj s přesilou zdivočelých ďáblíků v napůl zdemolované šalině je zoufalá akce. Hrozí nebezpečí vám i všem ostatním, zejména potom Josefovi. Díky speciální munici a kocourově nadpřirozené vlastnosti můžete dosáhnout standardního efektu.

6: Povede se jich dost zabít a zbytek zahnat dřív, než nadělají příliš škod
4-5: Povede se to, ale za cenu dvou následků:
- Tři ze čtyř přímých zúčastněných (Heřman, Mikeš, Josef, Marie) obdrží zranění úroveň 1 - kousance a škrábance
- Heřman omylem zasáhne elektroplazmatickou municí i modrou šmouhu - až se s vámi dostane do Brna, půjde se někam vybít a dělat problémy
1-3: Povede se to, ale za cenu dvou následků:
- Tři ze čtyř přímých zúčastněných (Heřman, Mikeš, Josef, Marie) obdrží zranění úroveň 2 - rány tisíce démonických zoubků
- Heřman omylem zasáhne elektroplazmatickou municí i modrou šmouhu - až se s vámi dostane do Brna, přijde se v budoucnu vybít na Švarcfóglech

Pokud bys odolával, tak zranění dané úrovně dostanou jen dvě postavy. Druhý následek se na 4-5 se zruší úplně a na 1-3 se sníží na výsledek 4-5.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Černé fleky, které se objevili na stěnách, kloužou k Jožinovi, který nehledí vpravo ani vlevo a zuřivě kleštěma cosi utahuje, Heřman šije do těch fleků, kocour mňamčí a skáče po nich, jen Svatava je bez hnutí a čučí jak žaba z kyšky.

Rychle couvám za Heřmanovi záda, než mě taky pistolema prošpikuje. Cestou ještě praštím o zem ampulkou se surovou krví, až se rozprskne. Vím, že bude pro to černé mrchy těžké tomu odolat a snad nějaká dá přednost chlemtání surové krve před žraním Jožina.

Navíc u takové zlákané chlemtající krysy bude Heřman jistý cíl i ve svém rozpoložení.

Pak proběhnu kolem Heřmana, kryju mu záda, z toho mého náramku mají ty potvory pořád aspoň trochu respekt, takže zatím jsme my dva snad v bezpečí.

Pomáhám a stresuju se
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Heřman: partial succes 3,4

V pracce - vlastně v celým Lojzovi - mi s každým výstřelem cuká, jak se probózí to šokantní podlachnění, co sem schytal vod naší šaliny, dyž sme profrčeli za Plot.

Nebét Mařčiny bódy s krvó - a snad i teho, že má takovó ránu, že i čerchmaníci cétí respekt - su úplně marné.

Mikeš: partial succes 3,4

Aji druhé kocór prubuje to nejlepší, co góme, ale je jich zkrátka hafo. Mikešovi začnó docházet síly, a já nestíhám ládovat. Nakonec jeden z kocórů zavřeští, jak se mu do kožíšku zachryzne první z těch poděsů.

Mikeš schytá demokrysí kousance a škrábance.

Kolem mě se to taky rojí, takže poslední ládung prdnu už bez kukačky. Málem to při tom našiju ty modrý cácoře mezi světla, ale v poslední chvíli cuknu klepetem. Hergot, gómu, že je to jen nějaká duchovitá flungra, ale aji tak se mi z představy, že trefím kindoša, zvedne kufr.

Odolávám: Vhled: partial succes 1,5 - 1 stres.

Pak se už jen zachumlám do mantlu, a nechám krysy přehnat se přeze mě. Bóchal sem jako ras, tak v tem mám jakés takés fortel.

Zranění tlumím zbrojí. O to poslední, ať se přihlásí Marie nebo Josef.

"Kurňa, Pepi, včil anebo vůbec!"
Naposledy upravil(a) Alois Heřman dne 17. 6. 2021, 12:04, celkem upraveno 1 x.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

Nevím, co Lojza myslel těma včelama, ale udržel mi se svým kocourem krysí démony od těla dost dlouho na to, abych vyrobil primitivní trubku a naládoval ji směsí chemikálií, která krátce, ale velmi intenzivně zahoří.

"Díky, Lozíčku, teď je to na mě," pokusím se ze sebe vymáčknout, ale jak se stydím za to, že jsem mu předtím nevěřil, zní to spíš jak kuňkání.

Vydám se tedy radši s trubkou do zadní, poničené části tramvaje a ohhnu několik plechových plátů poničené střechy, abych dostal trubku otevřeným koncem ven.

Potom vytáhnu zápalky a ohledu se na ostatní: "Teď, anebo nikdy!"

Chci rozjet tramvaj raketový pohonem proti eplazmové zdi a prorazit zpět do města.
Akce: Tinker - důležité je, jestli jsem to postavil dobře a jestli se to nepodělá ještě venku.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Josefe,

máš pocit, že v hlavě ti slabě zapulzuje, ale pak už sebou šalina prudce cukne a s vámi všemi to hodí o nejbližší lavičku. Zbytky zabitých malých černých ďáblíků se rozpliznou po zdech i podlaze. Svatava se schoulí do klubíčka a hlavu si schová mezi koleny. Modrá šmouha na okamžik prolne zadkem šaliny, ale vzápětí hned přilétne zpátky a doprovází vás na vaší šílené cestě.

Po vaší pravici oblohu pročísne řada modrých blesků dokonce na chvíli vidíte i zašedlou prašnou zem kolem kolejí. Před vámi se rozduní hromy v ohlušujícím sedmidobém taktu. Mlhavá elektroplazmatická zeď se rychle zvětšuje. A jen kousek za ní je už konečně vaše bezpečná a spolehlivá výtopna...

Marky, průjezd elektroplazmatickou zdí je opět zoufalá akce, větší riziko si jde jen těžko představit. A děláte to bez stínění s polorozpadlou šalinou, takže sebelepší kutění přinese jen omezený efekt. Ať do dopadne jakkoliv, podaří se projet zdí jen příliš pomalu a šalina je pro tuto chvíli na odpis (zbytek score musíte zvládnout bez ní; půjde opravit v mezidobí).

6: Povede se to bez dalších problémů
4-5: Povede se to, ale za cenu dvou následků:
- Trubka se uvolní, vlítne do šaliny a poškodí vám vybavení - každý z vás přijde o 1 naložení
- Chemikálie zapálí šalinu - hned po průjezdu začnou v okolí vykukovat lidé a řešit, co se děje (+1 dusno)
4-5: Povede se to, ale za cenu dvou následků:
- Trubka se uvolní, vlítne do šaliny a poškodí vám vybavení - každý z vás přijde o 2 naložení
- Chemikálie zapálí šalinu - hned po průjezdu se začnou z okolí sbíhat lidé a řešit, co se děje (+2 dusno)

Pokud by odolával, na 1-3 zrušíš oba následky úplně a na 1-4 je změkčíš na 4-5.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Josef Marek »

partial succes 4,5

Plameny, který vyšlehne, začne působit na tramvaj obrovskou silou. Se zaskřípáním se rozjede, nabírá rychlost a s ohnivých chvostem se vydá vstříc plazmatické bariéře.

"Všichni posadit, hlavu mezi kolena, lokty zapřít o sedačku před vámi, připravte se na náraz," zařvu.

Navzdory mému předpokladu, že zážeh bude krátký, raketa dál hoří a hoří a tramvaj zrychluje. To je na jednu stranu dobré - znamená to, že protlačí celou tramvaj skrz, byť bude ještě víc slisovaná, než teď. Horší je, že jsem s tím nepočítal, když jsem ji upevňoval. Takže v okamžiku, kdy se čumák vozu zaboří do elektroplazmatické zdi a tramvaj prudce zpomalí, trubka šlehající plameny se utrhne a prostředkem vozu proletí jako kulový blesk a narazí přímo do bedny z pískem za kabinou, kde mám schované své věci ... a ostatní si tam něco odložili též.

Nechávám projít zničené vybavení.

Odolávám požáru připoutávajícímu pozornost.
partial succes 5


Okamžitě a rozhodně vyskakuji a pákou na přehazování výhybek okamžitě vypáčím zadní stěnu bedny, takže se písek vysype na stále šlehající rachejtli a udusí plameny.

Ohlédnu se za tou zkázou. Tramvaj se skřípěním zastavuje, elektroplazmatická zeď za námi se zacelila a všichni na palubě - včetně modravého světla - se zdají být v pořádku, i když jim obrovský tlak zdi přimáčkl střechu tramvaje jen několik centrimetrů nad jejich skloněné hlavy.

Tahle holka bude muset projít generální opravou, takže s lítostí navrhnu, že ji prozatím necháme zde, na opuštěné a nepoužívané koleji a budeme pokračovat pěšky do výtopny, kde domluvíme další postup. Pokračujeme po kolejích pozvolnou zatáčkou, až se nám konečně za jednou z velkých hal Strojíren objeví výtopna. Z jejího kouře stoupá kouř a já okamžitě mávnu na ostatní, ať zastavíme.

... flasback někam úplně na začátek, když naše skupina poprvé přišla do Výtopny...
Platím 1 stres.


"A vždycky, když budeme odcházet do akce, zahákneme k bráně tenhle drát. Vede do starého kotle, kde jsem připravil takovou samozápalnou nástrahu," vysvětluji ostatním opatření, která jsem zavedl na ochranu naší základny. "Kdyby někdo jiný než my bránu otevřel a vnikl nám dovnitř, nástraha se zažehne a rozdýmá hustý kouř, který se začne linout z komína. To je dost nenápadné na to, aby si toho vetřelec nevšiml, ale dost nápadné pro nás, abychom si toho všimli.

... zpět do současnosti...

Ukážu všem kouř. "Máme návštěvu. Netušíte někdo, kdo by to mohl být?"

My hráči to víme. Jsou to kultisté, kteří mě předtím jednou sledovali.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

... ještě v šalině těsně před proražením bariéry ...

Přirozeně jsem se nenechala komandovat od Jožina tím jeho "hlavu mezi kolena, lokty zapřít o sedačku a podobně". Já už s haváriema šaliny mám taky nějaké zkušenosti. Hák na chytání duchů mám rozložený v ruce. Ty zatracené černé kapsy se ale stáhly, stejně by je asi nešlo do toho chytit a co jsem pochopila z babiččiných zápisků, tak na démony je to slabé.

Každopádně jsem si sedla kousek k té modré šmouze, která se mi vůbec nelíbí. Je jasné, že to bude nějaký démon a podle toho, jak se kroutí a pulzuje, tak asi pěkně pošahaný. Jožin si možná říká, že když už je poloviční otrok jednoho, že jeden další v Brně nevadí, ale to já nemůžu dopustit. Přece to nemůžou být Švarcfógli, kdo dotáhne démona do města.

Sedím hned u ní a zeptám se: "Odkud jsi a odkdy jsi?"

Mezitím rozdrtím v prstech malou ampulku s elektroplazmou, v ruce okamžitě ucítím známé bodání jehliček doprovázené nejistotou, jestli to vlastně pálí nebo mrazí. Současně vnímám na celém těle energii bariéry kolem Brna.

Jožin to zapálí, ozve se ohlušující kravál, šmouzinu odpověď tedy neslyším. Šalina skočí vzhůru a vpřed a naštěstí dopadne na koleje a s hrozivými otřesy, řevem a kvílením zrychluje.

"Máme se tě bát?" pokouším se přeřvat. Zavrtění hlavou. Jo, haha, to fakt věřím, že ne.

Jak se k bariéře přibližujeme, postupně cítím její energii na kůži celého těla. Nedívám se dopředu, ale z intenzity brnění na těle (když porovnávám pocit z ampulky s pocitem z bariéry) dokážu odhadnout okamžik před nárazem do bariéry. Když ta chvíle přijde, pustím veškerou energii do háku, rozmáchnu se s ním a skrze modrou šmouhu ten hák prostě vyhodím z dříve prostřeleného okna.

Pak šalina narazí do bariéry, mě to odhodí na zem, což mi natuty zachránilo život, protože nade mnou prolítne ta výbušninami nadítá hořící trubka.

Nevím co, se stane, ale doufám, že ten hák by mohl aspoň tu modrou šmouhu celou nebo zčásti na sebe přichytit a vyhodit ven z šaliny. Po průjezdu se zase bariéra uzavře a my se toho zbavíme.

Co je to za dovednost...bitka?
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Marie,

před očima se ti míhá barevná smršť. Temnotu prostoru za zdí střídají temně modré blesky od severu, oranžovorudé jiskření elektroplazmatické zdi, zelenkavé hoření Josefova raketového pohonu a k blankytně modré mžitky té podezřelé šmouhy. Tvůj hák se na zlomek okamžiku spojí s tebou, duchem i elektroplazmatickou zdí a všechno dál je už jen domněnka...

Komi, tahle akce je přinejmenším překvapivá a šmouha nic nečeká, takže se jedná o riskantní pozici. Máš ale jen omezený efekt, protože tenhle hák na něco takového, jako je šmouha, není vůbec stavěný.

6: Marii se podaří zbavit se šmouhy, ale ta splyne se zdí a stane se její dočasnou součástí
4-5: Marii se podaří zbavit se šmouhy, ale ta splyne se zdí a stane se její dočasnou součástí, a k tomu následek:
- Marie si s sebou odnese část elektroplazmatického náboje - někdy ve zbytku score to vnesu jako komplikaci
1-3: Marii se podaří zbavit se šmouhy, ale ta splyne se zdí a stane se její dočasnou součástí, a k tomu následek:
- Část šmouhy splyne s Marií, nahradí místo, kde jí chybí část ztracené duše - stanou se dočasně nerozlučnou a přesto rozdělenou dvojicí

Pokud bys odolávala, zrušíš každý následek úplně.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Prudce vydechnu, když šalina se skřípěním a trháním plechů dokodrcá a já zjistím, že jsem naživu.

partial succes 4

Vypotácím se z toho, co kdysi bylo šalinou a snad jednou zase bude. Dívám zpátky ke zdi a šmouhu nikde nevidím, oddechnu si podruhé, pak si ale všimnu, že jiskření zdi vypadá jinak než obvykle, mezi kratičkými různobarevnými záblesky se občas objeví i méně zřetelné, jakoby takové hebké modré rozzáření. No, mohlo být i hůř.

Uvědomím si, že brnění po těle nepřestalo a že mám příšerně zježené vlasy, zvednu ruce před tvář a vidím, jak na každém prstu plápolá malinký plamínek. No, jsem za dnešek pěkně dobitá i nabitá. A to jsem si až teď všimla, že mi teče z boku krev. Ani nevím, co mi to udělalo. Daly mi lehké zranění ty sviňské krysokapsy

Doufám to jiskření brzo přejde. Krátce se poradím s Jožinem, a ten říká, že jestli se chci rychle toho zbavit a nechodit tu jak lampion, tak že mám zůstat bosky a vzít si třeba i nějakou vodivou tyč, o kterou se budu opírat. Než si seberu železnou tyčku na přehazování výhybek, poplácám ještě pochvalně Jožina i Heřmana po ramenou, že to zvládli, ti oba nadskočí, jak je tím trochu kopnu.

Svatavě nejspíš zalžu, že už jsme v pohodě, nic špatného nás nečeká jen se u nás ve výtopně zcivilizujeme a pak se vydáme se směrem k nějaké zastávce, ať dojedeme konečně na ty Kaunicky.
Cestou jdu těsně vedle Jožina a ptám se ho, co to jako bylo za nápad, nikdo nás nesledoval, tak na co celá ta anabáze s výletem a zničením šaliny byla? Hustý kouř nad výtopnou nám ale "skočí do řeči".
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 4. akce - Výměna

Příspěvek od Alois Heřman »

Mářino "poplácání" mi zkrótí kolky u vanilek, jak se připomene ta šlupka, co sem kópil v šalině při prvním průjezdu Plotem. Takže včil "ma ranu" dovopravdy...

"Kókám, že ta naša společná štreka měla celkem jiskru," uchechtnu se. Vono nám taky nic moc jinačího, než si dělat čurinu, nezbévá.

Nechám Máří vyklidňovat Sváťu a rét trochu do Pepana - má recht, že celé tenhle vélet byl dost zbytečné - a házím čučku ten kóř. Když ho zmíní Pepan, rychle kévnu a tvářím se, že sem ho nečekal. Pak na sebe hodíme s Mikešem čučku. Teda já na něj, von na mě kóká spíš proto, že čumím já na něj. Samo. Hlavně že se mi už nezdá, že by mi do šišky tlačil nějaký módra. To sem musel mít tam venku vlčí mlhu nebo tak něco. Vostatně celý to tam bylo na budku. Čím dřív na to zapomenu, tím líp. Jenže lahváče só ve výtopně...

"Poslóché, Pepane," hodím mu pazóru na rameno, "jedna věc se ti mosí nechat. I když věci umíš pěkně pojebat, gómeš jak z toho zase nějak vybruslit. A to je cajk."

Vypadá to, že hantýruju vo naší štrece, ale já při tem čučím na ten kóř... Pocit kolem pajšlu mi totiž řiká, že by to byla moc velká náhoda, aby to nesóviselo se Svatavó. A Pepanem, když sme u teho. Voblíznu si pysky. Na druhó stranu tam můžo bét taky ti hňupí družstevníci. Esli nás nějak vyhmátli a počkali, až budeme na kšeftě... Nu a v posledku to prostě může bét parta zófaléch vágusů, co měli prostě kliku. Teda až vode mě dostanó naházíno, tak si to myslet nebudó, ale tahle varianta by byla nejbetelnější. Takže při naší smůle těžko.

Než ale vygómeme co s tím - a jestli do teho tahat ještě nějaký kemy na helf, případně kerý - je potřeba znát, keří teda frajeři byli tak voprsklí, že se nám natlačili do našeho zašitýho kvartýru.

"Pudu hodit čučku, co je ta svoloč vlastně zač," hóknu na vostatní, "Vy zatím dávéte bacha tady na slečnu Svatavu."
Pepan se ale tváří, že jako pude taky. No, proč ne, ve výtopně je z nás nekvartýrované nejvíc a zná tam každé šróbek. Kévnu, že cajk.

Vyrazíme teda tři - páč s nama de i Mikeš. Jak sem hókal, su docela rád, že už mi nekape na karbid tolik, aby si myslel, že se mnó hantýruje. Ale aj tak je to betelné kocór. De první, a když by merčil někoho na vartě, ztuhne a švihne vocasem, takže možu dát znamení Pepanovi, na co dát bacha. Já zvíře nikdá neměl - kdo má taky love, aby takové luxus krmil, že jo? - takže moc negómu, k čemu všemu se dá takové kocór vycvičit. Ale přinde mi, že s Mikešem mi to de fakt špica.

Díky speciálce "Lovec duchů" je Mikeš nadpřirozené lovecké zvíře - a krom toho, že je silný proti jiným nadpřirozeným potvorákům, tak spolu můžeme sdílet myšlenky. Připadá mi, že vyslat ho na průzkum kousek před námi je celkem výhoda - varuje nás před hlídkou, nebo Heřmanovi napoví polohu nepřátel, byť ten si to zatím přebírá po svém.

Jinak tedy vedu skupinovou akci Pozorování - přiblížíme a zkusíme zjistit, co jsou nezvaní návštěvníci zač, kolik jich zhruba je, případně co chystají.
Naposledy upravil(a) Alois Heřman dne 21. 6. 2021, 00:01, celkem upraveno 1 x.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti