[HRA] 3. akce - Baráky

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Zamčeno
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

[HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

baráky_p_13.png
Ostraha Baráků za plotem:◆◆◆◇◇◇
Kočky na stopě:◆◆◆◆
Hledáme Heřmana:◆◆◆◆◆◆
Výbuch:◆◆◆◆

- Mariiny vzpomínky na minulost: ◆◆◇
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Alois Heřman »

... mezi Baráky ...

"Dyž to se mnou gómete v richtiku, to bych byl mošna, dybych po tym nehópl, že jo?" hantýruju langsam a omotám při tom krochnu drátem na vyšpehýrování fenstrů. Pak ju hodím ven, ale jen kósek, abych ju mohl drátem zasejc hnedka přitáhót curýk. Snad po tym ty maškary nahoděj trochu veget.

"Jináč bych klidně aji naklapal a klepetama při tom šacoval mraky, ale mám tak trochu fedry, že bych moh' taky dostat fajnově naházíno... zas tak betálně to se mnou asi negómete, co, kemové? Co ste vlastně zač, že po mě dete jak slepica po flusu? Včil aby měl jeden - když de vybílit barák - ferdy kromě chlupatéch ještě aji z nějakéch maskovanéch mstitelů, nebo co..."

Zatím vařím po jejich a házím u teho serpentýny, aby získal čas nejen trochu vystřízlivět, ale hlavně vygómat kama vodcaď pali...

Rád bych vyPozoroval, kudy je nejlepší cesta odtud.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... mezi Baráky ...

Heřmane,

když vyhodíš pistoli před sebe, přejede přes ni roztěkaný proud ostrého světla.

"Ještě prázdný pracky ukaž, no tak, nerozuměls?" zopakuje zastřený hlas svou předchozí výzvu. "A pak vylez, ať na tebe vidíme!"

Chvíli je víceméně ticho, zaslechneš jen vzdálený rachot odněkud z druhé strany areálu a sotva zřetelný tlumený hovor tvých pronásledovatelů.

"Nebuď drzej a netahej z nás rozumy," ozve se vzápětí. "Ty tu máš prd co robit. Víš hovno o tomhle místě a měl bys být rád, že seš ještě celej. Jestli máš aspoň trochu rozumu, okamžitě se vzdáš a necháš na nás a Ordnerovi, aby rozhod, jestli můžeš být nějak užitečnej. Já si teda myslím, že tvoje jediná hodnota je jako cvičnej terč. Tak mě přesvědč o opaku!"

Poslední výhružku muž doslova vykřikne, ale poslední slabiku spolkne, jakoby mu došlo, že není nejlepší nápad taky řvát. Zároveň máš pocit, že jeho hlas zněl z trochu jiného směru, než předtím, ale to se ti jen možná motá v šišce.

Jezusi, pozorování je riskantní se standardním efektem. Je otázkou, jak dobrou cestu ve svém stavu najde.

6: Heřman vypozoruje nejlepší cestu pryč dříve, než chlápci něco stihnou provést (můžeš si ji popsat sám, chceš-li)
4-5: Heřman vypozoruje nejlepší cestu pryč, ale bude mu to trvat, jako následek se ještě během pozorování vydá jeden z mužů pro posily
1-3: Heřman vypozoruje nejlepší cestu pryč, ale bude mu to příliš trvat; vzniknou dva následky:
- jeden z mužů se vydá pro posily
- druhý muž odhalí Heřmanovu fintu se zbraní na drátě

Pokud bys odolával, tak každý následek zrušíš úplně.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Když kov kýblu zaskřípe, jak jej zkroutí jakási síla, leknutím jej upustím.
Zacloním si oči, jak vítr proti mně žene prach, smetí, ale i různé úlomky a střepy. Vítr rozvířil i popadané papíry a natlačil část z nich - takovou menší haldičku - ke skříni poblíž dveří. Jožin na mne spoléhá, přece to tu nenechám!

Sáhnu do kapsy a vytáhnu zbraň. Tvarem připomíná pistoli, ale není z kovu, nýbrž ze dřeva potaženého čímsi pružným. Byla taky mezi babiččinýma věcma. Při vystřelení z hlavně prudce vyletí tenké drátky s jehlami na konci a z e-plasmové baterie, která je umístěná v rukojeti, jimi začnou projíždět dost silné výboje. Je to dost dobré na znehybnění člověka, ale i duchem, když projede takový nabitý drát, tak to s ním zamává. Akorát na tenhle zástup duchů bych potřebovala o dost víc enerie, jenže to bych musela vést baterku za sebou na dvoukoláku.

Pálím poslední kousek vybavení - neobvyklá zbraň. Taser uzpůsobený i na jakous-takous obranu před duchy ... dokud se ovšem nevybije

Namířím na ducha a zmáčknu spoušť. Pak s tím prudce trhnu a opíšu kolem sebe půlkruh, párkrát šlehnu jako bičem po nejbližším duchovi. Když drátky projedou tělem ducha, obvykle zavřeští až to rve uši a jeho tělo se v daném místě divoce rozvlní, asi jako hustý dým, když se rozvíří.

Rychle se sehnu k nafoukané haldě papírů, oči mám v tom vířícím binci přivřené, ale stále mezi víčky sleduju ten zástup nasraných mrtvých inženýrů, kteří na mně doráží. Jednou rukou do náruče rychle naberu papírů co to jde, v tu chvíli se na mě duchové vrhli. Zuřivě po nich švihám, mířím na jejich drásající ruce, které se snažím oddělovat od těl. Je jich ale tolik!

Bitkáá! Nevím, co jsem to vlastně nabrala, ale chci z toho co nejvíc vynést ven.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Josef Marek »

Když uslyším ten binec, je mi jasné, že plán nevyšel.

Že já jsem to nešel radši řešit sám. To se mi zase vymstilo, že jsem důvěřoval někomu jinému. Hlavně že plán byl založený na tom, nedělat zmatek.

Kdybychom tu alespoň byli sami. Ale jsou tu ty další hlasy. Jejich majitelé musí slušet to samé co já a nepochybně je to přiláká. Ještě aby jim Mařka na útěku vběhla do náruče.

Nahmatám v kapse dvojraňák a napadne mě, jak bych ji z toho mohl vysekat. Nejdřív ale musím zjistit, co jsou, zač.

Ustoupím do stínu a začnu pozorně sledovat směr, odkud přichází. Uši mám nastražené...

Jako první bude Survey.
Chci vědět, co jsou zač.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... mezi baráky ...

Heřmane,

prohlížíš si vymlácenou výtahovou šachtu, nakládací rampu naproti přes koridor, tlusté oprýskané trubky nad hlavou i lámající se desky světla mířící sem od elektroplazmatické zdi. Jedna věc zajímavější než druhá, ale nedaří se ti přijít na to, kudy by bylo nejlepší zmizet.

Jezus: 1b => fail 1

Když v jednu chvíli vystrčíš nos zpoza zdi a koukneš po dvojici chlápků, všimneš si, že zpoza odlomené betonové tvárnice vykukuje jen jedna maska. Druhou hlavu nahradila namířená zbraň.

"Seš mi jasnej, šmejde," ozve se zpoza masky, když si muž uvědomí, žes ho zpozoroval. "Hni sebou nebo tvou bouchačkou a našiju to do tebe. A bude mi jedno, že zabít tě tady v Barácích je průser jak vrata. Vychutnám si to, podrazáku."

Muž se krátce odmlčí a od jeho pistole se odrazí lehký záblesk zdáli přicházejícího světla. Má zbraň opřenou o tvárnici a nejspíš ji drží oběma rukama, aby měl co nejlepší ránu. Ostatně sám jsi lovec a víš, jak tyhle věci chodí. Jsi v těžké situaci.

"Jen si nemysli, mám dost času. Tobě nikdo nepomůže a křídla taky určitě nemáš. A až dojdou kunčafti, budeš ještě rád, když tě seberem po dobrým."

V jedovaté výtce neslyšíš nic nového, ale ta nemístná zmínka o křídlech tě zarazí. Znovu se podíváš nad sebe. Nad hlavou ti nehnutě visí kabina výtahu a z ní se k tobě spouštějí silná ocelová lana. Nejspíš bys zvládl vyšplhat ta dvě patra dost rychle, než se chlapík odhodlá z krytu na otevřený prostor, aby po tobě mohl střílet. Pak bys zboku vlezl okénkem do kabiny a z ní někam dál do rozpadlého baráku. S poraněným ramenem by to bolelo, ale šlo by to, a to se počítá.

Jezusi, nejlepší cesta ven je v relativním krytu výtahové šachty, skrz kabinu dovnitř do baráku, u jehož zdi je Heřman zalezlý. S jeho raněným ramenem, tj. slabším efektem, by se nepovedlo úplně utéct, ale mohl by získat solidní náskok. Teď je tam ještě chvíli sám s jedním pronásledovatelem, druhý se za okamžik vrátí s posilami. Nejspíš...

Co uděláš?


... laboratoře, dole ...

Josefe,

tvůj pocit je správný, hlasy vzápětí zesílí a ty v nich poznáš vzrušený rozhovor, kterému dominují dva výrazné hlasy, mužský a ženský. V krátkých větách se dohadují o tom, co se děje. Zaslechneš něco s duchy a laboratoří, ale taky cizákem venku. Kravál přicházející od Marie a duchů z kanceláře ti ale nedovoluje pochopit podrobnosti. Ale ve tvých nastražených uších cuká zvědavost. Podobně jako nedávno s duchem i teď cítíš, že tihle neznámí by mohli být důležitější než inženýři a jejich nákresy.

Marky, pozorování je riskantní se standardním efektem. Josefovi hrozí, že špatně pochopí, co se děje a udělá špatné rozhodnutí, co dál. A taky záleží, jak dobře pochopí, co jsou zač. Jejich stručná charakteristika je napsaná ve spoilerech, další věci si v případě úspěchu můžeš vymyslet sám.

Abychom měli stejnou představu, co se děje: Nedaleko Josefa laboratoří prochází skupinka zakuklených lidí a zjišťují, co se tu semlelo. Doběhl je jeden z mužů, kteří "chytili" Heřmana a chce je přivést jako posily. Pokud se do toho Josef nějak nevloží, nechají hluk v laboratořích na později a půjdou primárně všichni řešit Heřmana.

6: Josef zjistí, co jsou ti lidi zač plus správně pochopí situaci s Heřmanem a může se rozhodnout, co udělá dál
4-5: Budeš si muset vybrat:
- Josef správně pochopí, že má Hemřman problém, ale nebude tušit, co jsou tohle za lidi zač a co se vlastně stalo
- Josef správně pochopí, co jsou tihle lidi zač, ale nepochopí, že má Heřman vážný problém
1-3: Josef zaslechne něco úplně zavádějícího a nebude moct hned pomoct ani Heřmanovi, ani Marii

Pokud bys odolával, na 4-5 se posuneš na 6; na 1-3 Josef zaslechne něco zavádějícího, ale bude moct někomu pomoct se zkreslenými informacemi.


... laboratoře, kancelář inženýrů ...

Marie,

dorážejících duchů je najednou prostě příliš. Nezabráníš tomu, aby chvílemi tebou proplouvali skrz na skrz a trápili znovu a znovu tvé křečemi zmučené tělo. Švihající elektrické dráty jiskří prostorem, vzduchem létají papíry i kusy nábytku a ty si v tom zmatku sotva stihneš uvědomit, co se vlastně děje. Když ale jeden z rozzuřených a podrásaných duchů vpadne do tvých zad a rozhodí rytmus tvého divoce bušícího srdce, na okamžik se ti srovnají myšlenky.

Všimneš si, že z tvého hrudníku vyrazí duchovy ruce a s jeho třpytivým torzem se z tebe derou i nějaká pavučinová vlákna, na která nejsi u duchů zvyklá. Mají zvláštní kudrlinkovitý tvar a esenciální energie po nich přejíždí mnohem rychleji, živěji... protože to jsou vlákna tvé vlastní duše.

Až teď ti dojde, o co se duchové snaží. Oni tě nechtějí zmást nebo posednout, oni se tě snaží rozervat vejpůl.

Komi, tahle bitka s přesilou duchů je zoufalá, hrozí tu extrémní nebezpečí. Díky dobře použitému vybavení ale můžeš dosáhnout standardního efektu a skutečně situaci efektivně vyřešit. Marii ovšem hrozí, že duchové z ní vytrhnou část duše, která zůstane v Barácích. Zatím nevím, co by to znamenalo, přišli bychom na to hrou.

Bez ohledu na výsledek nebudou duchové Marii pronásledovat za hranici jejich kanceláře - když se tam nebude Marie vracet, má od nich pokoj.

6: Marii se povede udržet zbraní duchy od těla a vynést dost papírů pryč
4-5: Povede se to, ale s následkem zranění úrovně 3 - "část duše uvězněná v barácích"
1-3: Nepovede se to, dokumenty zůstanou v místnosti a zároveň jako následek střetu Marie utrpí zranění úrovně 3 - "část duše uvězněná v barácích"

Pokud bys odolávala, na snížíš zranění na úroveň 2 "částečně vyhřeznutá duše".
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Marie Přehnálková »


Hecnu se, beru dva stresy a trauma ... ještě domyslím, jaké přesně bude
Bitka partial succes 4,5


Švihnu po tom duchovi, co mi krade duši, rozpůlím jej těmi dráty na půl, ale během pár vteřin se zacelí. Mávám s tím jak šílená, aby se nestačili furt opravovat. V tom zmatku se mi dráty omotají v jednu chvíli o nohu blízkého stolu, prudce škubnu, ať je uvolním, což byla chyba, jehly mi prolítnou těsně před obličejem a dráty přetnou ta kudrlinkovaná pavoučí vlákna, která mi vystupují z hrudi. Jakmile je oddělí, tak se smotají do klubíček jako polekaní pavouci.

Odolávám: partial succes 4,3,1
zranění 2, stresy 2


Je mi jasné, že nemám šanci je už získat, vypotácím se ze dveří a utíkám pryč aniž bych se ohlídla. Běžím stále pryč, do temného kolektoru. Jak už nemám světlo, tma je jak pytli a přesto se jak šílená řítím vpřed, nevšimnu si vylomené trubky visící ze stropu dolů. Napálím to do nich hlavou a padnu jak podťatá. Zůstanu ležet na zemi, neřeším jestli jsem zraněná, jestli mám třeba proraženou lebku, je mi to tak nějak jedno, jen ležím.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Josef Marek »

fail 1

Ten kravál je neskutečný, ale občas něco zaslechnu. Holt si to s útržků budu muset poskládat sám.

Odolávat nebudu, pomáhat nebudu a prosím Draka, aby mi popsal, co zavádějícího jsem zaslechl.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Alois Heřman »

Eště raz hodím čučku navrch. Přeméšlím, že bych se tam vrhnul, ale rameno bolí jak cálování alošů. Navíc mám pocit, že bych spíš vrhnul, než někam lez. A taky se mi chce chcat.

"Vyhráls, draku, natlačili ste mě do dobrýho kelu - čuju, že gómeš svůj rajón," zahlásím a langam vylezu s klepetama hore. Tvářím se u toho provinile, jak když prochlastám prachy na činži.
"A já vám do teho revíru vlez. Bylo to vode mě fakt na ranu, že sem rovnó nenaklapal za místníma šéfama a nehantýroval si vo dobrozdání."

Borcem to ani nehne, dál mi míří flintó mezi světla, ale hodí čučku na moju bouchačku na zemi.

"Máš augle jako vejr," kévnu, "a špicové fortel, ale nechcel sem házet žádný serpentýny, jen sem ju tu nechcel nechat, kdybych přece jen merčil kudyma pali. Ale jak hlásím - gómeš svůj rajón, takže..." Pustím drát a zacóvám k vandně. Borec vopatrně vyleze a s namířenó krochnó přišlápne můj betálně naleštěné kvér. Trochu syknu, kvéry sou to jediný, vo co držím fakt péči.

"A eště něco... abys čul, že fakt nevařím žádnó flignu, tak bacha..." V návalu těžký deky a sliny všecko položit rozepnu langsam mantl a dvěma kolkama vytáhnu druhó bóchačku. Natáhnu s ní pracku k borcovi.

"Nebudu s ňó švihat, esli dovolíš, na tyhle cajky su fakt hrdé."

Borc chvilu váhá a straží ovary, estli mu už nende záloha. Pak přece jen udělá dalších pár kroků ke mě a div mi nenarve flintu do chlebárny. Drapne můj kvér a zase udělá krok curýk, abych mu snad nemákl po hlavni.

"Tak a máš mě v drápech," vydechnu kořalku a jak su sťaté, zaplaví mě těžká chandra, "Fort mi dycky hókal, že su dobré tak akorát do smetí, tož sem to zapích tady. I když kóřím, že vy se asi v brajglu vyznáte..."

Jak to bude dál, draku?
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... mezi baráky ...

Heřmane,

maskovaný muž rozhodí ruce, jako by na tvé narážky chtěl nějak prudce zareagovat, ale ze tmy se ozve dusot nohou a on zpozorní. Ustoupí půl kroku stranou, aby viděl dobře na tebe i nově příchozí a napjatá ramena svěsí až ve chvíli, kdy v mihotavém světle zahlédnete další svébytné masky.

V pětici, která chvatným krokem přiběhne, poznáš podsaditého chlapíka, u kterého sis nechal svou botu. Nemá ji. Doprovází ho čtyři postavy, z nichž jedna se nese mnohem ladněji a elegantněji a tipneš ji proto na ženskou. Ostatní podrobnosti zůstanou za závojem tvého alkoholického oparu.

"Dobře, že je živý," ozve se ženský hlas, nejvíc připomínající nějakou hodně přísnou učitelku neoblíbeného předmětu. "Průserů tu máme už tak až dost. Už víš, co je zač?"

Tvůj dosavadní hlídač zakroutí hlavou: "Dvě pistole, vyčihovácká finta s drátem, strašně mele, ale nic užitečnýho. Naposled něco o fotrovi a smetí. A táhne z něj chlast."

"No to se podívejme," odvětí žena. "Ordner bude vědět, kde je jeho místo. Jdeme."

Heřmane, dva muži tě chytí každý z jedné strany za předloktí. Je v tom jen nezbytná míra násilí a spíš dávají pozor, abys sebou nefláknul. Jeden tě lehce prošacuje, ale spíš jen hledá nějaké další zbraně pod kabátem. Další dvojice vyzbrojená silným zaostřeným světlem vyrazí dopředu. Žena a zbývající člen skupiny jdou mezi vámi a opatrně kontrolují okolí. Zdá se, že víc než tebe, se obávají něčeho jiného.

Obloukem obejdete hluboký kráter plný slabě zářícího harampádí. Před vámi se oproti elektroplazmatické zdi vyloupne silueta zachovalé budovy, kterou jsi tu zblízka ještě neviděl. Muž, který tě vede po pravici, vytáhne z kapsy jakýsi drobný kulatý předmět na řetízku a pevně ho stiskne v ruce.

Žena předejde ostatní a zatlačí do širokých dveří. Otevřou se vysokým nepříjemným zaskřípáním a zevnitř se vyvalí hustý prach. Skupina vstoupí i s tebou dovnitř.

Okamžitě si uvědomíš, že neprocházíš jen prachem. Tváří narážíš do poletujících matiček, šroubků a kusů dalšího kovového šrotu. Nechápeš, kde se tu tak ve vzduchu sebral, ale než stihneš přijít s nějakou teorií, všechny kovové kousíčky k tobě promluví naléhavým zvonivým hlasem.

Lidé okolo tebe padnou na jedno koleno a sklopí hlavy k zemi. Muži, kteří tě doprovází, tě strhnou s sebou.

"POKAŽENÝ MUŽ PŘIŠEL... DOBŘE. POVĚZ, ZTRACENÝ MUŽI... JSI STEJNĚ UŽITEČNÝ, JAKO JOSEF?"

Jezusi, skupina Heřmana odvádí k démonovi, kterého dříve potkal Josef. Co uděláš?
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... laboratoře ...

Josefe,

v třískotu kýblů, židlí a kdoví čeho dalšího zaslechneš jen útržky udýchaného mužského hlasu a oponujícího ženského:

Muž: "...je v koutě, potřebujem pomoct."
Žena: "...tady je to důležitější... ten hluk ..."
Muž: "...duchové... ale co teprve démon...?"
Žena: "...démon... zničit... zastavíme... a bude jasno."
Muž: "...dobře, rychle, dokud máme výhodu..."
Žena: "...jistě... ozbrojte se, nenecháme ho utéct!"

Pak okamžik slyšíš jen rány ze shora a když konečně utichnou, uvědomíš si, že hlasy zmizely. Chvíli ti trvá, než si tvá rozhašená mysl udělá v těch útržkovitých informacích pořádek. Ale ať už jsou tito lidé kdokoliv, zdá se, že jdou právě teď po démonovi, který ti dnes zachránil život.

Marky, Josef má pocit, že neznámí lidé jdou zničit démona. Naposledy se s ním setkal v dílnách na severovýchodě, kam teď dovedli Heřmana a démon se tam skutečně nachází.
Pokud bys chtěl napojit Josefa na Heřmana, můžeš. Můžeš taky někde v kolektorech najít Marii, nebo udělat něco úplně jiného.
Co uděláš?
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... v kolektoru ...

Marie,

probere tě něžné pohlazení po tváři. Usměvavý muž v nažehlených modrých montérkách tě chytí za ruku, podepře ti ramena a pomůže ti posadit se. Druhý, starší pán s mohutným knírem, k tobě přidřepne a nabídne ti zapálenou cigaretu. Poté ti společnými silami pomohou na nohy. Černovlasá slečna ti podá kovový tácek s šálkem vonící kávy. Nabídne ti místo na pohodlném gauči a odcupitá ke komodě pustit gramofón. Zazní mohutné smyčce známé melodie a elegantní pán v čistém obleku si začne notovat cizojazyčný text. Milý psík ti olízne lýtko a vrtí u toho ocáskem.

Potom se napiješ kávy, ústa se ti zkroutí v pěst a vyplivneš ten nejhnusnější blivajz, jaký se ti kdy dostal na jazyk. Slečna pokrčí rameny, prohne se do nelidské polohy a padne na zem s mečem v zádech. Pán v obleku zmodrá a zfialoví, dělníci se rozprsknou po stěnách a zůstanou z nich jen cáry montérek. Psík se vypaří.


Posadíš se na chladné zemi kolektoru. Všude je tma, z pusy ti ztéká sajrajt, který tu v mnoha kalužích leží od nepaměti. Hlava ti třeští a sotva viditelné kudrlinky tvé pocuchané duše víří všude okolo tebe. V rukách pořád pevně držíš papíry od inženýrů. Alespoň něco, když už nic.

Rozsvítíš si a rozhlédneš se. Jsi na křižovatce kolektorů. Přiběhla jsi pravděpodobně z chodby, která je přeťata ve výšce čela silnou litinovou trubkou. Po pravé ruce se v chodbě vznáší kusy potrubí, volně mezi nimi poletují části ventilů, spojnic a dalších železných dílců. Z levé chodby k tobě doléhá šepot nespočtu duší, z nichž pár jsi asi před chvílí zahlédla v lepších časech tady v továrně. I tobě se snad blýská na lepší časy.

Komi, Marie je v kolektoru, viz mapka. Když se vydá doleva, dojde pod místo, kde neznámí lidé s Heřmanem jednají s démonem. Když se vydá doprava, dojde k ruině kostela, v jehož středu leží přízračná studna. Taky se může zorientovat a vrátit zpátky směrem k východu z Baráků.
Co uděláš?
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Josef Marek »

Hlavou mi proběhne několik plánů na odlákání pozornosti a všechny zapomenu.

Nakonec se nezmůžu na nic jiného, než se vybelhat za nimi a když vejdou do haly, nahlas zvolat:

"Nechte ho bejt! Von za nic nemůže. Von není zlej. Von to má jenom v kebuli drobně ..."

Chtěl jsem říct "... pomíchaný", ale místo toho že mě vypadne "... zvláštně srovnaný."

Já mluvím samozřejmě o démonovi, ale v té naší "o koze a o voze" situaci by si někdo třeba mohl myslet, že se přimlouvám za Lojzu.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Alois Heřman »

Žádnej z těch divokejch drbů vo Barácích - vo divokejch zvířatách, mrtvolách, co choděj, duších a jinech strašidlech - kvůli kerým sem se musel nalejt, abych sem vůbec vlez, žádnej mě nenachystal na to, co uvidím před sebó. Poměrně mladó debrecínku ve velení!

Teda ne že bych kocóry u kormidla nepotkával - mezi ploťňákama je hromada sajten, co je má na komandu nějaká ta "mamina" nebo vdova po nějakým machrovi - vostatně aji Žaneta je babáč na svým placu, a ta taky eště nejní tak vyřehtaná. Ale prostě mi to neštymuje, ne v tomdlec prostředí... No, možná je to taková jejich Mařka, že je jako citlivá na takový ty divý jevy. Ale že by se kvůlivá temu tak vyšvihla?

Svoju gómku vyjasním hned vzápětí, když kocór pískne vo někerým, koho hlásej jako "Ordnera." To bude richtig nějaké skopčák nebo vídeňák a ti si potrpijó na tyhle akurátný kocóry. To je asik tutaj v Barácích už taková tradica, že si šéfové držej namistrovaný kocóry jako sektetářky...

Než se dostanu k temu, abych začal přeméšlet, kde se ten její mundúr asi šněruje, začnu plivat matičky. Já ji mám fakt jak z praku, že zase mám před auglama takový cajky. Tak hlavně klídek, jako dycky. Většinó só to teda pavouci, ale prostě si teho moc nevšímat, vono to zasejc přende. Navíc většinó v takovým stavu vemu každou chvilu rypákem vo... - jo, včil je to tu!

Snažím se trochu sebrat, ale jak mě ti frajeři strhly důle, flušu teď nejen šróby, ale i bordel a špóny. Jako bych už tak neměl dost, štrycnó mi zabzíká divné hlas. To bude ten frajer Ordner. Jak to asik dělá? To to hlásí do nějaký róry kdesi ve velíně? Hustá bóda, ale na Heřmana si jen tak nepřinde! Akorát včil nésu ve stavu, kdy bych si z teho moh dělat čurinu...

"Užitečné jako Josef?" zamrkám, když mi donde, že bych měl taky něco hóknót, "Já žádnýho Josefa negó... jo počké, ty myslíš Pepan! Tak to si teda vyprošuju, vašnošto, voproti tomu cajzlovi su já učiněná užitečnost. Von má teda goldnový klepeta, to jo, ale dyž bych na něj neházel čučku, tak by co chvilu vyved nějakó..."

Tu chvilu si Pepan vybere, aby mi jako helfnul. To mě teda podělé celé cemr... Já su alespoň zrychtované z chlastu, su zvědavé, na co chce ty svý hemzy hodit von.

"Eh... richtik. Úplné milius. Šak jim to ti dva draci, co mi nadbíhali, vodkévó, jak sme se nakonec hezky dohókali, když konečně přestali dělat brajgl... Jináč Švarcfógli só jim k dišpozici, her Ordner, stačí písknót." Mrknu při tem na kocóra, co mě po vočku sleduje. Z těch masek dou fakt fedry, ale když v nich chce někdo někdo hodit špíz šédrém, aby točil celó budkó.

Draku?
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... dílny ...

Josefe, Heřmane,

skupina klečících lidí se jako jeden ohlédne za Josefovým nečekaným vysvětlováním. Postavy nejblíže u dveří sáhnou pod pláště po zbraních, ale nedovolí si narovnat se. Síla, která je drží v pokorném gestu, je silnější, než neznámý muž ve dveřích.

"Skočte po něm!" sykne maskovaná žena, když se chvíli nic neděje. Sama je zaseknutá ve viditelném napětí, ale zůstává na svém místě a hlavou zuřivě kmitá mezi Josefem a tmavým koutem v zadní části haly.
"Ale no tak..." opětuje jeden z mužů a bezradně pokrčí rameny.
"Hubu drž!" houkne podsaditý silák na Heřmana, když se mu po Josefově antré chlebárna rozjede ještě víc.
"Seru na to," utrousí jiná maska a jeden z mužů se postaví a rozrazí si cestu šrotem k Josefovi.

Udělá sotva tři kroky, než poletující matičky a šroubky začnou klást odpor a zastaví jeho snahu. Ještě naposled se rukou marně pokusí zpřed sebe odtlačit vibrující součástky, ale hned to vzdá a začne rychle couvat zpátky ke svým. V ruce se mu objeví lesklá zbraň, pozvedne ji a namíří na Josefa.

"Klekni!" houkne vztekle.
"Neblbni, vole," zatáhá ho za kabát jeho klečící společník.
"..Jináč Švarcfógli só jim k dišpozici, her Ordner, stačí písknót," dokončí myšlenku Heřman.


"ZASTAVIT!" ozve se kovový hlas z tmavého kouta. "KLID...," dodá.

V koutě pod stropem zapulzují dva jasné zdroje světla. Rozjasní se a přiblíží. S nimi ze závoje temnoty vystoupí démon. Dráty jeho těla se vlní jako klubko probuzených hadů. Zvolna se blíží k vám, tváře v jeho hrudi pohlcují poletující části kovu a démonovo tělo nabývá na objemu. Skupina maskovaných lidí ztuhne. Stojící muž okamžitě zase poklekne a sklopí hlavu, jakoby tu Josef nebo Heřman vůbec nebyli.

"Omlouvám se, pane," sykne tiše z pod masky žena. "Bude tu pořádek."

"MÁŠ UČRČENOU FUNKCI, TONKO. TITO MUŽI MAJÍ TAKÉ DANÝ ÚČEL. JOSEF... UŽ NAŠEL SVŮJ SMYSL. TENTO NOVÝ MUŽ... NABÍZÍ SPOLUPRÁCI. SPRÁVNĚ. NAJDEME MU ÚČEL... PŘETVOŘÍME CHAOS NA ŘÁD."

Heřmane, démon k tobě natáhne svou ruku. Dříve, než se naděješ, ti do pusy vklouzne jeden z poletujících drátků. Ucítíš ho na jazyku a na patře jako otravný vlas, ale než ho stihneš nahmatat nebo vyplivnout, sklouzne níže. A ty ucítíš silné dráždění v krku, v místech, které se dráždí jen za jedním účelem. Žaludek se ti obrátí naruby a tebe napadne, žes toho možná dnes vážně neměl vypít tolik...

Jezusi, démon se rozhodl pomoct Heřmanovi s vystřízlivěním a nebude to dělat šetrnými metodami.
Marky, démon se rozhodl přiřadit Heřmanovi nějakou funkci. Co na to říká tvůj nový implantát?
A co s tím uděláte?
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Josef Marek »

"Jestli se tu Heřman vybleje, bude to hroznej brajgl" nejdřív zašeptám.

"To bude chtít kýbl a hadr," vyklouzne mi o něco hlasitěji. Při tom mi hlavou proběhne vzpomínka na naši uklízečku. Pohlédnu vzhůru ke konstrukční kanceláři. Už je tam klid. Snad Mařka svůj díl zvládla.

Pak mě něco napadne. "To nebude nutný ... takhle drsňe ... a špinavě," už hlásím celkem suverénním hlasem. "Možná s trochou správný chémie ...." začnu si ohledávat pás a vytáhnu něco, čemu říkám čistidlo.

Pálím poslední slot na pásu s ingrediencemi za použití Alcahestu: A fluid that stops the effects of any other alchemical.
To Heřmana vystřízliví, aniž by to tu nadělalo bordel, či to bylo nepříjemné.

Mám sahat po kostkách, nebo je to autosucces?
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti