[HRA] 3. akce - Baráky

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Zamčeno
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

[HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

baráky_p_13.png
Ostraha Baráků za plotem:◆◆◆◇◇◇
Kočky na stopě:◆◆◆◆
Hledáme Heřmana:◆◆◆◆◆◆
Výbuch:◆◆◆◆

- Mariiny vzpomínky na minulost: ◆◆◇
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... v kolektorech ...

Marie,

procházíš sama prázdnou podzemní chodbou. Výlezy nahoru jsou tu častější než dříve na příchodu k barákům. Nahoře tě ale čekají jen kočky a plameny. Tady dole je to zajímavější. Mineš místo, kde se musíš mezi stěnou a trubkami doslova protáhnout, jak je to tu nacpané. Následuje přepážka z rezavého pletiva s otevřenými vrzavými dvířky, za kterou je ohraničená sekce se spoustou popraskaných budíků a ventilů. Tady se opět naplno ozve tvůj šestý smysl, duchové jsou blízko a jsou všude.

Na úrovni budíků zaslechneš dusot nohou. Není kam uhnout nebo se schovat. A než stihneš něco vymyslet, z chodby za tebou se přiřítí zvuk dusajících nohou, těžkého oddechování a vzdáleného šumu. Čekáš nějaké lidi, ale zvuky tě minou a pokračují dál na jih. Uvědomíš si, že šlo opět jen o nějakou ozvěnu přízračného světa. Než se ale vydáš dál, za tvými zády zahlédneš mihotavé světlo, které se k tobě velmi rychle blíží. Zcela tiše se ze tmy kolektoru vyloupnou tři rozmazané postavy dělníků. Když se přiblíží, ve tváři jim zahlédneš výrazy šoku a zděšení. Minou tě a zmizí dál v chodbě. Napadne tě, že půjde o zbytek stejné ozvěny minulosti, jen tady v Barácích se z nějakého podivného důvodu šíří světlo pomaleji než zvuk.

Pokračuješ směrem, kam zmizeli i utíkající duchové. Vzápětí narazíš na rozdělení chodeb, které je ale od tebe oddělené bytelnou železnou mříží. Na zemi, ve vrstvě čvachtavého borčusu, na tebe koukají tři lidská těla. Spíš jde už jen o kosti obalené zbytky tkáně, fragmenty dělnických montérek ale poznáš hned. A i když na tebe koukají jen prázdnými očními důlky, na jejichž obsahu si už dávno pochutnali červi, zarezonuje ti v hlavě krátký rozhovor:

"...dělej, kurva, Vašo!"
"Neser, kde je ten klíč?!"
"...Michal, ty ho máš!"
"Doprdelepráce... někde tu musí být..."
"No tak, makej, zpátky mě nikdo nedostane!"
"Ondráš, nerob vola, musíme...!"
"Jasně, to dáme, věř si trochu a hledej, už sme skoro pryč!"
"..."

Komi, Marie se dostala do místa, kde dříve zemřeli tři dělníci, jejich těla tu stále leží. Mříž před ní je zamčená. Co uděláš?
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Josef Marek »

... mezi laboratoří a studnou...


Potácím se ztěžka zpět k laboratoři stejnou cestou, jako jsem došel sem - bezpečně a bez vyrušení. Potřebuji klid, abych si vše rozmyslel. Nechápu moc, co se děje. Když si přiložím ruku na kovové věci, co mi trčí z hlavy, cítím slabé chvění a pulzování, jako by uvnitř běžel nějaký hodinový nebo dokonce eplazmový strojek.

Měl bych být mrtvý. Rozsápaný zombiemi... Nebo umírající v horečkách po trepanaci mozku provedené v nečistém prostředí starého zbořeniště. Místo toho přemýšlím, jak se odsud dostat... A hlavně jak se dostat k plánům, pro které jsem byl vyslán.

A jde to ztuha. Pokaždé, když vymyslím nějaký plán, který by nějak odlákal pozornost duchů z konstrukční kanceláře, dostanu se v myšlenkách až k místu, kde bych vyvolal zmatek, v hlavě mi cosi zacvaká a já jako bych uslyšel démonův hlas:

"PŘÍLIŠ CHAOTICKÉ... ZNOVU A LÉPE!" a pak s dalším cvaknutím okamžitě zapomenu, co jsem měl vymýšleno a stojím zase na začátku plánování.

Ještě strašidelnější je, že si pamatuju, že už jsem něco vymyšleného měl... a kolikrát se mi to podařilo. Ale prostě si nemůžu vzpomenout co.

Nakonec se zastavím na dohled od laboratoře. Z vymlácených oken v patře s rýsovacími okny se line slabá záře z duchů a vytváří dojem, jako by se tam svítilo a stále pracovalo.

Uvědomím si, že do určité míry je to vlastně pravda. Ti duchové pracovat nepřestali a nikdy nepřestanou.

Jak tedy získat rozházené papíry z pod jejich stolů, aniž bych je vyrušil? Jak se vyhnout myšlenkám, které mi démonický přístroj v mě hlavě okamžitě vymaže, protože jsou příliš chaotické?

Jak nejlépe se zbavit chaosu? Nepořádku? V tu chvíli mi to dojde.

Musím pod duchy uklidit. V dobách, kdy se za živa skláněli pod rýsovacími prkny bylo zcela jistě běžné, že se kolem nich čas od času ochomýtla uklízečka, která utřela bláto z podlahy či rozlitou tuž. A jsem si jist, že tito inženýři - lidé s vyšší společnosti - ji nevěnovali jediný pohled. Uklízečka je pro ně něco jako kus zařízení, samozřejmá součást vybavení továrny, které nevěnujete žádnou pozornost, když jdete kolem. Nebo když vám z pod nohou sbírá popadané zmuchlané výkresy. Duchové, kteří nikdy nepřestali pracovat, to budou mít stejné.

Na okamžik se zastavím a přehraji si v myšlenkách poslední úvahu. Znovu. A znovu. Žádné cvakání nepřijde, plán z mé hlavy nezmizí. Uklízení znamená řád. A s nastolováním řádu nemá démon žádné problémy...
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Zalomcuju s mříží, pochopitelně se ani nehne.

Mám stejný problém, jako měli tihle tři, já tu ale doufám nezůstanu takto ležet a roky uhnívat.

Možná mají ten klíč u sebe a jen ho v těch všech montérkových kapsičkách nenašli. Prohledávat se mi je ale fakt nechce. Projdu aspoň jejich okolí a znovu chodbu ze které jsem přišla. Ale bez pořádného světla je to dost bez šance, sice jsem si od požáru vylezla po tom mém divokém skoku dolů ještě připálit kus dřeva, abych měla aspoň trochu světla, ale v tomhle bordelu a mokru bych beztak značně orezlý klíč nejspíš nenašla ani kdyby tu bylo světlo jako v poledne.

Znovu se postavím nad ty tři. Dřepnu si k tomu nejbližšímu, vezmu jej jemně za ruku. Podobně jako jsem onehdá vzala za ruku Janu, když mi přišla s pláčem domů a já ji chtěla jemně přimět, ať mi poví, co ji trápí. Ruka sotva drží při sobě, kdybych prudčeji trhla s některým z prstů, tak mi zůstane v ruce. Chvíli se snažím soustředit a přivolat nějakou vzpomínku mrtvého muže, ale nedaří se mi to. Vstanu a po chvilce přemýšlení trochu pošoupu s mrtvolama, postrkám je tak, ať se vzájemně dotýkají rukama, když pak přidám i svoje ruce, naše propojené paže se propojí a vytvoří něco jako kruh.

Zavřu oči a zkouším vyprázdnit mysl, nedostanu ale šanci, protože se mi hned začnou do ní hrnout, místo prázdna tam mám pekelně narváno.

Attune. Chci zjistit něco zajímavého o jejich smrti a jako bonus případně kde je klíč.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... u mříže ...

Marie, vyprázdnit svou mysl je určitě nejlepší způsob, jak se naladit na přízračnou sféru, která je tady v Barácích až prokletě blízko. Zároveň je to ale taky spolehlivá cesta do průšvihu. A když se tvá hlava zaplní ozvěnami téměř zapomenutých dnů a myšlenkami a posledními mrtvých dělníků, vydáš se zdejším hrůzám doslova napospas.

Komi, jsi v riskantní pozici a můžeš dosáhnout standardního efektu - zjistit něco o jejich smrti i pozici klíče. Pokud bys vyměnila pozici za efekt (zoufalá a skvělý) a Marie se do přízračné sféře ještě víc otevřela, tak Marie může zjistit i to, který z duchů by byl nejlepší pro "očité svědectví" o nehodě před lety. Kdybys tu výměnu dělala, následky popsané níže budou trochu přísnější.

Dostaneš k tomu navíc kostku od ďábla, pokud si Marie nevšimne blížícího se hvízdání...

6: Povede se ti vybavit něco o jejich smrti i pozice klíče
4-5: Povede se ti to, ale Marie částečně prožije bolest jejich smrti - zranění úrovně 1 "smrtelné křeče"
1-3: Nepovede se ti to, mrtví dělníci Marii přehltí; hrozí dva následky:
- zranění úrovně 1 "smrtelné křeče"
- duchové dělníků se materializují a nebudou k Marii přátelští

Pokud bys odolávala, zrušíš každý následek úplně.
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Alois Heřman »

... kanceláře ...

Najitá lejstra zasunu do žebradla, co mi visí pod mantlem. Nejni čas na ně házet čučku. Není čas vůbec na nic...

"Hrm?" valím augle na ty dva. Su rád, že před tím dělali kravál, takže gómu, že si pro mě nepřišli smrťáci. I když by mě celkem lichotilo, kdyby pro mě smrtka došla radši ve dvou...

"Kleknót? Su snad černoprdelník? Hlavně su už na štyrech, a hodlám tak ještě chvilu vostat, kemo," zachrchlám jak tuberák, a napliju si mezi pracky, "Ta tuhá kóc mi rozhodila pajšl, že brzo hodím šavlu větší, než měla v cemru. Klobók důle, žes ju zmákl. Ale su asi v kelu, co? Vy ste se sem nedošli asi zašít a najít něco na zahřátí..."
Čučím, jak mi světlo napere do ksichtu. Svěsím gebeňu a dělám, že dál chrmlám a dávím.

"Myslíš, že je to nějakej bover?" zaduní ta vazba přede mnou z tý svý železný budky, "Je tak cejtit..."
"Na to má moc kvalitní kabát," hantýruje vklídku hlas zvrchu, "Navíc tu očividně něco hledal."
"No, kabát mohl někde čórnót," pokusí si vazba podrbat bradu, než jí donde, že má masku. A mě - kterej čučí do silnějšího světla, než má moja lucernička - zase všas nedonde, že v tu chvíli na mě přestal mířit.
"Však on nám to vyklopí," udělá vazba krok dopředu, snad aby mi bouchačkou zvedl hlavu. Kurňa, projede mi lebeňou navzdory tvrdýmu chlastu, a včil plavu bez pádel v... tu chvilu se za ním ozve protáhlý zamňaučení zakončený vzteklým syčením. Vazba se prudce otočí a trhne lucernou. Docela mě to překvapí, páč je to v daný situaci dost přepálený. Že by měl fedry z koček? Až pak mi donde, co se vo Barácích všecko řiká a že sem sám byl podělané, aby něco z teho nebyla pravda. A vona asi je...
"Kudla, měls je přece nakrmit," ozve se vzteklá výčitka, a světlo se vrátí ke mě. To su ale už našponované. To mňaučení totiž gómu.
"Dyť jo, furt!"
Pak už na lucernu hópne černé stín a já svoju šópnu dopředu.

Vystartuju jak nějaké sokolík, pěkně z nízkýho startu. Držím se při zemi, jinak to do mě napumpuje i naslepo. Naperu mu to ramenem vazbičovi těsně pod pas a prackama mu vobejmu stahna, má je jak šunky. Teprve včil se trochu zvednu, makám hlavně nohama, jináč bych si přerazil cemr.
To hovado stačí nadzdvihnót jen trochu, vostatně mu taky zvedám haksny, že jo. Je to staré zápasnické trik jak položit na lopatky i větší draky.

Dyž padne, na nic už nečekám. Vobyčejnýho týpka bych zaklek a rozmlátil mu chlebárnu, ale co já vím, co tenhle góme za chvaty. Navíc ju má pancéřovanó jak ňákó kaču. Jestlipak má aspoň goldnový kelčáky...

Na každé pád to nezjišťuju a valím pali.

Rád bych si Bitkou udělal dost místa k úniku. Můj věrný kocour mi pomohl, abych nebyl až tak jasný cíl, ale nepočítám s tím, že by se tam pletl dál.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Ďáblíkovou kostku beru, zoufalství za efekt taktéž
Attune: partial succes 3,5,2
beru jedničkové zranění


Ucítím přímo tlakovou vlnu, neodhodí mě celou, ale vrazí s drtivou silou dovnitř mé hlavy. V šíleném chaosu se mi v hlavě objevují a víří vzpomínky zemřelých: sotva vteřina času na údiv než tělo pohltil a spálil žár uhel; šukačka s šéfem na stole vedle psacího stroje; vyčerpávající několikahodinové vyzvracení se až k smrti po otravě; spokojenost a trochu provinilost nad výplatním lístkem v ruce s extratučnýma prémiema; křeč ve svalech po zásahu supersilným elektroplazmovým výbojem; seřvávání podřízeného, že strká nos do věcí, po kterých mu houby; pitva pokusných zvířat vystavených účinků studny; ...
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... kanceláře ...

Heřmane,

vystartuješ z povaleného muže, ale pravá noha se ti zasekne na místě, jako by snad uvízla v děravé dlažbě. Vazbič ti oběma svalnatýma rukama svírá kotník a mačká achilovku. Když tě na okamžik zpomalí ve tvém útěku, trhne rukama a zakroutí tvou nohou do velmi nepříjemné polohy. A kdyby bylo v tom hekání a smýkání lépe slyšet, nebo kdyby mohl tě tvůj kocour mohl na něco upozornit, uvědomil by sis, že v okně nad tebou natáhl někdo kohoutek pistole. A pak se ozve rána...

Jezusi, pozice pro bitku je zoufalá, efekt omezený - Heřman se bije jen s jedním z mužů, druhý v okně je mimo jeho dosah, sleduje jeho útěk a má ho přímo na ráně.

6: Heřmanovi se povede vyprostit se od vazbiče, ale muži ho budou dále pronásledovat
4-5: Viz výše, ale za cenu dvou následků:
- vazbičovi zůstane v ruce Heřmanova bota
- zranění úrovně 2 "postřelen do ramene"
1-3: Vazbič Heřmana udrží a zabrání mu v útěku; následky jsou dva:
- zranění úrovně 2 "postřelen do ramene"
- ztráta možnosti vyřešit situaci akcí skirmish

Pokud bys odolával, zbavíš se vždy každého následku, krom zranění, to se sníží na úroveň 1 - "krvácející rána na rameni".
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... u mříží ...

Marie,

vír myšlenek a vzpomínek tě na chvíli zcela zahltí, ale tvá pevná vůle brzy začne přebírat kontrolu. Útržky mrtvých myslí se spojují do ucelenějších obrazů, které ti začínají dávat větší smysl. Přesto ti je jasné, že tohle odvážné vystavení se hned několika duším najednou může mít dlouhodobější následky.

Komi, protože jsi měla pozici z riskantní na zoufalou, hrozí ti závažnější následky. Jako druhý přidávám "dozvuky vzpomínek" - ještě třikrát během tohoto score mohu Mariinu fikci "obohatit" o nějakou vzpomínku jednoho ze tří mrtvých dělníků; důsledky to bude mít podle situace. Pokud bys odolávala, budu mít tu možnost jen jednou.

Část cizích vzpomínek se vrací do sterilně bílých prostor nějakých sálů. Chladné kachlové obkladačky jsou zacákané krví. Cizíma očima se díváš na chlupaté ruce, kterýma vyndáváš z vozíku mrtvá zvířata a ukládáš je vedle sebe na kovový stůl. Na dně vozíku najdeš v kaluži zdrcnuté krve jednu z utržených visaček. Měla bys zjistit, ke kterému vzorku patří a přivázat ji zpátky na nohu, ale jen pokrčíš rameny a hodíš ji na chlupatou hromadu. Za zády ti zavržou dveře. Lekneš se, že si příchozí vědec tvé nedbalosti všimne. Popadneš prázdný vozík a chceš co nejrychleji odjet.

"Juro?" povíš překvapeným hrubým mužským hlasem, "co tu robíš? Dostals přece padáka!"
"Ticho, Vašo, eště tě někdo zmerčí. Stálo mě to půlku úspor se sem dostat."
"No jasně, no. Ale co tu děláš?"
"Musím jen něco odnýst. Prostě... musím. Nemůžu to tu nechat. A šéfům tohle všechno prostě nemůže projít. Nemůže!"
"Juro..." vzdychneš si, "ty toho prostě nenecháš...?"

Zbytek dialogu se ztratí v nesrozumitelném hučení. Obraz se rozostří a zase spojí, když s vozíkem projíždíš mezi nezvykle vybavenými dílnami, nebo možná laboratořemi. Po chvíli zahlédneš zářivou venkovní fasádu svědomitě udržovaných Baráků. Do posledního útržku vzpomínky tě vytrhne tvoje sípání - běžíš přes nádvoří a nemůžeš popadnout dech. Pak se ozve ohlušující výbuch. A potom už jen s dalšími dvěma kamarády běžíš úzkým kolektorem a v zádech cítíš rychle rostoucí teplo...

Komi, dělník jménem Vašek byl těsně před výbuchem u výrobních dílen i laboratoří; ten by nejlépe mohl podat svědectví, co se tehdy přesně stalo. A stejně tak tam byl bývalý dělník Jura. Těžko říct, kde je mu konec, jestli se mu podařilo utéct a třeba ještě žije někde v Brně, nebo tady zemřel s ostatními.


V druhém obraze sedíš na římse nahoře pod stropem výrobní haly, houpeš nohama a sleduješ mumraj pod sebou. Tvé ruce jsou štíhlejší a šlachovité, držíš v nich chleba se sádlem. Špinavými, ale udržovanými prsty vytahuješ z mezi půlek nahrubo nakrájenou cibuli. Můžeš své Julči doknekonečna opakovat, že to k svačině nechceš, ale ona si prostě dál mele svou o své babičce a pevném zdraví a bude ti tam tu cibuli rvát furt. A ty jí nemůžeš popravdě vysvětlit, že až se dneska odhouká padla, nepůjdeš jako ostatní chlapi domů, ale vyrazíš nenápadně podzemím do kanceláří za svým Karlíkem. On dělá z téhle brutální fušky aspoň trochu snesitelnou práci. A jemu prostě nemůžeš smrdět po cibuli...

Hodíš poslední kolečko cibule pod sebe dolů a utřeš si mastné prsty do kapesníku. Z náprsní kapsičky montérek na tebe vykoukne stříbrný řetízek s čtyřmi klíčky. Měla bys ho nosit radši na krku, aby se ti někde neztratil, ale už tak si Kačer s Bobrem šeptají, že zrovna ty máš přístup do kolektorů až ke kanclům. Možná něco tuší, nejsou blbí, ale otevřeně se jim to prostě říct nemůže. A ne proto, že jde o Karla, ale protože je Karel šéf...

Komi, klíč od mříží má jeden z mrtvých dělníků na řetízku ve spečené kapse. Bude potřeba je jen trochu prošacovat.


Třetí vzpomínka je jen o bolesti. Žáru, pálení v krku, křečích v břiše a cukání v oku. Hlavou ti pulzují mučivé signály tvého těla, že tentokrát to už vážně nerozchodí. A v uších ti hvízdá jako vlaková siréna táhlý neznělý akord, kakofonie patřící někam do zaplivaných klubů na Oltecu. Uleví se ti, když se obraz začne rozplývat a kravál ve tvých uších přejde v línou jednoduchou melodii. Ale pak ta melodie zvolna přejde do známé ukolébavky a ty si uvědomíš, že už ses vrátila zpátky do své černovlasé hlavy, do kolektorů, k duchům a smrti...

"Neskončí, má milá, tahle noc
Nikdo ti nepřijde na pomoc!
...
Tak jsem tady, Maruško, ani nevíš, jak jsem se na tebe těšil...!"

Za tvými zády se v chabě osvětleném kolektoru vyloupne postava sympatického mladíka. S frajerským úsměvem, párátkem mezi zuby a hvízdavou písní na rtech vypadá skoro až k nakousnutí. Jen kdyby další verš jeho písně nezněl tak zlověstně...:

"...slzy Tvé miluju,
A srdce ti z těla vytrhnu..."


hv_duch.jpg


Komi, Marii v kolektoru našel hvízdající duch. Co uděláš?
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Uvědomím si, že ležím na zádech, ale mé tělo je prohnuté tím transem a bolestí dozadu jako luk, hlava je zabořená na zemi mezi trubkama a jiným šrotem na zemi. Záda, hrudník a nohy jsou v takové křeči, že je nedokážu povolit. Zkouším se uvolnit a aspoň se pořádně nadechnout, nic z toho nejde, dýchám jak pes těsně před smrtí na přehřátí. Odkopnu se tedy jednou nohou, což mě aspoň převrátí aspoň na bok. Zamrkám, protože mám úplně suché oči a vidím rozmazaně.

Chvíli hledám slova a schopnost mluvit. "A-ho-j" zachraptím přerušovaně.

Snažím zpomalit to mé lapání po dechu a dýchání prohloubit, ať mě přejde ta křeč. Mezitím vyslechnu znovu tu zatracenou uchyláckou ukolébavku a ten magor přijde až ke mně a přejede mi prsty po tváři, pak jede po bradě a krku níž a níž, až mu dlaň zůstane na mém prsu, pochopitelně levém.

Mé svaly se konečně začaly aspoň trochu uvolňovat a přestávám mít pocit, že mi snad zlomí páteř.

"Mé srdce? ... Je zlomené ... Nebo spíš rozdrcené na padrť. Bude mi bez něj líp." Roztřesenou ruku položím na tu jeho, ta je ale nehmotná, takže moje ruka projde skrz a zůstane ležet na mém ňadru.

"Ale slzy nevím, jestli ti můžu nějaké dát, už jsem je všechny dávno vyplakala."

Prudce a toporně se zdvihnu a sednu si na paty naproti němu. Duch se na chvíli se mnou prolne, ale pak se odsunu dozadu, takže je mezi námi mezera.

"Závidím ti, jsi mrtvý, usměvavý, bezstarostný. Nikdo ti nemůže ublížit, jen ty ubližuješ jiným!"

"Své srdce ti ráda věnuju, bolest mě neděsí, budu se naposled cítit skutečně naživu." Když se poslouchám, jdou z toho na mě mrákoty, ani nechápu, jak je možné, že dokážu takto celkem uvěřitelně takto lhát. "A tohle tělo už nebudu potřebovat, nevadí, když jej zničíš."

Ještě jsem nikdy nesváděla ducha, zkusím mu vyndat z úst to párátko, abych jej mohla políbit, ale je nehmotné, takže nezmizí, duch se vesele zazubí, je to fakt hezoun. Ok, líbat ho nebudu, stejně když je nehmotný, tak by to nemělo moc efekt.

Místo toho si začnu rozepínat blůzku. Sundám ji, zmuchlám a uložím do brašny, jakože ze starého zvyku se strarám, aby se jako neušpinila. Odstrčím u toho trochu jednu z mrtvol stranou. Při té příležitosti brašna přepadne na bok a složený elektroplazmový hák se vykutálí ven, trochu se zavrtím, aby se skryl pod lemem mé sukně, druhou rukou si zatím sundávám z ramen ramínka od spodničky, když jsou obě dole, lehce se zavrtím a ta sklouzne dolů, protože mám ale stále oblečenou sukni, tak nespadne úplně.

Nahá do pasu se zvednu ze sedu na patách do kleku tělem blíž k němu.

Vypnu hrudník směrem k němu. "Chci tu zůstat. Proto jsem přišla. Brno a svět živých mě už nezajímá."

Rukama za zády držím složený hák, cítím z ducha chlad, naskočí mi husí kůže a ztuhnou bradavky. Konečně prsty najdu spínač na elektroplazmickém kapacitátoru od háku, zapnu jej.

S výkřikem "No tak! Vytrhni jej a znič!" hodím hák do jedné ruky a mávnutím se pokusím přetáhnout smyčku s drátem přes hezounův krk.

Asi klamání, když na něj hraju habaďůru se sebevražednými a autodestrukčními sklony a zlomeným srdcem. Cíl je chytit ho do smyčky a dá-li štěstí, tak nacpat do flašky
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Alois Heřman »

... kanceláře ...

Kurňa, ten má páru jako prase, letí mi štrycló, když mi haksnu sevře jeho klepeto. Neh' mě, ty svině! Vykopnu volnó vanilku jak nějaká hajtra...

Hec! (dva stresy) a značím xp za zoufalý hod a taky jeden za řešení výzvy násilím.
partial succes 5,3,4


Stisk trochu povolí. Zakvedlám fajkou a borcovi zvostane v drápech akorát moja křuska. Bude jí škoda. Akorát se zvednu, když se ozve ta prda...

Tak a mám ju! Kula mě flákne do ramena a ufachčí festovní bebino. Nebét pod mantlem vopentlené kozíma krupónama, byl by se mnó dost možná šmitec. Takhle to akorát bolí jak sviňa.

Pálím dva sloty za vybavení za zbroj - snižuji stupeň zranění o jedna (na první stupeň).

Hergot, co se ten vůl s tó krochnó tak zpaprčil? Dyť só tady lidi! A hlavně só za tím tarasem, co de dokola Baráků... Esli si s těmahle šmírákáma na vartě nedělájó vrásky, já nebudu auch - dobrý gómat.

Snažím se zdekovat, migám jednó haksnó vobutó druhó holó, jak ta princezna Kolobrnda. Gómu ale, že to ti draci po tymhle extempóre hned tak nezabalijó. Proto už rovnó čučím, kam se pichnót. A hlavně sahám pro vlastní kvér, esli to chcó ti namistrovaní frajeři zkóšet navostro, dám jim pokóřit, co je zač Heřman - kór jak je nalité!

Uvidíme, co k tomu bude chtít dodat drak, ale v plánu je to zalomit za nějaký vhodný kryt a vypálit po pronásledovatelích nazpátek. Vzhledem k tomu, že Heřman původně hlavně utíkal, mohlo by je to zprvu i překvapit... V plánu je tedy lov.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... v kolektoru ...

Marie,

když spustíš tvou spodničku, duch mladíka sám vytáhne nehmotné párátko z rázem uvolněných rtů a odhodí ho ležérně za sebe. Jeho pozornost zcela patří tobě. Klekne si naproti tobě a své ruce i položí na tváře. Vaše pohledy se setkají a jeho tvář prolne skrz tu tvou. Ucítíš spojení tak intenzivní a intimní, že i ta nejlepší šoustačka se může jít bodnout. V hlavě ti zarezonuje jeho jméno 'Václav' a potom se už oženeš tvou smyčkou...

Komi, habaďůra na ducha je zoufalá akce, ale díky vhodnému vybavení můžeš dosáhnout standardního efektu. Duch se snaží s Marií spojit a je otázkou, kolik toho stihne. Chytáš ducha dělníka Vaška, jehož poslední chvíle před smrtí jsi před okamžikem sledovala.

6: Povede se to, Marie ho zvládne oklamat a chytit do smyčky; pokud si připlatíš za hecnutí skvělý efekt, dostane ho Marie až do flašky, jinak to budeš muset přes vhodnou akci popsat zvlášť; nebo s ním dál pokračovat "na vodítku"
4-5: Viz výše , ale za cenu dvou následků:
- Zápolení probere duchy zbývajících dvou mrtvých dělníků, během chvíle naberou sílu a Marie je bude muset řešit
- Část ducha prolne Marii do hlavy - během mezidobí na to téma odehraju jedny oplétačky navíc (Marie pod vlivem něco provede)
1-3: Povede se to, ale za cenu dvou následků:
- Zápolení probere duchy zbývajících dvou mrtvých dělníků, okamžitě naberou sílu a Marie je bude muset řešit
- Část ducha prolne Marii do hlavy - během mezidobí na to téma odehraju jedny oplétačky navíc (Marie pod vlivem provede něco, co navíc zvýší dusno o 1)

Pokud bys odolávala, tak na každý následek zvlášť a na 4-5 zrušíš následky úplně, na 1-3 je vyměkčíš na úroveň 4-5.
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... kanceláře ...

Heřmane,

uslyšíš za sebou tlumenou nadávku a kolem hlavy ti proletí tvá vlastní bota. Následuje ji hekání a funění z pod masek, ale zatím žádné výstřely. Dvojice tě sleduje, ale poté, cos je už jednou připravil, jsou obezřetní. Pohybují se s jistotou lidí, kteří nepřehledné prostředí Baráků dobře znají a očividně hledají možnost zatlačit tě do kouta.

Jezusi, lov je riskantní, efekt standardní.

6: Povede se je překvapit, jednoho poranit a střelbou je zatlačit do defenzivy - z kořisti se stane lovec
4-5: Povede se to, ale pronásledovatelé zůstanou nezraněni a budou ustupovat - jako následek si budeš muset vybrat, jestli je Heřman bude chytat, nebo je nechá být a sám se stáhne
1-3: Nepovede se to, pronásledovatelé zatlačí Heřmana do "slepé uličky", ze které se neprostřílí - jako následek přijdeš o možnost vyřešit situaci akcí lov.

Pokud bys odolával, zrušíš následky úplně.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Máchnu hákem, ale duch jak prolnul se mnou, tak nemůžu smyčku obhodit jen tak kolem něj. Ledaže .... obhodím smyčku kolem sebe s tím, že mou duši v těle přece hák nezachytí a že sundáním smyčky ducha ze sebe odtáhnu.

Klamání i s hecnutím - fail 2,2
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... kolektor ...

Marie,

vaše spojení trvá jen několik vteřin. Přesto si stihneš uvědomit, že duch Vašek přijal tvou nabídku dost nevybíravě a dělá všechno pro to, aby tvé tělo zůstalo bezvládně ležet tady mezi dělníky a tys tu zůstala na věky s ním. Než ho stihneš hákem stáhnout ze sebe, nebo spíš vytáhnout ze sebe, prožiješ znovu Vaškovu smrt v plamenech před mříží, první šichtu, nervozitu během zkoušky ve škole i ztrátu oblíbeného pytlíku skleněnek. A i když už držíš ducha v bezpečné vzdálenosti, tušíš, že jsi ze sebe nevytáhla úplně všechno.

Tvář pohledného dělníka se promění. Ve smyčce sebou hází ztělesněná nenávist s pohledem upřeným na tebe. Mezi trubkami kolektoru se roztahují stříbřitá pavučinová vlákna a než připravíš láhev a dokončíš nelehký úkol, přeskakují ti po zpocené kůži drobné jiskry. A pak uslyšíš hlasy, které nevychází z tvé hlavy, což je v tuhle chvíli dobrá i špatná zpráva zároveň.

"Ona ho chytla, Ondro!" duní kolektorem první hlas.
"A my chytíme ji, Michale!" doprovází ho druhý.

Komi, Marie má ducha v lahvi (klidně k tomu ještě dopiš, co bys ráda) a z mrtvých těl před mříží se materializují duchové druhých dvou dělníků - Michala a Ondry. Co uděláš?
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: [HRA] 3. akce - Baráky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Mávám hákem zářícím elektroplazmovými výboji, abych udržela ty dva nově příchozí od těla, zády jsem opřená o mříž, nemám kam couvnout. Klíč je někde u mých nohou v jedné z tlejících kapes mrtvol, tuším i které, ale nemám ani volnou ruku ani pár vteřin času, abych jej vylovila a odemkla si.

Za zády uslyším kroky, trochu mě to uklidní, víc v loji být nemůžu a třeba je to naopak pomoc.
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti