2. akce - Strejdovy hračky

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Druh plánu: Transport
Detail - trasa a prostředek: Marie šalinou na Koželužskou; Josef s Heřmanem na Hutterovu; sraz na Běhounské a společně na Josefa Hybeše

Naložení postav:
- Heřman - 3
- Josef - 5
- Marie - 6

Začátek akce
+1 za štěstí
-1 za Povozníky - lezete jim do zelí a přebíráte kontakt (Strejdu)
+1 za zaměření na slabinu - chcete to udělat rychle, paralelně
-1 za akci proti vyšší úrovni frakce (Povozníci mají Úroveň 2, vy stále 0) - o to víc peněz a reputace z toho ale bude
--
Celkem 0 kostek

fail 1,2 = 1 => Špatný výsledek; na začátku akce jste v zoufalé pozici




... dnes po osmé večerní, v ulicích Brna ...

bedny.jpg

Švarcfógli,

ulice města vás přivítají klasickým lehkým večerním hemžením. Mlžná hodina už uplynula a ti, kterým už stihlo vytrávit po večeři, vyrážejí do hospody či za jiným povyražením. Četníci se líně loudají kolem rozsvícených provozoven a nedbale nahlížejí do oken i výloh. Čas od času zastaví některý z příliš rychle jedoucích vozů nebo pošlou domů zatoulané dítko, které zapomnělo na čas. Cestou neslyšíte zvonky ani nezahlédnete havrany na střechami domů. Dnes je klidný večer, který většina Brňáků stráví zaslouženým odpočinkem po náročném pracovním dni. Pro vás ale práce teprve začíná...


... Koželužská ...

Marie,

šalinu zastavíš naproti přes ulici v Masné. Odsud by teď večer už nemusel nikdo vyjíždět. Oproti tomu po Křenové občas pořád projíždí po kolejích další vozy a určitě není dobrý nápad nechávat jim stát vaší šalinu v cestě a nehlídanou.

Přeběhneš do Koželužské. Krámky a řemeslné dílny v přízemí okolních domů jsou pozamykané a tiché. Z pater nad nimi se ozývá běžný hukot rodinné pohody, tedy smích i křik, pláš a výčitky, sprostá slova i rachot rozbíjejících se věcí.

Tvůj cíl v čísle popisném tři najdeš kousek od křižovatky. Jednoduchá, ale bytelná vrata vedoucí do vnitrobloku jsou pootevřená. Nahlédneš dovnitř a uvítá tě obláček namodralého dýmu. Dva muži, kteří se opírají o zeď hned za vraty a pokuřují, ustoupí ze světla ulice do stínu dvora. Zeptají se tě na taroky a ty jim odpovíš smluvené heslo. Jeden z nich kývne, típne cigaretu a pokyne ti, abys ho následovala.

Zavede tě skrz dvůr do sklepa. Po prudce klesajících širokých schodech sestoupíte asi o patro a půl pod úroveň vozovky. Ve světle rozvěšených petrolejek si svého průvodce můžeš konečně prohlédnout. Nevypadá jinak než stovky jiných chlapů, které potkáváš v Brně den co den. Muž zahne k okovaným dveřím, vytáhne z kapsy svazek klíčů a dveře otevře. Okamžitě se zpoza nich vyvalí vlhká těžká vůně hub, typická pro tisíce dalších houbových farem v brněnských sklepeních.

"Kdybysem věděl, že tu budete sama, tak sem to zkusil zabalit do menších beden," pokrčí muž rameny a ukáže ti na bednu ležící kousek za dveřmi. Je objemná, že by se do ní vlezla napříč i kytara. "Helfnu vám s tím aspoň nahoru. Snad nejste pěšky."

Vezmete ve dvou bednu a vyrazíte ke schodům. Celkem se pronese. Sbitá je přitom z tenkého lehkého dřeva, které působí spíš jen jako neprodyšné bednění, skrz které není vidět mnohem těžší obsah. Sotva dojdete pod schody, zaslechnete nad sebou hádavé hlasy. Muž se zastaví.

"...ale ne ne ne, zboží přece bereme my z družstva. Pokaždý!" zaslechneš ostrý vysoký hlas patřící nějakému chlapovi.
"Ale dneska je... no dneska ho neberete vy," oponuje roztřesený hlas, ve kterém poznáš druhého z místních mužů.
"A kdo to teda bere, když ne my?"
"Dneska... nikdo."
"Nekecej mi, hajzle. To bys tu nestál. Koho tam dole máte? Vysyp to, nebo to z tebe vymlátíme!"
"Ale dneska fakt..."

Poslední zoufalý pokus o výmluvu přeruší tupá rána, bolestivé heknutí a po ní hned několik dalších. Muž dole pod schody vytřeští oči a podívá se na tebe, Marie.

Komi, mezi tebou a šalinou je zatím neznámý počet chlápků z povoznického družstva, kteří jsou toho názoru, že zboží dneska odváží oni a nikdo jiný. Co uděláš?


... mezitím na Hutterově ...

Josefe, Heřmane,

když za přízemním oknem v popisném čísle osmnáct zahlédnete čtveřici hráčů taroků, přijde vám celá šaráda s heslem svérázně vtipná. Jedna z hráček, mladá černovláska, se na vás hned usměje a skrz okno na vás houkne, s jakými kartami byste si zahráli vy. Odpovíte jí heslem a ona se vyculí od ucha k uchu. Otevře vám dveře a pozve vás dovnitř skromného krámku, zatímco její parťáci zavřou okno, ztlumí světlo a zatáhnou závěsy.

Aniž by si vás kontrolovali nebo dokonce prohledávali, vezme vás černovláska s ještě jedním umazaným mládencem hloubš do domu. Brzy zatočíte ke sklepním dveřím a za okamžik se ocitnete v podzemní houbové farmě. Prostorné místnosti oddělené cihlovými příčkami jsou vybavené obrovskými truhlíky plnými rozličných hub. Projdete dlouhou chodbou kolem několika takových místností a na konci na vás před bytelnými dveřmi čeká rozměrná bedna. Určitě by se do ní vlezla basa piv, možná i dvě. Když ji vezmete a vyrazíte zpátky, dá vám celkem zabrat, ačkoliv bednění je jen z tenkých prken, pečlivě sbitých a ve spárách vytmelených.

Naložíte bednu na kárku a černovláska za vámi zavře dveře. Do tiché ulice se nese od Náměstí 28. října vášnivá disputace nějakých intelektuálů popíjejících v parku, od Francouzské hurónský smích cikánů z nedaleké nálevny. Vyrazíte k Francouzské.

Sotva objedete dům a minete plácek Na můstku, zaslechnete vysoko nad sebou lomoz a ze shora před vás na chodník spadne tesařské kladivo. Odstoupíte kousek od zdi a podíváte se vzhůru. Na střeše vybydleného třípatrového domu zahlédnete oproti temnému nebi rychle se míhající pohyb. Okamžik poté uslyšíte i výstřel a sotva si začnete uvědomovat, co se vlastně děje, je zle. Jedna z temných siluet se přehoupne přes hranu střechy a zřítí se přímo na vaši kárku.

Tělo přerazí bednu téměř napůl. Z popraskaného bednění vyjede bytelná konstrukce několika klecí z oceli nebo podobného kovu. Jejich oka jsou malá a za nimi se rozzáří slabé mihotavé světlo. Vzápětí ho zpod těla začne doprovázet prapodivné skřehotavé kvákání. Ještě než stihnete prohlédnout bednu nebo tělo, vyskočí od kárky jasně světélkující žabka, která by se vám pohodlně vlezla i do dlaně. Kvákne, nafoukne se, kvákne znovu a odskočí od kárky směrem k domu. A za ní druhá, třetí a další.

Po zádech vám přejede mrazivá vlna. Bez pochyby tu máte náklad zářivých žab. Zvířat, která byla uměle napumpována elektroplazmatickou energií. Výsledek dávného alchymistického bádání, který vedl k vytvoření jedněch z nejzvláštnějších tvorů, jaké svět poznal. Náročný proces na hraně etické práce s životní energií má za výsledek zvířata, která světélkují a jejich požití vede k velmi svérázně trýznivé smrti. Žádná ze všech podivných vlastností, které se zářivým zvířatům připisují, vás ale teď netrápí tolik, jako jeden prostý světský fakt: Všechna zářivá zvířata, drobné žabky nevyjímaje, jsou extrémně přísně kontrolovaná. Je nemyslitelné, aby je někdo vytvářel, vlastnil nebo převážel bez hromady orazítkovaných oprávnění. Oprávnění, která nemáte.

Marky, Jezusi, na váš náklad dopadlo nějaké tělo, jedna klec se otevřela a kontraband se vám rozutíkává do okolí. Co s tím uděláte?

-----------------------------------------------------------------------------------
Naštvaní chlápci z povoznického družstva: ◇◇◇◇◇◇
Rozskákané žáby: ◇◇◇◇◇◇
Máte čas do půl jedenácté: ◇◇◇◇◇◇◇◇
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Alois Heřman »

"Hergot, draku, nemůžeš čučet dolů, když někoho krágluješ? Dyť sou tady lid!" zanadávám a zavrtím šiškó, "Práská bóchačkou jak pominuté, dyť mohl někoho sejmout..."

Sjedu auglema důle, že bych jako vybral tomu tuhýmu kapsy, a pak mi dojde ten brajgl, co nám udělal s našó bednó. A rožnutý rozskotačený žáby, co svítěj všem, co je zmerčej, že só za arest. Zanadávám tuplem, tentokrát fest.

Šáhnu pod mantl a vyndám kocóra. Dyž je takhle večír klendra, je lepší jak svetr, akorát že víc kóše... Držím ho za kožu na hřbetě - to se u dospěléch koček pré nemá, ale co mě je po tem? - a vejrám mu do auglí. To většinu zvířat dost durdí, ale tomuhle je to úplně volný, čučí curyk.
"Nastraš ovar, Mikešu," hoknu na něj a votočim ho na žaby jak lucernu, "Čapneš ty žaby, gómeš? To so jako takový škaredší myši, akorát zelený, a svitěj, zízáš? Tak maké!"

Hodím kocóra po nejvzálenější žabě, aby to k ní neměl daleko. "A nemordovat! A hlavně nechálovat, čuješ?"

Pak svlíknu tomu zamordovanýmu mantl. Je mu stejně platné jak... no mrtvýmu zimník. Nejní to vostatně první podobné borec, kerýmu ho sundávám, tak v tom mám už fortel. Pak ten mantl švihnu po největší skupině žab, než se taky rozkókaj a rozutečou po všech čertech.

Zanadávám potřetí. To nám ta fuška pěkně začíná.

Používám svý trénovaný lovecký zviřátko, který mám jako předmět k použití. Nu a zbytek se snažím polapat, jak nejlíp umím. Za sebe bych rád použil Lov, protože s kabátem na žáby je to jako se sítí na kapry, že jo? A zviřátko nemám šajnu. Ale v manuálu k němu psali, že je to prej Lovec: Expert, tak ať se předvede, nebo ho dám Žanetě, aby ho stáhla jako králíka.

EDIIT: Záměr je pochytat všechny žáby, pokud možno dříve, než přitáhnou nežádoucí pozornost.
Naposledy upravil(a) Alois Heřman dne 4. 1. 2021, 15:47, celkem upraveno 1 x.
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Josef Marek »

"Do hajzlu, do už v krátkym čase druhej kšeft, co nám začnul mrtvolou v cestě," procedím mezi zuby k Lojzovi a dodám. "Jenže teďkon je tramvaj v horoucích peklech a na zádech ho teda na Žluťák nepotahnu."

To už ho ale Lojza svlíká a posílá kočku lovit svítící žáby. Kolik máme vlastně ve výtopně koček? A jaktože se žádná nekámoší se mnou?

"Lojzo, tys řikal, že mě vohlídáš. Děje se to, co si myslim, že vidim, nebo sem si dal ňákej voblbovák a začíná mi najíždět?" zeptám se ho ... ale to už svlíká tu mrtvolu a hází ji na další žáby.

Asi se to fakt děje a asi je fakt musíme pochytat.

"Jestli nám nemaj zdrhnout, tak musim vopravit tu klec," řeknu mu ještě, ale to už vytahuju svoje slušné kutilské vybavení a začnu opravovat.

Používám slušné kutilské vybavení.
Dovednost je kutilství (tinker).
Záměr je jednak opravit tu bednu, aby další žaby už nezdrhly, a zároveň nějak zbastlit šikovná dvířka či záklopku, aby šlo pochytané snadno a bez rizika naházet dovnitř.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Marky, Jezusi,

nabízím vám oběma dohodu s ďáblem (můžete ji vzít každý zvlášť, nebo i oba najednou): Dostanete každý (ne kocour) kostku navíc, pokud to popíšete tak, že při svém snažení jednu žabku rozmáznete a budete to muset později vysvětlovat. Mají je spočítané, takže žádné takové, že si mrtvých žab nikdo nevšimne :)


Heřmane,

žabky sice krásně svítí a kvákají do šera, ale skáčou potvory jedny neorganizované všemi směry najednou. Pochytat je všechny dříve, než se vám nějaká zatoulá, bude chtít hodně mrštnosti od tebe i Mikeše.

Jezusi, vedeš pro tebe a Mikeše skupinovou akci. Vaše pozice je zoufalá, společně ve dvou můžete dosáhnout standardního efektu. Podle toho, jak to padne, tak:
6: Dosáhneš svého záměru, pochytáte všechny uprchlé žabky
4-5: Dosáhnete jen částečného úspěchu - pár žabek vám uteče skrz děravé dveře dovnitř domu; zároveň svým lovem na sebe upozorníte střelce na střeše
1-3: Chytíte jen jednu žabku, všechny ostatní se rozutečou, několik naskáče do skrz děravé dveře do domu a zároveň svým lovem na sebe upozorníte střelce na střeše

Pokud bys na 1-5 odolával, tak máš vždy dva různé následky a je potřeba odolat na každý zvlášť; pokud jim odoláš, odstraníš je úplně.


Josefe,

klec není nic extra, prostě jen pevně svařená ocelová síťovina s jednoduchými dvířky, která jsou pojištěná několika západkami. Zkušeným okem okamžitě odhadneš, že západky jen tak nepovolí, pokud tedy na ně nespadne z deseti metrů osmdesát víceméně živé váhy. Oprava i výroba lepších dvířek by za ideálních podmínek byla příjemným procvičením jemné motoriky, ale teď a tady je těžké určit, co tě vlastně nejvíc rozptyluje: Je to krvácející člověk na kárce? Kvákající žáby? Další malé mršky, které se ti pod rukami snaží z poškozené klece prodrat ven? Kocourovo syčení? Heřmanova slovní zásoba?

Marky,

tvá pozice je zoufalá, efekt skvělý - se svým vybavením skutečně dokážeš nejen klec opravit, ale i vylepšit. Výsledky hodu:
6: Dosáhneš svého záměru
4-5: Dosáhneš svého záměru, ale za cenu dvou následků:
- Spotřebuješ nějaký materiál, který s sebou neseš (přijdeš o 1 Naložení)
- Holýma rukama v kleci udržíš nějaké oslizlé žáby - dostaneš z toho halucinace, které si na tebe vytáhnu někdy později během akce
1-3: Povede se ti jenom základní oprava, aby další žáby nezdrhly, ale dovnitř ty chycené dát nepůjdou; zároveň to bude doprovázené dvěma následky:
- Spotřebuješ nějaký materiál, který s sebou neseš (přijdeš o 1 Naložení)
- Holýma rukama v kleci udržíš nějaké oslizlé žáby - dostaneš z toho halucinace, které si na tebe vytáhnu někdy později během akce

Pokud bys na 1-5 odolával, tak máš vždy dva různé následky a je potřeba odolat na každý zvlášť; pokud jim odoláš, odstraníš je úplně.


-----------------------------------------------------------------------------------
Naštvaní chlápci z povoznického družstva: ◇◇◇◇◇◇
Rozskákané žáby: ◇◇◇◇◇◇
Máte čas do půl jedenácté: ◇◇◇◇◇◇◇◇
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Když uslyším nahoře hlasy, rychle se rozhlédnu po sklepě. Naštěstí to, co neseme, není jediná škatula, která se tu povaluje. "Zpátky" zasyčím a zacouváme s bednou úplně dozadu. U stěny leží prázdná bedna. Podíváme se s chlápkem na sebe. "Najdi dekl" zašeptám, pak škatulu posunu doprostřed místnosti, ať je hezky na očích, popadnu vidle zapíchnuté do hnojiva ve formě mokré, zjevně prochcané slámy a začnu to ládovat do bedny. Chlápek mezitím najde dekl a bednu zavře.

"Řekni, že to měli vézt švarcfógli, ale mají zpoždění, tak že na ně kašleš, když jsou tak nezodpovědní!"

Seshora se začnou ozývat rány.

Když si mě docela vyděšeně prohlíží a zjevně váhá, jestli mě nemá naprášit a zachránit si kůži, zašeptám mu do ucha "Máš ale odvahu! To se mi líbí!" políbím ho letmo na to ucho a lehce popostrčím směrem ke schodům. "Běž, než ho umlátí."

Sama se běžím schovat dozadu za koše na sběr hub tak, abych měla tu opravdovou truhlu k převozu na očích.

Zase budu klamat, cílem je nacpat Kozovozům bezcennou bednu a udělat z nich idioty tím, že někam dovezou haldičku hnoje. Jako lákadlo jsem prokecla to, že jsme měli truhlu převážet my, protože třeba o to radši na to skočí, když si budou myslet, že nám vyfouknou kšeft, a že se tam můžeme každou chvíli objevit
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... Koželužská ...

Marie,

když si zalézáš za koše, zvíří se od schodů prach a s tupým duněním se z nich sveze zmlácený hlídač. Dole odplivne krev a pokusí se opřít na rukách, svaly mu ale vypoví poslušnost a zůstane ležet jak široký tak dlouhý. Jeho parťák hlasitě polkne. Ustoupí k čerstvě naložené bedně a roztřese se. Na schodech se ozvou několikery pomalé kroky.

Komi,

máš zoufalou pozici a skvělý efekt (lákání na vaše jméno má něco do sebe) - tím je možnost družstevníky zmást a nechat odjet s bednou, než jim dojde, že je Marie podfoukla. V tuhle chvíli ti hrozí, že na chlápka zapůsobí spíš násilí než Mariina povzbuzující slova a tvůj nápad nezvládne realizovat.

Mám pro tebe k tomu ďáblovu nabídku: Dostaneš kostku navíc, pokud chlápek schytá od povozníků menší nakládačku a nebude ti moct dál pomoct - ať už tě bude čekat cokoliv (padne jakýkoliv výsledek), budeš to dál muset zvládnout vyřešit sama.

6: Povede se ti to; povozníci naloží bednu s hnojem a odjedou
4-5: Povede se ti to, objeví se ale komplikace:
- Povozníci vynesou bednu nahoru a zamknou vás ve sklepě
- Povozníci si uvědomí velmi rychle, že vezou něco jiného, než mají (nižší efekt)
1-3: Nepovede se ti to, chlápek podlehne jejich výhružkám
- Povozníci zjistí, kde se jim schováváš
- Povozníci najdou bednu s vaším kontrabandem

Pokud bys na 1-5 odolávala, tak máš vždy dva různé následky a je potřeba odolat na každý zvlášť; pokud jim odoláš, odstraníš je úplně.


-----------------------------------------------------------------------------------
Naštvaní chlápci z povoznického družstva: ◇◇◇◇◇◇
Rozskákané žáby: ◇◇◇◇◇◇
Máte čas do půl jedenácté: ◇◇◇◇◇◇◇◇
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Josef Marek »

... Hutterova ...

partial succes 5,2

Dát klec zpátky do pucu bylo v pohodě. Sice jsem spotřeboval trochu víc materiálu, než jsem čekal a musím dovnitř pochytané žáby cpát holýma rukama, ale už nám nezdrhnou.

Beru oba následky.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Alois Heřman »

Ďábla neberu, jednoho převtělenýho sem si přinesl pod kabátem.
Za mě: fail 3,1
Kocór: full succes 6
Blahoslavena budiž... kočička. Já to ale odnáším 1 Stresem, páč mně osobně se moc nedařilo.


Nápad s mantlem byl docela špicóvé, ale svině klouzavý pod ním sice nesvitijó, ale zasejc nésó vidět, že jo? Navíc když už nějakou čapnu, mám fedry, že ju rozmáčknu, jak mám v klepetách silu jako bejk... Nakonec ten mantl tak nějak sakum pikum zamocám a přihraju Pepanovi, aby je nasypal do klece, co v tom fofru nějak zflikoval.

Kocór zatím nahání zbytek. Má z toho docela čurinu, šelmička jedna pitomá. Skáče vod jedný k druhý, dycky je packou prdne blíž k sobě a hup na další. Se mu to hopsá, bych ho chcel vidět, kdyby toho denně vypil tolik co já...

Postupně si je vod něj posbírám nejdřív do kapes a pak je zase zanesu do klece. Připadám si u teho jak nějaká selka při zbírání vajíček, ale co, nezmizla nám snad ani jedna, klec je více méně v cajku a Pepan dokonce vypadá vo něco vyklidněnější. Že by to dneska nakonec nebylo celý na draka?
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Marie Přehnálková
Příspěvky: 89
Registrován: 30. 10. 2020, 22:46

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Marie Přehnálková »

Klamání: full succes 6,4
Beru nabídku pana ďábla


Mezi košama jsem mohla nakukovat, co se u schodů děje. Pustili se do něj pěkně zostra. V jednu chvíli spadnul na zem a hleděl mým směrem. To už jsem si myslela, že to bude blbé a křečovitě jsem sevřela násadu od vidlí. Ale je to frajer, nakonec z něj nic nevymlátili. Ale ti blbci byli celí rozradostnění, jak z něho "dostali", že jsme to měli převážet my. Už se nemůžu dočkat, až zjistí, co vezou a jak jsem je napálila. Haha! Jejich kozy mají víc fištrónu než oni!
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... Koželužská ...

Marie,

zbitý chlapík se překulí na bok, opře o zeď a nahmatá krk svého kolegy. Vydechne si úlevou a pokusí se něco říct. Přes směs slin, krve a vylomených zubů toho ale moc srozumitelného nedostane. Jen ztěžka dýchá a krvácí si do ticha jinak opuštěného sklepa. Krom vás tu očividně nikdo není.

Máš tolik času, na kolik věříš své šarádě. Pokud by ses chtěla projít po houbové farmě a podívat se, jaká další tajemství tu skrývá, místní hlídači ti v tom nebudou schopní zabránit. Zároveň ti ale nebudou schopní pomoct s bednou plnou kontrabandu, i kdyby sebevíc chtěli. Pod schody ji určitě ještě nějak došoupeš. K šalině je to ale delší štreka.

Komi,
co se Marii honí v hlavně, když kouká na zmlácené chlápky? A co si po téhle eskapádě myslí o povoznickém družstvu? A jak si vlastně poradí s bednou až do šaliny?


-----------------------------------------------------------------------------------
Naštvaní chlápci z povoznického družstva: ◆◆◆◇◇◇
Rozskákané žáby: ◆◆◆◆◆◇
Máte čas do půl jedenácté: ◇◇◇◇◇◇◇◇
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Josef Marek »

... Hutterova ...

"Vezmem roha než zdechne," ukážu na krvácejícího muže, "a neměl by nás nikdo zmerčit. Tak veď," pobídnu Lojzu. Třeba mu pošimrá ego, když uvidí, jak na něj spoléhám.

Přidávám se ke společné akci - dostat se co nejrychleji na místo srazu s Mařkou. Akci povede Lojza.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
Alois Heřman
Příspěvky: 88
Registrován: 29. 10. 2020, 15:45

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Alois Heřman »

"Špicové nápad," kévnu a posunem borca z naší kárky do škarpy. Trochu zasténá, ale jináč je mimo sebe a stejnak za chvilu zakalí nadobro. Jeho mantl si nechám a spolu s rozflákanéma fošnama jím zakrejem svítivó klec.

Pak už deme kvaltem pali. Po Francouzský to vemem za roh směrem vod štatlu, abysme byli co nejdřív ze zvědavéch auglí, co jich je všude po kokot. Po Starý pak důle na Bratislavskó. Chvilu se zasním, že by sme mohli zaplót k Žanetě na guláš a jedno rychlý (a možná jednoho dva prcky), ale gómu, že by akorát ztropila vyrvál, že jí tam nemáme tahat naši fachu. A měla by recht, nejdřív hokna, pak čurina.

Z Bratislavský to teda vemem zpátky ke Kolišťu, ale těsně před ním zahnem do uličky za špitálem. Někde by tu měla bét taková šikovná štreka přes něčí dvorek a skrz plot přímo do teho, co zbylo z parku. Což by byl betelné způsob, jak se dostat poblíž Svoboďáku, kde máme spicha s tou našou líbeznó, spolehlivó - a aji když to nepřiznám, tak mnou čím dál tím víc voblíbenó - šalinou.

Vedu teda tu akci Slíděním po štatlu: fail 2


"Ty, Pepane?" dumám cestou, "Taky ti přišlo to světlo vod těch žab takový betelný? Mnohem fórovější než z fajru nebo elektriky. Myslíš, že takhle nějak vypadala zoncna, když ještě normálka rumplovala?"
Alois Heřman
Rodák ze Starého Brna, vyrostlý ve zdejším lumpenproletariátu zvaném "plotna".
Ohař.
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Josef Marek »

Když vidím, jak se Heřman vůbec nedrží plánu a cesty, co jsem celou noc vymýšlel, chci ho na tuto drobnou chybku upozornit. Jenže sotva popadám dech, ty bedny jsou těžké jako kráva, k tomu moje výbava, zastavíme se až v malé uličce mezi Bratislavskou a Cejlem.

"Pod svícnem bejvá tma, vzal bych to přímo u paty tý nový celnice," zkusím navrhnout improvizovaný postup. Je to sice pro mě krajně diskomfortní, ale jsme na hony daleko od plánované cesty, takže to musíme risknout.

Hecnu se.
fail 2
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od GM Brněnský drak »

... v malé uličce mezi Bratislavskou a Cejlem ...

Heřmane, Josefe,

už když vyjedete od baráku a ohlídnete se ke škarpě, odkud na vás kouká umírající chlápek, máte pocit, že jste zahlédli někoho nahoře na střeše. Ve Francouzské se vám zdá, že se nějaký stín příliš rychle mihl na kraji ulice a v Bratislavské už zase zaslechnete nějaký šramot na střechách.

Jezusi, Marky, hrozí vám následek, že vás někdo sleduje, ale bez přímé akce nezjistíte, kdo a proč. Můžete mu odolat, stačí jeden z vás. Pokud to uděláte, pronásledovatele setřesete.

Pohybu kolem vás ale nemůžete věnovat plnou pozornost. Váš náklad poskakuje na nerovné dlažbě a žabky, které asi láká čerstvý vzduch vanoucí do klecí přes improvizovaný dekl, skáčou a kvákají jako smyslů zbavené. A možná to je jejich vyvádění, možná fakt, že jste dva podezřelí chlápci s kárkou mířící od Cejlu, že sotva se na rohu vyloupne ze světla lampy dvojice četníků na pochůzce, zamíří si to přímo k vám.

Šikovnou štreku přes čísi dvorek zatím nevidíte a z úzké uličky není četníkům kam rychle zmizet.

"Brý večír, pánové!" zvolá na vás jeden z četníků, sotva se přiblíží. "Copak to vezeme?"
"Není to náhodou nic kradeného, že? V téhle oblasti se nám to tu podobnými případy jenom hemží," dodá jeho kolega bodře.
"Tak nám to ukažte, jenom si vás zkontrolujeme a můžete zase pokračovat dál, ano?"

Marky, Jezusi,

dostat se co nejrychleji na místo srazu s Mařkou se vám nepodařilo, přitáhli jste pozornost četníků. Co uděláte?


-----------------------------------------------------------------------------------
Naštvaní chlápci z povoznického družstva: ◆◆◆◇◇◇
Rozskákané žáby: ◆◆◆◆◆◇
Máte čas do půl jedenácté: ◇◇◇◇◇◇◇◇
Uživatelský avatar
Josef Marek
Příspěvky: 119
Registrován: 26. 10. 2020, 19:34

Re: 2. akce - Strejdovy hračky

Příspěvek od Josef Marek »

flashback píše: Jsme zpátky u krvácejícího muže.

Alois se k němu sklání a bere mu kabát. Josef mezitím sahá do své brašny a něco přeskládává přes žáby.

Alois háže kabát přes vrchní bednu a spěchají do tmy.
"Ale jistě páni četníci, jen se podívejte," obklopím s přiměřeně nervózním výrazem horní bednu. "Nic nelegálního, jen vezem panu lékárníkovi Sivému náký substance, co pořebuje do medikamentů ... rtuť, černou sůl, lahev lihu, lápis, taky nějaké oleje, tinktury a prášky ..."

Četníci nahlédnou a vidí v horní bedně nad žábami pěkně vyskládané všechny lahvičky a pouzdra z jednoho mého pásu s ingrediencemi a čarovné potřeby.

Dovednost: Kutilství - je to tam přikurtované opravdu fikaně a vypadá, že je toho plná bedna.
Záměr: Aby si to prohlédli, znuděně zjistili, že to opravdu není nic zajímavého a nechali nás být.

Schválně jsem proškrtl dva sloty na vybavení, aby to byla opravdu věrohodná a hlavně neprosvítající vrstva.
Josef Novák
Tramvaják, co se stal Lapiduchem
Deník postavy
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti