[GM] Podklady, poznámky, spoilery

Sdílené PbP hraní RPG v systému Blades in the Dark z temného prostředí Brna.

Moderátoři: MarkyParky, Sarsaparillos, GM Brněnský drak

Zamčeno
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

[GM] Podklady, poznámky, spoilery

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Rozcestník

- Intro
- 1. akce
- 2. akce
- 3. akce
- 4. akce

Tasklist
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

Re: [GM] Podklady, poznámky, spoilery

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Intro


- interakce s frakcí Četníci - spíše pozitivní - zatím bez změny Statusu
-- dovést interakci s Četníky ke Statusu
-- četníci ví, že jednají s pašeráky => +1 dusno
-- četníky dali partě zakázku => 1. akce


- interakce s tajemným mužem bez frakce - spíše negativní - zatím bez změny Statusu
-- zařadit muže k frakci
-- hlídat případné spuštění projektu k muži


- interakce s mrtvým mužem
-- zemřel dvakrát - byl otráven a poté ještě na kolejích


- interakce s Povoznickým družstvem
-- vyfoukli jim zakázku, zatím se to nijak neprojevilo


- interakce se Strojaři
-- přihlíželi celé akci, nic z toho nevyplynulo
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

1. akce

Příspěvek od GM Brněnský drak »

NA SCÉNĚ
- C.K. vojáci
- Cikáni
- Neznámá sekta (Kateřina Kovářová)
-- Starší šedovlasá žena
-- Poďobaný mladý muž
-- Mira a Žanek
- Četníci
-- prchlivý a přímý Luďa

HODINY

Neklidný duch dvakrát mrtvého muže: ◆◆◆◇◇◇◇ (zavřen v přístroji a v moci Švarcfóglů)
Překážka na cestě: ◆◆◆◆◆◆◆◆ (odstraněna, proražena)
Co chce Kateřina? ◆◆◆◆◆◆ (kult chce Leopoldova ducha)

INTERAKCE

C.K. vojáci
- Marie jim ukradla jeden "válec", nepřišli na to
- Heřman jim při závěrečném rozrážení uvolnil a asi i poškodil dvě přísně střežené bedny

Cikáni
- Josef se zastal Esmeraldy před řezníkem a schytal za to ošklivý sekanec

Kult
- Kolem šaliny se motala Kateřina, Žanek, Mira a další kultisté
- Mira s Žankem zaplatili Heřmanovi za to, že je nechá odnést si Leopolda, ducha v těle dvakrát mrtvého muže
- Po nepovedené extrakci Žanek utekl, Mira skončil v nemocnici a jejich přístroj v rukách Švarcfóglů

Četníci
- Luďa a ostatní pomohli řešit překážku na cestě
- Švarcfógli jim v závěru zkusili ujet, ale četníci je dohnali
- Ví, že Josef ujížděl kvůli raněnému, a že jim Marie lhala ohledně identity raněného

VÝSLEDEK
- zakázka úspěšně dokončena (tělo dvakrát mrtvého muže předáno do Spalovny)
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

2. akce

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Informace:

Švarcfógli, nabízím vám příležitost pro příští prácičku. Jednalo by se o pašování zboží pro zatím tajemného "strejdu". Pokud byste si získali jeho přízeň, stal by se vašim "překupníkem" - v rozvoji party je to ten "luxury fence". Zároveň s ním ale teď spolupracuje Povoznické družstvo a pokud jim ho vyfouknete, změní se vztah vašich frakcí na -2 (nepřátelé). Můžete Esmeraldě zaplatit podíl na akci 1 pětku a ona vám poví detaily, nebo se můžete rozhodnout, že "strejdu" zkusíte kontaktovat sami bez její pomoci a provizi tím ušetříte.
Dopis od "strejdy" píše: Zboží bude připraveno 20:00 - 21:00
Běhounská 7 ... Pagát, Škýz, Škýz
Koželužská 3 ... Mond, Pagát, Mond
Hutterova 18 ... Škýz, Mond, Pagát
...
Josefa Hybeše 50 ... Trul, Honery, Trul ... brána bude otevřená 22:00 - 22:30
Akce2.jpg
NA SCÉNĚ
- naštvaní povozníci
- vrah ze střechy, které sleduje Heřmana a Josefa od Francouzské
-- muž z intra s výbojnicí


- Marie veze zářivé houby, Heřman s Josefem zářivé žáby
- Na Běhounské naberou techniku k práci se zářivými rostlinami a tvory

HODINY
- viz hra

INTERAKCE
- Povoznické družstvo před Marií zmlátilo dvě spojky
- Michael před Josefem a Heřmanem zabil kozovoza, který na ně číhal s pistolí na střeše
- Josef a Heřman narazili na pochůzkáře četníků a zbavili se jich
- Heřman se přes kamaráda a sklepení dostal ke zboží na Běhounské a opil se s překupníky
- Josef identifikoval pronásledovatele na střechách jako chlapíka z intra - Michaela
- Marie naverbovala pár truhlářů na pomoc zmláceným spojkám
- Marie srazila pomstychtivé družstevníky šalinou a vyřadila je z akce
- Na Václavské se jim pokazila šalina a potkali Spalovače vyzvedávajíce nebožtíka
- Marie lehce znechutila Spalovače svou snahou jednoho balit
- Na předávce Josef handloval adekvátní odměnu a budoucí práci a obojí získal
- Heřman si počíhal na pronásledovatele a dohodl se s ním na budoucí spolupráci (džobu)

VÝSLEDEK
- Josef musí dát jednu aktivitu mezidobí na opravu šaliny
- zboží převezeno v pořádku, Strejda je novým kontaktem/zdrojem/překupníkem Švarcfóglů
- status s Povoznickým družstvem zhoršen na -2
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

3. akce

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Informace:

Část 1
Část 2

NA SCÉNĚ
V barácích
- Hvízdající duch
- Duch sekretářky => Zahnán
- Duchové v laboratořích
- Zářící kočky =$>Marií zahnané
- Démon
- Studna a duchové v okolí
- "Démonisté"

V okolí
- Strojaři - hlídači

Scéna - schéma baráků

"Páka" - cíl akce
- Záznamy v kancelářích o spolupráci se Zbrojovkou => má Heřman
- Plány nebo hotové experimentální zbraně v laboratořích nebo na výrobě => Josef s Marií sehnali
- Příčetný duch, který si pamatuje nehodu a mohl by svědčit => Marie chytla

Démon
- Ztělesnění spletitého kovu
- Nelíbí se mu chaos a neuspořádanost v Barácích
- Dokáže držet duchy stranou
- Přivázal k sobě Josefa
Spoiler
- Spolupracoval na výrobě zbraní, může za výbuch
Duchové
- Sekretářka
- Duchové v laboratořích
Spoiler
- Duchové přilákaní ke studně
Kočky
- V kolektorech poškozené Josefovým jedem
- V hale těžkých strojů děsivé a číhající
- Toxická krev působící na smysly
Spoiler
-
Lidé
-
Spoiler
- Kult uctívající démona
- Mají problém s kočkami, nezvládají je
- Proti duchům mají strážní amulety
- Patří k nim Tonča
Přízračná studna
-
Spoiler
- V podzemí
- Vznikla v důsledku výbuchu při snaze koncentrovat esenci do experimentálních zbraní
- Démon z ní čerpá sílu a drží v ní bytosti, které se derou na svět
- Démon ji udržuje stabilní
- Elektroplazmatický odpad ji udržuje silnější
Dělníci
- Jura - dostal výpověď, vrátil se v den nehody pro "něco" a pokud přežil, tak tuší, co se stalo
- Vašek - hvízdající dělník, chycen Marií, zemřel před mříží
- Michal - zemřel před mříží
- Ondra - zemřel před mříží, měl poměr s šéfem Karlem
- Hanes, Bobr, Kačer - zemřeli během pokusů se studnou

HODINY
-


INTERAKCE
- Parta narazila na ozvěny minulosti z přízračné sféry
- Josef prošel závalem a oddělil se od ostatních
- Marie se snažila zjistit víc o "hvízdajícím duchovi" a on se na ni zaměřil
- Josef narazil na zářící kočky, nepovedlo se mu je skamarádit
- Josef se setkal s démonem, který ho vnímá jako užitečný nástroj - dal mu za úkol najít Barákům nový smysl
- Marie si vyslechla rozhovor smíchaný z přítomnosti a minulosti
- Marie se dostala do výrobní haly těžkých strojů, kam utekla před hvízdajícím duchem, ale narazila na kočky
- Heřman se dostal do kanceláří, kde narazil na ducha mrtvé sekretářky
- Heřman přilákal pozornost "chlápků", posléze vyhodil z okna stůl s hledanými dokumenty
- Marie zapálila část výrobní haly a dostala se přes kočky do kolektorů
- Josef v laboratořích narazil na duchy inženýrů a stáhnul se; zjistil, že kdysi chtěli do experimentálních zbraní dostat nějakou energii ze studny
- Josef našel studnu a zjistil, že ta energie byli části duší z jiného světa; nechtíc energii uvolnil a ta ho prostřednictvím rozpohybovaných těl dělníků pronásledovala
- Josefa dělníci dostihli a démon mu zachránil život, přivázal si ho k sobě něčím v hlavě
- Heřmana při hledání dokumentů našli "chlápci", došlo k přestřelce, při které ho zahnali do slepé uličky
- Marie narazila na hvízdajícího ducha Václava, oblbla ho a chytila do flašky
- Josef s Marií oblbli duchy inženýrů v laboratořích a za cenu násilné eskalace Marie vynesla plány ven
- Heřman se vzdal "chlápkům"
- Ukázalo se, že "chlápky" vede Tonča a uctívají démona z Baráků, říkají mu Ordner
- Démon určil účel/smysl pro Švarcfógli, vztahy s uctívači Heřman nastavil na +0

VÝSLEDEK
- Založit démonovi NPC sekci
- Umístit studnu na mapu
- Založit sekci "chlápkům"
- Část ducha prolne Marii do hlavy - během mezidobí na to téma odehraju jedny oplétačky navíc (Marie pod vlivem provede něco, co navíc zvýší dusno o 1)
- Nová frakce: Domluvíš to tak jen tak nějak - na Status +0 (neutrální)
Uživatelský avatar
GM Brněnský drak
Příspěvky: 209
Registrován: 2. 11. 2020, 22:15

4. akce - Výměna

Příspěvek od GM Brněnský drak »

Informace:

Zadání od Michaela

NA SCÉNĚ
Svatava
- Michael s ní něco měl, je to už pryč, ale stále je pro něj důležitá
- Prý jde o jakési dítě a jeho tělo

Kultisté - hlídači
- Jeden, v nemocnici, má podivný přístroj na sledování na dálku
- Na ulici jich bylo víc, Heřman tipl tři ze dvou

Kozovozi
-

HODINY
-

- Kateřina ví, že ji Josef zkoušel sledovat
- Jeden z hlídačů v mezidobí zahlédl Marii se Svatavou
- Hlídají ji nějakým magickým aparátem

INTERAKCE
- Parta provedla úspěšnou záměnu Svatavy za Marii

VÝSLEDEK
- V době kdy bude tramvaj projíždět skrz elektroplazmatické pole, naruší ho a neznámé věci z venku budou moct krátkou chvíli proudit do města. Někde tu je alespoň jeden svědek, který to později spojí se Švarcfógly - zvýší se vám dusno o 1
- Marii se podaří zbavit se šmouhy, ale ta splyne se zdí a stane se její dočasnou součástí
- Marie poranila hlídače - dusno +1
- Cikáni berou maso ze zvěrolékařské školy pro něco, co si hlídá Esmeralda ve sklepě
- Heřman našel seznam některých členů kultu včetně trvalého bydliště.
Zamčeno

Zpět na „[Blades in the Dark] {PbP} Ostří Šalingradu“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti