[HRA] Trhlina

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] Trhlina

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Trhlina
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah, Saago, Hiro, Cilapi,

někdo by řekl, že to byla náhoda, někdo, že osud či zákonitost příběhu, další by podezříval nějakou mocnou vyšší sílu - možná i Halastera Černopláště - ale stalo se, že jste si všichni naráz ocitli poblíž Trhliny v čaroprostoru.

Středem této trhliny je čaroloď Mrchožrout kapitána N'Ghathroda, jejíž nouzová plavba k Hvězdnému přístavu se protla s Hirovým pokusem propojit Vrběnin hvozd se svým vzdáleným domovským přístavem.

Nastává finále naší kampaně v Kobkách Šíleného mága. Odteď už se hra bude odehrávat jen v tomhle vlákně.

Prosím každého, aby při vstupním příspěvku odehrál svůj vstup k Trhlině, případně v jeho rámci doplnil poslední věci, které se odehrály před vstupem do ní.

Ještě nám zbývá získat odpověď na pár otázek - bylo by hezké, najít odpověď alespoň na některé z nich, například:
* jak to dopadne s Hirovým pokusem propojit Podhůří s jeho domovinou
* jak to dopadne s čarolodí, kapitánem N'Ghathrodem
* jak to dopadne s Gwílou
* co na to Jesiíra (která je tak trochu přítomna) a Halaster (který to celé sleduje prostřednictvím jednoho ze svých očí)
a samozřejmě to nejdůležitější nakonec - jak skončí příběh vašich postav.

Pojďme tedy ještě malou chvíli hrát s pomocí tahů a pravidel, abychom alespoň některé odpovědi získali s pomocí "Let's play to discover", ale kdykoliv budete mít pocit, že víte, co se má stát a nechcete už riskovat, že nám to kostky trochu zkomplikují, můžete rovnou vyprávět. Stejně tak už odteď neplatí omezení, že za VÝZNAMNÉ či dokonce LEGENDÁRNÍ postavy hraju jen já - pokud vám to kostky dovolí, nebo si myslíte, že tak to má být, klidně za ně něco odehrajte.

Jakmile dostanete odpovědi na ty otázky, které vás zajímaly, plynule pak přejdeme k epilogům, tentokrát už jen odvyprávěným a zcela bezkostkovým. V nich se klidně můžete vrátit i do ostatních pater podhůří a popsat, co a kde jste jak dodělali, ale už to jako shrnutí popisujme tady.

Ale tam zatím ještě nejsme - jsme v okamžiku, kdy jste všichni vstoupili do Trhliny. Co se odehrálo v posledních chvílích předtím a co budete dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Gwilwilethel
Příspěvky: 61
Registrován: 20. 9. 2018, 18:06

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Gwilwilethel »

"Hustý!" zvolá Gwíla a s výrazem upřímné radosti zatleská ručkama a zatřepe křidélky.

"Tohle je fakt žůžo! Harfičko, nemůžu se dočkat, až tu nádheru ukážu kamarádům! Ti budou zírat!"

Portál se divoce zavlní, jak Jesiíra Hradharf prudce zagestikuluje. Halasterovu vedle se vznášejícímu oku se roztáhne zornička. Jedna z mnoha rudých žilek se zaplaví krví a praskne. Oko se otočí vzhůru a nevěřícně sleduje namodralou vílu, která zvolna mává křídly a nechává se unášet horkým vzduchem hvozdu stále výš a výš, směrem ke středu Trhliny.

Gwíla se celá chvěje vzrušením a do směsice atmosféry a vzduchoprázdna, tíže a beztíže, barev a tmy z plných plic volá svým neodolatelným hláskem:

"Fanko! Panáčku Dobráčku! Mozečku! Galadire! Berný! Všichni sem! Tohle si nemůžete nechat ujít!"


Ztraceni v metaprostoru (Lost): Hiro: 2D6+2 → 8(3 +3 + 2)
- On a hit, they come to you, with or without any clear explanation why.

Předávám slovo.
Artefakt, avatar, pátý element zrozený za velkého běsnění slezinové metamagie, dívka vytrhnutá skrz čas a prostor herních vláken.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah, Saago, Hiro, Cilapi, Gwiliethel,

v magickém plasmatu se najednou začnou objevovat nové praskliny.

Aktualizace obrázku scény je v záhlaví.

Jedna z nich se otevírá na jakousi cestu v horách. Jede po ní vůz tažený dvěma koni, na kozlíku sedí starší bělovlasý a bělovousý muž ve zdobeném plášti. Z jeho kštice vede dozadu na korbu svazek tenkých vláken, která jsou zavedena do skleněné nádoby, v níž v živném roztoku plave velký narůžovělý mozek.

Další prasklina vede do sofistikované laboratoře ve které bledá dívka s bílými rty a bělostným pohledem v očích právě provádí nějaký složitý experiment.

Třetí prasklina pak ústí do útulně zařízené podzemní jeskyně. Je zjevné, že nejspíš kdysi patřila mocnému mágovi, teď v ní ale u dlouhého stolu sedí dva dobrodruzi. Drsně vypadající kudůk má nohy na stole a v puse cigáro. Proti němu sedí mladý elf v ušmudlaném plášti, jeho tvář je popálená a tetovaná.

Pane Dobra, Centrální Mozku Zla, Fanko, Bernarde, Galadire, co uděláte dál?

A co udělá zbytek?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
PánDobra
Příspěvky: 194
Registrován: 27. 12. 2017, 15:13

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od PánDobra »

"Příteli, co si o tom myslíš," promluví k mozku stařec na kozlíku nahlas, i když to není třeba. Své myšlenky sdílí skrze ona vlákna vedoucí do kádě.

'Zajímavé' vrátí se mu v myšlenkách, 'nejspíš došlo k prolnutí světů.'

"Nejen světů," komentuje stařec výjev dál na hlas, "cítím, že došlo hlavně k prolnutí pravidel."

'Myslíš pravidel našeho světa s pravidlem jejich světa?'

"Kdepak," zavrtí stařec hlavou, "k prolnutí pravidel muselo dojít ještě dřív. Jsem si jist, že kdyby se svět, který se před námi otevřel, striktně řídil pravidly, pro která byl stvořen, nemohlo by v něm dojít ke vzniku takovéto trhliny. Trhlina, na kterou se díváme je důsledkem událostí, které nastaly podle pravidel jiných."

'Navíc zjevně nedoladěných a nedokončených', pomyslí ještě starci mozek.

"Možná bychom měli kontaktovat toho, kdo má Pravidla v tomto světě na starosti a probrat to sním," pokýve stařec a popožene koně i vůz do mlhavého plazmatu, "aby to neskončilo tak divoce, jako minule..."

Read a sitch: PanDobra: 2D6+ → 10(5 +5 + 0)
> Who’s in control here? Halaster Černoplášť
> Where’s my best way in (za ním)? Má tu své oko, tak k němu.
> What should I be on the lookout for? Na čaroprostorové plazma


'Povedu tě příteli, támhle vidím nějaké oko, jako by celou situaci někdo pozoroval. Nepochybně ten, kdo to tu má na starosti.'

"Dobrá. Vydáme se přímo za okem."

'Snad náš vůz zdolá' probleskne ještě mozek myšlenkou, ale to už stařec pobídne koně do barevného plazmovitého mlhava.

Deal with difficult terrain: PanDobra: 2D6+2+1 → 9(2 +4 + 2 + 1)
• You push too hard and your vehicle suffers harm as established.


Kolem kol i kopyt létají jiskry, vůz se klepe a vlní, jak se řítí čaroprostorem k veslici, která vyjíždí z pod mostu následovaná drakem a okem. Až se dostane na druhou stranu, nejspíš už nebude pojízdný, ale to jeho posádku momentálně příliš netrápí.
Pán Dobra
MC pro AW PbP Záporáci
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... chvíli před tím v útrobách Mrchožrouta ....

"Jů, poklad!" vykřikne Glom a vrhne se k truhlicím.
"Jů, poklad!" vypísknu já a vrhnu se k věšákům s oblečením.

Chvíli na sebe koukáme.

"Víš, že nesmíme brát nic z pokladu, že? A že mozkožrouti umějí číst myšlenky, že ano?" nadhodím.
"No jo furt," zamručí Glom, "Kdybys alespoň furt nerozhazoval, co horko těžko uloupíme, odolávalo by se mi líp... A vůbec, divej!"

Glom mi hodí roli jemné elfí tkaniny. Neodolám, rozbalím kousek a zapózuji před zrcadlem, abych viděl, jak by mi z látky střižené šaty slušely. Byla by z ní úžasná halena, možná i více...
"Tohle je asi k tomu," dodá goblinka a přihodí flakón zářivého prachu, "Můžeš se tím posypat nebo tak..."
Prohlédnu flakonek, ale rázně zavrtím hlavou a vrátím látku zpět do truhly. Flakonek si ale ponechám pro strýčka příhodu. Glom mezitím nenápadně stopí druhý.
"Víc ale už brát nebudeme," řeknu přísně, "Navíc i tohle je spíš pro případ, že by to mohlo pomoci se získáním čarovného kompasu. Třeba kdyby jej hlídal neviditelný strážce..."
"Je mi úplně jasný, že si to jen půjčujeme," mrkne na mě Glom, "Vostatně možkožrouťák si to klidně může úplně stejně přečíst v mý hlavně. Vždyť já to jako výmluvu používám tak často, že tomu aj sama vobčas věřím. Navíc rekvírování je součástí hrdý starodávný pirátský tradice, k níž se hlásím od dnešního večera. Což mi připomíná - něco z tohlectoho by se taky mohlo hodit."
Než Glom zadržím, otevře truhlu s nápisem "KRIKENHOFOVA UDĚLÁTKA".

Po té, co se vypořádáme s jejím obsahem, konečně se dostaneme k pirátským kostýmům. Z nějakého důvodu mi stopy po krvi či dokonce zaprané mozkové tkáni nevadí. Naopak ve mě probudí chuť na čerstvou krev...

Nejprve zkoušíme s Glom klobouky. Já si vyberu jeden se širokou krempou bohatě zdobený pery exotických ptáků. Glom si nenechá vymluvit veliký admirálský klobouk ve tvaru ležícího písmene "D", do kterého by se jí vešla téměř celá hlava, kdyby si ho nevycpala hromadou šátků.
Přidá k němu vysoké boty a mírným podpatkem. Sahají ji až k tělu, takže se chvíli zdá, že má nohavice. Naštěstí jde kůže ohnout a rolovat, takže se nám podaří, aby jí po úpravě sahaly jen nad kolena. Jejich špičky vycpeme další látkou, konkrétně modrobíle pruhovanou, kterou Glom získá bezostyšným páráním sukně, jejíž zbyty si po sléze oblékne. Přes zbroj přetáhne žlutý bandalír s třásněmi, který ladí k hedvábnému šátku ode mě, co nosí na krku. Pak přidá ještě barevnou vestu zdobenou našitými děravými penízky.
"Jak vypadám?" zeptá se a zavrávorá na podpatcích před zrcadlem, načež jí málem sjede z hlavy vycpaný klobouk.
"Jako přístavní kur-" zarazím se uprostřed slůvka, které znám od Hadešadah, "-tyzána, která okradla admirála hned po jeho slavnostní přehlídce."
"Výborně," zamne si pracky, "Teď ty!"

Já se ke goblinčině mírnému zklamání za přístavní dívu nepřevlékám - i když bych to zvládl lépe než ona a z jistých důvodů bych si byl i jistější na těch kramflecích. Vyberu dlouhý kabát bohatě zdobený zlatou výšivkou, který též obléknu přes šedou šupinovou zbroj, a jedno z dominantních exotických per na klobouku sladím s rudou šerpou. Za ni zastrčím exotickou krátkou šavli, kterou ve skladu taky objevím. Tuším, že je z východu - nebo taky možná z úplně jiného světa - a říká se jí nějak jako wasabi.
Nakonec z těžkým srdcem zkrátím svůj sovodvědí plášť tak, abych se zbavil díry po kyselině, a udělám z něj něco na způsob pláštíku, sepnutého zlatým řetízem, se zobanem přes rameno jako trofejí.

Rozkošnicky se prohlížím v zrcadle a překvapeně zjišťuji, že se má tvář zdá o něco starší, než si ji pamatuji. Rysy se zdají ostřejší a ztratila něco ze svojí záře. Možná si to ale jen namlouvám, nebo je to tím, že se snažím tvářit jako drsný námořník. Také tomu trochu pomáhá rudá skvrna na tváři - památka na pozdě otřenou krůpěj kyseliny.

Není čas o tom příliš přemýšlet, tak raději vyženu Glom od pokladu a ona zamíří lovit křečka, na což jí před naším "vyplutím" nezbývá už mnoho času.

Rozhodne se proto vsadit vše na jednu kartu a když se křeček objeví u sucharů, skočí po něm z blízkého stolu jako kočka, aby ho přikryla svým novým admirálským kloboukem.

Cilapi: 2D6+2 → 6(2 +2 + 2)#OBR(Navzdory křečkovi)
Potíže!


.... v centru trhliny ....

"U všech mořskejch... psů a koček!" zvolá Glom, která nedostatečnou znalost námořnické hantýrky vyrovnává nadšením pro věc.
"Myslím, že jsme něco kurevsky vymňoukli," ujede mi z úst, když vidím, jak se roztrhaný prostor kolem nás začne po chvíli znovu tříštit.
"Já zasejc, že za to tentokrát nemůžem," ukáže Glom směrem k oblouku kamenného mostu za jednou z trhlin, "Vsadím tuhle loď aji s posádkou, že tu interfelaci, co včil zmínil tudle kapitán Fialovous, má na svědomí támhle Hiro, ten fištrón jeden kujónská..."
"Jestli ano, tak se ten jeho osobní démon tímhle kouskem opravdu překonal," dodám nevěřícně a dál třeštím oči na tu šílenou podívanou.

Náhle uvidím dívku, jíž jsem se zaváhal pomoci, a jejíž účast na okolním šílenství je více než pravděpodobná. Zamávám na tuto poněkud divokou vílu a zavolám: "Gwilwilethel, ahoj!"

Pak mě Glom šťouchne do žeber a já spatřím druhou divokou vílu. Srdce mi poskočí radostí a já si uvědomím, že to byla bezpochyby Měsíční paní, má milosrdná bohyně, která nás svedla opět dohromady.

"Hadešadah!" zařičím a rozběhnu se k ní.

Dost možná bych se odhodlal i ke skoku z přídě, ale ucítím trhnutí. To mě Glom 'jistí' pomocí mého lana s hákem.
"Cicmat se můžete pak," ušklíbne se, "včil musíme nejprv vykoumat, jak nejlíp zdrhnout, až se to totálně podělá. Navíc ti jen prospěje, když budeš alespoň vypadat, že z ní nejsi úplně naměkko..."
"Nedávalo by větší smysl říkat spíš 'natvrdo'?" dovolím si vzhledem k pirátské povaze našeho dobrodružství ostřejší žert - který mimochodem už konečně chápu - a se zadostiučiním sleduji goblinčin výraz, "Navíc... já myslím, že jsme vlastně hlavně přátelé... Chtěl jsem ji prostě jen obejmout."
"Jasan, protože to normální přátelé prostě běžně dělaj, žejo," vzpamatuje se rychle Glom a pokračuje ve šklebení.
"Samozřejmě. Kdyby tu byl Elric, taky se mu vrhnu -...ehm... v ústrety, abych jej objal."
"Stejná námitka."
"A když jsem u toho, tebe bych objal taky, kdyby mi milosrdná Měsíční paní dopřála delší čas, kdy bych tě mohl postrádat."
"Celá taju a ještě se u toho smíchy za břicho popadám..." odfrne si goblinka, "Mimochodem, neměli bysme začít dělat něco s tím rozbitým světem?"
"Já myslím, že rozbité není nic. Tohle je užitečná vlastnost, nikoli chyba... Ale máš pravdu, měli bychom se soustředit na naše úkoly - nejprve čarokompas, kvůli těm nebohým Hlubiňanům, pak přátelé, a nakonec případně Jesiíra, bude-li potřebovat naši pomoc."
"Takže nebudeme zachraňovat svět?" poškrábe se Glom šipkou v samostřílu pod admirálským kloboukem.
"Možná ve zbylém čase," ušklíbnu se.

Cilapi: 2D6+2 → 8(1 +5 + 2)#INT(Odhad situace)
Kde se nachází čarokompas?

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... skladiště ....

Cilapi,

V truhle s KRIKENHOFOVÝMI UDĚLÁTKY jsou:

* STŘEDNÍ pružinová skákací pogo-tyč, umožňující dělat dlouhé skoky až na vzdálenost HOD.
* MALÝ natahovací drtič rajčat.
* STŘEDNÍ helma s vrtulí, která dovolí svému nositeli létat, jako by sesílal MAGII POHYBU, levitaci.

.... jídelna ....

Glom je velmi překvapená, když zjistí, že to vlastně byla ona, kdo se nechal nalákat do pasti. Jakmile po křečkovi skočí, ten se jí vrhne pod nohy, vyběhne zezadu po lýtku a skočí do batohu.

Glom se lekne, vypískne a pustí batoh na zem. Sáhne po židli, aby křečka přetáhla, ale ten už do svých ústních vaků futruje její zásoby jídla. Když vyběhne z batohu ven, Glom ho v první chvíli nepozná, jak má tváře nafouklé a on využije příležitosti a zmizí pod schody.

Křeček Glom sebral 2-JÍDLA.

.... ve středu trhliny ....

Když pohlédneš k obrovské šedé mase kamene před vámi, u přístavního mola Hvězdného doku stojí gnómský aparát k cestování mezi světy a je zjevně připraven k odletu.

Ten bude mít zcela jistě na palubě čarokompas.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... skladiště ....

Vyměníme si s Glom pohledy.
"Tyhle věci... by se při získávání čarokompasu mohly hodit," řeknu pomalu.
Goblinka s přilbou s vrtulí na hlavě rozhodně přikývne.
Vezmu tedy pružinovou tyč a zvědavě si ji prohlédnu, abych si ji nakonec opřel o rameno. Veden nejasnou předtuchou vezmu po krátkém váhání i natahovací drtič rajčat.
To druhé okomentuje Glom zdviženým obočím. "Nevím sice, jak nám tohle pomůže získat tu čaroblbinu, ale esli chytím toho řečka, tak mi to pučíš..."

.... jídelna ....

"Právě sis udělal doživotního nepřítele," zaječí Glom za křečem a překřičí tak zvuk vibrující šipky z kuše zaražené do dřeva schodů.

.... ve středu trhliny ....

"Takže já jdu pro kompas," řeknu a připravím si pružinovou skákací gnómo-tyč.
"Co mám zatím dělat já?" zeptá se Glom a zkontroluje, jestli jí admirálský klobouk dobře skrývá helmu s vrtulí.
"Drž lano, abyste mě mohli případně přitáhnout zpět," zopakuji pokyny a pak těknu pohledem k Saaze, "A taky drž kapitána na živu."

Pak se rozeběhnu a se zvoláním "Hop, hop a letím" překonám o tyči vzdálenost mezi lodí a gnómským aparátem. Nejspíš bych ji ani nepotřeboval, neboť tíže mého těla se mi zdá o něco menší a pocit se ještě zvýší, když opustím Mrchožrouta. Naopak moje setrvačnost je pořád stejná, takže mám co dělat, abych se na tělese druhého plavidla zachytil. Jistit se lanem byl výtečný nápad.

Přeběhnu po 'střeše' k zádi, povzbudivě kývnu na Hadešadah, která je nedaleko, a pokusím se otevřít poklop. Zamčeno!

Chvíli přemýšlím kterak pomocí gnomí skákací tyče ten poklop otevřít a pak mi to dojde. Hodím ho na molo poblíž krollky.

"Hadešadah, zaskočila bys prosím ke mně nahoru?" zavolám a ukážu na poklop "A mohla bys pro mě otevřít tuhle sklenici okurek, pěkně prosím?"

Hadešadah
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Fanka
Příspěvky: 212
Registrován: 23. 12. 2017, 16:19

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Fanka »

Fanka stojí v laboratoři, kolem ní pár pomocníků včetně Geba a Founi. Před chvílí dokončili výrobu prototypu přístroje na hledání a detekci drahých kovů. Zejména zlata a platiny. Přístroj o váze více než patnácti kilogramů připevnila postrojem Fouňovi na záda. Při pohledu na přístroj to vypadá, že obsahuje jakési velké střelky, které při natočení dloubají Fouňu ze strany do krku a tím se ho snaží přimět natočit směrem, kterým ukazují. Přístroj pak vydává různé cvakání, třískání a bouchání, které jednak naznačuje, že je to opravdu nedokonalý prototyp a druhak zřejmě naznačuje Fouňovi, jak rychle se má pohybovat vpřed směrem ke zdroji. Fanka dotahuje nějaké šrouby, dolívá tekutiny a upravuje popruhy mezitím pošle Geba pro vzorky kovů.

Když je Geb zpět a má vzorky kovů rozmístěny, Fanka vytáhne přepážku, která v přístroji oddělovala jakési dvě různobarevné tekutiny, přístroj se zachvěje, zaúpí, Fouňa lehce zakňučí a začne se cukavě natáčet k prvnímu schovanému vzorku. Jenže pak se zablýskne, svět se jaksi zkroutí a všichni nevěřícně zírají na šílenou podívanou, která se objevila místo zdi jejich laboratoře.

Všichni zírají bez hnutí, pak náhle na Fouňových zádech přístroj se zuřivě zazmítá, až to Fouňu málem shodí na zem, ten polekaně zavyje, zkusí neobratně odkousnout popruh, pak se ale nepřirozeně prohne a dlouhým skokem proskočí místem, kde kdysi byla zeď, ale teď je tam časoprostorová trhlina.

Trhlina se po jeho proskočení ihned zase zacelí. Fanka se rozeběhne k nyní už pevné zdi a začne bušit do ní pěstmi. Z koutku oka jí odkápne hustá, sytě bílá kapka.
Ticho! nerušit! Pracuji.
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Hadešadah »

Když vidím všechno to šílenství... děda s obřím mozkem na vozíku, Hiro na lodi a kolem spousta Hirovi podobných chlápků, Cilapi na lodi připomínající přerostlé klíště hopsá jak blecha, Glom se cosi vrtí na hlavě a celkově vypadá jak kocouří šlapka v botách navíc mají na tom klíštěti mozkoužrouta, pak je tu Saaga, plachtící pes s podivností na zádech......zatočí se mi hlava. Zavřu oči.

Urlon nekecal, opravdu tu číhá šílenství nebo smrt. Jistě jsou to všechno jen přeludy. Pevně tisknu víčka k sobě a pomalu couvám vraty zase nazpátek do bezpečí. Nejspíš je tu nějaký jedovatý vzduch nebo nějaké pole, co způsobí, že se člověku mozek uvaří nahniličku.

Přeruší mě Cilapiho hlas...sakra, co když jsou oni taky obětí této magořiny. Co když jsou skuteční, co když tu skončili a nedokážou uniknout pryč? S obavami otevřu ještě oči a rozhlédnu se.

Navzory představě o vlastním šílenství: Sadah: 2D6+2 → 8(3 +3 + 2)
pochopím, že nejsem šílená, že šílená je realita
Nepříjemnost: myslím si, že díky lektvaru inteligence šílené realitě odolávám lépe než všichni ostatní


Povzdechnu si, ostatní nevyslopali lektvar, těm se tu brzo z těch magořin zavaří mozek. Budu je muset odsud dostat, nejdřív Cilapiho, ten je nejchoulostivější. Hiro a Saaga se o sebe dokážou postarat jistě lépe a ještě chvíli tu vydrží.

Nejlepší bude je všechny nacpat do té gnómské lodě a pak je dovést do bezpečí. Vylezu na loď a zarvu vší silou za poklop.

Překonání silou: Sadah: 2D6+1 → 6(3 +2 + 1)
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Usměji se na Hadešadah a chci jí říct, jak rád ji vidím, ale zarazím se. Jednak si vzpomenu na to, co říkala Glom, ale hlavně mě zarazí její oči. Září v nich podivná jiskra a zdají se nezvykle neklidné. Ne krollsky, ale tak trochu gómsky. A trochu šílené.

Krollka uchopí poklop a svaly na pažích se jí napnou. Přidám se k ní - tohle je práce pro dva. Hned toho však zalituji a bolestně synu mezi zaťatými zuby, když se mi připomenou dosud nezhojené podpažní svaly zraněné po Glomině zásahu stříbrným šípem.

Cilapi: 2D6-1 → 5(1 +5 - 1)#SIL(Pomoc)
Potíže!

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Saaga »

Chvíli mi trvá vstřebat veškeré okolí. Musím potlačit všechny vedlejší myšlenky a jen vnímat, třídit a analyzovat.

Obrazy mých známých z Podhůří jsou zvláštně příjemné.

Šadah jsem viděla jako poslední. Pravděpodobnost, že projde githyanskou pevností, byla malá. Teď vypadá v pořádku a sebevědomě. Jsou s ní Cilapi a Glom. Společně tvoří zvláštní trojici. Na Torilu se říká, že mince má dvě strany. Tyto tři vzájemně propletené duše tradiční dichotomii nabourávají a vytváří něco nového, nezvyklou a znepokojující harmonii.

Dole na vodě vidím Hira, Booa a jejich konstrukt. Doprovází je drak, oko a snad i často zmiňovaná strážkyně portálů známá jako Gwilwilethel. Hiro bude vždy obklopen pestrou společností. Na mě je i jedna další mysl příliš rušnou společností.


Sotva postřehnutelné vibrace mě upozorní na nestabilitu tohoto místa. Musím rychle pokračovat dál. Zhodnotím všechna dostupná místa.

Poznávám základnu githyanků i hvozd tady z Podhůří. Rozložitý přístav má mnoho společných prvků s podobnými na Torilu. Illithidí loď může patřit kamkoliv. Není mou vůlí vyhledávat teď další spor. Do komplexní místnosti se zrzavou ženou nahlédnu jen na okamžik a průzor se uzavře. Bílá místnost se dvěma muži mi připomene sterilní prostředí Zerthských chrámů. Menší vousatý muž se netváří přívětivě. Cítím z jeho pohledu něco velmi známého a přitom cizího. Zaměřím svou mysl na poslední místo. Cesta mezi stromy, které nepřipomínají nic, co znám. Cesta, která se stane mou Cestou.


Všude kolem sebe cítím tíživou prázdnotu. Upnu se k vzdáleným částečkám hmoty vířící prostorem a přitáhnu je k sobě. Potřebuju něčím zkorigovat svůj volný let. Stačí málo.

V rukou zformuju tenkou téměř průhlednou plochu, posunu ji pod své nohy a odrazím se. Naberu směr přímo nad illithidí loď. Přetočím se kolem své osy, složím ruce podél těla a pokračuju rovně.

Na zlomek okamžiku zachytím Cilapiho pohled. Mám pocit, že mě vnímá. Není to možné. Já procházím astrálním mimorpostorem, on stojí pevně na jakési lodi. Jsem pro něj jen pocitem, lehkým mrazením v zádech, nezřetelným obrazem mimo zorné pole. Jsem vzpomínkou a oni zůstanou stejně tak navždy v mé mysli. Bylo dobré je poznat. I ještě jednou naposledy vidět.

Navzdory všemu v Trhlině: Hiro: 2D6+2 → 13(5 +6 + 2)#OBR

Prolétnu nad obrazem lodi a kolem mě se mihne obraz jednoduchého povozu. Ucítím z něj něco nepopsatelného, ale než to stihnu zpracovat, vtáhne mě prohřátý svět. Dopadnu do kotoulu do měkké trávy. Přetočím se přes záda, postavím na nohy a ohlédnu se za sebe. Stopy mé Cesty se pomalu vytrácejí. Naberu ze země hrst hlíny a vtisknu ji svou vůli. Navzdory soustředění mě hmota neposlouchá. Jsem v novém světě, který mi není znám. Nevím kde jsem a nejsem si jistá, proč jsem tady. Je nejvyšší čas vyrazit.

Teď už příběh Saagy skutečně končí.
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Hiro »

"Překážka před přídí! Máme kolizní kurz!"

Volám z plných plic na všechny okolo a intuitivně se přenesu k hlavní plachtě. Víc jich tu ostatně ani nemáme.

"Telurai na kormidlo! Chceme docela vpravo, opakuji, docela vpravo! Nesmíme narazit přídí. Boo, nahoď mi výtah na vinčnu! Ká Ó, dělej vpravo fendr!"

Všichni zabereme a veslice se nakloní prudce na levý bok. Za normálních okolností by bylo potřeba zavřít příklopy u vesel, ale naštěstí už kolem nás není žádná voda, kterou bychom mohli nabrat. Necítím ani vítr ve vlasech, dopředu nás žene jen setrvačnost a touha dostat se domů. Pustím lano plachty a doufám v měkké přistání.

Navigování Navzdory mlhavému plazmatu: Hiro: 2D6+3 → 8(4 +1 + 3)#INT
- Má loď a Mrchožrout se do sebe zaklesnou.


"Stojíme?" ptám se své posádky, když se po tvrdém nárazu sbírám zpátky na nohy a uklízím si rozcuchané vousy a vlasy z tváře.

'Jop, stojíme,' pomyslí mi Boo. 'Půlka pravých vesel skončila zapíchlá v tý druhý lodi, my tu zas všude máme jejich špagáty.'
'Chápu, děkuji. Inu, dvě pevně spojené lodi se hůře překlopí, než jedna samostatná, že? Jdu vedle vyjednávat další postup práce.'


Protáhnu si záda, kouknu nad sebe a přeletím na sousední palubu. Přivítá mě posádka, jakou jsem na svých cestách již dlouho nepotkal. Rychle se podrbu za uchem a zamyslím, jak správně vysvětlit tento nešťastný incident.

Odhad situace: Hiro: 2D6+3 → 10(3 +4 + 3)#INT
- Kdo to tu vede/velí? Kapitán N'Ghathrod
- Jaká je nejlepší cesta na palubu? Získat pozvání kapitána
- Který protivník je největším nebezpečím? Jednoznačně křeček


O mé myšlenky vzápětí zavadí cizí mysl stejně necitlivě, jako jsme my zavadili o tuto loď. Když zahlédnu mozkožrouta v námořnickém na palubě illithidí lodi, je mi jasné, odkud vítr vane. Čtveřice podivných námořníků, která mi okamžitě vyrazí v ústrety, je zase až příliš podobná maskovaným sládům, kterých jsem již v Podhůří potkal nepočítaně. Situace je tedy jasná a přehledná a už na jazyku chystám adekvátní představení, když tu zahlédnu přes palubu přeběhnout malé zrzavé zviřátko. Suše si odkašlu a ohlédnu se přes rameno. Kdyby jen Telurai, Boo a Ká Ó tušili, do jaké šlamastiky jsem je to dostal. Ať už se tu semele cokoliv, po druhé během jedné dekády nepoložím svůj život v boji s hvězdným křečkem, jako že se Hiro jmenuju!

'Jmenuji se Hiro,' pomyslím kapitánovi stručně, neboť sládi se blíží rychleji, než stíhám přemýšlet. 'a omlouvám se za tuto neplánovanou kolizi. Nejsme piráti ani korzáři, jen máme v plánu cestovat tam do přístavu, který vidíme v prostoru nedaleko. Dalo by se říci, že nám náhoda zkřížila cesty v podobě, o které se nám ani nesnilo, není-liž pravda? Což takto této nevídané události využít a plavit se spolu k nejbližší pevnině, kde bychom mohli dát při partičce šachů či karet naše plavidla do pořádku? Vidím, že máme alespoň něco málo společného, tedy lásku k mořeplavbě, takže mámě vzájemnou pomoc na čem stavět.'

'Dnes tedy nemám o výživné návštěvy nouzi,' pomyslí mi kapitán, pokyne svými chapadly a sládi se vrátí na svá místa. 'Ne, že by mi nebyla vaše nabídka po chuti, ale momentálně není má loď snadno ovladatelná, dá se říci, že vůbec. Ačkoliv několik snaživých dobrodruhů už na tom dá se říci pracuje.'

Kapitán poodstoupí a já zahlédnu těžko odhadnutelný kus od nás Cilapiho se Šadah. Úžasné, lepší to vlastně ani nemohlo být.

'Tak to je ještě lepší, než jsem si mohl myslet,' usměji se na kapitána. 'Navrhuji, že přiložíme ruku k dílu a pomůžeme vám s navigací, když vy nás pošťouchnete směrem do přístavu. Můžeme se takto dohodnout?'

Něco za něco: Hiro: 2D6+3+1 → 9(3 +2 + 3 + 1)#CHA
- Můžeme, ale prvně pomůžeme s navigací, až potom pomůže Mrchožrout nám.

Pokračování příště.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

"Drááák! Drááák na... jednom z boků!" ječí Glom, která je stále na palubě Mrchožrouta. Rychle a neuměle namotá lano, kterým mě jistí, kolem zábradlí a hrne se pryč z přídě.
"Všechny žáby k balistám!" pokouší se velet, byť je to mozkožroutí kapitán, který mlčky koordinuje svoji posádku.

Goblinka se v pravý čas nahne skrze zábradlí, aby si ověřila, že na přibližující se lodi skutečně zahlédla Hira. Když zjistí, že drakovi vydává rozkazy stran kormidlování, poněkud se uklidní. Díky zvučnému Hirově hlasu dokonce zaslechne jeho jméno a drobný obličejíček pod velikým admirálským kloboukem se jí zmuchlá soustředěním.

Cilapi: 2D6+ → 7(4 +3 + 0)#INT(Drak jménem Telurai)
7-9: Dojde ti, komu jméno Telurai nepatří.


"Hej!" vystřídá zamyšlený výraz hněv, "Ta přerostlá ještěrka tahá Hira za fusekli jako starej goblin! Telurai je elfounský méno a těžko se tak bude menovat elfožroutskej zelenej... Já to musím vědět, dyť si kůlivá němu tudle Cilapi málem označkoval textil. A mudrc Hiro mě určitě pochválí, jaká sem šikovná, hodňácká a nápomocná, když mu to hezky za tepla nabonzuju..."

Goblinka si zamne pracky a při první příležitosti se nahrne k Hirovi, aby jej zatahala za rukáv a řekla mu i to, co neví.

Vracím slovo.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] Trhlina

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah, Cilapi,

zatímco páčíte poklop, gnómská loď se oddělí od přístavního mola začne se sunout kamsi kolem Mrchožrouta. Možná by se dalo říct, že pod něj, vedle veslice, pokud se dá v tomhle pomateném prostoru o něčem říct, že je to nahoře nebo dole nebo vedle.

Velmi rychle se dostanete do místa, odkud je to na všechny strany na vzdálenost alespoň HOD.

Ultrasluch Hadešadah zachytí jemné vibrace povrchu aparátu, které přenáší hovor gnomů uvnitř.

"Musíme z toho chaosu pryč! Nebo se sem ti piráti skrze poklop dostanou."
"Leda že bychom provedli sferický skok."
"To nám nepomůže, přeneseme je s sebou a vtrhnou nám sem potom."
"Leda, že bys to vzal přes Sféru živlů ohně. Náš plášť ochrání a je upeče."
" Rozumím, jdu odečíst data čarokompasu s připravit nás ke skoku..."

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti