[HRA] 15. patro - Překážková dráha

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Překážková dráha
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Hadešadah »

"Hej a nechceš se tu na to vykašlat? Pokud na těch blábolech co tu píšeš je aspoň trocha pravdy, tak bys nám mohl pomoct dostat se odsud pryč, protože to bludiště znáš. Už mě nebaví, tady prolízat každou slepou chodbu."

Zaksichtím se významně na BlaMarcelaBla "Nemůžeš jej trochu pošťouchnout? ... pro jeho i naše dobro."

Přemýšlím, jestli to žvanění může být o hobíkách, co teď přišli a někam se teleportli....ale zas to říkalo, že jsou to dobrodruzi. No, těžko říct.

"A co by se nám vlastně tady mělo stát?....Halóóóó" Zeptám se a protože nereaguje a jen zuřivě píše do knihy, zamávám mu rukou před skloněným obličejem, aby mě vnímal.
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Elric »

"Jestli je to tady slepé, tak jsme v prdeli. A nebo musíme vyhodit ty dveře do vzduchu.", zauvažuju nahlas a začnu se rozhlížet po místnosti. Ihned mě zaujme portál, potenciální cesta ven, kdyby nešlo jinak. Cestu otevře drak, jo? Něco by mně napadlo, ale napřed počkám, co Šadah vymyslí s tím kronikářem, protože až začne portál vcucávat, nejspíš ho to nasaje a už nám toho moc nepoví.
Mezitím si prohlédnu ten gong a zkusím zapátrat po případných tajných dveřích...

ODHAD SITUACE: EIric: 2D6+1 → 7(1 +5 + 1)#INT
- co je tu zajímavé nebo užitečné? (Tajná cesta dál by BYLA užitečná)

PJ? Šadah?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

telepatická odpověď od flampa tě trochu překvapí: 'Kterého mám prošťouchnout, cítím tu tři další mysli? A dvě začínají být hodně netrpělivé ....'

Přestože to není slyšet z tónu hlasu, pocit, který ti předává, je hodně naléhavý.

Jestli rychle nenecháte písaře být očekávejte útok od dvou neviditelných bytostí.


Elricu,

ty se mezitím poohlížíš po tajných dveřích a zaměříš se na místo, odkud vychází komentář. Zrovna teď říká: "A dobrodruzi uspěšně ucpali ohnivou jámu jen za cenu pár popálenin a nyní uspěšně vstupují do propletence chodeb."

To ti pomůže - tajné dveře snadno identifikuješ podle toho, kde je zvuk nejsilnější. Bohužel ale vedou jen do další uzavřené místnosti bez východu.

Komentující hlas tentokrát řekne: "A jéje - dobrodruzi mě našli."

L15-030.jpg

A co je nejzajímavější - hlas nevychází z prostoru nebo falešných úst, jako donedávna a nemá zvláštní ozvěnu, říká to kvadron, který stojí na podstavci v jižní části té místnosti.

Kvadron navíc vypadá dost divně - je napůl rozložený - své ruce i nohy má napojené do otvorů v podstavci, stejně tak jeho krychlovité tělo je rozložené, jednotlivé pláty jsou pootevřené a je vidět dovnitř jeho konstrukce.

V místech, kde bys u normálního tvora čekal srdce, visí velký kostěný klíč ve tvaru písmene
H
velikostně odpovídající dveřím na jihu.

"Dobrodruzi odhalili umístění klíče. Budou o něj bojovat?" zeptá se kvadron, pak se podívá na tebe a dodá: "Doufám, že ne." Kdyby nebyl celý mechanický, přísaháš, žes ho viděl nasucho polknout. A pak začne pomalu zaklapávat svou kontrukci, aby klíč uschoval.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Elric »

Na nic nečekám, skočím dopředu a moje ruka se vymrští jako útočící kobra. Pokusím se ten klíč drapnout a vytáhnout dřív, než se automaton zaklapne...

NAVZDORY OMEZENÉMU ČASU: EIric: 2D6+1 → 10(5 +4 + 1)#OBR
- PJ?


...a pak rychle ven z místnosti a zase tajné dveře zavřít.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

čapneš klíč a vytrhneš ho.

"Dobrodruzi získali kostěný klíč aniž by mne zranili!" zajásá komentátor. Začne se znovu rozkládat a vypadá to, jako by si hodně oddechnul.

Písař intenzivně píše.

Co s tou vaší přítomností v místnosti s portálem a neznámým ohrožením?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Hadešadah »

Elric najde průchod vedle, skvělé!

Taky bych se mohla blýsknout. Sáhnu po pytlíku s práškem, co označuje a hledá různé bytosti. V mé dlani se pytlík zmuchlá, jak je skoro úplně prázný. Zakoulím nespokojeně očima a začnu s ním zuřivě třepat, aby se zbytky prášku dostaly ven.

Podivné vidění: Sadah: 2D6 → 6(1 +5)
Chtěla jsem po detektoru určit, jakého druhu jsou bytosti
a
Na co si dát pozor
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Elric »

Ten prášek od Šadah mi dopadá na kůži a zlehka to zašimrá a zapraská na kůži. Fascinovaně si prohlížím dlaň, jak se mi na ní poprašek snáší a uvědomím si, že tak lehounce šimrá, protože naráží na mou slabou, ale stále přítomnou, magickou auru. Jako kdyby každá částice prachu lehounce zazářila, než pohasne. V periferním vidění zahlédnu slaboučké zablýskání, které by mohlo napovídat...je tu někdo další? Neviditelný? Zamračím se a rychle přemýšlím. Ten prášek je jen slabě nabitý, aby ho odhalil! Leda kdybych jeho světýlkování mohl zesílit a o chvilku déle udržet. Hmátnu instinktivně k pasu, kde se mi na řetězu houpe grimoár a přejedu prsty po jeho vazbě. Soustředím se a nechám svou sílu vyzařovat do místnosti jako zdroj, částečky kouzelného prachu se tak o něco víc rozzáří...

POMOC: EIric: 2D6+ → 6(5 +1 + 0)#MAG
- dvojmiss!

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu, Hadešadah,

vzduchem se ozve svist, jak se dva neviditelní démoni - nykaloti - rozmáchnou svými obouručními sekerami a seknou.

U k
U k

+3Z(obouruční sekera) -2Z(zbroje) +1Z(průraz) => Každému z vás hrozí TZ.
Vyhodnoťte si NAVZDORY NEBEZPEČÍ.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Elric »

Ruka se štítem mi vylétne snad ještě dřív, než zaslechnu svist ostří a zahlédnu rozmazaný pohyb. Instinktivně se vrhnu k Šadah, pokusím se jí zaštítit a oba nás strhnout o něco dozadu...

NAVZDORY SEKERÁM: EIric: 2D6+3 → 6(1 +2 + 3)#6. SMYSL
- to se úplně...nepovedlo

SEHRANOST: EIric: 2D6+3 → 13(4 +6 + 3)#SIL
- držím 3
- Šadah, pokud budeš potřebovat, spálím je klidně na obojí z:
* Kryješ spolubojovníka (sniž jeho obdržený zásah o -1ZÁSAH)
* Nadháníš svému spolubojovníkovi (+1 k hodu v jeho bojovém tahu)

Šadah? PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saaga přichází z Křišťálového Labyrintu.

... v jeskyni se sochou Halastera ....

Saago,
vyběhneš po tmě zpět do jeskyně se sochou Halastera. Nikdo tě nesleduje, krom tvého stínu, v hutném šeru, jen slabě osvětlovaném odrazy lávové rudé, je ale velmi slabý. Dokonce jsi v temném tunelu měla pocit, že se ti málem úplně ztratil.

L15-032.jpg

Jak jsi na tom s tím světlem?

Nikdo vás ale nepronásleduje - ani giš nedokázal rozpoznat, že jsi githzerai a za neznámým dobrodruhem se githjankové hnát nebudou.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

... v jeskyni se sochou Halastera ...

Odejdu od schodů dál mezi krápníky, pryč od upovídané sochy. Shodím brašnu a najdu v ní louč. Zapálím ji křesadlem, můj stín se roztančí po stěnách jeskyně. Sbalím zpátky věci, posvítím před sebe, ještě jednou se ohlédnu ke schodům a potom rychle odejdu pryč.

PJ, jdu chodbami jeskyně na jihozápad, pokud nevedou oklikou přímo do Vykradených pokladnic, tak jak to tam vypadá?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

protáhneš se úzkým tunelem zpět do vytesaných chodeb. Najdeš několik slepých výklenků a dveře. Opatrně je otevřeš.

Čepelová past
Čepelová past

V místnosti ozářené další lávovou trhlinou je mrtvola trpaslice přeseknuté čepelovou pastí. Drží v ruce krátký meč, na zádech má rozseknutou tornu a z ní je kolem ní vysypané nějaké dobrodružné vybavení. Přímo pod čepelí je pak vidět skřípnuté trpasličí pouzdro na cennosti. Čepel vypadá uvolněně, ale ostře - při neopatrné manipulaci by se mohla uvolnit nebo někam vystřelit a pořezat toho, kdo by se pod ní snažil dostat.

Jižní část místnosti je zcela zhroucená. Na sever pak vedou velké kostěnné dveře s velkou klíčovou dírkou.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

... Čepelová past ...

Posadím se naproti trpaslici, pochodeň zhasnu, světlo lávy stačí. Můj stín se roztáhne na stěnu za mými zády. Z torny vytáhnu vodu a napiju se. Při vracení zpátky mi rukama projde trpasličí helma neomylnosti. Vytáhnu ji a držím před očima vedle trpaslice. Jsou si hodně podobné.

Pložím helmu na zem a v kapse najdu Zerthimonovy kruhy. Najdu ten pojednávající o sebepoznání. Přečtu si pasáž o čase, trpělivosti a důkladnosti. Je dlouhá stejně jako Cesta, na kterou vede. Prsty pravé ruky vyhodím do vzduchu prach ze země a nechám ho zformovat do Zerthimonova kruhu. Prach se na malou chvíli zastaví a než spadne, vdechnu ho a nechám prostoupit do mě samotné. Srdce se mi zastaví, padnu na všechny čtyři a snažím se vydechnout. Celá ztuhnu, zatřesu se a vyfouknu ze sebe zdeformovaný prach. Dopadne na zem v podobě dvouhlavého psa a rozsype se do děr a spár. Filozofická zkratka účinkovala.

Zbavuju se efeknu uřknutí.

Ještě na čtyřech pohlédnu před sebe na slabě osvětlenou trpaslici. Popadnu odloženou helmu a jedním pohybem ji vrazím mezi čepel a stěnu.

Navzdory nebezpečí: Hiro: 2D6+3 → 11(4 +4 + 3)#OBR

Ostří narazí na helmu, lehce ji promáčkne a přirazí na kámen. Vytáhnu uvolněné pouzdro a meč. Prohlédnu si je v světle lávy.

PJ, je ten krátký meč něčím zajímavý, vlastnostmi nebo materiálem? A co je v tom pouzdru na cennosti?

Schovám nové věci do uvolněného místa v torně. Pokynu stínu a ten sklouzne za mnou na zem. V kapse najdu kostěný klíč, nechám ho tam a vstoupím do obrazce.

PJ, kam mě přenese teleportační obrazec?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

meč je celkem obyčejná zbraň (SZ:2/ŠERM/DOTYK/1-ruč).

V pouzdru má trpaslice MALOU onyxovou sošku psa. Cítíš její magickou sílu. Pokud se s ní sladíš, získáš hraničářův tah Nejlepší přítel se zvláštní modifikací - když hodíš sošku na zem, stane se z ní pes. Když na psa zavoláš příkaz "Do boudy", zmenší se zase na sošku, co se vejde do truhličky. Je to hlídač.

Krom sošky je tam obyčejný brk zelené barvy. (DROBNÝ, dá se s ním psát, když máš inkoust. Nebo krev.)

Vstoupíš do teleportačního obrazce a ozve se komentář: "TELEPORTACE! A drak útočí!"

Objevíš se v místnosti s drakem na kolečkách. Ten se rozjede směrem k tobě a sklopí křídla, aby tě rozdrtil.

Je to NAVZDORY NEBEZPEČÍ.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Hadešadah »

... u písaře ...

Prášek se na dvou místech podivně zavlní a ozve se přede mnou nějaký podivný zvuk. Prostě skočím přímo vpřed přímo do toho vlnícího se prášku. Málem se srazím s Elricem, který uskočí mým směrem.

Navzdory nebezpečí: Sadah: 2D6+3 → 11(3 +5 + 3)

Narazím do husté kaše, která ale ihned získá pevný tvar něčeho svalnatého, destilovatelného a držícího obří sekeru.

"Ten klíč! Elricu! Áronovi!"

Tlačím tu potvoru dál, abych dovolila Áronovi proklouznout k Elricovi a odemknout lebkodveře

Zteč (s bonusem od Elrica): Sadah: 2D6+1+1 → 12(5 +5 + 1 + 1)
prosila bych menší zranění mně
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti