[HRA] 15. patro - Překážková dráha

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Překážková dráha
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

Saaga přichází po schodech z Arkturiiny zhouby.

PJ, jak to vypadá pod schody? Saaga má svou lucernu, pohybuje se relativně potichu.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

když sestoupíš pod schody, ocitneš se v části podzemí, kde jsou zdi opět trošku zašlejší a oprýskanější. Vstoupíš do větší místnosti a světlo tvé lucerny osvítí čtveřici sloupů, čtveřici soch a dva důlní vozíky.

Startovní místnost
Startovní místnost

Ve stejný okamžik se na všech čtyřech sloupech zničeho nic z jejich omítky zformuje čtveřice úst a s drobnou ozvěnou, způsobenou tím, že ústa nejsou dokonale synchronizovaná, tě osloví.

"Vítejte dobrodruzi na Překážkové dráze. Prosím, v zájmu vlastní bezpečnosti odložte všechny své zbraně a magické předměty do připravených vozíků. Nebudete je potřebovat. Pospěště. Čas vám běží!"

Potom ústa stichnou.

Všechny čtyři sochy vyobrazují Halastera Černopláště, jak dřímá žezlo, zakončené hlavou rudého draka.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

Chvíli přemýšlím. O Halasterovi vím dost, ale neznám ho. Co jeho výzva znamená? Jak na ni reagovat?

Mám nějaké zbraně? Meč, ocelovou pěst, obě mé pěsti, nohy, lokty, nehty, ručník, louč, lžička, hrníček. Všechno je zbraň.
Mám nějaké magické předměty? Ne, žádné, nejsem kouzelník.

Rozhodnu se nic nedělat a jít dál.

Pomalu obcházím sloupy dokola. Hledám nerovnosti na podlaze a stopy po prolité krvi. Sleduji stěny a praskliny a průzory v nich. Prohlížím si sochy a vnímám jejich potenciální pohyblivost. Každá částečka místnosti ke mně promlouvá a já naslouchám.

Odhad situace: Hiro:2D6+1 → 11(4 +6 + 1)#INT
- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
- Co je tu jinačí než vypadá?
- Jaká je nejlepší cesta dál?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

když se rozhodneš neodložit své věci, sloupy zareagují komentářem.

"A, zdá se, že naši soutěžící se rozhodli riskovat vlastní zranění a své zbraně neodkládají. Nevěří snad místní úložně? No nevadí, jejich volba...."

Požadavek na odložení zbraní nebyl opravdovou nutností, spíš jde o první chyták.

Začneš si prohlížet severní sochy. Ty vypadají naprosto nepohyblivě, ale dlaždice mezi nimi jsou vystouplé a je mezi nimi temná spára prozrazující, že jde o víko propadla.

"A první past byla odhalena, gratulujeme," komentují tvůj výkon hlasy.

Mezi jižními sochami najdeš neznámý magický obrazec. "Postřeh mají soutěžící skvělý, ale najdou pro své objevy i praktické uplatnění?" ptají se tě komentující hlasy.

Ve východní chodbě žádnou nástrahu nenajdeš.

Nejjednodušší je opustit místnost na východ.

Prohlédneš si také oba vozíky. Vypadají pohyblivě, ale jsou zarezlé a nejspíš budou strašlivě skřípat.

Možná by bylo užitečné jeden tlačit před sebou - třeba alespoň na ty propadla.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

Rychle poznávám toto místo. Faleš a přetvářka. Musím být připravená na nečekané.

Stojím mezi sloupy a střídavě si prohlížím všechny tři chodby. U soch a želez s hlavou draka očekávám ohnivou past. Magický obrazec může sám o sobě udělat cokoliv. Na propadlo můžu natlačit vozík. Na obrazec taky. Nevím, jestli to něco udělá. Nevím, jestli mi nemůže pomoct, dát výhodu. Rovná cesta bez nástrahy vypadá nejbezpečněji. Může to být další klam. Mám tři možnosti a ani jedna se mi nelíbí. Nevím, která je nejmenší zlo. Nevím nic a znám příliš málo.

Vynadám si za svou nerozhodnost. Kde se to ve mně vzalo? Ještě při skoku na červa jsem přesně věděla, jak se dostat až dolů. Když jsem za sebou uslyšela toho psa, věděla jsem přesně, že ho musím zabít. A když jsem zaútočila... ty dvě hlavy, dvojice nenávistných pohledů a hladových zubů. Rozpolcenost a nejednota. Ten pes mi něco udělal. Mohl mě otrávit. Nebo očarovat. Nebo mi předat nějakou nemoc. Už zase nevím. Takhle to nejde.

Zavřu oči a několikrát dupnu do země. Ničemu to nepomůže, ale má mysl se na okamžik uklidní. Přijdu rychle k bližšímu vozíku a bez dalšího přemýšlení ho natlačím na magický obrazec.

PJ, stane se něco, když vozík natlačím na obrazec?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

obrazec se rozzáří, obalí celý vozík hvězdičkami ozve se hlasité puf ...

MarkyParky:1D20 → 19(19)

... a vozík dál stojí na svém místě. "Taková promarněná příležitost. Jak bezduché! Dobrodruzi zjevné nemají ani páru, že teleportace funguje pouze na tvory s duší?" komentuje jízlivě hlas tvůj pokus.

Nad ním se mezitím rozzáří velká runa. MarkyParky:1D9 → 6(6)

Obrázek

Saago, pokusíš-li se ty, nebo někdo jiný dveře odtlačit vozík, nějak se protáhnout, jinak je překonat, nebo se nechat teleportovat obrazcem, hoď+OBR.
TREFA: Runa ti dodá mrštnost, která ti umožní vyhnout jedenkrát s pomocí krajně nepravděpodobného manévru:
10+: Obdržení TZ
7-9: Obdržení LZ
Nevyužiješ-li tuto výhodu, s prvním TÁBOŘENÍM o tuto schopnost přijdeš.
POTÍŽE:
6-: Runa ti dodá pocit falešného bezpečí - až do TÁBOŘENÍ máš -1STÁLE pro NAVZDORY NEBEZPEČÍ a své bojové tahy.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

Stojím pár kroků od vozíku, ruce v bok, koušu se do rtu. Runy objevující se v prázdném prostoru jsou zrádné. Šance, že projdu do Křišťálového Labyrintu bez úhony, se rychle snižuje. Ale nezastavím se. Naopak. Vím, kam vede má Cesta. Znám zákonitosti tohoto šíleného místa. Dávám do toho maximální možné nasazení.

Přikrčím se a čekám. Zářící runa se mírně vlní, roztahuje a protáčí. Chci ji trefit přesně, do středu, bez zkreslení. Za ní a za vozíkem je dlažba, vím o ní. Můj stín je stejně rychlý, jako já. Slabé světlo runy mu pomůže překonat vozík mimo obrazec. Vše je připravené. Nechám sloupy a hlasy za sebou, rozběhnu se a s lucernou ve stabilním závěsu skočím plavmo skrz.

Runa. Hiro:2D6+3 → 9(3 +3 + 3)#OBR
- Runa ti dodá mrštnost, která ti umožní vyhnout jedenkrát s pomocí krajně nepravděpodobného manévru: Obdržení LZ


Dopadnu do kotoulu a reflexivně tasím meč. Lepší ho mít než nemít. Můj stín mám pod sebou, lehce se chvěje. Má hlad, cítím to. Pomalu se postavím a osvítím prostor přede mnou.

PJ, jak to vypadá za dveřmi? Pokud je tam jen chodba, pokračuji pomalu a opatrně, s prohledáváním podlahy, stěn i stropu dále.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

pokračuješ se stínem na jih dlouhou chodbou, která dvakrát zatočí, potom se otevře do velkého sálu.

Sál se sochou s mincemi
Sál se sochou s mincemi

Strop sálu je podpíraný šesti masivními sloupy, kolem dokola je množství výklenků. Většina je prázdná, jen v tom, který je na jižní stěně uprostřed, stojí další socha Halastera.

Má zvednutou dlaň a v ní drží mezi prsty několik mincí.

V jihovýchodním rohu jsou dva další průchody, z toho východnějšího se ozývá praskavé bzučení.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

Opatrně vstoupím do sálu. Projdu mezi sloupy a nahlédnu do výklenků. Mají nějaký účel, vím to, jen nevím, jaký. Pozorně si prohlédnu jejich tvar, zpracování, stopy a zbytky matérie v nich. Něco mi napoví. V jednom z nich najdu načrtnutý obrazec. Takové už znám. Socha pravděpodobně promluví, až udělám něco významného. Zatím se o to nepokouším.

PJ, je něco zajímavého na těch výklencích? Liší se nějak od zbytku místnosti? Co ten obrazec? Další transmutace, nebo něco jiného? Komentuje něco socha?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

výklenky se na první pohled nijak neliší jeden od druhého, jen nejsevernější na západní straně je v jednom místě ochmataný na jedné vystouplé cihle.

"Tajný průchod objeven," okomentuje tvůj výkon hlas, který vychází přibližně odněkud z prostoru kolem sochy.

Obrazec je obdobný, jako v předchozí místnosti, teleportační.

"Zkusí se dobrodruzi tentokrát teleportovat? Nebo se tomuto dobrodružství opět vyhnou?" pokračuje hlas v komentáři tvého hledání.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

Otevřu tajnou chodbu. Jdu do ní, chci vědět, kam vede.

PJ?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

za výklenkem je ukrytá malá tajná místnost. Je celá pokrytá pavučinami a prachem, jak v ní už dlouho nikdo nebyl. V severním rohu stojí socha trpaslice, v ruce třímá podivnou lebku.

Tajná chodba se sochou třímající lebku
Tajná chodba se sochou třímající lebku

Lebka je podivná, chvíli musíš přemýšlet, čí by mohla být, zejména protože nemá zuby a má podivný tvar spodní čelisti. Pak si uvědomíš, kteří tvorové mají ve spodní části tváři chapadla místu zubů. Mozkožrouti. Navíc cítíš, jak vyzařuje magickou auru.

"Dobrodruzi objevili kořist Duerry hluboké. Vezmou si ji, aby zůstali skryti před illilthidy? Nebo ji nechají ve spáru sochy pro budoucí výpravy? To se dozvíme až hraním ...."

Jde o zvláštní magický předmět. Kdo lebku ze sochy vyjme a ponese jí u sebe, jako by na sebe seslal kouzlo MAGIE POHLCOVÁNÍ se 3MAGy a zvláštním efektem - stane se neviditelným pro illithidy (a jen pro ně).

Až toto ochranné pole zanikne, lebka se rozsype.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Saaga »

Lebku illithida vezmu bez ohledu na komentář i její účel. Chci prostě mít lebku nenáviděných. Chci ji v pravou chvíli rozdrtit na prach. A chci s její pomocí zabít co nejvíce illithidů zvládnu.

Lebku schovám do torny a opustím místnost. Projdu mezi sloupy na druhou stranu sálu. Z jedné chodeb se ozývalo praskání. Dávám přednost nebezpečí, které znám dopředu. Jdu za ním.

PJ, kam vede východní chodba?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 15. patro - Překážková dráha

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

východní chodba je po pár procích přehrazena dvojicí mříží po kterých se bzučením přebíhají blesky.

Blesková bariéra
Blesková bariéra

Mezi oběma mřížemi je dvojice výklenků. V tom severním je na zdi páka. Je tak daleko, že bys na ní nedosáhla rukou ani kdyby ses přímo opírala o mříž, kdyby po ní žádné blesky neběhaly.

Blesky způsobují LZ bytostem bez větších kusů kovu a TZ bytostem, které mají na sobě či u sebe velké kusy kovu, jako zbroje, obouruční meče a pod...
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů