[HROZBY] 14. patro - Arkturiina zhouba
Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
[HROZBY] 14. patro - Arkturiina zhouba
!!! SPOILER ALERT !!!
V tomto vlákně bude popsána hrozby 14. patra. Objeví se vždy, když se s nimi postavy poprvé setkají.
Pokud chcete hrát uzavřenou hru a nechcete koukat MCmu pod prsty, tak huš pryč. Jinak čtěte dle libosti. Úplně nejvíc spoilerové informace budou schované neviditelným písmem, které je čitelné jen po označení, abyste mohli také třeba nakouknout jen napůl.
Hrozby 11. patra:
* Ohniví obři
* Falanga zheblé kebule
* Zvědové rodu Freth
V tomto vlákně bude popsána hrozby 14. patra. Objeví se vždy, když se s nimi postavy poprvé setkají.
Pokud chcete hrát uzavřenou hru a nechcete koukat MCmu pod prsty, tak huš pryč. Jinak čtěte dle libosti. Úplně nejvíc spoilerové informace budou schované neviditelným písmem, které je čitelné jen po označení, abyste mohli také třeba nakouknout jen napůl.
Hrozby 11. patra:
* Ohniví obři
* Falanga zheblé kebule
* Zvědové rodu Freth
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [HROZBY] 14. patro - Arkturiina zhouba
Ohniví obři
Impulz:
Dostavět Mechalastera
Hodiny:
03:00 Hiro se dozvědél, že nesmí do Zhouby, protože by překážel u projektu Mechalastra
06:00 Hiro obrům vyjevil, že umí ovládat mechanické věci
09:00 Hiro obry paralyzoval (omylem) a vpustil dovnitř drowy rodu Freth
10:00 Hiro navázal spolupráci s obry na stavě Mechalastra
11:00 Emberóza odhalila Hirovi Halasterův plán
Co je v sázce?
Dostaví se Mechalaster?
Příliš velcí na desintegraci:
Dojde-li ke spuštění zbraně masové desintegrace, utržíme jen KO a ne SMRT.
Impulz:
Dostavět Mechalastera
Hodiny:
03:00 Hiro se dozvědél, že nesmí do Zhouby, protože by překážel u projektu Mechalastra
06:00 Hiro obrům vyjevil, že umí ovládat mechanické věci
09:00 Hiro obry paralyzoval (omylem) a vpustil dovnitř drowy rodu Freth
10:00 Hiro navázal spolupráci s obry na stavě Mechalastra
11:00 Emberóza odhalila Hirovi Halasterův plán
Co je v sázce?
Dostaví se Mechalaster?
Příliš velcí na desintegraci:
Dojde-li ke spuštění zbraně masové desintegrace, utržíme jen KO a ne SMRT.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [HROZBY] 14. patro - Arkturiina zhouba
Falanga zheblé kebule
Impulz
* Věrně sloužit Falanze
* Vyřešit Zkázonosovy problémy
Hodiny:
03:00 Hiro se potkává hobgobliny a ti ho podezřívají z toho, že je ilithidí loutkou
06:00 Hiro odhaluje, že Zkázonos je Azrokův syn
09:00 Hiro paralyzuje hobgobliny (omylem) kouzlem.
10:00 Hiro se suveréně pohybuje po patře a ukazuje všude možně hobgoblinům
11:00 Hiro našel Zkázonose a zjistil, že ho "zklidňuje" flamp
12:00 Elric s Hadešadah jsou odneseni třicítkou hobgoblinů ke Zkázonosovi, aby ho "osvobodili" od Flampa - a zajmou ho.
Hodiny:
03:00 Elric s Hadešadah pohrozili hobgoblinům, že Zkázonose podřežou
06:00 Elric s Hadešadah vyřadili vzpurné kapitány, kterým bylo jedno, že Zkázonos umře
09:00 Elric s Hadešadah osvobodily z vězení drowy rodu Freth
10:00 Elric s Hadešadah prchli do Překážkové dráhy a jsou pronásledováni.
11:00
12:00
Co je v sázce?
* Dostane se Zkázonos z vlivu Flampa?
* Vyřeší si Zkáznos vztah s otcem?
Polymorfní pasti
Víme, kde Arkturie rozmísťuje polymorfní pasti.
Pokud ty vstoupíš do polymorfní pasti, tak dojde k tvé proměně na náhodnou nestvůru. Hoď d10, ať víme jakou:
1. mrchodravec
2. chiméra
3. ohnivý elementál
4. želatinová krychle
5. gorgona
6. hakovec
7. manitkora
8. oťuk
9. sovdvěd
10. vyverna
a potom hoď+INT:
10+: Proměníš se, ale zachováš si vlastní mysl a plnou kontrolu i schopnost komunikace
7-9: Proměníš se a udržíš i kontrolu a schopnost komunikovat, ale jsi trochu ovlivněn impulzem nestvůry:
+1STÁLE na tahy, ve kterých jednáš v souladu s impulzem nestvůry
-1STÁLE na tahy, ve kterých jednáš proti jeho smyslu
6-: Proměníš se a jen ztěží se kontroluješ a komunikuješ s okolím, jsi silně ovlivněn impulzem nestvůry:
+2STÁLE na tahy, ve kterých jednáš v souladu s impulzem nestvůry.
-2STÁLE na všechny ostatní tahy
Proměna trvá do té doby, než utržíš KO nebo SMRT, nanejvýš DLOUHO.´
Zmetamorfovaný:
* získá zbraně a zbroje nové formy
* získá zvláštní schopnosti nové formy (tahy) - v případě nutnosti se nějak převedou/použijí zrcadlově
* životy mu zůstanou jeho, ale může využít i extra životů nové formy, jen je to důvodem pro PJ tah
Impulz
* Věrně sloužit Falanze
* Vyřešit Zkázonosovy problémy
Hodiny:
03:00 Hiro se potkává hobgobliny a ti ho podezřívají z toho, že je ilithidí loutkou
06:00 Hiro odhaluje, že Zkázonos je Azrokův syn
09:00 Hiro paralyzuje hobgobliny (omylem) kouzlem.
10:00 Hiro se suveréně pohybuje po patře a ukazuje všude možně hobgoblinům
11:00 Hiro našel Zkázonose a zjistil, že ho "zklidňuje" flamp
12:00 Elric s Hadešadah jsou odneseni třicítkou hobgoblinů ke Zkázonosovi, aby ho "osvobodili" od Flampa - a zajmou ho.
Hodiny:
03:00 Elric s Hadešadah pohrozili hobgoblinům, že Zkázonose podřežou
06:00 Elric s Hadešadah vyřadili vzpurné kapitány, kterým bylo jedno, že Zkázonos umře
09:00 Elric s Hadešadah osvobodily z vězení drowy rodu Freth
10:00 Elric s Hadešadah prchli do Překážkové dráhy a jsou pronásledováni.
11:00
12:00
Co je v sázce?
* Dostane se Zkázonos z vlivu Flampa?
* Vyřeší si Zkáznos vztah s otcem?
Polymorfní pasti
Víme, kde Arkturie rozmísťuje polymorfní pasti.
Pokud ty vstoupíš do polymorfní pasti, tak dojde k tvé proměně na náhodnou nestvůru. Hoď d10, ať víme jakou:
1. mrchodravec
2. chiméra
3. ohnivý elementál
4. želatinová krychle
5. gorgona
6. hakovec
7. manitkora
8. oťuk
9. sovdvěd
10. vyverna
a potom hoď+INT:
10+: Proměníš se, ale zachováš si vlastní mysl a plnou kontrolu i schopnost komunikace
7-9: Proměníš se a udržíš i kontrolu a schopnost komunikovat, ale jsi trochu ovlivněn impulzem nestvůry:
+1STÁLE na tahy, ve kterých jednáš v souladu s impulzem nestvůry
-1STÁLE na tahy, ve kterých jednáš proti jeho smyslu
6-: Proměníš se a jen ztěží se kontroluješ a komunikuješ s okolím, jsi silně ovlivněn impulzem nestvůry:
+2STÁLE na tahy, ve kterých jednáš v souladu s impulzem nestvůry.
-2STÁLE na všechny ostatní tahy
Proměna trvá do té doby, než utržíš KO nebo SMRT, nanejvýš DLOUHO.´
Zmetamorfovaný:
* získá zbraně a zbroje nové formy
* získá zvláštní schopnosti nové formy (tahy) - v případě nutnosti se nějak převedou/použijí zrcadlově
* životy mu zůstanou jeho, ale může využít i extra životů nové formy, jen je to důvodem pro PJ tah
- MarkyParky
- Příspěvky: 16248
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [HROZBY] 14. patro - Arkturiina zhouba
Rod Freth
Impulz:
Vylootovat všechno magicky silné a doručit to zpět matriarše.
Hodiny:
03:00 Hiro leakováním magie zviditelnil raracha
06:00 Hiro paralyzováním obrů a hobgoblinů uvolnil přístup do Zhouby
09:00 Hiro obrátil obry a hobgobliny proti drowům
10:00 Jednoho drowa odvlekli hobgoblini, druhý skončil ve vězení a třetí se prý někde skrývá
11:00 Hiro ulovil drowa a předal Emberóze.
12:00 Elric s Hadešadah zachránili drowy a odvedli je do Překážkové dráhy.
Vyhýbáme se konfliktům i kontaktům
Kdykoliv se staneme cílem hrozeb nebo násilí, odskáčou to hobgoblini nebo obři.
Impulz:
Vylootovat všechno magicky silné a doručit to zpět matriarše.
Hodiny:
03:00 Hiro leakováním magie zviditelnil raracha
06:00 Hiro paralyzováním obrů a hobgoblinů uvolnil přístup do Zhouby
09:00 Hiro obrátil obry a hobgobliny proti drowům
10:00 Jednoho drowa odvlekli hobgoblini, druhý skončil ve vězení a třetí se prý někde skrývá
11:00 Hiro ulovil drowa a předal Emberóze.
12:00 Elric s Hadešadah zachránili drowy a odvedli je do Překážkové dráhy.
Vyhýbáme se konfliktům i kontaktům
Kdykoliv se staneme cílem hrozeb nebo násilí, odskáčou to hobgoblini nebo obři.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů