[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 28. 4. 2020, 19:00

Arkturiina zhouba
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 19. 5. 2020, 09:37

Měl jsem si vážně vzít průvodce, nebo alespoň cedulku. Každopádně pořád lepší čtyři hobgoblini, než jen třeba komora plná lebek.

"Pánové, omlouvám se za vyrušení, netřeba se obtěžovat se zbraněmi! Jmenuji se Hiro, pracuji pro Emberózu, je jistě tady vedle za dveřmi, stačí se přesvědčit. Bude tam i Druvax a Zezafr, ti mě pustili dovnitř. Vážně, klid, netřeba se ukvapovat.

Pokročilá magie mámení: Hiro:2D6+3-1 → 7(4 +1 + 3 - 1)#MAG
- Dosah: HOD, Seslání: OKAMŽIK, Trvání: CHVÍLI, nebo dokud není bytost hrubě vyrušena.
- Sugesce: Důvěra
- Záměr: Nechat mě vysvětlit situaci


"Jak jsem řekl, jsem tu pracovně a není mým úmyslem nijak vás rušit. Ale když už k tomu došlo, dovolíte mi vám kompenzovat toto nedorozumění třeba partičkou karet? Abych vám to vynahradil, vsadím 2-CENNOSTI proti vaší 1-CENNOSTI - to se už vyplatí, ne?"

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 19. 5. 2020, 09:49

Hiro,

kombinace tvého kouzla a nabídky ke hře působí vskutku magicky. Hned přisunou pátou bednu a pustíte se do hry. Při tom ale zmíní, že pokud si s nimi chceš zahrát, neměl bys o téhle jejich zábavě nikomu nic říkat. Zejména ne kápitánům.

Pokud je zkusíš v téhle podivné partii s nekompletním a ručně vyráběným balíčkem obehrát, je to NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+INT.
10+: Vyhrál jsi a uznají, že to byla dobrá hra - máš +1CENNOST a budou přátelští.
7-9: Vyber si 1 z:
* Vyhrál jsi, ale naštval jsi je- máš +1CENNOST, ale budou agresivní, protože po partičce kouzlo pominne.
* Byla to plichta a dobrá hra - jsi na svém a budou přátelští.
6-: Oberou tě od 2-CENNOSTI, ale díky tomu budou mít radost a budou přátelští.

Můžeš také zkusit něco jiného.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 19. 5. 2020, 13:01

Ujistím hobgobliny, že jejich hra je mým tajemstvím. A brzy zjistím, že něco takového jsem na žádné lodi ani v žádném přístavu nehrál.

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6+2 → 4(1 +1 + 2)#INT
- Oberou tě od 2-CENNOSTI, ale díky tomu budou mít radost a budou přátelští.


Podle všeho se nejedná o žádnou klasickou hru přebíjecí ani zdvihovou, dokonce nejde ani o vykládací nebo sázecí variantu. Místo toho má každý hráč svůj vlastní jedinečný balíček, posbíraný ze všeho možného, co se v podzemí našlo. Každá karta má své jedinečné vlastnosti, statistiky a pravidla a v zásadě se celý princip odvíjí od zjišťování, který z hráčů vlastní nejsilnější balíček. Dlužno říci, že se mi hobgoblini poskládali na můj vlastní hostující balíček, který posbírali z toho nejméně zajímavého, co sami našli po kapsách.

Takže ač bylo o osudu hry dopředu rozhodnuto, rozhodl jsem se nekazit zábavu a naučit se něco nového. Co je to pár mincí, když tady třeba může začít krásné přátelství.

Po hře vyplatím na stůl, co jsem slíbil a nabídnu navíc i šálek čaje. Hobgoblini jsou toho názoru, že stráže mají pít rum a po chvíli handrkování se rozhodneme smíchat oboje dohromady. Nemám nic proti rumu, přeci jen to byl hlavní zdroj tekutin na dlouhých plavbách, ovšem i tak vezmu na tento experiment raději starší sortu velmi tmavého čaje.

Meditace: Hiro:2D6+2 → 12(6 +4 + 2)#INT
- Nejsem UNAVENÝ, Získal jsem 6 MAGů + 2 (PODROBOVÁNÍ) = 8


Možná je to čajem, možná osvědčeným a vyváženým poměrem jedna ku jedné, ale cítím se dobře jako už dlouho ne. A když už jsou stráže dobře naladěné, zabřednu s nimi do krátkého rozhovoru o jejich povinnostech, vztahu s šéfovou a šéfem a vůbec. Protože jedna věc je jejich očividná příslušnost k Falanze, něco jiného je být na stráži u Emberózy, což by nejspíš mohli dělat mnohem efektivněji nějací obři. Věřím, že z povídání těchto pánů si udělám konkrétnější obrázek o tom, jak je to vlastně s místními vztahy mezi hobgobliny a obry.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 7(4 +1 + 2)#INT
- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 20. 5. 2020, 20:04

Hiro,

tahle partička hobgoblinů je rozhodně znuděná. Podle jejich vyprávění se kdysi přidali ke Zkázonosovi, když se rebelsky postavil otcově snaze zavádět do hlubin světlo a pořádek, podle vzorů z povrchu.

Při své výpravě za pořádným dobrodružstvím potkali Emberózu a její obry na výpravě za ztracenou runou Síly. Obrům ji prý kdysi dávno vyfoukli trpaslíci a odnesli ji sem, do Podhůří.

Úplně jsi nepochopil, co se přesně stalo, že se obři s hobgobliny vzájemně nepobili a namísto toho pokračovali ve výpravě společné. Teď jsou ale naštvaní, protože dobrodružná výprava se nějak zasekla. Emberóza přestala po runě pátrat a místo toho staví Mechalastera. Zkázonos přestal toužit po dobrodružství a místo toho tráví čas ve společnosti nějakých soch, či co.

A úplně nejzajímavější na tom celém rozhovoru je, že když se Boo, kterého klábosení moc nebaví, pohybuje podél jižní stěny, jako kdyby si s plamínky, ze kterých je teď stvořen, pohrával průvan. Hobgoblini, kteří se krátí čas na hlídce kartami, nejspíš vůbec netuší, že jižní stěna je jen tenká přepážka do nějaké tajné místnosti.

Objevit tajnou místnost, o které hobgoblini neví, je zajímavé.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 21. 5. 2020, 08:07

Objevení tajné místnosti mě potěší i pobaví zároveň. Jaké štěstí, že svůj objev mohu sdílet s těmito mile ledabylými hlídkaři.

"Pánové, když už jste mi tak hezky ukázali taje vaší hry, dovolím si vám ukázat také něco zajímavého, souhlasíte?"

Přejdu ke stěně, odsunu pár krabic a podívám se po způsobu, jak tenkou stěnu otevřít.

PJ, dá se to otevřít nějak jednoduše? Pokud ano, co je za zdí?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 21. 5. 2020, 10:52

Hiro,

prostým zatlačením odsunete kus zdi v místech, kde průvan odhalil nenavazující cihly.

L14-015.jpg
Sklad lihu

Za přepážkou se nachází velké množství sudů, u východní stěny pak řada polic a v ní je vyrovnaná kopa mosazných lampy na líh, mají tvar smějících se dračích hlav a nozdry upravené tak, aby z nich vycházela dvojice malých plamínků, které osvětlují okolí.

Celá místnost je cítit směsí lihu a octa.

"Poklad!" spustí hned jeden hobgoblin.
"O tom se nesmi nikdo dozveděť. Zejmena ne kapitani."
"Smrdi to octem. To už dano nebude k piti."
"Třeba se zkazily jen ňake. Musime to prubnuť."
"A estli ňaky přežil, tak to bude inači čajiček než ten tvuj čaj."
začnou spolu hobgoblini plánovat, co s nalezeným pokladem provedou.

"Drž si toho ohnivaka zpěť, bo by to mohl zapaliť" připomenou ti taky, že není dobré, aby se Boo ve své podobě pohyboval kolem sudů, z nichž alespoň některé nejspíš ještě budou napěchované lihem.

Ty si zároveň uvědomíš, že jižní stěna vypadá úplně stejně jako severní a ozývá se zpoza ní nějaké šramocení.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 22. 5. 2020, 10:36

'Maj ze mě strach, tak je to správně,' pomyslí mi Boo, ale nakonec odpluje zpátky ke kartám.

"Pánové, tohle je klasický příklad situace, kdy jsou všichni zúčastnění spokojení. Boo si připadá důležitý, vy máte co na ochutnávání a já tu vidím několik potenciálně prázdných sudů, pro které mám využití. Poklad je váš a dělejte si s ním co chcete, jen zkuste zatím jeden z těch octových sudů někam vylít a trochu ho vytřít, stavím se pro něj později, nebo sem někoho pošlu. Velitelům ani muk a koukejte se neopít úplně do němoty, protože byste si ještě pomíchali balíčky, že ano."

Po těchto slovech nechám hobgobliny své nové zábavě a vydám se dál zjistit, co se děje na druhé straně té papírové stěny. Ovšem nechci strážné prozradit, takže to vezmu na okolo, beztak šly zvuky z nějaké podobné strážnice v jižnější z chodeb.

PJ, vyjdeme zpátky do široké chodby a vezmeme to k té jižnější chodbě vedoucí k rozestavěnému Mechalasterovi. Jestli je tam taky nějaká podobná strážnice, podíváme se dovnitř, co to tam šramotí.
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 5. 2020, 12:14

Hiro,

ve strážnici šramotí šest hobgoblinů, kteří prohrabávají trojici sarkofágů napěchovaných vyschlými mrtvolami.

L14-016.jpg

Mrtvoly mají na sobě vesměs róby a kouzelnické pláště, podle různých výšek a konstitucí je to směska všelijakých ras. Hobgoblini zjevně také zatím netuší o tom, že máš povoleno chodit po patře, protože na sebe háží tázavé pohledy, ve kterých se domlouvají, jak na tvou přítomnost zareagovat, ruce se při tom opatrně chápou zbraní.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 22. 5. 2020, 12:36

Vysvětlovat v každé místnosti to samé, stále dokola, začíná být mírně repetitivní. Což je skvělé, protože se nemusím namáhat s přemýšlením a stačí zopakovat to, co jsem už řekl předtím.

"Pánové, omlouvám se za vyrušení, netřeba se obtěžovat se zbraněmi! Jmenuji se Hiro, pracuji pro Emberózu, je jistě tady vedle za dveřmi, stačí se přesvědčit. Bude tam i Druvax a Zezafr, ti mě pustili dovnitř. Vážně, klid, netřeba se ukvapovat."

Pokročilá magie mámení: Hiro:2D6+2+1 → 11(4 +4 + 2 + 1)#MAG -1 za počet = 10
- Dosah: HOD, Seslání: OKAMŽIK, Trvání: CHVÍLI, nebo dokud není bytost hrubě vyrušena.
- Sugesce: Důvěra
- Záměr: Nechat mě vysvětlit situaci


"Jak jsem řekl, jsem tu pracovně a není mým úmyslem nijak vás rušit. Ale když už k tomu došlo, dovolíte mi vám kompenzovat toto nedorozumění třeba pomocí s prohledáváním? Takové sarkofágy bývají většinou zabezpečené řadou pastí, které by vám mohly nevratně poškodit nejen ruce; přitom tu máte náhodného ochotného kolemjdoucího, který vám s tím pomůže a bude riskovat vlastní zdraví - to se už vyplatí, ne?"

PJ, jak zareagují?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 5. 2020, 13:18

Hiro,

hobgoblini se zamyslí. "Aha, tak..."
"Tak pracuj dal pro Emberozu."
"A žadne pomahani. Estli tihle mrtvi Arkturiini pomocnici vubec měli něco u sebe, je to po pravu naše."

Když ale nahlédneš ve světle Boových plamenů na vyschlé mrtvoly, je ti jasné, že v těhle hrobech nic zajímavé nebude.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 22. 5. 2020, 13:30

"Inu, pokud o pomoc, nestojíte, nebudu vám ji vnucovat. Na obsah těch sarkofágů si ani žádné právo nedělám. Ovšem protože si myslím, že v nich nic moc zajímavého nenajdete, dovolím si přednést ještě jednu nabídku: Vedle mám sud, který potřebuju naplnit něčím o patro víš, na šrotišti. Není to nic nebezpečného, jen tam zajít, naplnit a vrátit se zpátky, sám ten plný sud ale zpátky nedotáhnu, nemá totiž duši. Takže pokud si chcete dneska něco vydělat, mohu vám zaplatit, když se tam vydáte místo mě. Což takhle 2-CENNOSTI, vyhovovalo by?"

Něco za něco: Hiro:2D6+3 → 6(2 +1 + 3)#CHA
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 5. 2020, 15:09

Hiro,

než svou nabídku dokončíš, zpoza tenké severní zdi se ozve "To dam na ex, čum!", nasledované hlasitým a neobratným "Šššt!"

"Co to je?" vykřikne jeden z hobgoblinů.

"Ty's cyp! Prozadil's našu skryš!" ozve se jiný hlas, náledovaný mlasknutím otevřené dlaně o tvář.

Šestice u sarkofágů vyskočí na nohy a začnou zkoumat severní zeď.

Tvoje nabídka je v tuhle chvíli dost nezajímavá ve srovnání se zvuky ze severu. Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 22. 5. 2020, 18:07

Inu, skvěle. Čím více hobgoblinů se do průzkumu lihu pustí, tím rychleji budu mít alespoň jeden prázdný sud.

"Tak se zatím mějte, pánové," rozloučím se s šesticí zad a vycouváme s Booem zpátky na chodbu.

Rozhodnu se podívat se po ochotných doručovatelech jinde. Úzkých chodeb jako stvořených pro hobgobliny je tu ostatně spousta. Vrátím se kousek zpátky směrem k Halasterově soše a zkusím dveře po pravé ruce.

PJ, co je za dveřmi, které vedou do místnosti severně od sochy Halastera?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2534
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 5. 2020, 18:49

Hiro,

když se přiblížíte ke dveřím, slyšíte třeskající rány, jako kdyby o sebe někdo mlátil dvěma klacky. Otevřete dvířka na škvírku a nahlédnete.

L14-017.jpg
Tělocvična

Uprostřed místnosti dvojice hobgoblinů trénuje boj se dvěma dřevěnými meči. Čtveřice kolem je povzbuzuje, radí jim a boj všelijak komentují. Hluk navíc zvyšuje i skandování kapitána, které přichází skrze severní dveře, takže v prvním okamžiku si vás bojující nevšimli.

Z místnosti vedou jedny další dveře na západ.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 22. 5. 2020, 19:08

Inu, zdá se, že je to baví, tak je při tom necháme. Rozdováděné klacky co se mlátí klacky těžko přesvědčím k výpravě pro ocel. A až potrénují, budou k takové akci mnohem kompetentnější.

Opatrně zase zavřu dveře a jdu se podívat k těm dvěma dveřím naproti sochy Halastera. Vzhledem k tomu, že na jižní laškovně pomrkával, začnu s těmi severními.

PJ, co je za dveřmi?
Hiro a Boo
Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host