[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 28. 4. 2020, 19:00

Arkturiina zhouba
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 6. 5. 2020, 15:37

"Ha, drowí kouzelník v cele, mrtvý i živý zároveň. Jeho skutečný osud se nedozvíme, dokud se tu neobjeví Arkturie a někdo se jí nezeptá, co s ním udělala. Co mi to jen připomíná? A proč mám pocit, že by mi za tyto myšlenka Šadah-al-Šrapnel jednu natáhla?"

Nejsem jediný, kdo je tu zmatený. Obři se na mě dívají zcela nechápavě, Druvax má v očích i bolest. Booův pohled je rezignovaný, Ká Óčkův zcela nepřítomný.

Vyženu zmatečné myšlenky z hlavy a podám obrovi nohu kouzelníka. V chládku bude mít čas přijít na správná slova omluvy.

"Je to kouzelník a umí taky jistě chapadla a další zákeřnosti," povím obrům, "možná by bylo lepší ho svázat a dát mu roubík. Pro jeho vlastní dobro. Protože příště by hádám mohl dopadnout hůř, než na nos."

Počkám na uskladnění zajatce a v mezičase si prohlédnu malá dvířka. Pro Booa akorát, ale pro někoho dalšího? Zajímavé.

PJ, předám drowa do vězení. Budou obři nějak komentovat můj zájem o malá dvířka? Mohl bych odhadnout, komu mohla být dobrá? A kudy půjdeme dál k Emberóze?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 5. 2020, 17:42

Hiro,

obr donese drowa do vězení. Dveřmi vidíš, že cely jsou uspořádány kolem dokola malé místnosti s velkou pákou uprostřed. Obr páku natočí mezi dvěma prsty směrem k jedné zcel a překlopí ji. Mříže zaskřípou a cela se otevře. Obr ho strčí dovnitř vedle jakési kostry, která tam už leží.

"JESTLI MU CHCEŠ DÁT ROUBÍK A POUTA, MUSÍŠ TY," pobídne tě, "JÁ BYCH MU ROZMAČKAL HLAVU. ALE MĚ JE TO JEDNO, POKUD TRVÁŠ NA TOM, ŽE TO MÁM UDĚLAT JÁ, TAK TI JÍ KLIDNĚ ROZMAČKÁM. ARKTURII TO NEVADÍ."

Půjdeš drowa svázat a zaroubíkovat sám?

"PAK MŮŽEME POKRAČOVAT ZA EMBERÓZOU," mávne dál k severní chobdě.

Boo mezitím nahlédne menšími dveřmi na východ. Jak je otevře, udeří vás do nosu sytý mužský pach a uslyšíte směs chrápání a oddechování.

L14-006.jpg
Vězení a kasárna

Na třípatrových pryčnách jednoduché kovové konstrukce polehává a pospává v místnosti třicítka hobgoblinů. Někteří na otevření dveří reagují zvednutím hlavy a mžouráním, ale když krom Booa vidí skrz dveře i Druvaxe, tak zahuhlají "Zavři, zrzoune," a zase hlavu položí.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 6. 5. 2020, 18:16

Jak tak poslouchám narážky na Arkturii, bude určitě lepší pokusit se toho tajemného Alusiára odsud osvobodit.

"Jistě, rád ti pomohu," kývnu obrovi a vydám se do cely. Alespoň si budu moci prohlédnout tu kostru, třeba to je sám Alusiár. Byl by tím pádem vlastně už svým způsobem vysvobozený a Roztomila spokojená.

PJ, drowa svážu a zaroubíkuju osobně. Co ta kostra v cele? Něco zajímavého na ní nebo u ní?

Jakmile skončím, vrátím se rychle do chodby. Slyším z ní mrmlání a hned mne napadne, co asi zase Boo provedl. Naštěstí jen stojí ve dveřích, které hned zavřu.

'Nechej toho šťourání, nebo tě taky zamáčknou do zdi,' upozorním ho.
'Cože mi udělají'
'No zamáčknou do zdi. Jen se podívej na toho hobgoblina támhle v chodbě, je normálně ve stěně.'
'Hele, fakt! A je furt živej!'
'Vážně? Jak tohle poznáš?'
'Podle barvy. Ještě mu hezky svítí tvářičky. Mrtvoly jsou takový vybledlý, šedivý.'

Nevěřícně zakroutím hlavou. Skvělý postřeh má ten můj kamarád. Vyrazíme severní chodbou dále. U hobgoblina na chvíli zpomalím a podívám se, co se mu to vlastně přihodilo.

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 5. 2020, 18:51

Hiro,

když vstoupíš do vězení, cítíš najednou v sobě podivné prázdno. Hlucho. Jako kdyby ti někdo sebral kus tvého já.

Ve vězení je antimagické pole, nedá se v něm čarovat.

Kostra patří krollce. Má na sobě zbytky vybavení, ale žádné zbraně či zbroje.

Můžeš u ní najít jeden běžný dobrodružný kus vybavení, nebo si napsat jedno NĚCO, co by krollí dobrodružka mohla mít a neshnilo to.

Pokračujete na sever.

Když přijdete k podivnému zaseklému hobgoblinovi blíž, je víc a víc jasné, že jde o pouhý přelud - a jakmile si to uvědomíte a upřete svůj pohled skrz, abyste odhalili, co skrývá, v malém výklenku ve zdi najdete ztraceného raracha.

"Tak to se mi asi nepovedlo, co?" okomentuje to. "Příště, až se budu chtít schovat do výklenku, zvolím si podobu bytosti mé velikosti," pokrčí rameny, jako by šlo o nějakou hru.

L14-007.jpg
Křižovatka s železným šrotem

Obři se mezitím dobelhají k další křižovatce, je na ní obrovská hromada železného šrotu. Severní chodba je zavřená velkými dveřmi. "AŽ VSTOUPÍME, NESMÍTE RUŠIT, KDYBY EMBERÓZA DĚLALA NĚCO NEBEZPEČNĚHO," poučí tě Druvax.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 11. 5. 2020, 16:35

... před chvíli ve vězení ...

Přemýšlím, jestli by Alusiár mohl být krollka, zapomněl jsem se na to zeptat. Krollka je to určitě, jejich mohutné kosti bych poznal vždy. O to překvapivější je můj nález malého kousku prádla v prostoru mezi pánví a žebry. Prádlo je pánské, z jemné krajky a zdobené ornamenty drobných kvítků. Sice netuším, jak se tu vzalo, ale zato vím, kdo z něj bude mít převelikou radost. Sbalím ho do torny a pokračuji dále.

... už zase teď, chodba na sever ...

Rarach schovaný ve zdi je příjemné překvapení. Jsem rád, že tu někde nepobíhá a nedělá problémy. Zároveň ale slyším vcelku rozumné nabádání Druvaxe a já mám zpravidla dost práce s Booem, natož ještě s rarachem paktujícím se s drowy. I když o sobě tvrdí, jak je dobrý, nejlepší bude, když kvůli němu nezačne nikdo další zbytečně krvácet.

"Poslouchej, kamaráde, to se skutečně nepovedlo. Budu tak hodný a nenapráskám tě obrům, zejména ne tomu, který má kvůli tobě pochroumanou nohu, a nechám tě běžet. Ale tím myslím, že poběžíš hezky na jih zpátky tam, kde jsme se poprvé potkali a budeš tam čekat na další dobrodruhy, kterým bys mohl nabídnout méně podlou pomoc, ano? Věřím, že tohle všechno bylo jen jedno velké nedorozumění a jsi schopen se z toho poučit. Tak upaluj, šup šup, než skončíš jako tví snědí kamarádíčci."

Odvracení magických tvorů: Hiro:2D6+3 → 10(3 +4 + 3)#CHA
- Odvrátil jsi je, okamžitě před tebou ustupují tam, kam chceš.


Jakmile rarach zmizí, usměji se srdečně na Druvaxe. "Vše jsme pochopili a budeme se chovat patřičně. Můžeme jít."

PJ, jak to vypadá u Emberózy?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 11. 5. 2020, 21:25

Hiro,

otevřete těžké dvoukřídlé dveře a oba obři i s vámi vstoupí do obrovského sálu, osvíceného dvěma řadami mís s věčným ohněm.

L14-008.jpg
Mechalaster

Uprostřed sálu leží na zádech povalená mohutná kovová konstrukce, která připomíná Halastera Černopláště v nadživotní velikosti, avšak bez hlavy.

Ještě není smontovaná, její ruce i jedna noha jsou oddělené, z nezakrytých míst trčí různé kusu mechanismů, ozubená kola, táhla, řetězy.

Nad sochou se sklání ohnivá obryně a pozorně si prohlíží nějakou část část, takže když oba obři vstoupí, ani nezvedne hlavu. "CO TU DĚLÁTE, NEMÁTE PŘEBÍRAT OD FALANGY ŽELEZO PRO HROSSKA?"

Zelzafar vydá dlouhé neartikulované "ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ, TADY, EHM, HIRO BY CHTĚL..."

"KDO?" zvedne konečně hlavu Emberóza. "PROČ SEM TAHÁŠ DOBRODRUHY? CHCEŠ SNAD, ABY PŘEKAZILI HALASTERŮV, A TEDY I NÁŠ PLÁN?" zeptá se ne zrovna přátelským hlasem.

Kolem sochy poletují tři malé bytosti - kouřové postavičky, které ti vzhledem připomenou Urma, až na to, že mají hlavu a jejich tělo není z bláta, ale z kouře.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 12. 5. 2020, 10:02

"Zdravím tě, Emberózo," skočím rychle do řeči, než si své pozitivní naladění rozmyslí a něčím po nás hodí.

"Jmenuji se skutečně Hiro a jsem skutečně dobrodruh, máš vskutku znamenitý postřeh.

Cestuji z povrchu a cestou jsem již na Halastera narazil, dokonce jsem měl tu možnost si s ním pohovořit. Dozvěděl jsem se něco málo o jeho různých plánech, na kterých jsem osobně zainteresován a musím říci, že jsou skutečně fascinující. Rád bych zjistil více o Mechalastrovi a tvé práci a případně nabídl pomocnou ruku, bude-li to v mých silách.

Provádím totiž momentálně... nejlepší je asi říci výzkum, toho, jaká je povaha Halasterových plánů. Hledám v nich konkrétní specifické případy, které bych rád podrobil hloubkové analýze. Sám s sebou vedu jeden konstrukt, sice mnohem menších rozměrů a ne zrovna mé konstrukce, ale celkově věřím, že mé znalosti a přístup by ti mohly být ku prospěchu."

Něco za něco: Hiro:2D6+3 → 8(4 +1 + 3)#CHA
- Chci znát Halasterův plán, nebo alespoň její podíl na něm; nabízím pomocnou ruku


"Chápu, že je těžké věřit náhodnému kolemjdoucímu, který tvrdí, že chce pomoci. Rád bych svou důvěryhodnost demonstroval na odhalení drowích špehů, kteří se sem chtěli před chvílí vkrást a z nichž jeden leží ve vazbě. A pokud by toto nestačilo, můžeš mě pověřit nějakým drobnějším úkolem na vyzkoušenou, který by sloužil jako záruka mých dobrých úmyslů, co říkáš?"

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 12. 5. 2020, 10:17

Hiro,

Emberóza se otočí, pohlédne na tebe dolů a trochu se skloní, aby si mohla lépe prohlédnout i KáÓčko. Pak se otočí na dva obry, co tě doprovázeli:

"OPRAVDU ODHALIL DVA DROWY?"

"ANO, EMBERÓZO," zaduní Zelzafar a oddychne si u toho hlasitě, jako by se obával výbuchu hněvu od obří velitelky. "A TAKÉ MALÉHO DÉMONKA. RARACHA. TAK DROBNÉHO, ŽE JSME HO MY, OBŘI NEVIDĚLI. ALE MÁME PODEZŘENÍ, ŽE TŘETÍ DROW TU JEŠTĚ NĚKDE POBÍHÁ."

Emberóza si znovu poměří tvou velikost. "TY SE VEJDEŠ I DO MALÝCH CHODEB, KTERÉ POUŽÍVÁ FALANGA. ZKÁZONOSOVI JE NEJSPÍŠ ÚPLNĚ JEDNO, ŽE SE MU PO ÚZEMÍ TOULAJÍ DROWOVÉ. ALE MĚ TO JEDNO NENÍ, JÁ JE TU NECHCI.

NAJDI TŘETÍHO DROWA. A JÁ TI ODHALÍM HALASTEROVY PLÁNY S MECHALASTEREM," poklepe na hruď obrovské železného postavy ležící na zemi.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 12. 5. 2020, 11:09

"Domluveno," kývnu souhlasně na Emborózu, "hledání neviditelných patří v poslední době mezi mé oblíbené kratochvíle."

Podal bych jí ruku, ale sotva bych stiskl prst. Tak se jen usměji a zamávám.

"Vyrazím hned a jakmile ho najdu, přijdu ti podat zprávu. Zatím přeji, ať jde práce od ruky."

Lehce se ukloním a vycouvám ze dveří zpátky do široké chodby. Zatím netuším, jak neviditelného kouzelníka najdu, ale na tom vlastně nesejde. Důležité je, že mám možnost podívat se po okolí, pokusit se najít Alusiára a promluvit v mezičase se Zkázonosem. Vypadá to na vcelku příjemný výlet.

Podrbu se ve vousech a zapřemýšlím, kam se vydat dál. Rozhodnu se, že bude lepší naši sehranou skupinu nedělit stejně, jak tomu bývá ve strašidelných traktátech pro mládež, a půjdeme se nejprve podívat k vězení. Protože jestli máme někde šanci neviditelného mága odhalit, je to právě tam.

PJ, jak to vypadá v chodbě vedoucí od žaláře dále na západ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 12. 5. 2020, 13:58

Hiro,

Emberóza přikývne a pak dunivým hlasem rozkáže Zelzafarovi, aby šel odtahat zbytek železa získaného od Falangy a Druvaxovi, aby si šel "DÁT NĚCO NA TU ZRANĚNÍ."

Vrátíš se ke vratům do vězení.

L14-009.jpg
Chodba u vězení

Široká chodba pokračuje dál na západ, po levé straně míjíte malá postranní dvířka a poté, co se chodba trochu stočí má dvě slepé odbočky.

V levé z nich je velká socha vyhublé kostlivé bytosti s vílími křídly, které trčí z loktů i zad ostré kostěné výrustky. Má v ruce kamennou hůlku, kterou ukazuje na dlaždice před sebou. Pouhému oku sotva patrný je na nich vyznačený transmutační obrazec.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 12. 5. 2020, 15:20

Podrbu se ve vlasech. Transmutační obrazec je přesně něco, co bych u Arkturie doma čekal. Boo mi čte myšlenky a je stejného názoru.
'Myslíš si to samý, co já, co?' zeptá se mě. 'Roztomila do něčeho takovýho omylem šlápla, beztak, když byla nacamraná, a na Arkturii to akorát svádí.'
'Inu, kdyby to byla nehoda, pomohla by jí Arkturie jistě zpátky k původní podobě, ne?'
'Jsou to ženský, těm rozumí ďáblíci líp než barbaři. Věř mi, že by jí nepomohla.'
'Tak možná máš pravdu, koneckonců pro nás je dobré vědět, co takový obrazec dělá a vyhnout se mu, což?'
'Nebo naopak do něj vlezem a budem mít radost z toho, co s náma udělá.'
'On je každý nový zážitek zajímavý, ale vážně bys chtěl něco takového?'
'Si piš. Jak sem byl v Maddgothově hradu velkej, bylo to skvělý. A když Ká Óčko může chodit převlečenej za mozkožrouta, chci taky něco.'
'Budiž, ale aspoň se podíváme, že to není nějaká scvrávací magie, abys nebyl ještě prťavější, což?'

Protože Boo nic nenamítá, přijdu blíže k obrazci a pořádně si ho prohlédnu. Ve většině příruček se píše, aby autor takovýchto složitých znaků uložil do kódu obrazce instrukce či alespoň poznámky o jejich účelu. Není snadné sice tyto poznámky mezi řádky postřehnout a rozluštit, já ale už v životě viděl něco obrazců a všechny měly své hlavní znaky hned nahoře.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 8(5 +1 + 2)#INT
- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
- Po dohodě s PJ to Hiro rozluští


'Inu, kamaráde,' vysvětlím Booovi po chvíli, 'tento kruh způsobuje proměnu v nějakou konkrétní nestvůru, jednu z deseti, jsou tu všechny naznačené. Takže nedopadneš jako Roztomila a zároveň by sis na velikosti měl určitě polepšit. To jsou dobré zprávy, ne?'
'Víc nemusím slyšet,' pomyslí mi Boo a problikne se do obrazce.

Polymorfní pasti: Hiro:1D10 → 3(3)
- 3. ohnivý elementál

Asi nějaké navzdory: Hiro:2D6+2 → 10(4 +4 + 2)#INT
- Proměníš se, ale zachováš si vlastní mysl a plnou kontrolu i schopnost komunikace


'Hustý, jsem ohnivej ďábel,' ucítím v hlavě Booovu nezvykle plamennou myšlenku. 'Pojďme něco očoudit!'

Poplácal bych ho po hlavě, ale radši toho nechám. Jen spokojeně zakroutím hlavou, prohlédnu si ještě jednou pořádně sochu a vydáme se dále.

PJ, je ta socha něčím zajímavá? Připomíná mi něco nebo někoho konkrétního?

A kam vede široká chodba dále na sever?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 12. 5. 2020, 16:06

Hiro,

hned za pozvolnou zatáčkou jsou v západní zdi dva úzké průchody a ve východní zdi jeden široký.

L14-010.jpg
Socha Halastera

V širokém průchodu Boo svou září osvítí větší místnost se dvěma výklenky a velkou sochou Halastera Černopláště. Vypadá podobně jako na mnoha dalších vyobrazeních, jen jedno oko má podobně zdeformované, jako by ho sochař nedodělal a nechal místo něj jen vypouklý výstupek.

Dvojí dveře na západ jsou zavřené a odsud také vidíte jedny dveře na severu.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 12. 5. 2020, 21:46

"To by v tom byl čert, kdyby sám Halaster nedohlížel na projektu Mechalastera, co?"
'Myslíš, že odsud něco vidí?' skepticky prohodí Boo, 'vždyť ani oči nemá v pořádku. Když už vy lidi máte jenom dvě, je blbost nechat si jedno zpackat.'
'Inu, nevíme, jestli je zpackané, že? Myslím si, že v tom bude nějaký záměr.'

Něco mi říká, že se okem něco spouští, ale také to může být další Halasterova legrácka a tedy obyčejná past. Hodil by se tu nějaký průvodce. Na druhou stranu můžeme být rádi, že nepřijdeme o žádné překvapení.

Opatrně si prohlédnu podlahu před sochou i oba výklenky. Klasickým postupem poklepu, prohmatu, vznesu, prohlédnutí, zatlačení a manipulací zkusím přijít na to, co za sochou skutečně vězí.

Odhad sitauce: Hiro:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#INT
- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
- Co tu je jinačí, než vypadá?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2533
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 13. 5. 2020, 06:29

Hiro,

důkladný průzkum oka ukáže, že jde o pouhé tlačítko. Když se ze všech stran přesvědčíte, že kolem není žádná past, tak ho Boo prostě zmáčkne. V soše cosi zapraská a zpod róby vypadne na zem dvojice mithrilových klíčů. Oba mají dřík zvláštního tvaru, jeden vypadá jako F a druhý jako V.

Je zajímavé i užitečné najít takové klíče.

Už se chystáte odejít, když si uvědomíš, že Halaster přeci jen nemá ani druhé oko úplně přirozeně natočené. Kouká se mírně šikmo, jako by zvědavě hleděl na jižnější z dvojice dveří. A když na něco Halaster zvědavě hledí, nejspíš to znamená, že tam se člověk stane terčem jeho vtípku.

Socha není jen skrýš pro klíče, je zároveň varováním před něčím za jižními dveřmi.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 724
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro » 13. 5. 2020, 09:51

Halastera poplácám přátelsky po hlavě, když už to teď nemohu provést s Booem, klíče schovám do kapsy a vyrazíme širokou chodbou dál. Zkušenost mi totiž říká, že široké chodby vedou k důležitým věcem a kdybych byl drowí špeh, hledal bych tu něco důležitého.

PJ, pokračujeme na sever a pak za roh dál širokou chodbou. Kam vede?
Hiro a Boo
Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host