[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Arkturiina zhouba
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... u dveří se symbolem stříbrné kostěné ruky na černém poli ....

Hiro, Boo,

když se blížíte ke dveřím, vidíte na severu, jak hobgoblini ve čtyřstupu v plné polní pochodují bránou mezi sloupy do Překážkové dráhy.

Otevřete dveře s pečetí a uvidíte překrásný budoár, zařízený v barvách černé a zlaté. Koberce na zemi, množství pohodlného měkkého nábytku. Dvě železná ohniště světlují zlatem zdobené zdi a mezi čtyřmi sloupy u východní stěny jsou nataženy dvě spací sítě.

Černozlatý budoár
Černozlatý budoár

Z jedné z nich seskočí blonďatý mladík, oblečený ve zlatých pantoflích a černozlatem župánku.

Obrázek

Podívá se na vás a usměje se:
"Říkal jsem si, co je to venku za rozruch,
a hle, on přichází ke mě dobrodruh.

Řekni dobrodinče, mám-li se právo ptát,
proč rozhodl ses ke mě zavítat?

Přišel jsi mě vysvobodit z mého vězení?
Čí jen prahneš po Halasterově vědění?

Ať už tak, můžeme jeden druhému pomocnou ruku dát,
stačí když mne budeš chvíli poslouchat..."
Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

Podrbu se ve vousech a zavřu za sebou dveře. Lepší uvítání jsem si věru nemohl přát. Jen s tou poezií to nebude tak lehké, přeci jen jsem barbar z východního pobřeží. Takovou haiku, to bych ještě zvládl, ale verše? Otec by mě s tím hnal z domu a i matka by něco takového považovala jistě jen za "fázi."

Naštěstí si mého zaváhání všimne Boo a nebyl by to on, kdyby s drzostí sobě vlastní nepřečetl mé váhající myšlenky a nepodsunul mi typicky ďáblické řešení. Podívám se na něj s nejistotou, ale když on vypadá sebevědomě, nemám se asi čeho bát.

Lehce se mladíkovi ukloním, usměji se a spustím:

"Rád tě poznávám a jmenuji se Hiro, dyja dyja dá,
hledáme tu jistého Alusiára, dyja dyja dá.

Rádi bychom mu pomohli odsud pryč, dyja dyja dá,
jestli ale sám bude chtít, dyja dyja dá.

I tebe rádi vyslechneme a nabídneme pomoc, dyja dyja dá,
když nám poradíš ohledně našeho hledání, dyja dyja dá."

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

muži se úsměv rozšíří ještě víc.

"Toť vzkutku můžete zabít dvě mouchy jednou ranou,
neb Alusiár jsem já, a žerty stranou.

Arkturie mě zde pod zámkem nutí,
mé společnosti užívá si s chutí,

však já netoužím dál jejím gigolem být,
zvlášť když volností mi nechce zaplatit.

K čemu je mi zlato lesklé, hedvábný šat,
když v téhle zlaté kleci musím vytrvat.

Chcete-li mi svobodu dát,
stačí se řídit jednou z mých rad.

Pečeť nad dveřmi, stříbrná ruky kost,
brání mi v odchodu magickou silou dost,

rozbijte jí pár ranami pěstí,
vneste do života mého štěstí.

Za odměnu mnoho dalších rad vám svěřím,
a dárek k tomu přidám, protože vám věřím."

Sáhne do kapsy svého župánku a vyndá malý klíč ve tvaru písmene
Y
a podá vám ho.
"Vidíte? Jsem v jádru dobrý muž.
Tak neváhejte a tu pečeť rozdrťte už."
Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

"Vida, to nám to krásně jde, dyja dyja dá," usměji se.
'Vážně pomůžeme každému polonahému paku, které nás o to požádá ve verších?' pomyslí mi s výrazným nádechem skepse Boo.
'Tak tohle je přece Alusiár, kvůli němu jsme tady, ne?'
'Jak to víš, že to je on?'
'Teď nám to řekl.'
'A proč mu věříš?'
'Je to přece Alusiár, ten by nám nelhal.'
'Je vidět, že ještě neznáš Alusiára.'
'Ty snad ano?'
'Podívej se na ty svaly a vlasy, tomu nevěřím ani nos mezi očima.'

Na chvíli musím dát tomu malému nespokojenci za pravdu. Zrovna tady může vypadat kdokoliv jakkoliv.

"Milý Alusiáre, než Ká Óčko do pečeti jebne,
jméno Roztomila, co tobě asi tak řekne?"

Stále se usmívám a Ká Óčko už stojí před dveřmi připravený praštit si do symbolu nade dveřmi. Ještě chvilku ale čekáme, co milého nám Alusiár poví.

Odhad postavy: Hiro: 2D6+3 → 11(4 +4 + 3)#CHA
- Držím 3, pálím hned 2 na: Mluví postava pravdu? Co je bytost vlastně zač (jaký je její PŮVOD a CHOVÁNÍ A VZHLED)?

PJ, pokud by to neměl být Alusiár nebo bych cítil, že lže, tak Ká Ó neudělá nic. Pokud nekecá a je to on, pak rozbije tu pečeť. Co se v tom případě stane dál?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

muž se zamyslí.
"Roztomila? To jméno je mi neznámé.
Co víš oní, a já ne?

Je hezká? Krásnější než Arkturie?
Pověz mi, víš, kde o na žije?

Já přísahám na svou tygří duši,
že jméno její poprvé slyší mé uši.

Má snad něco společného s tím,
že jsem sláb pokáždé, když s Akrurii spím?

Že po neřestech s ní mi chybí síla,
jako by snad upírka při sexu mou krev pila?

Co tohle jméno má s tím společného?
Víš, nechci být za tvora nevděčného.

Přinesl jsi víc otázek než chtěl bych znát,
později se budu na ně více ptát.

Teď však nezdržuj už a rozbij pečeť, co mne tu váže,
a odvděčím se ti, jak zvyk mi káže.

Dám ti dary, informace, tvá bude i tato ložnice,
tak nemeškej už, nečekej nic více."

Podezřelé ztráty krve, o kterých muž básní se kryjí se zadáním kvestu od Roztomily - tenhle tvor opravdu bude Alusiár. A podle narážek na tygří duši nebude obyčejným člověkem, ale bude to rákšaša v lidské podobě.

Pokud ho vypustíš, dokončil si quest. Může to být pro tebe ekvivalent konce VÝPRAVY s tím, že v jeho budoáru si můžeš řádně odpočinout, dát se dohromady, případně si provést věci, které se dají dělat MEZI VÝPRAVAMI.

Rozbiješ pečeť, i když teď víš, že to není člověk, ale rákšaša - tygří duch v lidské podobě?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

'Za mě dobrý,' pomyslí mi Boo, 'vypadá důvěryhodně. Tak už do toho flákni, třeba přestane mluvit jako trotl.'

Kývnu na Ká Óčka. Za mě vlastně taky dobrý. Legendu o rakšáze jsem již jednou v daleké zemi za mořem vyslechl, ale až dnes mám tu čest se s jednou setkat osobně. Vlastně s jedním, že. V té legendě to totiž byla žena, tygřice, se zálibou ve hrách a trpaslicích. Celkově to nebyl příběh pro děti, ale měl svou zvláštní, krásnou poetiku. Třeba je tohle nějaký vzdálený bratranec.

Rána za dveřmi mě vytrhne ze vzpomínek. Na Ká Óčka popadají trosky pečeti a já na něj hned kývnu, aby se vrátil za námi a zavřel za sebou dveře. Falanga má sice plné ruce práce, ale každé ušetřené vysvětlování dobré.

"Tak jak se dnes cítíš, Alusiáre?" usměji se na mladíka. Už teď vypadá dokonale a nedovedu si moc představit, co s ním ještě může zrušené kouzlo udělat.

"Budu rád, když zde spolu chvíli posedíme a povyprávíš mi něco málo o tomto místě, Arkturii a tvém osudu zde. Na oplátku ti povím o Roztomile a jak se to vůbec přihodilo, že jsem tě sem přišel hledat. A mimochodem, ten klíč, který mi nabízíš, k čemu slouží?"

PJ, co mi Alusiár poví? Pokud nebudou hobgoblini prudit, dám si tu s ním čaj a kus řeči (mezi Výpravami). Pokud tomu nic nebrání, zvědavý Boo si v mezičase prohlédne místnosti na sever a jih odsud.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

jakmile pečeť praskne, Alusiárovi se objeví na tváři široký usměv a zúží se mu zorničky. Nasvislo. Protáhne se jako kočka a vydá se k jednomu z divanů.
"Inu, posaďme se tedy a nastraž své slechy,
neboj se, neplánuji žádné neplechy,

Alespoň ne vůči tobě, cos svobodu mi dal,
už těším se, jak budu si jí užívat jak král.

Slíbil jsem ti, že ti budu vyprávět,
tak posaď se a poslechni si mých pár vět."

Boo mezitím nahlídne za severní dveře.

Je tam malá místnost, v jejímž prostředku je socha trpaslíka. Jakmilesocha spatří Booa, pozvedne ruce a po jejích obou stranách se přeskládají dlaždice z podlahy tak, že vytvoří zeď.

"Koukám že tvůj přítel je všetečný,
jestli bude takhle hrrr, hrrr, budu si připadat trochu zbytečný.

Aby nezjistil všechna tajemství vám,
dřív než ti své rady dám.

Začnu tedy skrytou komnatou,
kterou má ta socha trpaslíka za patou.

To nejcenější tam má uloženo Arkturie,
skrývá se tam totiž její filakterie.

Ta umožňuje kostějce věžně nesmrtelná být,
však pokud zničíš ji, pak může nalézt v smrti klid.

Však chrání ji kouzla a čarovné pasti,
chceš-li ji získat, dej si pozor dosti.

Krom filaktérie má tam také množství knih,
zcela nezajímavých je hodně z nich,

nicméně ráda se do ní občas vrací,
má tam svůj grimoár nejvyšších transmutací.

Ten je v knize skrytý, však já znám heslo,
když říkala ho, ozvěnou se ke mě sneslo.

Zní 'palimpsest', nevím co to slovo značí,
že funguje ti vědět asi stačí."

Boo si doprohlédl nové zbudovanou zeď. Bude to chtít buďto hrubou sílu nebo nějaký magický trik, dostat se na druhou stranu.

"Teď povím ti něco víc o zbrani,
která je zde k mání.

Arkturie ji má jako pojištění,
kdyby se jí vymklo z rukou dění.

Kdyby přemnožily se jeji transmutace,
se zabíjením by byla hrozná práce.

Proto tento případ zbudovala zvláštní aparát,
který pozabíjí všechno živé akorát.

Aby se před zneužitím pojistila,
zbraň před cizáky zámky zajistila.

Není od nich jenom jeden klíč,
je jich šest ... a pět z nich je pryč.

Zda je ztratila či schovala nemám zdání,
jen ten jeden, co jsem ti dal, jsem měl k mání."

Boo se chystá otevří velké dveře na jih. Když je až u nich, slyší slabou hudbu.

"Opatrně tak, a to velice,
tam přebývá teď drak a dračice!

Nevím, zda je tady také drží silou,
nebo shledávají Arkturii milou,

ale změnila jim v lidská jejich těla,
kdoví, zda chtěli to oni, či ona to chtěla.

Jedno je jisté, nechal bych je být,
vždyť zdá se, že chtějí si jen zatančit."
Arkturiin budoár
Arkturiin budoár

Boo opatrně nahlédne. V místnosti je malý taneční ateliér s položeným parketem. Na něm tančí dvojice téměř lidských postav, byť dračí rysy jsou na nich patrné a vlasy i kůže mají modrý nádech. Jsou zcela zabráni do tance.

V jihozápadním rohu stojí konstrukt v podobě oživené harfy a hraje melodii.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

Vzhledem k odhalenému tu mechaniku Mezi Výpravami ještě o malý kousek odložím.

"Milý Alusiáre, ani nevím, kde začít. Děkuji ti za cenné rady a informace, stejně tak i za milou formu, kterou vše podstatné říkáš. Dáme s Booem pozor na to, abychom tady nikoho nepopudili, že?"

Ďáblík na ta slova zavře dveře k tančícím drakům a pokrčí rameny. Já bych na jeho místě alespoň zaklepal. Podrbu se ve vousech a přemýšlím, co to všechno znamená. Zdá se, že Alusiarovi jsme pomohli alespoň započít cestu domů, což je skvělé. A co se Arkturie týče, ještě si budu muset něco málo rozmyslet.

"Alusiáre, podívám se teď s dovolením vedle k Arkturii, pak tě rád pozvu na čaj a povím ti vše, co by tě mohlo zajímat o současné podobě těchto komnat ba i celého Podhůří. Zajímalo by mě, kam teď povedou tvé kroky, když můžeš odejít. A také, jestli víš, co je tady za těmi posledními dveřmi, nerad bych vyrušil někoho dalšího v tanci či jiné formě vertikálního koitu."

PJ, poví nám Alusiár, jaké jsou jeho plány a co je za dveřmi?
Potom bychom se s Booem teleportovali v severní místnosti za zeď - Pokročilá magie pohybu nám to dovolí. Je tu nějaká okolnost, kvůli které by bylo potřeba brát do ruky kostky, nebo s dostatkem času a klidu (který myslím máme) se to prostě povede? Pokud to půjde, pohledáme za sochou ty tajné dveře do knihovny.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

když se zeptáš Alusiára, co bude dělat, odpoví ti opět veršem.
"Byl jsem tu zavřený jak tygr v kleci,
teď popustím uzdu své přirozenosti, přeci!"
Teleportujete se za strážného trpaslíka a prohledáte zeď, snadno najdete výstupek, za který se dá otevřít a nahlédnout do ukrytého prostoru.

Tajná knihovna
Tajná knihovna

Podél severní a východní stěny jsou police plné knih. Velký grimoár leží na kamenném podstavci v západní části. Nadpis grimoáru je:
Nadpis grimoáru píše: Grimoár nejvyšších transmutací
Vedle grimoáru je několik baněk velmi temné krve.

Grimoár nejvyšších transmutací je hrozně velký a těžké - nedá se jen tak odnést. Obsahuje návody, jak s pomocí krve rákšaši provádět ty nejzvláštnější transmutace.

Z hledika herní mechaniky jde o ALCHYMISTICKOU LABORATOŘ umožňující dělat projekty, které souvisí s transmutacemi.


Ve výklenku v jižní části je socha prasečího démona nalfešnýho.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

Mlčky se na sebe s Booem podíváme. My dva si už rozumíme i beze slov.

"Palimpsest!" zvolám nahlas.

PJ, stane se něco?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

knihovna v severozápadním rohu se odsune a za ní se objeví mělký výklenek.

Co uděláte dál?
Co uděláte dál?

V něm je na malém podstavci otevřená schránka, ve které je umístěno fialové přízračné pouzdro. V něm mihotá a pulzuje světélko.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

Přenesu se přes obrazec do výklenku a pořádně si ho prohlédnu. Už to s heslem je podivné, dle veršů mělo vést ke grimoáru a ne k filakterii. Také Alusiár mluvil o klíčích a nevidím tu nic, co by se s nimi dalo odemknout. Mám pocit, že mu z té ztráty krve trošku šplouchá na maják a opatrnost je tedy na místě.

Odhad situace: Hiro: 2D6+3 → 7(2 +2 + 3)#INT
- Co je tu jinačí, než vypadá?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

zámky tu nejsou, zbraň nejspíš bude umístěna jinde. To, že s heslem a knihovnou to bylo trochu jinak dost možná bude básnická licence. Ale že filakterie není nijak viditelně chráněná, to je krajně podezřelé. Jasný signál toho, že je chráněná neviditelně.

Tvůj pohled upoutá socha démona. Nejspíš to bude opravdový démon, který zakročí, když se někdo filaktérie zmocní.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

Kývnu na Booa a on na mě. Přenesu se zpátky ke knihovně a postavím se hezky s výhledem na sochu démona. Prohrábnu si vlasy, odkašlu a radši připravím se na další nevšední setkání.

Boo se přenese k filakterii, čepne ji a zmizí. Socha se pohne a já promluvím hlasem, ze kterého padá z knih prach.

"Dobré ráno! Vítám tě v Arkturiině zhoubě, dnešním incidentem tě provází Hiro a Boo. Zprávy a novinky z dnešního dne - žádné. Absolutně nic se neděje, vše je při starém. Zde z rohu máme krásný výhled na okolní panoramata, prosím, přistup blíže a pokochej se sám!"

Odvracení magických tvorů: Hiro: 2D6+3+1 → 11(1 +6 + 3 + 1)#CHA
- Démon ustoupí do magického obrazce


Ustoupím stranou, Boo se problikne s filakrerií ke knihovně a třetím očkem se zvědavě ohlédne na démona. Oba jsme zvědaví, jak dopadne.

PJ, co udělá magický obrazec s démonem? Jakmile to uvidíme, mizíme za zeď zpátky k Alusiárovi
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

jakmile démon vstoupí do obrazce, kde MarkyParky: 1D10 → 3(3) obratem vzplane jako ohnivý elementál a náledně z něj plameny přeskočí na všechny ty knihy kolem, raději zmizíte za zdí.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti