[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Arkturiina zhouba
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

uslyšíš jasný kapitánův rozkaz.

"ZASTAVIŤ! FORMACÉÉÉÉÉ GREL!"
Bylo to poprvé, za celou dobu, co jsi slyšel hobgobliny použít opravdu dlouhou hlásku.

Hobgoblini v první řadě pokleknou a roztočí své čepele.
Hobgoblini v druhé řadě se přikrčí a natočí na stranu, i oni začnou vířit meči.
Třetí řada se přidá ve vysokém postavení. Utvoří tak celou stěnu stěnu rotujících ostří.

"ROTACI ZASTAVIŤ!" zavelí kapitán a všichni stuhnou, hroty svých mečů nastavené vpřed.

Zabarikádovali jižní chodbu.

Pak tě osloví: "Normalně bychom s dobrodruhy nevyjednavali ale okolnosti su inači, takže jednať přeci jen zkusime." Je jasné, že zkouší hrát o další čas, ale pro teď od nich máte pokoj.

Cilapi,

hobgoblini se Glom leknou. "Kuš potvoro," máchne po ní jeden mečem. "Chuj, kde se tu vzala goblinka?" ptá se druhý. "Nepleť se tu, nebo ti jednu fláknu," hrozí jí třetí.

Cilapi, cenou za to, že je zdrží, schytá glom pár ran a kopanců. Ve výsledku to bude LZ. Zaplatíš ji?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

"Tos taky chuj, že bys flaknul robu?" zvládne Glom po předchozím hovoru se stráží hobgoblinštinu více než obstojně a nakopně hobgoblina do holeně. Ten se po ní ožene a uhodí ji dlaní tak silně, až ji roztočí. Musí se ale sklonit, takže při tom dostane jejím batohem do zubů.
"Fakt že je! Tak aspoň karma, cype..." přitiskne si Glom ublíženě dlaň na tvář. A to již před tím schytala ránu do žeber, když se pokoušela motat se dál hobgoblinům pod nohy.
"Sem tě totok - zrovnopranil," brání se chabě hobgoblin, který kvůli Glomině mluvě na okamžik zapomene, že má před sebou jen sprostou goblinku, "Si vojačka, ni?"
"To teda Kobky neviděly, ta drzost!" spustí Glom vyrvál, ale dává si záležet, aby nevřeštěla příliš a neburcovala tak nikoho za dveřmi, nejvýše tak své 'známé' z hlídky, "Tak já tady uháním, co mi mé krátké goblinní nožky stačí, abych vyřídila úkol středně vysoké důležitosti, ten chuj mi nedá přednost zprava - vletí do mňa - a misto, aby se vomluvil, eště mi jednu vrazi. Ale já to tak nenecham! Poženu to vejš, nenecham sa vodbejt, že su enem goblinka. Pořádek musí byť! Včil deme za vašim starym, a vy dva taky, jako svědci..."
Hobgoblini zůstanou na okamžik zmateně stát a dívají se jeden na druhého.
"A nechci slyšet žadne vytačky," nepustí goblinka nikoho ke slovu a přidá další lež, "Nebo budu hlasit aji to, jak mi jeden z vas sahl pod bederní roušku!"
"Dyť maš koženou suknicu, robo!" namítne zmateně jeden z hobgoblinů, ale vykoleduje si jen podezřívavé pohledy svých kolegů, "Ste chujove? Ja ne! Bych se goblinky nedotkl ani standardní sedmistopou halapartnou..."
"Ti nevim," ušklíbne se jeho druh, "Si tuhle vykřikoval, že kdo neměl goblinku, je srab..."
"Sem byl na plech!"

Beru LZ a vracím slovo. Glom bude chvíli zdržovat a podle situace pak vycouvá - nejspíš zpátky na východ, ale uvidíme, co se tam semele okolo Elrica a Hadešadah.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... v malých dílnách ....

Hiro,

otevřeš dveře a uvidíš dvojici malých dílen.

Malé dílny
Malé dílny

V severní dílně jsou nádoby na odlévání, socha býka v životní velikosti a nějaké další nástroje či dřevěná koza.

V jižní dílně je pec, která - když vstoupíte - výhružně zakřípe svými panty. Je rozpálená, dýchne na vás její horký dech. Všimnete si také, že na zdi u pece je spousta malých nik a v nich nějaké předměty. Je jich 6x4 nik a v nich:

Kód: Vybrat vše

Tři flakóny     | Nějaké železo        | Srst malého tvora    | Vajíčko a hadí kůže
Větší bílá kůže | Váček                | Dva váčky            | Tři krystaly
Hrníčky         | Kameny a váček       | Váček, kalamář a brk | Mrtvá chobotnice
Peří            | Žluté a bílé kuličky | Tyčinky              | Černý mnohostěn
Žaludky a váček | Zkumavka             | Klubko drátu         | Váček 
Osm kalíšků     | Zuby na špagátu      | Dvě bílé hrudky      | Slámky
Pec je oživená kouzlem a není ráda, když ji někdo ruší - chrlí kolem sebe vedro, snaží se mlátit kolem sebe dvířky a tak.
Má 3x KO:
* SZ:2/HOD (chrlení ohně)
* SZ:2/PRŮRAZ/DOTYK (úder dvířky)
* KZ:3 (je kamenná)

Probrat se nikami CHVÍLI potrvá a pec v tom ruší. Něco sebrat je NAVZDORY NEBEZPEČÍ.

10+: Dostaneš přesně to, co chceš, bez zranění.
7-9: Dostaneš:
* přesně to, co chceš + ZÁSAH
* přibližně to, co chceš
6-: Dostaneš ZÁSAH.

Můžeš se také pece nějak zbavit.




Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

.... mezitím v ilithidově lázni ....

"Tak tady jsi, ty nešťastníku," řeknu smutně a přikleknu k bývalému studentovi magie, který sedí v rohu jen v potrhané bederní roušce a se zcela prázdným pohledem upřeným před sebe cosi pomalu přežvykuje. V místnosti je vlhko a dusno a tapiserie s výjevy propletených chapadel podtrhují atmosféru noční můry.

"Měsíční paní je mojí průvodkyní, s ní nebudu mít nedostatku," šeptám, abych se uklidnil. Pohled na člověka, jehož rozum byl zmrzačen až k jen k těm nejzákladnějším pudům a jakémusi jednoduchému příkazu, mi drásá srdce, "Na zelených paloucích mi dává spočinout, ke klidným vodám mě přivádí, mou duši občerstvuje. Po stezkách spravedlnosti vodí mě, pro jméno své..."

Vyměním nešťastníkovi seschlý kus masa v rukou za svěží dužnatý lístek a pak chytím jeho hlavu do dlaní. Doufám že pro něj ještě není příliš pozdě.

Cilapi: Měsíční paní je milostivá! Chvalte Paní!
Trefa: Pacient je UNAVENÝ.
Příští TÁBOŘENÍ celé tvrdě prospí
10+: Léčení jde dobře, ušetřil jsem 1 MAG.
Vyléčím efekty kouzel (zkamenění, zpomalení, atd…) /případně JIZVU/.
Pod vlivem kouzla jsem zahlédl myšlenky pacienta. Odhalí mi jedno tajemství.

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

v jeho myšlenkách zahlédneš vizuální vzpomínku. Výsledky jakéhosi testu. Všechny odpovědi jsou v něm špatně a Arkturie, která test zadala a vyhodnotila, ho nešťastníkovi celý proškrtaný vrací.

Nesprávné odpovědi jsou:
* škorpión
* bodná
* ví
* těžký žaludek

Potom se do jeho tupého výrazu vrátí několik málo rysů. Naprostou tupost vystřídá přiblble blažený úsměv. "Cítím - lépe," ukáže prstem sám na sebe. "Díky - tobě," ukáže na tebe.

Zcela mu jeho intelekt už nepůjde vrátit, ale zachránil jsi to nejhorší a teď z něj bude prostě hodně hloupý, ale pokud bude mít co jíst a kde spát, tak celkem šťastný člověk. Pokud se teda na takové místo dostane živý.
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hadešadah »

S úlevou se na rybáka rozesměju, jsem ráda, že je v pořádku: "Árone, moc nebrbli ty blboune! Taky jsem mohla skončit rozsekaná nějakým hobíkem a tys tu mohl krásně hnít až do smrti. Tak bys určitě pochopil, že na boha se nemáš spolíhat."

Pustím jej ven.

Když začnou drowové prosit, tak zakroutím očima. Vypadají fakt dost zřízeně. Nejistě přešlápnu. "No, zrovna vás mám pouštět? Kam jsem to dopracovala, že ještě zachraňuju takové kurvy špičouché nevděčné a podrazácké. Ale co už." Otevřu všechny cely. "Musím ale upozornit, že venku je docela mela. Nejsem zrovna dobrá v tichých a nenápadných akcích a záchranách. Dostat se pryč bude celkem ořech."

Drowy jsem pustila, ale nemíním jim dělat drowysittera, vracím se s Áronem k Elricovi
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Elric »

Když zjistím, že Šadah vytáhla z vězení kromě Árona i drowy, zakoulím očima, ale pak jen potřesu hlavou. Čím dál, tím lépe. Čím víc nás bude, tím veseleji. A když už jsme si Falangu znepřátelili, můžeme rovnou pustit i jejich vězně. Vlastně proč ne.

"Fajn! Jdeme!", kývnu a vyrazím do chodby, se Zkázonosem pořád před sebou a otočený směrem k jihu, kde je ta hobgobliní jednotka. Zastavím se zhruba uprostřed spojnice toho T, které chodby tvoří a počkám, až za mými zády proběhnou Šadah, Áron i drowové. Je v jejich zájmu udržet s námi krok - nechci je tu plánovitě nechávat, ale na druhou stranu se nemůžeme nechat zdržovat. Potom projdu pozpátku do ložnice i já (pořád se svým rukojmím) a zabouchnu dveře.

Cíl je jasný - chceme ke schodům do nižšího patra, kolem kterých nás se Šadah táhl ten dav hobgoblinů. Otázkou je, jak se zbylí hobgoblini stihli přemístit, jaké cesty nám zablokovali a kudy půjde projít. Primárně zkusíme jít stejnou cestou, jako jsme přišli až do Zkázonosova....ateliéru.

PJ, kde narazíme na první zádrhel?
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

... v malých dílnách ...

"Milá troubo, nebuď trouba," oslovím očividně magický aparát z úzké chodby. Držím se zatím v bezpečné vzdálenosti a ve své hlavě -poslouchám Booovu litanii na téma, že měl radši zůstat ohnivým elementálem a s troubou si promluvit mano-a-mano. To bude asi nějaký ďáblický dialekt, o kterém jsem ještě neslyšel.

"Troubo, my ti nic neuděláme, budeme milí, ohleduplní a budeme se k dílně i její výbavě chovat s úctou. Nebuď prosím agresivní, trochu vychladni a my ti třeba přiložíme či protáhneme komín, pokud to bude potřeba."
'Tohle jsem neslyšel,' pomyslí mi Boo nevytěsnitelně. 'A vůbec zkusím zapomenout, že si povídáš s domácími spotřebiči.'

Odvracení magických tvorů: Hiro:2D6+3 → 9(3 +3 + 3)#CHA
- Přesunovat troubu nebudu, ale stačí, když nebude agresivní a nechá nás prohlédnout si niky


Jakmile se dvířka trouby přestanou třást a sálání poleví, Boo nedočkavě vyběhne k poličkám. Zatímco zkoumá jejich obsah, usmívám se dál na troubu a říkám si, jaká je škoda, že jsme na lodích nemívali alespoň očarované kormidlo.

PJ, je na těch věcech něco zajímavého? Nějaké popisky nebo nápověda, k čemu by to mělo být dobré?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

trouba najednou ztuhne a úplně se přestane hýbat.

Máš trochu víc času si pořádně prohlédnout věci v policích. Zblízka si všimneš, že poličky obsahují malé štítky a také si můžeš lépe prohlédnout obsah. Postupně vidíš a čteš:

* lidská krev
* kousky železa
* netopýří kůže
* kurlišcí vejce a kůže
* quagotí kůže
* drcené černé perly
* saze a sůl
* křišťálové střepy
* bláto z hrobu
* magnetit a železný prach
* písek, inkoust, brk
* chapadla
* pírka
* síra a guano
* vonné tyčinky
* dvanáctistěn
* zmijí žaludky s rebarborou
* diamantový prach
* měděný drát
* jemný písek
* mast na oči
* zubní nit
* fosfor
* slámky

Cítíš slabou magickou energii kolem nich.

Každý z těhle předmětů je MALÝ a obsahuje 1MAG. Je možné je použít buďto jako přísady do lektvarů, nebo je využít k posílení sesílaného kouzla, pokud při sesílání / míchání lektvarů vysvětlíš, jak se využily.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... v kasárnách hobgoblinů ....

Elricu, Hadešadah,
trojice drowů se protáhnou s vámi do kasáren. Zatím mlčí. Formace za vašimi zády se dá do pohybu a začne se rozestavovat kolem dveří na západ.

Vyhlédnete na východ.

L14-062.jpg

Severní chodbu stále drží čtveřice hobgoblinů. V protějších úzkých dveřích vidíte také hobgobliny, nejspíš buďto konečně dokázali obejít vřeska, nebo se jim podařilo překonat závoru z postele.

Jste obklíčeni. "Já ... bych věděl ... co s nimi .... kdybych měl sílu kouzlit," utrousí jeden z nich.

Hobgoblini už jsou teď v režimu stálého zdržování. Sami od sebe na vás zaútočí, ale zároveň další hrozby už je nepřimějí ustoupit.

Můžete vyčkat, co se stane, až dorazí obři.

Nebo zkusit mezitím něco jiného.



Cilapi,
trojice hobgoblinů se konečně vymanila ze zmatku, který způsobila Glom. Jeden mizí ve dveřích na sever, další dva uhání chodbou na západ.

Co udělá Glom?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Elric »

Přelétnu pohledem situaci a chmurně se pousměju. Začíná se to zvrhávat do patové situace. Obklíčení bylo nevyhnutelné, jen jsem doufal, že ta východní skupina neprorazí přes dveře a nedostane se až sem. Na východě jsou ty chodby a místnosti členité, tam je velká šance, že nás zablokují nebo skřípnou a dostanou do pasti. Zkusíme to na sever, tam je linie nejslabší - zatím.

"Pojďte, semkněte se ke mně. Zkusíme to tudy...", syknu na Šadah, Árona a drowy. A Marcelblabla.

A v chumlu bychom vyrazili na sever, přímo proti těm čtyřem. Ti by snad mohli ustoupit, zvlášť, když je nás teď víc. A nemají s sebou kapitána. Zkusil bych proti nim jít z pravé strany severní chodby tak, abychom je vytlačili spíš směrem na západ - a my mohli jít na východ. Pokud se ale rozdělí, nebo ustoupí na východ, nedá se nic dělat, budeme je tlačit, dokud budou ustupovat.
Náš cíl se nezměnil - chceme pořád k sestupu níž.

PJ, ti čtyří ustoupí? Pokud ano, kde dojde opět k patu? Předpokládám správně, že východní skupina se přesune tak, aby byla mezi námi a cestou dolů?
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Glom vteřinku hledí na záda jednoho z hobgoblinů a v rukou hladí drowí kuši. Nakonec mávne prackou, odplivne si bolavou pusou a rozeběhne se na východ.

"To sou dneska zmatky," utrousí, zatímco obíhá roh kolem hobgobliní hlídky, která nervózně sleduje dění na jih od nich, "Buďte rádi, že dneska vartujete, možná tak nepřindete toliko k úrazu..."

Glom, která před tím viděla projít rohaté sestry a následně i Cilapiho na konci severní chodby na východ, zamíří po jejich stopách.

Pokračovaní příště.
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

... v obklíčení ....

Elricu, Hadešadah,

hobgoblini ustoupili na západ, přesně jak jste pokračovali. Včetně osamělého strážce u dveří. Při tom jste viděli, jak jim za zády proběhla Glom. Jakmile jste se dali na východ, zase začali chodbu uzavírat, navíc se k nim chvatně přidává oddíl, který předtím blokoval postup na jih.

Do prostoru mezi kasárnami se vyhrnul velký oddíl, rozhodně víc, než tucet hobgoblinů, bez velitele.

v obklíčení
v obklíčení

I široká chodba dál na východ je zastoupená velmi početnou skupinou, ta ale také nemá velitele.

Co uděláte dál?
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Hiro »

... v malých dílnách ...

'Co se ti z toho nejvíc líbí?' zeptám se Booa.
'Tohle, tohle a tohle, pak ještě tohle a tohle a neměli bychom zapomínat na tohle' ukáže ďáblík do poliček.
'To je celkem dost věcí,' namítnu.
'Pořád jim toho tu hodně zbude.'
'Taky pravda.'

Vytáhnu z poliček pár předmětů a narovnám je do torny. Poslední obracím prstem a přemýšlím, k čemu nám bude dobrý.

Beru drcené černé perly, saze a sůl, magnetit a železný prach, diamantový prach, jemný písek a fosfor.

'Saze a sůl ve váčku, k čemu nám to bude dobré?' ptám se Booa. 'Určitě by to šlo přidat do čaje, ale kvůli tomu jsme to nebrali, že?'
'Nene, tohle je skvělý na přenášení.'
'Přenášení?'
'Jasně. Když to hodíš na sebe, tak to jde líp.'
'Zajímavé, u mnichů na Leprikonním ostrově jsem nic takového neviděl.'
'Oni jsou pozadu. Tohle je vyšší ďáblická. On je to pytel s bambiliónem malých částeček, žejo, a ty jsou provázaný s jinýma částečkama někde jinde a chovaj se stejně, i když jsou od sebe daleko. To bys nepochopil.'
'Chápu,' usměju se. 'Tak to hned vyzkoušíme, co?'

Máme namířeno ke skladu lihu a cesta vede kolem Emberózy, kterou bych velmi nerad rušil od práce. Takže si vzpomenu, jak to vypadalo v kamrlíku těch karbaníků, vybavím si všechny ty bedny, soudky, karty a borčus, otevřu oba váčky, zašeptám mantru a vyhodím sůl i saze nad sebe. V drobném černobílém sněžení zmizíme.

Pokročilá magie pohybu: Hiro:2D6+2+1 → 12(4 +5 + 2 + 1)#MAG
- Dosah: DOTYK, Seslání CHVÍLE, Dosah se zvýší na DOSTŘEL, Hyperprostor
- Přeneseme se do Karbanického doupěte


... karbanické doupě ...

"Drž kušňu!" syčí jeden hobgoblin na druhého.
"Ty buď ticho?" vrčí na něj třetí, "provařiš nas."
"Všici zmlkněte a ty dva vytěpejte," zakřičí další, ale hned se chytí za pusu.
"Bať, je nas tu moc!"
"Ne, už nas zmerčili, eště nas nabonzujou."
"Tak, chlastu je tu dost."
"Kurde, ten Hiro je tu zas. To nas je už sakra moc!"

Chvíli mi trvá, než se v tom všem zorientuji. Karetní stolek i bedýnky jsou odsunuté stranou, malá místnost je zpola zaplněná sudy a zcela prosycena vůní lihu. Ten se line jak ze sudů, tak z hobgoblinů, mezi kterými poznám jak čtveřici karbaníků, tak šestici od sarkofágů. U dveří stojí další dva, Czuk a Ghek, kterým jsem zaplatil za donesení tekutého kovu. Vypadají nejstřízlivěji.

"Koukám, že zábava je v plném proudu, což?" přivítám všechny s úsměvem.
"Kušňu drž," okřikne mě jeden. "Cosik se děje, mobilizace. Nesmi nas tu zmerčit, byl by pruser."
"Bať."
"Bať."

Je milé vidět, že alespoň na něčem se hobgoblini shodnou. Czuk a Ghek krčí rameny a dívají se na mě, jako bych snad měl vymslet, co teď dál. Pokrčím rameny také, podívám se na Booa, na hobgobliny a začnu přemýšlet.

Pokračování příšte.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 14. patro - Arkturiina zhouba

Příspěvek od Elric »

... v obklíčení ...

Postupujeme rychle kupředu, co to jen jde, ale je nevyhnutelné, že se ke schodům do nižšího patra nedostaneme. Jihovýchodní oddíl hobgoblinů, byť bez kapitána, vypadá stále vcelku sehraně a organizovaně, zaujali pozici a nehnou se z ní. Je potřeba přijít s něčím novým.

"Vem si ho, Šadah, potřebuju se soustředit...", předám své společnici rukojmí a pozdvihnu ruce.

"Víte, co dělá hobgoblin, když hoří chodba?", ošklivě se zazubím, "Já ne, ale třeba to zjistíme, jestli KURVA NEVYSMAHNETE Z CESTY!"

Načež máchnu rukama a načrtnu ve vzduchu směrem k jihovýchodní skupině dvojité X, soustředím v mysli magickou sílu, která mně provází ještě z Magjádra a usměrním jí, aby se zformovala do podoby sálající ohnivé zdi, která se bude posouvat chodbou asi tak pět sáhů přede mnou, zhruba podobnou rychlostí, jako se dokážeme pohybovat my, takže hobgoblini budou mít dost času před ní ustupovat dozadu. Ruce mám napřažené a snažím se udržet soustředění - chci jí udržet co nejdéle, ideálně dokud pomocí ohnivé zdi nevytlačím hobgobliny od sestupu do nižšího patra a moji společníci nesestoupí po schodech dolů...

HROZBA SKRZE: POKROČILÁ MAGIE VÝBOJŮ: EIric:2D6+2 → 12(6 +4 + 2)#MAGy
Co hrozí, když neustoupí:
- forma: ohnivá zeď, pohybující se rychlostí naší spěšné chůze, dokud se soustředím, budu jí usměrňovat
- má SZ 1 + Plameny poškodí soupeřům hořlavé vybavení (u zbraně/zbroje sníží SZ/KZ o 1)

Výsledek je 12 - PJ, projeví se můj tah TŘESTE SE HRŮZOU a budou tak muset ustoupit?
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů