[HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 27. 3. 2020, 21:55

Troglodytí nory
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 14. 5. 2020, 21:02

Hadešadah,

mág se otočí k ostatním drowům tak, abys to neslyšela, ale tvůj sluch to zaslechne. "Ženské. Kdyby nad nimi nedržela ochranou ruku matriarcha a tradice ...."

Podívá se na hromadu troglodytů a když si představí, že by k vám musel přes cenou jejich hromadu, vydá se místo toho až k palisádě. Opře se o kámen a celkem bezstarostně vykoukne přes ní. "Tak jak jste na tom? Mám pro někoho poslat?"

Co udělá Cilapi?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Krollmeldon
Příspěvky: 41
Registrován: 5. 5. 2020, 08:00

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Cilapi Krollmeldon » 14. 5. 2020, 21:23

Srdce mi vynechá jeden úder. Stojím jako po zásahu ledovým kouzlem. Kdyby se opravdu šlo hanbou propadnout, byli bychom rázem u Halastera. Proč se... jak že bylo to slovo? kura?... chová krollí krev tak hrozně divně?

Se svěšenou a nyní již opravdu neviditelnou hlavou se ploužím za Hadešadah. Držím se z druhé strany ještěra, abych zbytečně nevystavoval svoji neviditelnost náhodným pohledům.

Jakmile si začnou překvapení drowové prohlížet Hadešadah a mág zamíří k palisádě, cítím, jak se moje předešlé příkoří mění v hněv. Nejraději bych se do drowů pustil holýma rukama, teď hned. Opanuji se však a vyrazím ve svých elfích botách neslyšně k troglodytům.

Cilapi:2D6+2 → 11(4 +5 + 2)#2MAGy(Neviditelnost)
10+: Pole drží i s oběma MAGy.


Cilapi:2D6+2 → 8(1 +5 + 2)#2MAGy(Hlavně nenápadně)
+Jako stín z elfích bot = na 7-9 mám jednu volbu z tahu.


Naštěstí se magií posílená kůže přizpůsobila mým novým rozměrům a tak jsem stále schopen našlapovat lehce jako... elf. Mezi troglodyty to zašumí, když se neviditelný dostanu až k nim. Tichounce jim zašeptám, že jsme slíbená pomoc a začnu opatrně kapat kyselinu na jednotlivé články řetězu mezi jejich pouty. Je jich tu opravdu hodně, takže jsem skutečně rád, že můj dryákem pozměněný nos necítí jejich smrad. Opatrně postupuji kolem kamenného sloupu.

Pálím volbu nato, že: Jsem získal čas - můj čin bude odhalen nejdříve CHVÍLI poté, co jsem bezpečně pryč.
Zanechal jsem však stopy, které mě s činem spojí. (Otisky elfích bot krollských rozměrů, minimálně troglodyté mě poznají po hlase a po čuchu).


Pohledem zkontroluji drowy, kteří jsou plně zaujetí zraněnými drowkami. Nakouknu do jihovýchodní chodby. S trochou štěstí bych to mohl obejít a vpadnout drowům do zad.

PJ? Případně Hadešadah?
Poměrně mladý šlachovitý kroll s nepokojnými plamínky v očích. Na tváři na krolla neobvyklí úšklebek připomínající úsměv.
Nemá spodní prádlo. Je slabě cítit jako zubr, který se vyválel v záhoně konvalinek.
Deník

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 14. 5. 2020, 21:42

Cilapi, Hadešadah,

zatímco drowové se mezi sebou dohadují, který z nich projde srmadem na pomoc zakrváceným bojovnicím, Cilapimu se podaří narušit na dostatečném množství míst troglodytí pouta.

Poté se přesunul do jihovýchodní jeskyně a nahlédl do ní.

L11-043.jpg
Tsabdrarův klan


Ve slabém šeru vidí, že směrem na západ se drowům do zad nedostane. V jeskyni před ním je jen portál s obrazcem na svém překladu.

Obrázek

Směrem na sever jeskyně kamsi pokračuje, v ústí další chodby je vidět suť a hlína.

Uděláte něco jako první, nebo počkáte až troglodyté začnou?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 380
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Hadešadah » 15. 5. 2020, 22:18

Prý jak jsme na tom a jestli má někoho poslat...to jsou dotazy. Musím odpovědět jako elf, takže žádné, že to stojí za hovno, ještě že jsem se před odchodem poptala Cilapiho. "Nevalně" zasípu. "Zejména tyto bojovnice. Obávám se, že bez rychlé pomoci zemřou."

Chvíli se tam klátím a čekám, že někdo přeleze palisádu a půjde mi pomoct. Když se k tomu nikdo úplně nehrne, začnu hrát divadýlko, že jedna fakt chcípá, shodím ji z ještěrky na zem a začnu ji rozdýchávat. Když se konečně někdo rozhoupe a začne přelízat palisádu (to abych si pak mohla zašermovat ještě párátkem), na nic nečekám, nechám dýchání dýcháním a mrsknu za palisádu do toho elfího chumlu granát.

Jeden explozivní drobeček SZ4: Sadah:2D6+2 → 12(4 +6 + 2)
Vybouchl krásně, přesně jak jsem si přála

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 16. 5. 2020, 06:43

Hadešadah,

granát dopadne přímo doprostřed klubka temných elfů a vybuchne.


Na mága: +4Z(granát) => SMRT (byl bezstarostný => neměl vůbec nahozenou magickou zbroj)
Na bojovníky:+4Z(granát) -2Z(zbroje) => TZ a je PLOŠNÝ, takže všichni


Drowové vylétnou do vzduchu odmrštění výbuchem na všechny strany - s mágem a třemi dalšími drowy výbuch mrskne o zeď, jeden dopadne mezi hromadu troglodytů a ten, který nakukoval přes palisádu, byl výbuchem přehozen přes a dopadl ti k nohám.

L11-044.jpg
Tsabdrarův klan

Zatímco ozvěna výbuchu se nese širokým tunelem, osvobození troglodyté se vrhají na bojovníka, který skončil mezi nimi. Drow se bezmocně rozplácne, překulí se na břicho a začne se dávit smradem, zatímco troglodyté z něj svými drápy začnou servávat zbraně a kusy zbroje.

Kód: Vybrat vše

Stav:
Mág Do'ett:  SMRT
Haddorl:     LZ [X] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [ ] [ ] KO [ ] - za polotem u Sadah, jen otřesený
Vevelt:      LZ [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [ ] [ ] KO [X] - mezi trogy, vyřazený
Ryldatar:    LZ [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ] - roztržená dlaň, nemůže střílet
Bavan:       LZ [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ] - roztržené stehno, nemůže běhat 
Rindrin:     LZ [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ] - vykloubené zápěstí, nemůže śermovat
Ostatní troglodyté se také zvedají a chystají se vrhnout proti zbylým drowům.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Krollmeldon
Příspěvky: 41
Registrován: 5. 5. 2020, 08:00

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Cilapi Krollmeldon » 16. 5. 2020, 15:58

"To bylo znamení," řekne Glom Áronovi, sotva dozní rána, "Přisrš!"
"Co:že? Zvo:ní mi v v hlavě!" zakuňká v odpověď.
"Nekoukej jak čerstvě vytažená mřenka, říkala jsem 'přisrš'! S tím bleskovým palcátem. Krollka ho možná bude časem chtít, tak s ním koukej přisršet!"
"Do:bře. Ale... pro:č mi vlastně po:ro:učíš?"
"Chci být užitečná, ne? A taky nechci jít první. Ale úplně nejhlavnějc jsem služebně nejstarší, tak to prostě u pomocníků hrdinů chodí. Věř mi," vrhne goblinka na rybáka široký úsměv, "A klídek. Kreju ti záda."

...

Když uvidím, že se mág nehýbe otočím luk na drowa, který je nejblíže chodbě k troglodytím mláďatům. Musím trochu popojít, abych měl přes troglodyty alespoň trochu čistou ránu. Vypustím šíp.

Cilapi:2D6+1 → 5(2 +2 + 1)#OBR(Zákeřnost)
Potíže! Záměr byl odehnat drowa od chodby a nahnat ho k palisádě.


Cilapi:2D6+2 → 6(1 +3 + 2)#2MAGy(Neviditelnost)
Pole neviditelnosti zaniklo.


Ucítím, jak se do mě zaryje drowů pohled. Zdá se, že pomstychtivost temných elfů dokáže projít i kouzlem neviditelnosti.

PJ?
Poměrně mladý šlachovitý kroll s nepokojnými plamínky v očích. Na tváři na krolla neobvyklí úšklebek připomínající úsměv.
Nemá spodní prádlo. Je slabě cítit jako zubr, který se vyválel v záhoně konvalinek.
Deník

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 16. 5. 2020, 16:55

Cilapi,

byl bys přísahal, že v okamžiku, kdys vypustil šíp, jsi měl na drowa opravdu čistý výhled.

Netušil jsi ale, že v tu chvíli už se jeden z troglodytů po tvém boku, lačný přesvědčit se, zda jsou jejich děti v pořádku, odrazil a v dlouhém skoku mířil do průchodu.

Dráha jeho skoku se protla s dráhou tvého šípu ....

Cilapi>Troglodyt: +3Z(dlouhý luk) -1Z(šupinatá kůže) +1Z(volba PJ) => KO

.... a srazila ho s prostřeleným hrudníkem na zem. Mezi ostatními troglodyty to zavrčelo. Drow, kterého tahle náhoda zachránila, se ale do chodby nevrhá, naopak otáčí se k palisádě a přemýšlí, kudy by ji nejlépe překonal.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 380
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Hadešadah » 16. 5. 2020, 20:41

Elfáka, co přelízal palisádu, tak výbuch jen lehce sfouknul. Dám mu s vyceněným úsměvem vteřinu na vzpamatování, aby někdo neřekl, že jsem až taková zákeřná mrcha a pak se do něj pustím párátkem.

Ani se nějak moc nesnažím jej fakt kuchnout, spíš jej odtlačuju podél palisády směrem k nasraným trogoušům.

Zteč: Sadah:2D6+1 → 9(6 +2 + 1)
Dosáhnu plného úspěchu.
Scimitar 2 + 1 nabití
Mám na sobě elfáckou zbroj, co mi ale vůbec nesedí.


Smraďoši: Sadah:2D6+2 → 10(5 +3 + 2)
jsem v pohodě


To je dobré, s tím malým elfským nosíkem ti trogouši skoro ani nesmrdí!

Uživatelský avatar
Cilapi Krollmeldon
Příspěvky: 41
Registrován: 5. 5. 2020, 08:00

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Cilapi Krollmeldon » 16. 5. 2020, 20:57

"Kura," odtuším, když se mnou zasažený troglodyt složí k zemi. Ošetřím ho však později. Rychle se rozhlédnu. Drow se zraněnou nohou trogům neuteče. Dva drowové jsou teď u palisády. Jeden z nich drží scimitar. Mohl by s ním být ještě nebezpečný, zatímco ten druhý z kuše stihne vystřelit nanejvýše jednou.

Rychle založím druhý šíp a vystřelím.

Cilapi:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)#OBR(Zákeřnost)
Plný úspěch a neoslabený zásah. Záměr: Přišpentlit mu ruku se scimitarem k palisádě.
Cilapi > Drow: SZ3 (dlouhý luk) - KZ2 = LZ.


Šíp provrtá drowovi chránič předloktí na ruce se zbraní a přišpendlí ji ke dřevu palisády. Vidím krev, takže nejspíš projel i kůží, ruka však prostřelená není.

Nechám troglodyty, aby se kolem mě přehnali. Paní Propasti jim dopřeje jejich pomstu.

PJ? Co drow se zraněnou nohou, mám nějak vyhodnotit, jak se brání troglodytům nebo co vlastně dělá? A co ten s kuší?
Poměrně mladý šlachovitý kroll s nepokojnými plamínky v očích. Na tváři na krolla neobvyklí úšklebek připomínající úsměv.
Nemá spodní prádlo. Je slabě cítit jako zubr, který se vyválel v záhoně konvalinek.
Deník

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 5. 2020, 19:36

Hadešadah>Drow: +2Z(scimitar) +1Z(nabytí) -2Z(zbroj) -1Z(šerm) => OK, ale protožes ho natlačila k trogům a ti se přidají => TZ.

Hadešadah,
drow, který byl pod tebou, se překvapivě rychle vzpamatoval a tasil svůj scimitar. S ním vykrývá obratně rány a posouvá se pozadu. Nedovolíš mu ale vstát a musí před tebou ustupovat, nakonec skončí pod drápy skupiny troglodytů. Ti mu vyrvou scimitar a začnou mu z něj strhávat kusy zbroje i s kůží pod ní.

Cilapi,
tvůj zásah znemožní dalším dvěma drowům u palisády bránit a trogové se tak na ně vrhnou, hrnou se na ně jeden přes druhého. Jsou ale dost nemotorní a drowové jsou spíš zatlačení do kouta, než skutečně zranění.

Trogové>Drowové: +0Z(drápy) -2Z(zbroje) => NIC
Drowové>Trogové: +0Z(holé ruce) -1Z(šupiny) => NIC


Přesto to vypadá, že budou přemoženi díky převaze. Další drowové se vrhnou drowa u jižní zdi s roztrženým stehnem.

Trogové>Drow: +0Z(drápy) -2Z(zbroje) => NIC
Drow>Trogové: +2Z(scimitar) -1Z(šupiny) => LZ, ale je jich víc => OK, nicméně jednomu dám LZ, za to že jiný dostane NIC.


Ten ale tiskne záda ke stěně, aby ho troglodyté nemohli obklíčit a hned první ranou ošklivě sekne jednoho z nich přes hruď. Pak na něj začnou dotírat další.

Kód: Vybrat vše

Stav drowů:
Mág Do'ett:  SMRT
Haddorl:     LZ [X] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ] - Mezi trogy na severu, nemůže šermovat.
Vevelt:      SMRT
Ryldatar:    LZ [X] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ] - roztržená dlaň a přišpendlený
Bavan:       LZ [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ] - roztržené stehno, nemůže běhat 
Rindrin:     LZ [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [X] [ ] KO [ ] - vykloubené zápěstí, nemůže šermovat
Všichni tři drowové jsou v NEVÝHODNÉM postavení.
L11-045.jpg
Tsabdrarův klan

Do ryků bitvy se přimísí nový zvuk chvatných kroků. Drowí hlídka přilákaná hlukem výbuchu se běží podívat, co se děje.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 380
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Hadešadah » 17. 5. 2020, 20:35

Zeptám se nejbližšího trogouše: "Kde sakra drží ty vaše smra... ty vaše mladé?"

Jak uslyším ze severu rychlé kroky. Vyhlídnu zpoza krápníku. Sakra, se tu nějak rychle vyrojili další.

"Všechno v pohodě! Už to máme pod kontrolou!" Zavolám na ně vesele s co nejvíce elfským výrazem ... a přitom na ně mrsknu ten druhý granát.

Výbušniny SZ 4: Sadah:2D6+2 → 9(2 +5 + 2)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 5. 2020, 21:10

Hadešadah,

zatímco trogové dál dotírají na drow, jeden z nich ukáže na jihovýchod, do průchodu u kterého leží mrtvý mág. "Děti. Tam." Stejným směrem se hrnou i troglodyté, kteří nedošáhnou na žádného z temných elfů.

Granát vlétl do pravé chodby a vybuchl uprostřed skupiny čtyř drowek, které zrovna natahovaly kuše:

L11-046.jpg
Tsabdrarův klan

Granát>Drowky: +4Z(výbuch) -1Z(drátěné košile) => KO

Stěna mezi oběma chodbami ale odstínila výbuch a velitelka i dva drowové u ní, zůstali zcela nezraněni. Oba drowé pochopil, co se děje a zaklekli s kušemi, velitelka se postavila za ně.

Kód: Vybrat vše

Stav na sveru:
Ventrid: LZ [X] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ [ ] [ ] KO [ ]
Drowové: 2xOK
Drowkky: 4xKO
Na další útoky už odpoví palbou - kdybys házela další výbušniny, bude to ZTEČ, hoď+OBR, u tebe se uplatní SZ granátu.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Krollmeldon
Příspěvky: 41
Registrován: 5. 5. 2020, 08:00

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Cilapi Krollmeldon » 17. 5. 2020, 21:47

Když se ozve další hlasité zaburácení, zavyji. Moje uši! Protože jsem to ale na rozdíl od drowů alespoň trochu čekal, vzpamatuji se dříve, než se kouř rozptýlí.

Mávnu na ty z nejbližších trogů, kteří ještě nemají plné zuby a pracky drowů a pokusím se překřičet pískání ve vlastních uších:
"Rychle, seberte klacky a kameny. Nesmíme jim dát prostor v klidu zamířit!"

Vyrazíme kupředu a částečně kryti mezi východní stěnu a kamenný krápník, trogové začnou drowy zasypávat kameny a vším, co mají po ruce. V takové situaci je pro temné elfy obtížné zamířit. Zvláště, když jsem připraven vyslat do každého, kdo jen vystrčí špičku ucha, svůj šíp.

Cilapi:2D6+1 → 7(5 +1 + 1)#OBR
Předpokládám, že mám s sebou alespoň čtveřici troglodytů, takže je nás HROMADA proti HOUFU.
Záměr: Nechat se krýt trogy do té míry, aby nešly všechny šipky do mě. Případně tlačit drowy zpět do chodby.

Cilapi (a troglodyté) > SZ3 (dlouhý luk a kameny) - KZ2 (okovaná či destičková zbroj) = 1Z > LZ, ale převaha TZ
Drowové > Cilapi a trogové: SZ2(kuše) - KZ2 (šupinová zbroj a šupiny) + 1Z (Průraz) = LZ (Pokud tedy oplácí všichni), ale je nás přesila OK (předpokládám, že si to PJ nějak pošteluje, pochopil bych, kdybych zrovna já chytil LZ, jsem hlavní nebezpečí).

Cilapi:2D6+2 → 10(6 +2 + 2)#ODL
Drowí jed mi tentokrát nic nedělá.


I tak se do mé zbroje zabodnou hned dvě šipky, nad hrbícími ještěry poněkud vyčnívám. První šipka se naštěstí sveze po ramenním chrániči, u druhé už ucítím, jak se mi její hrot zaryje do kůže. Naštěstí je mé krollí tělo již pomalu uvyklé drowímu zpomalovacímu jedu, takže ho už ani příliš nevnímám.

Další šipky zvoní o kámen přírodního sloupu, ale uslyším i výkřik zasaženého troglodyta. Drowové mají dobrou pozici, vždy po výstřelu se mohou stáhnout a nabít. Na druhé straně to poskytuje i mě čas na ně počíhat a jednoho po druhém odlovit. Hradba z kamení i kusů okovů se pak stará o to, abych za to nezaplatil příliš bolestivě.

PJ? Hadešadah?
Naposledy upravil(a) Cilapi Krollmeldon dne 17. 5. 2020, 22:15, celkem upraveno 1 x.
Poměrně mladý šlachovitý kroll s nepokojnými plamínky v očích. Na tváři na krolla neobvyklí úšklebek připomínající úsměv.
Nemá spodní prádlo. Je slabě cítit jako zubr, který se vyválel v záhoně konvalinek.
Deník

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 5. 2020, 22:04

Saaga přichází z Kluzké bažiny.

..... u portálu .....

Saago,

otevřeš drowkám portál a necháte se přenést do Troglodytích nor. Zraněné bojovnice překvapivě nemají náladu se nějak obracet proti tobě, jsou rády, že jsou rády a sunou se pomalu dál...

L11-047.jpg

V tu chvíli ale uslyšíte z jihu, z jeskyně s mrtvým vosím trollem, hlasité zařvání: "HLAD! VELKÝ HLAD!" a pak zvuky, jako kdyby se kdosi, kdo tři dny nejedl, pustil do hostiny plné jídla, doprovázené sílejícím bučením rozzuřených vos.

Jeskyněmi na jih od vás bloudí troll, který zmutoval trollí regeneraci a tím je z něj superregenerující superhladový supertroll. Teď našel mrtvého voso-zmutovaného kolegu a žere ho. Rozdráždil tím vosy.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 11. patro - Troglodytí nory

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 5. 2020, 23:09

... v táboře Tsabdrarova klanu ...

Cilapi, Hadešadah,

drowí velitelka dobře věděla, proč se má držet vzadu za muži a oba dva schytají o něco víc ran i šípů, než ona.

Cilapi (a troglodyté) > SZ3 (dlouhý luk a kameny) - KZ2 (okovaná či destičková zbroj) = 1Z > LZ, ale převaha TZ. Velitelka dostane LZ, drowové jeden TZ a jeden KO.
Drowové > Cilapi a trogové: SZ2(kuše) - KZ2 (šupinová zbroj a šupiny) + 1Z (Průraz) -1Z(pomalé) = OK => kvůli přesile asi někteří trogové vůbec nedostali zásah, nebudeme u nich řešit drowí jed, když už si ho ochotně hodil Cilapi.


Když první drow padne a druhý s velitelkou si uvědomí, že střílí sami a z vedlejší jeskyně nevylétla jediná šipka do kuše, začnou se úzkou chodbou stahovat na sever.

Kód: Vybrat vše

Stav na sveru:
Ventrid: LZ [X] [X] [ ] [ ] [ ] TZ [ ] [ ] KO [ ]
Drowové: 1xTZ 1xKO
Drowkky: 4xKO
Dva troglodyté zmizí v jihozápadní chodbě a drowové na jihu konečně pochopili, že se svými zraněními nemají šanci vzdorovat. Ten, který stojí zády u zdi si hrotem scimitaru a občasným seknutím drží semknutou skupinu kolem něj trochu dál od těla. Dvojice u palisády i zraněný drow za vašimi zády už se jen choulí a nastavují zbroj, aby dostali co nejméně ran a intenzita troglodytích útoků klesá, zdá se, že plazi se spokojí s jejich zajetím ...

... když tu náhle se z jihozápadní chodby ozve zděšené a zároveň rozhněvané: "NEEEEEEE! Naše děti!! Naše nebohé děti!!!"

Úplně cítíte, jak celým táborem projede nová vlna hněvu.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host