[HRA] 12. patro - Bludiště

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 3. 2020, 12:15

Bludiště
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 29. 4. 2020, 22:32

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6+2 → 8(4 +2 + 2)#INT
- POSLÁNÍ, které ti Bafomet vyjeví, bude určeno náhodně.

Poslání: Hiro:1D5 → 2(2)
- Jsi zvíře. Chováš se jen podle základních zvířecích instinktů, dokud se nesetkáš s jiným zvířetem.

Jsem kočka. Můj stín je taky zvíře, bude myš.

Pokračování příště.

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 30. 4. 2020, 10:56

Stín se schoulí do menší kuličky a zaleze do praskliny v jednom z rudých sloupů. Tiše sebou vrtí a vystrkuje ven jen špičku, kterou kontroluje okolní situaci.

Saaga se překulí na záda, zahrabe rukama i nohama ve vzduchu a přetočí se na všechny čtyři. Propne záda, nakrčí tvář a zlostně zasyčí na minotaura. Ruce stáhne pod sebe, záda má napnutá jako strunu. Vycení zuby a zničeho nic skočí minotaurovi na hlavu.

Zteč/Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2 → 11(5 +4 + 2)#OBR +1 za POSLÁNÍ = 12
- PJ, co dělá minotaurus? Jaký tah to vlastně je? Pokud je to Zlodějský útok, bude tam SMRT. Pokud se brání, tak sekerou nebo hlavou? A co dělá druhý minotaurus?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 4. 2020, 12:49

Saago,

když na minotaura prskáš, on vykřikne. "Chachá, teď se neschováváš ve stínech, ale stojíš proti nejlepšímu bojovníkovi kmene." Přehmátne si a v jeho rukou se objeví obouruční sekera.

Jižním průchodem vlétne světélko a ozáří váš boj, drží se mimo rudý prostor. Za ním se objeví silueta posledního minotaura. Také má v ruce sekeru, ale mezi kamenné sloupy se neodvažuje a scénu pozoruje.

Skočíš a sekera máchne vzduchem.

Bude to ZTEČ. Jaké budou tvé volby a záměr?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 30. 4. 2020, 13:15

Minotaurova sekera trefí Saagu v letu a srazí ji na zem. Rozkročí se a sekeru napřáhne vysoko nad sebe. Saaga dopadne elegantně na všechny čtyři, ohne se v zádech čelem k minitaurovi a skočí po něm znovu, tentokrát plnou vahou narazí do stehen. V minotaurovi to hrkne, ztratí rovnováhu a padne na záda. Saaga se z něj skulí těsně před tím, než napřažená a upuštěná sekera padne k zemi přímo minotaurovi na obličej.

V tu chvíli na něj opět skočí Saaga, nohama ho obepne kolem pasu a nehty na rukou se pustí do jeho raněné tváře. Škrábe do očí, trhá obočí a minotaurova tvář je rychle zborcena krví. Ožene se po Saaze rukama a shodí ji ze sebe. Oba se vzápětí postaví, Saaga lehce vyskočí na zadní a oblízne si zakrvácené ruce. Minotaurus se opírá o svou sekeru a druhou rukou se snaží otřít si oči a zorientovat se v okolí.

Dosáhl jsi plného úspěchu: Dezorientovat minotaura
V boji využíváš krytu či manévruješ – oponentův útok je slabší o -1ZÁSAH.

Saaga>Minotaurus: 1SZ (ruce) - 0 KZ (1KZ kůže - PRŮRAZ z jeho sekery za BOJ BEZE ZBRANĚ) = 1-ZÁSAH = LZ
Minotaurus>Saaga: 3SZ (obouruční sekera) - 0 KZ (1KZ zbroj - PRŮRAZ) - 1Z (Mrštnost) - 1Z (volba) = 1-ZÁSAH = LZ

Minotaurus má 2x LZ


"To je jen škrábnuí" zvolá minotaurus a krev mu při tom teče do pusy, "není v celém bludišti nikdo, kdo by mě pokořil!"

Sekerou se několikrát rozmáchne kolem sebe, víceméně na slepo. Saaga, která si začala lízat odřená předloktí a potlučená kolena, musí několikrát odskočit stranou. Při posledním výpadu mrštně přeskočí do hustší mlhy a dostane se minotaurovi za záda.

Zlostně zasyčí, poprská mlhu a vrhne se na minotaura. Skočí mu na záda, jednou rukou se chytí za roh a druhou se zaryje hluboko do minotaurovy tváře. Bojovník se zakymácí a několikrát se zatočí kolem své osy, jak se marně snaží Saagu ze sebe setřást. Při čtvrté otočce zakopne o vlastní nohu a skácí se k zemi na hranu upuštěné sekery.

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2+1 → 12(6 +3 + 2 + 1)#OBR
+ Zabití: Dávám SMRT

PJ, co dělá poslední minotaurus? Už se odváží do mlhy?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 4. 2020, 13:42

Saago,

už ve chvíli, kdy jsi zasazovala poslední úder se ve tváři posledního minotaura se objevila hrůza a rozběhl se do tunelů vedoucích na západ.

Jakmile se průchod uvolnil, stínová myš využila situace a proklouzla na východ.

Kdybys ho chtěla kohokoliv z nich pronásledovat, můžeš, ale máš -2STÁLE, protože se ti ztrácí v mlze.

Bludička přestane významně mlčet a opakovat "Následuj mne..." a místo toho zašeptá tiché: "Děkuji .... za pomstu .... " a začne se rozplývat.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 30. 4. 2020, 13:52

Saaga se posadí vedle padlého minotaura na zadek a začne mu dvěma prsty šťouchat do tváře. Hlava se mu bambelá sem a tam, Saaga vypadá zmateně.

Náhle sebou cukne, jako by dostala zásah bleskem, vyskočí na nohy a kouká zmateně pod sebe. Zasekne se uprostřed pohybu, škubne hlavou prudce k východu a vyběhne sprintem do chodby, kde před chvílí zmizel její stín.

Pronásledování: Hiro:2D6+2-2+1 → 6(1 +4 + 2 - 2 + 1)#OBR
Kořist utekla a PJ je na tahu

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 4. 2020, 14:16

Saago,

řítíš se chodbami za stínomyší jako kočka. A v jedné chodbě najednou v chuchvalci mlhy narazíš na neviditelnou překážku z tenkých vláken, do které se zamotáš. Nehmotná stínová myš jí proběhla jako nic, ale tebe pevná lepivá vlákna zachytila. Pavučina.

Snažíš se vytrhnout, ale namotáváš se víc a víc.

L12-022.jpg
Drowí past

Prostor ozáří slabé modré světlo a kolem tebe vystoupí z okolních chodeb čtveřice drowů. Dva z nich jsou jsou elitní bojovníci - drow a drowka. Druzí dva jsou mladí drowové velmi příjemného vzhledu, když detaily jejich fialové kůže prokreslí bledé světlo, získá scéna až erotický nádech.

"Vida vida, na minotaura to nevypadá ... takže rod Auvryndar si teď najímá jako zvědy kočičí lid? Nebo .... ty jsi ghitzerai?"

Stínomyš se zastaví o kousek dál a zvědavě na vás hledí.

Jsi v namotaná v pavučinách, v NEVÝHODNÉM POSTAVENÍ.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 30. 4. 2020, 18:14

Saaga sebou přestane cukat a jen tak visí. Prohlédne si drowy, ale pozornost věnuje hlavně lepkavým vláknům, do kterým je zamotaná. Podaří se jí uvolnit alespoň předloktí na jedné ruce a nataženým ukazováčkem začne brnkat na vlákna jako bardi drnkávají na struny. Nadšení z rozvibrované pavučiny se střídá s prskáním, když se její ruka opakovaně lepí a hračka se zachumlává.

Saaga přestane do pavučiny brnkat prstem. Dlaní přejíždí přes chuchvalec poslepovaných vláken a šeptá při tom něco vysokou fistulí. Chuchvalec se pomalu proměňuje v klubko zamotaných konopných provázků, které se začne postupně rozbíhat do celé pavučiny.

Navzdory pavučině (Magie proměn): Hiro:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)#MAG
- DOSAH: DOTYK, SESLÁNÍ: OKAMŽITĚ, TRVÁNÍ: CHVÍLE
- Jde o větší proměnu VELKÉHO předmětu


Saaga sebou začne opět cukat, tentokrát v konopné síti. Po chvíli toho nechá a unaveně si vydechne.

"Mňeujsem Auvrymňaudar..." vymáčkne pomalu ze sebe.

PJ?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 4. 2020, 18:39

Saago,

zamotaná do kokonu ze směsi konopí a pavučinové sítě, hledíš na drowy. Stín zmizí kdesi v tunelech.

Drowka kývne na ostatní. "Zabíjet jí nebudeme. Alespoň ne teď a tady. Je zajímavá ... a bude užitečné ji vyslechnout. V pevnosti."

Jejich prsty uvolní kokon a několika zručnými pohyby dotáhnou poslední volná vlákna. Potom si tě pověsí mezi sebe. Překvapí tě, že tě nesou elitní bojovníci a ne ti dva mladí hezounci.

Nechávám si slovo.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 4. 2020, 23:18

Saago,

drowové tě pronesou podzemím až do velké jeskyně, ve které stojí jakási věž. Skrze hustá vlákna kokonu toho moc nevidíš a ještě máš mysl zastřenou kočičím vnímáním, takže se ti nedaří zorientovat, jsi ale schopná rozpoznat alespoň obrysy.

"Co to nesete?" zeptá se hlas z vrcholu věže, když tě dotáhnou blíž.
"Úlovek z jeskyň. Je to ghitzerai," odpoví tví věznitelé.
"Živá?"
"Živá."
"Užitečná?"

Drowka, co tě zajala, se nad tebou skloní. Jak moc jsi užitečná? Jako goblin? Jako troglodyt? Nebo snad víc?

Co jí dopovíš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 1. 5. 2020, 18:02

"Věz, že jsem tři minotaury zabila, čtvrtého zranila, pátého zesměšnila. Zabiju mnohem víc."

PJ?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 1. 5. 2020, 19:17

Saago,

drowka zvedne hlavu. "Odneste jí k Erelal a nechte zavolat pro Rilnu. Jestli mluví pravdu, bude užitečná. Jestli ne, bude mrtvá."

Znovu tě naloží a pronesou na nádvoří...

... nechávám si slovo ....
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 1. 5. 2020, 22:05

Saago,

dvojice drowů tě dál napůl nese, napůl táhne a když se dostaneš někam do velkého prostranství - nejspíš nádvoří, kdosi vás zastaví. Z krátkého rozhovoru vyrozumíš, že jde o drowku jménem Rilna a předmětem rozhovoru je, zda dvojice, která tě zajala je nebo není hodna prezentovat svůj úlovek matriarše.

Nakonec pochopíš, že Rilna se k vám přidá a bude mluvit, ale dvojici je dovoleno zůstat v pozadí a čekat, zda náhodou nebudou vyzváni.

V nové sestavě tě donesou až k velkým železným dveřím. Zatímco čekáte na vpuštění, zpoza dveří se ozývá hlasitý křik. Neslyšíš úplně všechno, jen útržky, ale dovtípíš se přibližně toto: Žena, která tolik křičí, vyčítá jistému Drivinovi, že není "schopen přivést k rozumu a zotročit pár minotaurů v jižních jeskyních". Mužský hlas se snaží ženu uklidnit, oslovuje ji sestřičko a zdůrazňuje, že "v jejím stavu se nesmí rozčilovat" a "že už má nový plán".

Všimneš si, že během čekání jsou tři drowové, kteří tě vlečou, v naprosté tichosti a pozorně naslouchají, aby jim neuniklo ani slovíčko.

Konečně hádka končí, tebe vnesou dovnitř a zatímco Rilna začne zdvořile oslovovat matriarchu, omlouvat se za vyrušení a vysvětlovat, v jaké záležitostí ji jdete navštívit, tobě oba drowové očistí trochu pavučin z obličeje, takže se konečně můžeš rozhlédnout.

L12-023.jpg
Sál matriarchy

Jsi uvnitř pevnosti, v menším sále nepravidelného tvaru. Uprostřed leží vyskládané polštáře a koberce z jemných pavučiny, uspořádané jako pohodlné lůžko. Na něm je rozvalená drowí žena s velkým vybouleným pupkem, jako by měla každým dnem rodit. Kolem ní stojí dva spoře odění drowové a ovívají jí velkými vějíři upředenými z pavučin.

Za drowkou postává drowí mág v honosném plášti a nespokojeně přechází sem a tam mezi oltářem zasvěceným bohyni Lloth a řadou prosklených skříní, plných lahví vína a křišťálových pohárů.

Rilna, která vysvětluje matriarše situaci, je bojovnice v plné zbroji a i když oslovuje těhotnou drowku "paní Erelal", je patrné, že obě ženy spolu mluví téměř jako rovná s rovnou. Konečně úvodní formality skončí, Rilna ustoupí stranou a ukáže na tebe.

"A toto je ta kočičí ghitzerai, kterou chytili v tunelech Bludiště. Tvrdí o sobě, že dokázala zabít tři minotaury, čtvrtého zranit a pátého zesměšnit. A že dokáže zabíjet mnohem víc."

Matriarcha se opatrně převalí, aby na tebe lépe viděla, ale zároveň si netlačila na své břicho a prohlíží si tě.

"Děvče nešťastné. Je úžasné, že dokážeš zabíjet minotaury, ale to samo o sobě nestačí k tomu, abych si tě nechala na živu. Já potřebuji minotaury živé, víš? Říkáš ale, že zabiješ mnohem víc. Co třeba takhle drowy? Umíš zabíjet drowy?

Samozřejmě tím nemyslím nás, co jsme tady, myslím tím proradné a zrádné drowy z rodu Auvryndar. Dokážeš od sebe vůbec rozpoznat drowy ze dvou různých rodů a zabíjet ty správné?"

Co jí odpovíš? A co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 2. 5. 2020, 11:15

"Věz, že znám Auvryndar. Tři mrtví. Raněný mág. Spálená cvičitelka. A postřelená kněžka, nahoře, v tunelech. Zastavila jsem její postup. Druhá skupina, tvá, se stihla stáhnout."

PJ?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 2. 5. 2020, 11:37

Saago,

jestli ti doposud věnovala matriarcha pozornost jen tak mimochodem, teď zbystřila. Mávla i na arcimága, který přestal nervózně přecházet sem a tam a také se otočil. "Drivine, spoléhám na tebe, že se o ni postaráš, kdyby se to zvrtlo."

Pak se otočí zpátky k dvojici, co tě chytila. "Myslím, že ji můžete začít pomalu rozvazovat. Tenhle rozhovor by dál měl pokračovat pokud možno civilizovaně."

Otočí se zpátky k tobě: "Myslím, že bychom mohli být jedna druhé užitečné. Ty jsi tedy zkušená asasínka? Nebo alespoň vyzvědačka? Mé jméno je Erelal Freth a jsem matriarchou tohoto rodu. Toto je můj bratr a pravá ruka Drivin. Je to arcimág a nečiní mu problém v mžiku z tebe bleskem udělat hromádku popela, tak prosím nezkoušej žádné triky. Jak se jmenuješ ty?

A pověz mi - říkáš že má skupina - v Troglodytích norách - s stihla stáhnout? Řekneš mi k tomu něco víc? Protože já takové zprávy od mé setry Beraniky nemám. Vlastně od ní nemám vůbec žádné zprávy. Kam se stáhli? Proč se je nevidím v hradbách své pevnosti, když se stáhli? A před čím se vlastně stáhli?"

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host