[HRA] 12. patro - Bludiště

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 3. 2020, 12:15

Bludiště
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 28. 4. 2020, 22:14

Saago,

přiblížíš se o trochu blíž a uvědomíš si, že mlha nabývá podobu přízračných tváří. Dobrodruzi, hrdinové, ale i obyvatelé podzemí - goblini, trollové, drowové a duergaři, se střídavě zhmotňují a rozplývají v místě, kde se chodba rozšiřuje a stáčí k severu.

Zatím není, kdo by tě odhalil, můžeš dál pokračovat se skrytu a použít svá držení na něco vhodnějšího.

Kam se vydáš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 28. 4. 2020, 22:51

Pročísnu prsty mlhu před sebou. Cáry mi ulpí za nehty. Krátce se zamyslím a načrtnu do mlhy v kruhu několik symbolů. Představují Zerthimonovu myšlenku o kráse na povrchu a uvnitř. Symboly nasají okolní mlhu a ta se změní v mou vlastní tvář. Nechám ji splynout s ostatními a pokračuji na mé Cestě dál.

Vydám se chodbou dál, tj. vede-li jen k severu a zpátky, tak k severu.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 4. 2020, 06:43

Saago,

chodba se po chvíli opravdu stáčí k severu a začne se zužovat. Má dvě odbočky.

L12-015.jpg
Úzká chodba

Nejprve mineš odbočku vedoucí na západ. Z té slyšíš ozvěnu vzdálených zvuků, jako kdyby na sebe někdo křičel, ale není tomu rozumět.

O kousek dál je odbočka na východ a teď už je jasné, že tě předtím nešálil zrak, z té opravdu vychází světlo a pohybuje se.

Nakonec je možné pokračovat chodbou dál na sever.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 29. 4. 2020, 08:47

Obrazy a světlo. Světlo a hlasy. Rozhodnu se pro světlo, je blíž.

PJ, pokračuju na východ za světlem. Co je jeho zdrojem?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 4. 2020, 09:11

Saago,

vstoupíš do malé jeskyně, jejíž strop je podpírán dvěma kamennými sloupy. Za nimi se schovává nějaké světýlko. Podlaha je pocákaná zaschlou krví.

L12-016.jpg
Krev a sloupy

V menší jeskyni na jihu se na zemi pod chuchvalcem mlhy cosi leskne. Když vstoupíš, tichý hlas ti zašeptá: "Následuj mne ..." a světýlko se zakomíhá.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 29. 4. 2020, 09:26

Světlo mě vidí, ví o mně. Mlha mě před ním neskryje. To je dobré vědět.

Skrčím se k zemi a přejedu rukou přes zaschlou krev. Nevím, jak odhadnout její zdroj nebo stáří. Přesunu svou pozornost k lesklé věci. Velmi opatrně ji seberu ze země. Nenechám se ničím překvapit. Až poté se rozhodnu následovat světlo. Cestu zde v bludišti neznám, situace se zhoršit nemůže.

Držím se pokud možno v mlze, krom světla skrytá před vším a všemi.

PJ, co je to to lesklé na zemi? A kam mě světlo zavede?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 4. 2020, 11:12

Saago,

malý lesklý předmět je struna namotaná na kolíčku. Prohledáš okolní kameny a zjistíš, že pod nimi leží rozštípaná celá loutna. Na malém stříbrněm štítku (DROBNÝ 1-CENNOST) je zdobenou elfštinou napsáno jméno majitele.
Stříbrný štítek píše: Koryn
Světélko ti mezitím přelétne za zády, pokračuje do chodby, ze které jsi předtím slyšela hlasy a dál šeptá: "Následuj mne..."

Na široké křižovatce vidíš, že napravo od cesty je v jeskyně trojice sloupů, pokreslených piktogramy, mezi kterými se chuchvalec mlhy barví do ruda.

L12-017.jpg
Tunely v bludišti

Hlasy na západě se stanou zřetelnější. "Mrtvej drow, dobrej drow. Ale kam zmizela ta krollka s rybákem, to fakt netuším."
"To nevadí, máme mrtvoly na obřad? Máme. Maku bude spokojený." Jsou hrubé a hluboké, trochu bučivé.

Světélko pokračuje k nim: "Následuj mne ..."

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 29. 4. 2020, 12:51

Hlas minotaura poznám. Tito dva mluví o krollce a vím, že myslí Šadah. Jsem v místech, kde byla dříve ona.

Světlo mě vede k minotaurům. Pravděpodobně se nejedná o past, minotauři mluví a vím o nich dříve, než oni o mně. Může být světlo duše zemřelého? Od Cilapiho je mi znám osud Krisana, ten jako podobné světlo naváděl k pomstě. Mohla loutna a šátek patřit světlu? Stal se obětí minotaurů stejně, jak málem Šadah?

Vytáhnu z kapsy stříbrný šátek a zamávám s ním ve vzduchu zleva doprava. Předpokládám, že pokud patří světlu, to zareaguje. "Koryne?" zašeptám.

Nevím, jestli chci být nástrojem pomsty neznámého světla. Lid byl nástrojem jiných příliš dlouho. Šadah mi ale pomohla. Dala mi jídlo i lektvar. Obojí byla její volba. Není logické cítit závazek. Přesto mě silný pocit táhne dopředu za světlem a minotaury. Vydechnu a vyrazím potichu za ním.

PJ, nechám se vést světlem dále. Kam přesně mě zavede? Kolik je tam minotaurů? Reagují ona na světlo nějak? Pořád mám svá držení z Hlavně nenápadně.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 4. 2020, 16:34

Saago,

světluška prolétne mezi krápníky až k pětici minotarů. Ti táhnou těla dvou mrtvých drowů. Poznáváš je - jsou to ti dva, co se zabarikádovali v místnosti, ze které vyšla Sadah, když jste byli v Llhotině paláci.

L12-018.jpg
Minotauří jeskyně

Bludička prolétne mezi nimi, pošeptá jim také "Následujte mě..." a začne se vracet směrem k tobě. Minotauři se zatím dívají na ní a chystají se za ní vydat.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 29. 4. 2020, 16:53

Zrádný špión, nezkušený a neschopný. Zajatý špión, mučený. Oba mrtví, nic překvapivého. Létající světlo je vede přímo ke mně, je pomalé a vytrvalé. Musím se jich zbavit rychle a opatrně. Minotaurů je mnoho, musím je rozdělit. Toho mohu využít.

Ustoupím dva kroky zpátky do mlhy. Skrčím se a pod nohama nahmatám několik kamenů. Naházím je rychle doleva mezi vzdálené krápníky. Blízký zvuk je větší riziko, než šeptající světlo. Ustoupím ještě krok a schovám se za krápník mezi jedou a druhou částí jeskyně. Se zbraněmi připravenými v rukou čekám, jestli jich bude více sledovat zvuk, nebo světlo.

Házení kamenů je asi chvíle pro spálení držení z Hlavně nenápadně: Pálím jedno, odhalí mě až za CHVÍLI, ale budou vědět, že jsem je házela já, druhé držení si držím

Léčka: Hiro:2D6+2 → 10(5 +3 + 2)#INT
- Vlákal jsem je až do pasti, nic nepodezřívají
- Záměrem je, aby za bludičkou šli dva minotauři, tři se vydali prozkoumat zdroj hluku z kamenů

PJ, jak se rozdělí? Kolik kam půjde?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 4. 2020, 18:08

Saago,

tvůj odhad je skvělý, tři minotauři se vydali za podezřelým zvukem, dva za světlem.

L12-019.jpg
Minotauří jeskyně

Protože jsi dobře ukrytá, mine tě jak světélko, tak oba dva minotauři, kteří se plně soustředí na sledování lákadla před sebou.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 29. 4. 2020, 19:02

Minotaury znám. Poslednímu jsem rozdrtila koleno a hodila ho dolů z hradeb. Tady nemám hradby. Je tu ale mlha a krápníky. A hlavně tu jsou hned dva minotauři.

Drží se blízko u sebe, za zády mají stále mlhu, vedle sebe krápník, mám se kam skrýt.

Jedním skokem se přiblížím na délku zbraně. Bodnutí do zad nestihnu provést dostatečně rychle. Napřáhnu meč a seknu je několikrát přes paže. Zezadu nejsou kryté sekerami, nemají je kam schovat. Bolest odtrhne jejich pozornost od světla. Otáčejí se, funí, napřahují sekery. To zrychlí oběh jedu v sečných ranách. Ruce těžknou jako první, prsty neudrží mohutné sekery. Jejich pád na zem ztlumí hustá mlha jen lehce.

Pálím druhé držení z Hlavně nenápadně: Všimnou si útoku hned, ale neví, že to jsem já

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2 → 10(2 +6 + 2)#OBR
- Nepřítel obdrží ZÁSAH, Posílíš útok o +1ZÁSAH, Útokem ses neprozradil, Dosáhl jsi plného úspěchu: Odzbrojit oba minotaury

- Saaga>Minotauři: 2SZ (rapír) - 0KZ (1KZ tuhá kůže - 1KZ ze zbraně) + 1Z (volba) = 3-ZÁSAH - 1-ZÁSAH (Saaga>2 Významní) => TZ + otrava Drowím jedem


Rychle se prosmýknu okolo širokého krápníku. Zpomalení minotauři zatím sále naprázdno hmatají do mlhy před sebou. Jsem připravená pro druhý útok.

Skočím mezi minotaury a zasypu je přívalem krátkých rychlých seků a bodnutí. Mířím na citlivá místa - obličeje, prsty, rozkroky. Holýma rukama na mne nedosáhnou, na trknutí jsem blízko. Funí vztekem, běsní, rozestupují se k rozběhu. Jsem stále mezi nimi, uhýbají opačným směrem, proti sobě.

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2+1 → 8(2 +3 + 2 + 1)#OBR
- Nepřítel obdrží ZÁSAH, Útokem ses neprozradil, Dosáhl jsi plného úspěchu: Rozběsnit minotaury k nepříčetnosti

- Saaga>Minotauři: 2SZ (rapír) - 0KZ (1KZ tuhá kůže - 1KZ ze zbraně) = 2-ZÁSAH - 1-ZÁSAH (Saaga>2 Významní) => LZ


Z mlhy na mě funí dva rozzuření zpomalení minotauři. Otřu meč o nohavici a schovám ho zpátky do pochvy. Ukážu jim prázdné ruce. Pohár jejich trpělivosti přeteče. Oba zařvou, sklopí hlavy a vrhnou se na mě.

Nepatrný zlomek okamžiku počkám a potom padnu k zemi. Rukama se opřu o zem, zpevním tělo a nohy vykopnu do širokého rozkročení. Pevné boty se střetnou s dvěma rozběhnutými rozkroky. I když je krev minotaurů momentálně především v hlavách, zásah je paralyzuje. Zbývající hybnost srazí jejich hlavy proti sobě. Ozve se dvojí křupnutí. Mohutné postavy se skácí vedle mě do mlhy.

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2+1 → 14(6 +5 + 2 + 1)#OBR
- Nepřítel obdrží ZÁSAH, Útokem ses neprozradil, Dosáhl jsi plného úspěchu: Vyprovokovat minotaury, aby si dali vzájemné Trknutí
+ Zabití: Dávám SMRT, jsou dva Významní, takže každý KO

Oba mají LZ, TZ a KO a ještě něco z Trknutí.

PJ, co druhá trojice, zvuky boje je asi už odlákaly z pasti ven, že?
Naposledy upravil(a) Saaga dne 29. 4. 2020, 21:23, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 4. 2020, 19:33

Hiro,

dvě masy těl se srazí s obrovskou energií.

Vyber si 2 z:
= Minotaurus na západě odlétne na vzdálenost HOD (jinak se zhroutí na zemi)
= Minotaurus na východě odlétne na vzdálenost HOD (jinak se zhroutí na zemi)
= Minotaurus na západě se zlomí vaz a bude to SMRT (jinak skončíme u KO, tak jako tak od něj bude pokoj)
= Minotaurus na východě se zlomí vaz a bude to SMRT (jinak skončíme u KO, tak jako tak od něj bude pokoj)


Hluk, který bitka způsobí, přiláká pozornost zbylé trojice. Bludička, která si konečně uvědomila, co se děje, se kousek vrátí a osvětluje celou scénu slabým světlem.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 270
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 29. 4. 2020, 21:51

Minotaurus na západě odlétne na vzdálenost HOD (jinak se zhroutí na zemi)
Minotaurus na východě se zlomí vaz a bude to SMRT (jinak skončíme u KO, tak jako tak od něj bude pokoj)


Převalím se na břicho a pár okamžiků nehnutě ležím vedle mrtvého minotaura. Jeho mohutné tělo mi spolu s mlhou poskytuje perfektní krytí. Druhý odletěl kus zpátky. Zbývající trojice ho najde jako prvního. Přinejmenším se u něj zastaví a skloní. Až potom půjdou hledat druhého. Tam je má první příležitost.

Vzepřu se na rukách, protáhnu špičky nohou a proběhnu lehce mlhou dopředu. Musím být rychlejší, než následující světlo.

Hlavně nenápadně: Hiro:2D6+2+2 → 16(6 +6 + 2 + 2)#OBR
+ Jako stín: Držím 2


Tři minotauři se zastaví u raněného druha. Sklání se k němu, kontrolují dech. Starostlivost tváří tvář nebezpečí je smrtelná vlastnost. Než se pohnou dále, jsem na druhé straně širokého stalagmitu a pomalu pokračuju dokola. Musí padlého postupně překročit. To je alespoň na malou chvíli oddělí.

Zády se přilepím na skálu a vyhlédnu doleva. Dva jsou na cestě za světlem, poslední se chystá přeskočit bezvládné tělo. Skočím po něm ocelovou pěstí napřed.

Pálím první držení z Hlavně nenápadně: Přijdou na útok až za CHVÍLI a zanechám stopy, že jsem to byla já

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2 → 12(6 +4 + 2)#OBR
- Nepřítel obdrží ZÁSAH, Útokem ses neprozradil, Dosáhl jsi plného úspěchu: Omráčit jednoho tak, aby si toho zbývající dva nevšimli
+ Zabití: Dávám SMRT


Ruka posílená kaleným kovem narazí na kost mezi uchem a rohem. Lebka nečekaně povolí, celým zápěstím zajedu do měkké tkáně. Možná se špatně narodil, možná dostal na stejné místo dříve zranění. Možná jsem poznala novou slabinu minotaurů.

Nemám ale čas přemýšlet. Padající tělo zachytím a pomohu mu nehlučně sesunout se na zem vedle druhého. Přeběhnu po obou minotaurech k dvojici, která se mi ztrácí v mlze. Neúnavné světlo mi pomůže se zorientovat. Právě narazili na mrtvého. To mi opět dá trochu času. Zamyslím se nad dalším krokem na Cestě.

Vzpomenu si na rudé světlo v nedaleké místnosti. Od Šadah vím, že se mu minotauři vyhýbají. Neznám důvod. Chci ho poznat.

Změna je nebezpečná, chaos nepředvídatelný. Opět změním podobu útoku.

Rozběhnu se co nejrychleji přímo k minotaurům. Než se stihnou otočit, plnou vahou do nich narazím. Jeden ztratí rovnováhu a opře se sekerou o zeď, druhého srazím na zem. Padne přímo na mrtvého. Oběma přidám několik provokativních výpadů mečem a okamžitě poté se stáhnu do mlhy mezi mnou a rudým chuchvalcem. Chci provokaci dotáhnout do konce. Zkusím se drze zasmát. Nějaký podivný zvuk ze mě nakonec vyjde.

Pálím druhé držení z Hlavně nenápadně: OKAMŽITĚ si všimnou útoku, neví, že jsem to byla já

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)#OBR
- Nepřítel obdrží ZÁSAH, Útokem ses neprozradil, Dosáhl jsi plného úspěchu: Oddělit je - jednoho srazit na zem a druhého natáhnout na sebe

- Saaga>Minotauři: 2SZ (rapír) - 0KZ (1KZ tuhá kůže - 1KZ ze zbraně) = 2-ZÁSAH - 1-ZÁSAH (Saaga>2 Významní) => LZ


Z mlhy před sebou uslyším zafunění a zaslechnu zadunění prvních kroků. Minotaurus se blíží. Nalepím se na stěnu skály a v pravou chvíli se pokusím nasměrovat jeho běh do rudé mlhy.

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+2 → 6(3 +1 + 2)#OBR

PJ je na tahu

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2540
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 29. 4. 2020, 22:05

Saago,

těsně před tebou minotaurus sklonil svou hlavu a šíře jeho rohů tě zaskočila. Nabral tě jednou stranou a vzal s sebou mezi rudé sloupy.

L12-021.jpg
Démonický trojúhelník

Průchod na jih osvítí bludička, jak k vám láká druhého minotaura. Její světlo osvítí sloupy a tobě najednou dojde, co obrázky kolem tebe znamenají:

Vyhodnoť si poslání Démonického trojíhelníka, hoď+INT.

TREFA:
* Démonický trojúhelník ti vyjeví Bafometovo POSLÁNÍ. Budeš-li se jím řídit máš +1STÁLE, budeš-li jednat v rozporu s ním, máš -1STÁLE a to do té doby, dokud ho nesplníš.
10+: Sama si vybereš, jaké POSLÁNÍ ti Bafomet vyjeví.
7-9: POSLÁNÍ, které ti Bafomet vyjeví, bude určeno náhodně.
6-: PJ ti určí, které POSLÁNÍ ti Bafomet vyjeví.

Možná POSLÁNÍ:
* Jsi plná hněvu. Nedokážeš se bavit rozumě a bez emocí, dokud si svůj hněv na někom nevybiješ.
* Jsi zvíře. Chováš se jen podle základních zvířecích instinktů, dokud se nesetkáš s jiným zvířetem.
* Jsi lovec. Svět je tvé loviště, všichni ostatní jsou kořist, dokud někoho neulovíš.
* Jsi plná nenávisti. Nedokážeš vyjadřovat přízeň či lásku, dokud v záchvatu nenávisti někomu neublížíš.
* Jsi něco víc než ostatní. Jednáš pohrdavě se všemi, co potkáš, dokud tě někdo neponíží či nesrovná do latě.

Co uděláš dál?


Otřesený minotaurus vedle tebe hledí na ty symboly s posvátnou úctou. Ale co víc, zdá se ti, že tvůj stín si je prohlíží také.

MarkyParky:1D5 → 5(5)#Minotaurus - Minotaurus je víc než ostatní. Bude jednat pohrdavě se všemi, co potká, dokud ho někdo neponíží nebo nesrovná do latě.

MarkyParky:1D5 → 2(2)#Stín - Stín je zvíře. Bude jednat jen podle základních zvířecích instinktů, dokud se nesetká s jiným zvířetem. Saago - tebe už stín nějaký čas sleduje, urči jaké zvíře bude.
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host