[HRA] 12. patro - Bludiště

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 3. 2020, 12:15

Bludiště
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 369
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 30. 3. 2020, 21:46

Sesypu tu trochu, co se mi podařilo ozářit a sbalím svoje haraburdí.
Cesta na západ se mi úplně nepozdává, nerada bych se vrátila k těm dobytkům.
Vydám se na východ.
Jdeme tiše, s prázdnou truhlou nezbývá, než být nenápadní.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 30. 3. 2020, 22:51

Hadešadah,

potichu se kradete do severovýchodní chodby. Je čím dál užší a nižší, musíš se přikrčit ... a nakonec skončí.

L12-011.jpg
Slepá chodba

"Chi chi, chi chi..." ozve se zase tichý hlásek chodbami, když si uvědomíš, že tudy to nepůjde, ale tvůj ultrasluch slyší i minotaury, co se drží v chodbě na jih od Démonického trojúhelníku.

Domlouvají se, zda mají vtrhnout dovnitř - ale obavy z Démonického trojúhelníka zatím převažují a tak jen drží hlídku u jižního průchodu.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 369
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 31. 3. 2020, 22:16

Dojdu na konec chodby, no lepší slepá ulička než nějaká šílená nestvůra. Na chichotání si pomalu začínám zvykat. Otočím se, opatrně projdu kolem červeného svinstva a vyrazíme prozkoumat tu severovýchodní cestu.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 31. 3. 2020, 22:32

Hadešadah,

vydáš se a po krátké chvíli se chodba větví. Východní větev se kroutí a po malé chvíli opět slepě končí. Začínáš si uvědomovat, proč se tady tomu říká Bludiště.

Vydáš se i západní větví a na jejím konci konečně něco nalezneš.

L12-012.jpg
Portál s lebkami

Zeď končí kamenným portálem, na jehož překladu je vytesán krátký nápis.
Nápis na portálu píše: Z důvodu vyššího zabezpečení měňte heslo k portálu každý desetiden.
Přidělení nového hesla zajistí Halaster Černoplášť.
Po dobu platnosti heslo střeží mrtví.
Kolem obou pilířů portálu je rozmístěno jedenáct lebek.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 369
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 2. 4. 2020, 20:55

Prohlížím si portál. No, nebylo by špatné z tadyma vysmahnout.

Jak jako se mění? Deset dnů? Jedenáct lebek? Je to celé jakési divné.

Podívám se na ty jednotlivé lebky a na jejich celkové rozmístění. Prohledám, je jestli v nich není něco ukryto, rozevřu jim čelisti a tak vůbec. Uvažuju, že bych pak aspoň dvě rozdrtila na kostní moučku, protože mi skoro došla.

No pokud nic nevymyslím, nezbude než mrknout do té knížky, z které Cilapi o odstín zblednul.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 2. 4. 2020, 21:56

Hadešadah,

prohledávání lebek nijak nepomohlo - tohle není hádanka, tohle je výzva ke skutečné nekromancii.

Otevřeš grimoár a listuješ stránkami sem a tam. Hledíš na dlouhé litanie textů, zdobené ponurými symboly a ještě ponurejšími nákresy a kresbami. Mnoho stránek je pokryto zaschlými skvrnami. Snaha porozumět textům je marná, ani nevíš kde začínají a kde končí jednotlivé kapitoly.

Nemůžeš se ale zbavit dojmu, že kniha na tebe chce promlouvat. Jak jednotlivé listy grimoáru - ani si nechceš domýšlet, z čeho jsou vlastně vyrobené - šustí sem a tam, máš pocit, že se v jejich šumu něco ozývá. Slabé hlasy ... Áron ani Urm si toho rozhodně nevyšimli, ale ty máš velmi citlivý sluch a to se počítá.

Začneš stránkami šustit trochu víc ... a najednou jako kdyby ze stránek tiché hlasy šeptaly slovo: "Sssekkeerrrrníííkk."

Zopakuješ ho a portál se otevře. Světlo ze tvé lebky osvítí místnost na druhé straně - má fialové zdi, zdobené motivy pavouků a pavučin. Po levé straně vidíš rozměrnou skříň s obdobnými motivy, po pravé zase stejně zdobené dveře.

Nikdo ti nebrání v průchodu, to je znamení toho, že stoupáš vzhůru. Poslední události tě poučili, že pýcha předchází pád, ale zároveň že i po velkém pádu jsi schopná znovu zvednout hlavu a pokračovat dál.

Našla jsi průchod do Muiralova revíru a také získáváš LEVEL-UP - jeden tah alchymisty nebo krolla.

Projdeš portálem? Nebo zkusíš něco jiného?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 369
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 2. 4. 2020, 23:14

Užasle zůstanu stát. Ono ta knížka fakt něco dělá!
Chvíli před portálem váhám. Každé z posledních tří pater bylo plné šílenců. Tady je to ještě celkem bezpečné. Volové si sem netroufnou a já můžu zatím ... pohladím prsty obrazec na kůži černé knížky.

Ale tady u portálu není moc bezpečno. Počkám, až se zase zavře a pak se vrátíme se do slepé chodby vedoucí na sever. Chodba je to uzoučká ale nějak se v ní uspořádáme. Jsme tu sice tak trochu v pasti, ale snad nenápadní.

Rozbiju několik lebek, nejsou úplně čerstvé, tak to jde celkem snadno. Podívám se na svou svítící lebku, kdybych tak věděla, co si myslí. "Ty nejsou živé jako ty." Rozdrtím lebky na prach a uložím do truhly. Ostatní naskládám těsně před portál, aby když z něho někdo vyleze, tak rovnou na ně šlápl nebo o ně zakopl a prozradil se.

Pak se pustím do výroby výbušnin, protože mi už skoro žádné nezbyly.

Dělám výbušninu 1x SZ 3, 10 x SZ 0

Tu silnější připravím kousek na jih od nás, natáhnu od ní dlouhou zápalnou šňůru k rozcestí, kde bude hlídka. Což teda bude asi Áron.

Připadám si a asi i vypadám, jako pár dnů po smrti. Chce se mi strašně moc zkoumat ta knížka, ale hlava bolí a před očima mi skáčou mžitky. Nemám v truhle nic moc léčivého, ale aspoň si udělám odvar z nějakých sušených kytek a kůry, co sebou táhnu. Ochutnám ten odvar, chutná tak nějak nijak. Škoda, že tu nemám cukr, vzpomenu na domov, kde jsme nařezávali kůru na stromech a mízu, která z nich vytékala vařili a sušili, až se proměnila na šedivěnahnědlé krystalky. S tím by to byl jiný čaj! Pak mi padne do oka dóza s kostním práškem. Aspoň na pohled to vypadá dost podobně. Naberu jednu lžičku, pak ještě druhou a třetí a zamíchám. Pak sedím, usrkávám čaj a představuju si, jak je sladký a posilující.

Léčení: Sadah:2D6+1 → 10(5 +4 + 1)
KO pryč
Neprospím celé táboření
Nejsem unavená
Jizva pryč

Beru za level-up pokročilé jedy a léčení

Táboříme. Měním si TZ na LZ. Nejsem unavená

Áron bude na hlídce. Pak jej jen na chvilku vystřídám, aby si trochu odpočinul.


Během první půlku noci strávím listováním v knize. Moc z toho moudrá nejsem, ale kniha vytrvale něco šeptá, snažím se ji poslouchat a porozumět, nakonec se mi začnou klížit oči a usnu s knihou pod hlavou.

Co Urm? Když mu zase narostla hlava?

Připravím léčivý lektvar i pro Árona, ale radši mu jej dám až po hlídce, vím co mé lektvary s některýma lidma dělají.

Léčení Áron: Sadah:2D6+1 → 7(3 +3 + 1)
Lektvar vyléčil 1 TZ a odstranil související TRAUMA, aniž by způsobil JIZVU
MAG se mi vrací
Áron prochrápe další táboření a bude unavený

tohle jsem měla zahrát až po tahu PJ, jsem se nějak unáhlila

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 3. 4. 2020, 07:51

Hadešadah,

zatímco klimbáš nad knihou, Áron hlídá. A během své hlídky uslyší rachot ze zavalené chodby. Minotauři se zjevně stále neodvážili projít Démonickým trojúhelníkem, ale zkouší odkopat zával v jihozápadní chodbě.

Co udělá?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 369
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 3. 4. 2020, 21:58

Spím a zdá se mi sen. Ležím a podřimuju na krásném kvetoucím palouku. Příroda kolem bují životem. V polospánku slyším odevšad bzučení hmyzu, cvrlikání ptáků, do toho ševelí tráva, kterou se prodírají mladí králíci, slyším škrábání drápků veverky, jak leze po blízkém stromě i dupání srnky a troubení jelena. Slastně se ve snu protáhnu, tolik života kolem! To mi už tak chybělo!

Poslouchám další a další zvuky, které se přidávají k této společné písni života. Mlaskavé zvuky žížaly pohybující se v blátě, jiný mlaskavý zvuk, když ji zblajznul krtek. Ťukání vrány, která vyklovává šnečí ulitu. Svist křídel sovy a zachrastění jejich vývržků při dopadu na zem. Tichounké zvuky, jak larvy masařky prožírají polotekuté tělíčko hraboše. Trhavé zvuky, jak táta hrobařík krmí své malé larví dětičky. Radostné kvikání vlčích mláďat, kteří spatřili vracející se rodiče s uloveným zajícem. Ale kromě těchto obyčejných zvuků slyším i něco jiného. Slyším něco jako nesrozumitelné šeptání ve spoustě různých hlasů. To mne ve snu probudí. Natáčím uši, abych rozlišila, odkud šepot vychází. Posadím se, když zjistím, že to napůl sezobaný šnek něco šeptá o svém krátkém životě, také tělíčko hraboše i z těch vývržků se cosi ozývá, zajíc, kterému štěňata žerou vnitřnosti, polohlasně mumlá. Dokonce ztrouchnivělé stromy a suchá tráva monotónně hučí. Nemůžu se všech těch zvuků nabažit, tolik života a smrti kolem. A pak se mi konečně podaří zaostřit uši a uslyším zvuk, který vše přehluší.

Ten zvuk v sobě obsahuje najednou všechny zvuky, všechny tóny. Natáčím uši, abych zjistila, odkud přichází, ale je všude kolem. Pak si to uvědomím. Je to z těch mnoha sáhů hluboké vrstvy hlíny, na které ležím. Každá částečka z ní už byla tolikrát živá a zase mrtvá. I vzduch tiše a nesrozumitelně ševelí o mrtvolách, z nichž unikaly hnijící plyny. A těla rostlin a živočíchů mumlají o tělech, kterými byly dříve. Jen ležím, poslouchám a velebím Velkého Ducha, jak moudře stvořil náš svět. Kde dříve mnoho zemřelo, může teď mnoho žít.

Zatřese se mnou Áron. Rozhlédnu se po pusté jeskyni a není to hezké probuzení. Tak málo života kolem! Tak málo smrti kolem! Áron rychle vysvětlí, že se už více než hodinu ozývá kopání minotaurů. A že už se bojí, že by mohli brzo zával odstranit, a že bychom měli vysmahnout. Je mi ho líto. Já jsem si trochu odpočinula, ale on vypadá dost jetě. Radši ale neotálím a rychle vyrazíme k portálu.

Heslo si pamatuju ze včerejška, nemůžu se ale zbavit dojmu, že ty lebky teď tiše něco mumlají a šeptají. Otevřu knihu a rychle listuju, hledám stránku, která, jestli si správně pamatuju, mumlala podobným způsobem jako ty lebky. Dvojí tiché nesrozumitelné mumlání se slije do jediného a připojím se k němu i já.

Nekromancie: Sadah:2D6+1 → 8(4 +3 + 1)
Pár kostlivců prosím.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 3. 4. 2020, 22:07

Hadešadah,

zatímco pospícháš k portálu, všimneš si, že Urm už má opět svoji hlavu - a vypadá šťastný. Chce ti něco říct, ale protože kopání minotaurů je blíž a blíž a ty horečnatě listuješ knihou, zatím to nestihne.

Když přečteš zaklínadlo, kterému narozdíl od včerejška krásně rozumíš, lebky, které jsou rozmístěné kolem brány, se začnou hýbat, kroutit, klapat zubama a hledět s očekáváním na tebe - čekají, co jim přikážeš.

Zároveň s tím uslyšíš svým ultrasluchem, jak se minotauři provalili skrz ... a následně zabučeli hrůzou, jako kdyby se na ně z pod závalu začala hrabat smrt.

Oživila jsi:
* zbytek lebek u portálu a
* 1 kostlivého minotaura, kterého předtím roztrhal tvůj výbuch


Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 369
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 3. 4. 2020, 22:19

Óóóó, ono to více než funguje!

Otočím se po své lebce, kterou Urm už odvázal z provázku, a která si spokojeně létá kolem. Usměju se.
Jsou tak roztomilé, jak poskakují a cvakají zuby! Akorát u toho dělají strašný rambajz, škoda, úplně si představím, jak procházím podzemím s Áronem, Urmem a Lebkou a za mnou píďalkovitými pohyby se otvíráním a zavíráním pusy pohybuje 6 lebek.

"Tak holky.Víte co, odhopkejte odsud pryč. Třeba k tomu závalu." Ještě se za nimi usmívám, jak hopsají a šinou se jedna přes druhou.

Zopakuju heslo ze včerejška a projdu portálem.

Sadah odchází do Muiralova revíru.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 28. 4. 2020, 18:31

Saaga přibíhá z Troglodytích nor.

... u sestupu z Troglodytích nor ....

Saago,

chvátáš širokou sestupnou chodbou a za sebou slyšíš hlasy a kroky pronásledujících drowů. Občas se ti zdá, že tvůj stín tě předbíhá.

Vběhneš až do chuchvalců mlhy a do něčeho kopneš. Zazvoní to, jak se kovový předmět - nejspíš nějaká helma - odkutálí stranou. Drowové se blíží. Musíš se rychle rozhodnout, kam dál.

L12-013.jpg
Sestup z Troglodytích nor

Můžeš se rozhodnout postavit drowům tady a teď.
Můžeš se také rozeběhnout do některé z mnoha chodeb - řekni které - a ztratit se v mlze. Pokud to uděláš, mlha tě ukryje (dá ti +2 k tvému hodu) a ty drowům utečeš.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 254
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 28. 4. 2020, 19:04

Kovový zvuk u nohou mě přiměje konečně zastavit. Nemohu pokračovat po Cestě, kterou neznám. Vstoupím do mlhy, svíčka téměř dohořívá. Levou rukou se chytím zdi a pokračuji tak dlouho, dokud hlasy a kroky pronásledovatelů neutichnou.

PJ, vydám se doleva a pak znovu hned doleva, do té chodby, která vede asi paralelně se sestupovou chodbou. Tím uteču drowům. Jak to tam dále vypadá?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2475
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 28. 4. 2020, 21:41

Saago,

vzdaluješ se od drowích hlasů. Poslední slova co uslyšíš jsou:

"Stát. Do té mlhy ji pronásledovat nebudeme, může to být past rodu Freth. Nebo tam mohou být minotauři. Dnes jsme dobyli velkého vítězství - získali jsme kontrolu nad sestupem do Bludiště a těch několik Frethských, co nám uniklo, ať si klidně v Troglodytích tunelech chcípnou hlady. Vrátíme se zpět..."

Potom už hlasy drowů utichnou.

Pokračuješ opatrně dál, svíčka ozařuje jen nejbližší chuchvalce mlhy. Konečně dorazíš na křižovatku.

L12-014.jpg
Křižovatka kdesi v mlze

Široká chodba pokračuje dál na západ, úzká se vrací na sever. V široké se ti zdá, že se chuchvalce mlhy podivně hýbou. U severní máš zase pocit vzdáleného světla, ale také to může být jen klam.

Co budeš dělat dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 254
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Saaga » 28. 4. 2020, 21:56

Mlha, minotauři. Toto místo je mi známé od Šadah. Je nebezpečné, musím být opatrná.

Mám chvíli čas. Rozhodnu se vyměnit v lucerně svíčku. Zkontroluji jed na meči - drží. Ocelová pěst je na svém místě. Praktická smyčka také. V budoucnu se musím zamyslet nad jejím použitím jednou rukou, druhou zpravidla svítím. Zvednu obnovenou lucernu nad hlavu a osvítím okolí. Můj nový stín je stále se mnou. Ještě nevím, co s ním udělat. Neznám jeho povahu ani úmysly. Poznám je časem.

Zhodnotím bezprostřední nebezpečí. Vzdálené světlo představuje menší riziko než blízký pohyb. Vstoupím do mlhy v široké chodbě. Lucernu držím pod úrovní kolen a stranou od sebe. Pohybuju se velmi pomalu, pomaleji, než mlha přede mnou.

Hlavně nenápadně: Hiro:2D6+2+2 → 10(4 +2 + 2 + 2)#OBR
+ Jako stín: Držím 2
- Záměrem je zjistit, proč se mlha hýbe

PJ?

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Sosacek a 1 host