[HRA] 12. patro - Bludiště

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 19. 3. 2020, 09:31

Hadešadah,

když nakážeš bojechtivým minotaurům čekata, začnou se jeden na druhého zmateně dívat.

"Neslyšeli jste Rohatou královnu? Rozkaz zněl jasně, čekat na to, až nám dá signál k útoku. Půjde první, a my za ní, kryti mlhou, připraveni udeřit!"

Chceš-li, aby se tě opravdu obávali a vůbec s tebou nešli, asi bys jim jako správný temný bůh nečím HROZIT nebo zkusit něco jiného. Jinak tě budou z uctivé vzdálenosti sledovat.

Projdeš na jihovýchod a před tebou se chodby začnou větvit do skutečného bludiště, plného chuchvalců mlhy a klikatých tunelů.

L12-004.jpg
Západní část bludiště

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 286
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 20. 3. 2020, 17:00

Chvíli předstírám, že mi jejich přítomnost nevadí, ale po pár krocích se otočím. "Takto to nejde, dupete jak stádo zubrů."

"Pavouk cítí i drobné zachvění pavučiny a když jdete vy, tak dusáte, že jeskyně hrozí, že se sesype."

"Kdo neumí chodit neslyšně jako myš" 'či kroll' dodám v duchu "tak zůstává tady a nebo .... a nebo musí počítat s trestem rozhněvané bohyně!"

Odejdu do mlhy a nechám je tam stát a rozmýšlet, jestli jsou dost tiší a nerozhněvají mne, sama jak jim zmizím z očí, obalím si kopyta hadrama a ovážu, ať to neplandá.

Hrozba: Sadah:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)
Jak za mnou někdo bude dusat, mám v plánu použít na jejich zastavení elementála nebo magické lano jim v mlze natáhnout přes cestu

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 20. 3. 2020, 18:06

Hadešadah,

minotauři se chvíli rozpačitě koukají jeden na druhého a pak šaman dá ruku na rameno jednomu mladému a vzrůstem malému.

"Tady Můta umí chodit tiše jako myš," pronese šaman ke zbytku minotaurů. "Bude spojka, po které nám Rohatá královna pošle signál do útoku."

Můta polkne naprázdno a přidá se k vám.

Dali ti, co si oni mysleli, že chceš.

Kam budeš pokračovat? A co uděláš s Můtou?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 286
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 20. 3. 2020, 22:19

Přikývnu na souhlas.

"Následuj mne ... chlapče."

Vydáme se na jih. Když dojdeme mimo doslech ostatních, zeptám se Můta: "Kde tu vlastně máte nějaké tábořiště či obydlí? A kterým směrem jsou ti drowové? Znáš tohle patro dobře? A jak moc ti drowové vlastně vysírají, že je toužíte kuchnout?"

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 21. 3. 2020, 11:48

Hadešadah,

vykročíš na jih a brzy zmizíš v mlze. Mladý minotaurus poslušně klape kopýtky za vámi, vypadá, že se chce na něco zeptat, ale neodváží se.

Dojdete na malé rozšíření.

L12-005.jpg
Bludiště chodeb

Otočíš se na něj se svými otázkami, zároveň na své kůži cítíš, jak se začíná pomalu smršťovat. Efekt dryáku se blíží ke konci.

"Já ... myslel .... vůbec mě .... netušil jsem, že když jsme přivolali Bafometa .... Bafometu .... já, nevěděl, že Jeho Rohatá Veličenstvo nebude vědět, kde mají sídlo drowové, které přišla smést ohněm, mečem a svými rohy ...." vypadne z něj nakonec.

"Drowové jsou na druhé straně," ukáže na sever, odkud jste přišli. "Tábor? Nevím, co tím myslíš. Tohle všechno," ukáže na okolní tunely, "je náš domov. Tady žijeme, spíme, rodíme minotelata."

Na jeho tváři vidíš úvid nad tím, že takové věci nevíš.

"Drowové nás chtějí zotročit a použít jako vojáky ve válkách s jinými drowy. Proto jste .... jsi ....tady, abys je ..... ", slovo "smetla" už nedořekne, protože dryák přestává působit a ty získáváš spět svou normální podobu a velikost.

Dryák působil jen CHVÍLI. Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 286
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 21. 3. 2020, 14:25

Sakra, doufala jsem, že dryák vydrží dýl. Nejdřív se začnu smršťovat a na závěr se zaprskáním zhasne a zmizí i ta pochodeň na hlavě. Mladý býček na mně udiveně zírá.

"Co tak zíráš?"

"No, teď jsou dvě možnosti, co se stalo ..."

Mrknu na Árona.

"Buď se jako bůh umím přeměňovat na lidi a vzala jsem na sebe tuhle ženskou podobu, abych nenápadněji se proplížila mezi drowy a mohla vám pomoct."

"Nebo nejsem bůh, ale umím se na něj přeměňovat a vzala jsem na sebe jeho podobu, abyste mi uvěřili, že vám chci pomoct."

Nečekám ani na odpověď, otočím se a vykročím opět do mlhy směrem na východ. "Co ty myslíš? Jak to asi je?" Pronesu lehce, ale přitom jsem ve střehu a uši mám nastražené, kdyby mi chtěl třeba nasraně a zklamaně zaseknout sekeru do zad.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 21. 3. 2020, 16:51

Hadešadah,

zatímco minotaurus přemýšlí o tom, co jsi mu řekla, Áron se ozve. "Jestli jsou: du:ší jako rybáci, tak vím, co: o:dpo:ví. Po:pravdě, měl jsem teď co: dělat, abych té lákavé variantě teď neu:věřil. Mu:sel jsem se ho:dně přemáhat, abych si vzpo:mněl, jak to: bylo s Klá...."

Mladý minotarus mu skočí do řeči. "Ha, takže jsi přelstila šamana. Teď tě zabiju a ukážu tak celému kmeni ..."

".... co:? Co: u:kážeš celému kmeni?" vezme si zase slovo Áron. "Věř mi, s u:kazo:váním pravdy celému: kmeni mám nějaké zku:šenosti. Když je arcikněz nebo: šaman, nebo: někdo: tako:vý, přesvědčený, že přivo:lal bo:ha, žádná zku:rvená pravda ho: nepřesvědčí o:paku:. Ani kmen."

Minotaurus zklapne a skloní svou sekeru. A jako vztelký puberťák odsekne: "Ať si. Jsem zvědav, jak si v téhle podobě poradíš s minotaury, co budou v té jeskyni před námi," oznámí ti, jako by debatu, kterou vedete, právě vyhrál.


Pohlédneš před sebe do mlhy na stíny, které se tam prochází a zaposloucháš se. Odhaduješ, že minotaurů je tam alespoň sedm.

L12-006.jpg
Velká jeskyně s krápníky a mlhou

"Obzvláš, když bych třeba začal ječet a prozradil tě ..." dodá k tomu ještě výhružně, jako by si užíval, že začíná mít navrch.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 286
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 22. 3. 2020, 21:48

"Haha! Ty mne zabiješ?" Vesele se zasměju. "Si věříš!" Vidím, jak se nafukuje a uráží. "Neblbni. Navíc, jak jsem říkala, pomůžu vám."

"A vůbec, lepší jeden kroll než deset rádobybohů."

"Než se vydáme přímo k drowům, potřebovala bych najít nějaký magický zdroj. Nevíš tu o něčem, odkud by cákala magie nebo kde by rostlo nebo žilo něco magického?"

Sebevědomě pokračuju dále na východ. Pouze mám po ruce nachystaný slzný granát a vlhký hadr, který ještě před chvílí spočíval na mých kopytech, kdyby s minotaury bylo těžké pořízení.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 23. 3. 2020, 07:53

Hadešadah,

mladý minotaurus se pobaveně zasměje. "Ne, já tě nezabiju. Ale oni ...."

Jak vstoupíš do místnosti, slyšíš ze všech stran blížící se šepot minotarů.

"Rohatá královna přichází..."
"Pozdravíme Bafometu...."
"Jak ji jen pozdravit?"

L12-007.jpg
Mezi krápníky

Můt tě nechá udělat pár kroků vpřed a potichu si zašeptá: "Roztrhají tě na kousky, až zjistí, že jsi je podfoukla ...." v domnění, že ho už neslyšíš. Ty ho slyšíš.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 286
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 23. 3. 2020, 12:38

"Leda tak hovno roztrhají!" Otočím se na odrzlého býčka vesele. "Vševidoucí nejsem, ale hluchá taky ne. Naposled říkám, chci pomoct, ale nechtěj mě nasrat, nebo magickou podstatu tvé mršiny použiju ke zničení Llothsledů!"

Nestarám se nijak o to, že mě slyší i další minotauři.

"Zabití boha ... Jednoho jsem zrovna kuchla včera, Áron ti to může povyprávět."

Když se zeptají, jak mi říkat, zamyslím se na chvíli. "Říkají mi různě, záleží jak zrovna vypadám."

Vzpomínám na své minulé proměny. "Třeba Bafomet, Zrůdný Rybák, Hárie, Příšerná fuchtle, Železná koule, Létající lovec lebek, Šadah-al-Šrapnel. Takto mne znají v tomto podzemí." Oslovení, které jsem byla zvyklá slyšet před pár měsíci tu radši zmiňovat nebudu.

Vyjdu z mlhy. Slzný granát připravený v ruce. "Jak mne budete oslovovat vy?"

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 24. 3. 2020, 09:51

Hadešadah,

minotauři vyjdou z cárů mlhy, obouruční sekery v rukou, zmatené pohledy ve tvářích. Šeptandou se k nim dostalo cosi o úspěšném vyvolání démona, teď jsou však zmatení, protože vidí tebe a slyší tvá slova a hlavně vyvolávání mnohých jmen.

Když ale začneš vyvolávat jména, kterými tě mají nazývat, jednoznačně se mezi nimi rozšíří názor, že jsi nějaká jiná bytost, než Bafomet samotný .... a že jsi nejspíš jejich Rohatého krále pohltila a zaujmula na jeho místo.

Jediný důvod, proč se na tebe ještě nevrhli je, že neví, jestli je to tak má být, nebo ne.

Stačí jedno jediné slovo, gesto, pohyb, akce, aby se tento zmatek zvrtnul na tu, či onu stranu .... k tomu, že tě uznají, za někoho mocnější, užitečnějšího, důležitějšího než bafometa ... nebo k tomu, že se na tebe vrhnou a pokusí se domněle pohlceného Bafometa vysekat z tvých útrob.

Sázky jsou absolutně vysoko - a bude záležet na tom, jak na ně tím jedním gestem zapůsobíš - vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ, a:
* hoď+CHA, pokud chceš nějak zdůraznit to, že jim chceš pomoct proti drowům, bez ohledu na to, co jsi zač.
* hoď-CHA, pokud chceš ukázat, že tobě se prostě neodporuje, bez ohledu na to, co jsi zač.

10+: A oni se s tím smíří ....
7-9: NEPŘIJEMNOST nabídnu podle toho, jak bude vypadat ono slovo či gesto
6-: A oni se na vás vrhnou se svými sekerami, aby Bafometa, kterého jsi podle nich pohltila, osvobodili.

Samozřejmě, můžeš se na jejich reakci vykašlat a také zkusit úplně něco jiného - mělo by to ale být něco rychlého a okamžitého, jakákoliv dlouhá otálení a přípravy vyústí v to, že někomu rupnou nervy a vrhnou se na vás.

Také nezapomeň, že máš Můta v zádech.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 286
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 24. 3. 2020, 22:23

Jak vystoupí z mlhy blíž ke mně, tak mi zatrne. Je jich tolik a při pohledu na jejich rohy a sekery si uvědomím, že bych mohla skončit naporcovaná v jejich smradlavé ohradě zdechlin dřív než se naděju.

Nedám ale najevo strach, nadechnu se a vsadím všechno na jednu povýšenou a nasranou kartu.

Rozkřiknu se na ně a v jeskyni se můj hlas rozléhá: "Na něco jsem se vás sakra ptala!"

"Jste němí?"

"Neserte mě, včera jsem zabila boha, dnes jsem se bohem na čas stala!"

"Co si myslíte, že asi udělám s nějakým neposlušným nevýznamným běžným humaiodem??" Naznačím jasné gesto palcátem.

"Myslíte si, že máte přesilu?" Pohrdavě odfrknu "Je vás stěží hrstka!"

Navzdory nebezpečí: Sadah:2D6+2 → 8(5 +1 + 2)
Bude nepříjemnost

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 24. 3. 2020, 22:51

Hadešadah,

minotauři se zastaví, ale všimneš si, že jejich pohled nemíří na tebe, ale za tvá záda.

Můt se rozpřahuje se svou sekerou a chce tě rozetnout vedví - neví ale o tvé nabité zbroji či palcátu....

Vyber si 1 z:
* necháš Můta udeřit autohitem a ukážeš, že tě ani rána sekerou nerozhodí (Dostaneš: +3Z (sekera) -1Z (zbroj) -1Z(nabití) +1Z)(průraz) => TZ
* prudce se otočíš a Můta vyřídíš, i když zaútočí (bude to ZTEČ, měla bys být schopná v ní dát nabitým palcátem KO)
* někoho ze svých průvodců exemplárně popravíš dřív, než Můt udeří (ti to nečekají => autohit)

Způsob, jakým to provedeš, rozhodne o tom, jak tě tahle skupina bude oslovovat.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 286
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 24. 3. 2020, 23:11

Uslyším škrábnutí kopyta o podlahu a prudce se otočím. Ještě že není Můt tichý jako myš, tak jak slibovali.

Uskočím před ránou napřažené sekery, skloním se před další ránou a palcátem trefím jeho lýtko, moc to s ním ale nepohne. Znovu se napřahuje. Napomenu se, že mám bojovat ležérně a úsporně jako bohyně. Chtělo by to trošku si ho povodit, pohrát si s ním a pak srazit k zemi.

Jeden úskok. Úsměv. Jedno přeskočení sekyry. Nebalé gesto.

PRÁSK. Zatmí se mi před očima.

Zteč: Sadah:2D6+1 → 5(1 +3 + 1)

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2109
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 24. 3. 2020, 23:14

Můt>Hadešadah: +3Z (sekera) -1Z (zbroj) -1Z(nabití) +1Z(průraz) +1Z(volba PJ)=> KO
Hadešadah>Můt: 2Z (palcát) -1Z (zbroj) +1Z(nabití) +1Z(průraz) => KO


TMA A PRÁZDNO.

Nechávám si slovo.
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Cilapi Márameldon a 1 host