[HRA] 12. patro - Bludiště

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 3. 2020, 12:15

Bludiště
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 3. 2020, 12:48

Hadešadah přichází z Oslizlých jeskyň.

Jeskyně bez východu

Hadešadah,

vstoupíte skrze portál do jeskyně plné mlhy, jen v nejsevernějším konci najdete rozbitou poměrně velkou dřevěnou truhlici. Prozkoumáš opatrně její obsah. Najdeš tam:

* sadu pletacích jehlic, člunek, jehly a další švadlenkovské a tkalcovské náčiní
* čtrnáct tesáků a šest ručních kuší, všechny zdobené drowími motivy
* sáčky utkané z pavoučích vláken, plné mletých i krájených sušených hub a suchého mechu - 8-JÍDLA
* stříbrný pavoučí symbol bohyně Lloth - 2-CENNOSTI, MALÝ
* a jedna rukavice, potkaná stříbnými vlákny. Čiší z ní magie, ale chybí k ní do páru. Jsou to rukavice "Odrážečky" - pokud se s nimi SLADÍŠ, můžeš s pomocí věcí, co držíš v rukou odrážet útoky z dálky, jako bys měla KRYT.

Jinak je jeskyně prázdná, bez východu. U severní stěny ale cítíš hodně silný zápach rozkládajících se mrtvol a krve a tvůj skvělý sluch za stěnou slyší pravidelný dusot nohou a odříkání, jako kdyby tam kdosi vedl nějaký obřad a tančil u něj.

L12-001.jpg
Jeskyně bez východu

Pak si všimneš, že pod závojem mlhy je u paty skály kovový čep, okolo kterého jde otočit.

Severní stěna je tajný průchod, z téhle strany viditelný.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 276
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 9. 3. 2020, 21:24

Přehrabuju se radostně truhlou. Konečně truhla napěchovaná věcma! Konečně mi tohle courání se podzemím začíná připomínat ty různé příběhy o dobrodruzích, co odcházeli z podzemí obtěžkáni poklady! To je věcí, že se skoro ani nechce věřit, že se do té truhly mohly vejít!

Prohlídnu si jednu kuši, dýku, co jsem měla dosud pověšenou na opasku sukně, tak schovám do batohu, ať na mně nebloncá příliš mnoho věcí. Pak si kuši přidělám z boku na batoh, abych ji mohla v případě nutnosti rychle čapnout.

Pak sbalím ještě rukavici, balíček hub a mechu a ten pavoučí symbol. Hmm, stříbro, to se může hodit, buď to zužitkuju nebo prodám. Rozloučím se s kožešinovou přikrývkou, která se mi už nevejde do torny, prostě se budu otužovat i ve spaní. Složím ji do truhly, třeba někomu ještě udělá radost.

Radši na ostatní šeptám, ať se předčasně neprozradíme: "Árone, neokouněj a taky si něco vezmi, něco mi říká, že za tou zdí budou asi ještě větší magoři a fanatici, než v tvém kmeni."

"Ta mlha je divná, to by mě zajímalo, jak se sem dostala. No, aspoň nebudeš tak rychle osychat."

Otočím čepem.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 9. 3. 2020, 22:54

Hadešadah,

otočíš opatrně kamenem a pohlédneš do velké jeskyně, jejíž půdorys má tvar hlavy s rohama.

Je plná mlhy, ve které zběsile tančí množství minotaurů kolem jakési dřevěné ohrady, ze které cítíš smrt.

L12-002.jpg
Obřadní sál

Minotauři jsou zatím zabraní do svého tance a obřadu a tak si vás skrze hustou mlhu nevšimli. Každý vypadá trochu jinak a tak si za malou chvilku dokážeš spočítat, že jich je celkem jedenáct. Dvanáctý, nejmohutnější z nich, pak obřad vede pod velikánským totemem s býčí lebkou, který je postavený severně ohrady.

Mlha je tak hustá, že dává bonus +2STÁLE na tahy, ve kterých ji využiješ (například HLAVNĚ NENÁPADNĚ nebo ÚŤEK ....), ale zároveň -2STÁLE na tahy, ve kterých ti překáží (například ODHAD SITUACE nebo PRONÁSLEDOVÁNÍ...)

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 276
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 10. 3. 2020, 11:11

Dám dlaň přes rty, aby ostatní pochopili, že mají být tiše. Vykročím v před, abychom opatrně mlhou mezi nimi prošli. Pak se zarazím. Árona jsem přece brala proto, aby se něco naučil. Tak mu předvedu, jak je snadné i nerybáky zblbnout, že vidí boha.

Zase zacouvám nazpátek a pomalu průchod zase zavřu, shodím truhlu a pustím se do práce. Vyrábím dryák, který způsobí, že mi vyrostou rohy na hlavě, kopyta na nohou, zvětším se a začnu vypadat naprosto impozantně a tak nějak víc jako tur. Hlava poroste srstí, prsa se zmenší a posunou více k břichu.

Dryák: 3 MAGy, obtížnost 1: Sadah:2D6+2 → 6(3 +1 + 2)
Změna bude, ale PJ rozhodne jaká


Cítím, jak se mé tělo začíná proměňovat, mezitím hledám nějakou slabou výbušninu, v jejímž oslnivém záblesku bych se zjevila. Hm, žádnou hotovou nemám, tak buď musím vyrobit novou nebo použít tu rozplakávací. Pohlédnu na Árona, tváří se nějak divně. Pohlédnu na své měnící se tělo ...

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 10. 3. 2020, 11:30

Hadešadah,

tvé tělo obludně roste, stáváš se větší a větší a najednou máš pocit, že všichni ti tančící minotauři promlouvají k tobě a volají tě, abys přišla. Slyšíš všechna jejich slova. A oslovují tě "Bafomete, Rohatý králi".

Tvá proměna se stala personifikací boha, kterého už tak dlouho a marně vyvolávají.

Obrázek



Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 276
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 12. 3. 2020, 20:31

Poplašeně zamrkám, když mi na zádech začnou vyrážet křídla. Rukama si přejedu po rostoucích rohách. A co je probohy mezi nimi? Rostu tak rychle, že mám strach, že budu tak obří, že nebudu moct projít tím průchodem.

Obhlídnu svůj nekozlí a nekraví ocas. Tohle taky nebylo v plánu.

"Jak vlastně vypadám?" Zeptám se Árona a poškrábu se na hrudi, kde mně šimrá kozlí brada.

Áron jen polkne a vypadá ohromeně, tak asi dobré.

Akorát s tím ohništěm na hlavě se opravdu nenápadně neproplížím.

Otočím čepem a prolezu po čtyřech k nim. Pak se narovnám. Truhlu a tornu jsem nechala rybákovi, který se pod jejich váhou docela hroutí, ale bůh přece nebude chodit s báglem na zádech.

Postavím se, rozpřáhnu ruce a křídla a pohlédnu na ty pošuky. "Vaše volání bylo vyslyšeno!"

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 13. 3. 2020, 21:43

Hadešadah,

tanec i dusot minotaurů se najednou zastaví a jeskyni naplní absolutní ticho. Chuchvalce mlhy se převalují sem a tam a najednou se přímo před tebou rozhrnou.

Z oblaků vystoupí mohutný minotauří šaman. Pohlédne na tebe a bázlivým, ale pevným hlasem pronese.

"Bafomete, démonský pane, Rohatý králi, přijď mezi nás, přijmi a pozři obětiny, které jsme ti připravili."

Ostatní minotauři se také vynořují s chuchvalců mlhy a vytváří obřadní uličku, která vede od místa kde stojíš přímo ke kůly obehnané ohradě plné mrtvých těl.

L12-003.jpg
Minotauří svatyně

"Bafomete, Rohatý králi, přijmi a pozři obětiny, které jsme ti připravili."
"Bafomete, Rohatý králi, přijmi a pozři obětiny, které jsme ti připravili."
"Bafomete, Rohatý králi, přijmi a pozři obětiny, které jsme ti připravili."
"Bafomete, Rohatý králi, přijmi a pozři obětiny, které jsme ti připravili."
opakují po šamanovi ostatní.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 276
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 13. 3. 2020, 22:09

Obsah ohrady smrdí hůř než nezahrabaný hromadný hrob obětí .... útoku skunků.

Mimoděk si odfrknu si znechucením. Hned si ale uvědomím, že jsem bůh a měla bych se podle toho chovat. Odfrknu ještě jednou a výrazněji, pobouřeněji. Rohy nasměruju k šamanovi a hrábnu párkrát kopytem.

"Démonská paní! Nemáš oči?" Ukážu si oběma rukama na prsa. "Rohatá královna pro příště!"

Kráčím zvolna vpřed aby mi kopyta nesmekla po vlhké zemi. Ocasem švihám kolem boků jako napružená ostražitá kočka.

Kopnutím rozrazím ohradu a prohrábnu kopytem mrtvolu.

"To jste nikdy neviděli žádnou mou podobiznu? Asi ne, jinak byste si všimli, že mé tělo je napůl kozí. To vás nenapadlo, že nejspíš nebudu masožravá a že budu sakra mlsná?"

Vypadají nějak no...že se rozpakují, jestli mají spáchat sebevraždu, že zkonili občerstvení nebo vraždu, že zkonili vyvolávání.

"Ale tady se nedá odolat." Najdu v hromadě nejčerstvější tělo, rohem mu rozpárám břicho, neozval se ani žádný syčivý nebo prdivý zvuk, není tedy ani nafouknuté, tak je snad opravdu čerstvé. Utrhnu kus jater a začnu žvýkat. Pak to musím něčím ostrým zapít.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 13. 3. 2020, 22:42

Hadešadah,

tohle je opravdu odvážný kousek a tedy NAVZDORY NEBEZPEČÍ:

* Hoď+INT, pokud chceš mít jistotu, že si vybereš čerstvý kus, nebo
* hoď+ODL, pokud ti stačí jakštakš čerstvý a doufáš, že tvé tělo si s tím podpořené trochou alkoholu poradí.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 276
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 16. 3. 2020, 21:10

No, opečené by to játro chutnalo líp, na osmahnutí by šla použít i ta pochodeň, co mi vyrostla na hlavě, ale to by bylo už opravdu nekozí. Vlastně to nechutná o moc hůř než o týden dýl zapomenuté zrající jelení maso. Ani žádní červi, jak je tu chladno

Odolnost: Sadah:2D6+2 → 12(6 +4 + 2)

"Přivítejte mé služebníky z jiných světů!" Pokynu rybákovi, Urmovi a elementálovi, aby vstoupili z tajné chodby.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 16. 3. 2020, 22:02

Hadešadah,

když minotauři vidí, s jakou chutí ses v Bafometově .... vlastně v Bafometině podobě vrhla na připravenou obětinu zajásají. A i tvé služebníky uvítají jásotem.

"Vítejte vy, jenž sloužíte Bafometě a přicházíte z jiných světů," vede skandování minotauří šaman.

"Vítejte, služebníci Bafomet, Rohaté královny,"
"Vítejte, služebníci Bafomet, Rohaté královny,"
"Vítejte, služebníci Bafomet, Rohaté královny,"
"Vítejte, služebníci Bafomet, Rohaté královny,"
skandují ostatní.

Dojíš trochu uleželá, ale chutná játra.

Při příštím táboření nemusíš řešit JÍDLO.

Pak šaman zvedne ruce a všichni stihnou.

"Mocná Bafomet, Rohatá královna, posílena naší obětinou, žádáme tě, veď nás v boji proti proradným drowům, nebo oni na místo tebe a tvé vznešené moci uctívají Lloth, padlou Pavoučí bohyni. Příští tvá krmě nechť jsou jejich játra ... čerstvá a teplá ...."

"Veď nás, mocná Bafomet, Rohatá královno, proti uctívačům Lloth, Pavoučí královny, "
"Veď nás, mocná Bafomet, Rohatá královno, proti uctívačům Lloth, Pavoučí královny, "
"Veď nás, mocná Bafomet, Rohatá královno, proti uctívačům Lloth, Pavoučí královny, "
opět se zapojí další minotauři a začnou znovu tančit.

Povedeš-li je do boje, půjdou bez odmlouvání.
Zkusíš-li něco jiného, budeš to muset nějak navléct.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 276
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 17. 3. 2020, 15:16

Pohlédnu na mou bandu uctívačů a pak znovu na hromadu mrtvol. Přemýšlím, zda budou tihle minotauři větší nebo menší magoři než drowové.

Odhad situace: Sadah:2D6 → 8(4 +4)
Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?
Zjistit přítomnost aktivního kouzla či kouzelného předmětu


Jak na mě ti minotauři působí? Byly ty mrtvoly nějak zohavené? Zabíjeli je z radosti? Nebo umřeli v bitvě a prostě je tu jen naskládali?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2063
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 17. 3. 2020, 16:45

Hadešadah,

prohlížíš si mrtvoly, kterými tě chtěli uctít a vidíš, že všechny jsou na mnoho způsobů zohavené. Převážná většina mrtvol jsou drowové, ale jsou tu i jiné bytosti, humanoidní i nestvůry. Mezi mrtvolami i nějaké kousky vybavení a dokonce i pokladů.

Věci, které můžeš vybrat z hromady, pokud to nějak šikovně zaonačíš, nebo provedeš nenápadně:
* 2x stříbrný pavoučí symbol bohyně Lloth - 2-CENNOSTI, MALÝ
* váček utkaný z pavoučích vláken, se zlaťáky - 4-CENNOSTI, DROBNÉ
* druhou rukavici "odrážečku".


Zároveň si ale všimneš, že zejména u těch ran, co mrtvoly zohavily nejvíce, není v okolí žádná zaschlá krev - tu najdeš spíš u jednoduchých a přímých ran, které rovnou způsobily smrt. A dokonce je tu i pár takových zdechlin, u kterých je zřejmé, že je zabilo něco jiného než minotauři - nemoc, past či nějaká nestvůra - a minotauři sem jen přitáhli a zohavili jejich těla.

Minotauři chtěli, aby jejich obětina Bafometa co nejvíce potěšila tím, jak ohavný bude. Zároveň je ale zajímavé vědět, že jim záleželo jen na ohavnosti samotné - nějak nedělali rozdíl mezi tím, jestli zohavení krutě umučili živého zajatce, dotáhli sem nějakého drowa, kterého zabili v bitce, nebo dokonce našli už dávno mrtvé tělo a zřídili je posmrtně."

Jinak ale na oltáři ani mrtvolách není ani zbla magického. Minotauři i jejich šaman jsou v okultních věcech naprostí amatéři. Díváš se na šamana a odhaduješ, kde asi přišel ke své moc a proč ho ostatní uznávají, když není schopen ani pořádně postavit obřadní místo ... a padne ti pohled k jeho pasu. Tam je zavěšený velký roh.

Magie, která z něj čiší, tě svrbí v nose tak moc, že se ti chce skoro kýchnout. Vypadá to jako roh, na který se troubí, když potřebujete pomoc. A tenhle nejspíš přivolá magickou pomoc.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 276
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 12. patro - Bludiště

Příspěvek od Hadešadah » 18. 3. 2020, 22:37

Jak prohrábnu ty mrtvoly, tak mi obočí poskočí údivem. Hmm, tohle tu přece nenechám.

"Ha! Prokleté symboly pavoučí moci!" Chytím za nožičku pavoučí symbol a přemýšlím, jak to ukecat. "Pomůžou nám v boji proti nim. Pomůžou nám najít a zničit tu Lloth!" Hodím symbol rybákovi, ať mi ho schová.

"Pavoučí vlákna, skvělé. Posílí můj magický útok proti pavoukům" pronesu vážně a váček se zlaťáky přihodím Áronovi taky.

Rukavici nemám jak okecat, tak si ji prostě nenápadně strčím pod křídlo.

Vyjdu z ohrady.

"Pavoučí královna mě leze na nervy už dlouho. Ale tohle je mezi náma bohama. Až ji zničím, pak vy rozmetáte její uctívače. Teď ale nepotřebuju, aby se mi někdo pletl pod nohy. Čekejte!"

"A vy pojďte" pokývnu na mé druhy.

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host