[HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

žabí humanoidé jednají chladně a odtažitě. Dovedou vás ke dveřím na zádi a pokynou vám dovnitř. Vstoupíte do překvapivě prostorného salónku s dlouhým stolem a mnoha příborníky a kredenci kolem. Na zemi je vyšívaný koberec s motivy chapadel, který jako by se neustále vlnil a měnil.

Nestihnete se ani pořádně rozhlédnout, když se ze schodů, vedoucích do podpalubí, ozve podivný klapavý zvuk.

Salónek na zádi Mrchožrouta
Salónek na zádi Mrchožrouta

Po schodech stoupá pomalou levitací kapitán v noblesním obleku s širokým kloboukem. Jednu nohu má dřevěnou a jak mu visí bezvládně pod levitujícím tělem, její hrot klape o hranu schodiště. Okamžitě poznáš, že právě on na vás předtím hleděl, a když vylétne až k vám, takže mu klobouk přestane zakrývat tvář, uvědomíš si, že fialový vous není vous, ale že to jsou illithidská chapadla.

'Hmm, elf a goblinka. Neobvyklá kombinace ke slavnostní tabuli. Skoro jako kdyby někdo vedle sebe podával nadívané křepelky a krysu na špejli,' pomyslí ti telepaticky přímo do hlavy. 'Ale omluvte mé způsoby, před jídlem bych se měl představit. Jsem kapitán N'Ghathrod a vítám vás na palubě Mrchožrouta. S kým, že mám tu čest, mohu-li se zeptat?'

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Sotva se ozve z podpalubí zvuk kapitánova 'příchodu', Glom prudce zasune šuplík příborníku, který se chystala prozkoumat.

"Kdo je u tebe nadívaná křepelka, Davy Jonesi?!" ohradí se goblinka, než jí vůbec stačí dojít, s kým mluví.

To já hledím na kapitána se směsicí překvapení a obav. Podle fialového 'plnovousu', který jsem před tím zahlédl, jsem očekával nějakého výstředního alchymistu - možná gnóma, což by sedělo jak k lodi plavící se mezi rozměry mnohovesmíru, tak posádce běsů ovládané pomocí kontrolních kamenů.

Nedokáži se ovládnout, abych nestřelil pohledem po okolí hledaje místo, kam se ukrýt před jeho zdrcujícím mentálním úderem. Rychle se však opanuji. Kdyby jej chtěl použít, neplýtvá na nás 'slovy'. Navíc podle jeho šatů je zřejmé, že svoji roli kapitána bere vážně. Ostatně kdo by nosil dřevěnou nohu, kterou ve skutečnosti nepotřebuje? Kdo si dá takovou péči se stylovým oblečením a doplňky, musí mí někde hluboko uvnitř lidské city. Nebo spíše elfí.
Navíc... je-li mnohovesmír prakticky nekonečný, musí v něm zákonitě docházet i k veskrze nepravděpodobným událostem. Vycházeje z tohoto předpokladu - je takovýto kapitán meziprostorového plavidla vlastně očekávatelný jev.

Proberu se ze zamyšlení a s omluvným úsměvem prolomím několikavteřinové ticho.

"O neobvyklých kombinacích jistě něco víš... kapitáne. Ostatně jsi první moz-... illithid, kterého vidím nosit klobouk. Navíc veskrze elegantní, musím říci," udělám drobnou úklonu, "Jsem Cilapi Márameldon a toto je má věrná společnice Glom."
"Měla bych si pořídit taky nějakou tu přezdívku," podotkne, zatímco se sune podél příborníku za moje záda.
"A tvé laskavé pozvání k večeři s díky přijímáme, kapitáne. Tedy pokud nemáme sloužit jako předkrm a hlavní chod, he he?"
"Kdo je u tebe hlavní chod?" ozve se Glom zpoza desky stolu, kam se mezitím posunula.
"Nikdo... křepelko," překvapím sám sebe odpovědí, "Na každý pád okolnostmi našeho seznámení tě rádi pobavíme, kapitáne. Stejně jako dobrodružnými historkami z našeho společného putování Podhořím. A rádi si na oplátku poslechneme něco o tobě. Nejprve mi však dovol říci, proč jsme na tvoji krásnou loď přišli. Jistě hoříš zvědavostí."

Když kapitán přikývne, přesunu se za Glom, která mezitím vyskočila na židli. Zřejmě došla k názoru, že bojovat se hned tak nebude, ale za to by se mohlo brzy jíst. Zcela mimoděk jí pomohu zasunout židli, načež zvrátí hlavu a vrhne vzhůru na mě dosti zmatený pohled. Nakonec stejně uchopí okraje židle - a protože nedosáhne nohama na zem - poskočí na židli kousek od stolu.
Nechám to být a posadím se naproti ní.

"Tak tedy," pokračuji již s větším klidem. "Při naší výpravě do Podhoří jsme našli několik unesených obyvatel Hlubiny. Podařilo se nám je v podstatě zachránit, ale zkomplikovali jsme si při tom cestu na povrch. Museli bychom se tak doslova protlouci - což bychom s Glom zvládli -"
"Já mám totiž vlastní kuši, víme?" pochlubí se Glom, a pohladí svoji zbraň, kterou odložila na sousední židli.
"- ale nechci takovému nebezpečí vystavovat neozbrojené měšťany."
"Hlavně tu krysu na špejli elfku," odfrkne si Glom, "Elfové sou totiž strašně křehcí, co vám budu povidat..."
"Takže když jsem měl to štěstí narazit na informaci o této čarolodi, považoval jsem to za znamení Měsíční bohyně."
"A jéje. Vod tý ženský nepřišlo nikdá nic dobrýho, dejte na mě!"
"Vždyť ona je vlastně důvod, proč jsem tě vzal s sebou!" nevydržím to.
"Dyť říkám," zašklebí se Glom.
Povzdechnu si. "Na každý pád mě napadl poněkud šílený plán. Chtěl bych ty hlubiňany odvézt domů na palubě Mrchožrouta, kapitáne. Než překonávat masy kamene při cestě vzhůru, mohlo by býti elegantní vzíti to skrze rozměry - hádám že zřejmě přes vlny Astrálního moře - a pak zase zpátky, do Hlubiny. Nebo někam poblíž, nejsem si jistě, zda ji nechrání nějaká prastará magie, i když nevím, čeho všeho se týká..."
Na okamžik se odmlčím a zahledím se do kapitánových nelidských očí. Celou dobu sice mluvím, ale cítím, jak mezi námi přeskakují i povrchní myšlenky, které při hovoru není snadné skrýt.
"Tedy pokud bys byl ochoten pomoci uprchlíkům - či spíše prakticky trosečníkům - v nouzi. Rádi samozřejmě nabídneme za tvé služby něco na oplátku."
"Třeba jeden z těch pulčíků by se dal určitě voželet..." řekne tiše Glom a mrkne při tom na mozkožrouta.

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

kapitánovi se pobaveně rozvlní chapadla. 'Zachránit skupinu Hlubiňanů, říkáš? No to mě podrž, proč bych to jako dělal? Ještě mi řekni, že až je zachráníme, uspořádáme na počest toho dobrého skutku velkolepou hostinu. I když...'

Chapadla se mu zastaví, jak usovně přemýšlí s uzavřenou myslí.

'Řekněme, že bych s tím... jen kvůli té hostině, samozřejmě... souhlasil. I tak se obávám, že to nemohu pomoci. Halaster Černoplášť mne připravil o čaroskop. A bez něj nejde loď navigovat čaroprostorem. Nanejvýš bych ji dokázal přivést k nouzovému majáku v nejbližším čaropřístavu. A tím, bohužel není jiné místo, než Hvězdný dok.

A víš, kdo teď hvězdný dok okupuje? Githjankové. Jak se ti mají k illithidům je ti asi známo.

Takže, pokud tě nenapadá nějaký způsob, jak bezpečně přistát v doku plném githjanků s illithidskou lodí jménem Mrchožrout, asi se budeme muset vzdát velké hostiny a spokojit se skromnou večeří o dvou chodech. Ledaže... '

Zase krátká pauza bez vlnění chapadel.

' Ledaže by tě nějaký způsob napadl. Pak bychom tam mohli skočit a zmocnit se čaroskopu z jiného plavidla nebo z přístavních zásob. Jakmile byste ho dostali na palubu, už bych mohl skočit úplně kamkoliv... Takže? Nějaký nápad?'

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

"Když to položíš tato, kapitáne," řeknu se smutným úsměvem, "Cítím se najednou velice motivován něco vymyslet..."
"To já teda vůbec," ušklíbne se Glom na protější straně stolu a pak se podívá na mozkožrouta, který se vznáší v jeho čele, "Na prázdnej žalude se mi hrozně blbě přemejšlí. Tobě ne, kapitáne?"
Illithid nakloní hlavu na stranu. 'Na pozemské krysy ukotvené v jediné rovině existence jste oba docela chladnokrevní...'
"Po těch zhruba osmnácti patrech vám podobné věci prostě už tak nepřijdou," mávnu zamyšleně rukou zatímco si druhou podepřu bradu. Po takové době je docela příjemné moci přemýšlet zase v sedě u stolu.
"Bude vám vadit, dyž si dám před jídlem sváču?" vytáhne Glom suchar a začne jej ohlodávat jako myš.
'Vůbec ne, jak libo, já počkám...' zavlní mozkožrout téměř rozverně chapadly.
"Nechejte toho. Oba!" napomenu je, "Já něco vymyslím, ale dejte mi na to klid!"
"Já nic nedělám!" ohradí se nechápavě goblinka, "A vůbec, co chceš vymejšlet? Prostě je nějak vošulíme, aby nás nechali přistát a pak je přepadneme a zrevírujeme, co chceme - jako správní piráti! Já jsem chtěla bejt pirát, dyž sem byla malá..."
"Co nevyšlo?" zeptám se nepřítomně.
"V Lebečným přístavu mě nikdo nekoupil. A že se máti tehdá docela snažila... Tak jsem hold musela dát dětskejm snům vale a začít se poohlížet po něčem vhodnějším... Takže jsem si řekla, že se stanu loupežníkem."
"On to vlastně není ta špatný nápad," poškrábu si zamyšleně špičku ucha.
"Že jo? Kušu už mám, tak teďkon najít ještě někoho, koho bych mohla komandovat... Jak to děláte s těma žaboběsama, vašnosto kapitáne?"
"Cože? Ne," zavrtím hlavou, "Nechci, abys byla loupežníkem. Zkusíme to pirátství!"
"Fakt? Vi-hí... teda vlastně 'jo-hoho, ať teče rum!'" zajásá Glom.
Mozkožrout na mě upře pátravý pohled a jakoby by se mi doslova snažil číst myšlenky.
Alespoň že máme jeho pozornost.

"Ne, že bych nějak holdoval pirátství, i když mi už někdo říkal, že jsem z bukanýrského těsta..." narovnám hrdě ramena.
Glom s mozkožroutem si vymění pohledy.
"... ale loupež na nájezdnících, kterými githiankové také jsou mi nepřipadá nijak zvlášť špatná."
"No sláva!" zajásá Glom, "Teda... johoho! To je ten blahodárný vliv strašlivé loupežnice Glom! Ještě pár tejdnů pod mým dohledem a možná zvládneš ukrást i dítěti cukrátko..."
"Ale já to plánuji udělat ve jménu vyššího Dobra!"
"Mohl bys to cukrátko ukrást, abys potěšil svoji strašlivou loupežničí velitelku. To je dobrý skutek!"
Mozkožrout si položí dlaň na spánek.
'Co takhle už přejít k věci? Mám si po delším čase pohovořím s myslícími bytostmi - a protože tu jiné nejsou vezmu za vděk i vámi... ale začínáte být už poněkud únavní.'
"Ach ano, takže..." vrhnu na kapitána mírně omluvný úsměv, "Mohli bychom prostě zkusit plout takříkajíc 'pod falešnou vlajkou'. Říkám to správně? Prostě budeme předstírat, že já a Glom, jsme skutečná posádka-"
"Kapitánka Glom! Jo-hoho! To se mi líbí, poslouchej elfa, kapitáne Jonesi!"
"- a tohle plavidlo - poškozené - jsme zajali v bitvě s mozkožrouty, jejichž loď zůstala jediná provozuschopná. Prostě zkusíme požádat gthy, aby nám čaroskop za něco směnili. Asi to nevyjde - ale to už snad budeme v doku, tak se vylodíme a prostě je přepadneme."
"To se mi líbí! A nezapomeňte zrekvírovat rum! A nějaký dobroty..."
"Vím, že je to riskantní, kapitáne" podívám se na mozkožrouta, "Ale vaše posádka jsou docela mocní běsové, ne? Neumějí se třeba zneviditelnit? Navíc na běsích životech nezáleží, jsou jen meziprostorovou nákazou horší něž mozko- ehm, asi mi rozumíš. A cokoli je lepší než zůstat trčet takříkajíc na mělčině."
Poškrábu si špičku ucha.
"A když by na to přišlo, mohl bych sem přivést ty Hlubiňany už teď a zkusit alespoň některé přesvědčit, aby sehráli další členy posádky..."
"Myslíš, že by to ti civilové zvládli?" zamručí opovržlivě strašlivá loupežnice/kapitánka Glom.
"Někteří snad ano," zamyslím se, "Ta elfka určitě. Každý elf je v nitru tak trochu divadelník..."
"Aha, už chápu, proč jste tak hubení..."
"Co vy na to, kapitáne?" obrátím se zpět na illithida, který si už svírá hlavu oběma rukama, "Risknete to s námi?"
"A neměl byste takovýho toho papouška na rameno?" přidá se Glom se širokým úsměvem.

PJ?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

když pokračujete v rozhovoru, jinotajů na téma hostina, jídlo a další už zazní tolik, že přestaneš pochybovat o kapitánových úmyslech. Dojde ti, že dokud nebude mít čarokompas, tak to bude chtít opravdu hodně přemlouvání, aby je nesežral.

Hod NĚCO ZA NĚCO, ve kterém mu slibuješ čarokompas a Hlubiňané by sloužili jako zástava, kterou by navíc nejspíš postupně užíral.

Zároveň ale je z jeho myšlenek cítit touha po cestách mezi světy ... tenhle illithid je jiný, než ostatní. Je v něm cítit hodně pirátského ... a možná i trochu elfího. Díky své citlivosti k psychickým kouzlům z něj cítíš něco, co bys u mozkožrouta nikdy nečekal. Smysl pro čest.

Pokud mu pomůžeš čarokompas získat, bude to pro něj určitě symbolické. A pirátská čest mu nedovolí tě následně podrazit. Nemluvě o tom, že s plně funkční čarolodí můžeš Hlubiňany vyzvednout ve vhodné velké jeskyni přímo v Hloubce.

Když zmíníš posádku a optáš se na slády, odpovědí je, že potřebnou práci zastanou a 'ti zrádci, co mě opustili a šli za lepším, ať si klidně shnijí v zákoutí tohoto patra'. Při tom si mimoděk přejede přes opasek, na kterém má zvláštní kožená oka, v každém je chycený jeden šedý kamen.

'Papouška? Ne, to opravdu nemám. Ale žije tu někde otravný křeček, sežral už nejednu mapu či svitek, co jsem měl na palubě. Pokud mě ho zbavíš, můžeš si ho odnést, pirátko,' pomyslí nakonec Glom.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

"Vi-h-.. teda johoho. Spolehni se, kapitáne, křeček je minulostí," zaraduje se Glom a mlsně se oblízne.

"Dobrá, jsem smluveni, kapitáne," řeknu a natáhnu k illithidovi ruku, "Nejprve získáme čarokompas, poté mi pomůžete odvést Hlubiňany do Hlubiny všechny a celé. A s nimi mě i Glom."

Potřeseme si rukama - mozkožroutův chladný a pevný stisk je docela děsivý - a přejdeme k praktické části plánu.

"Svým... své zbylé posádce poruč, ať na sebe vezmou lidskou podobu, jsou-li toho schopni, nebo ať se zneviditelní. Já a Glom se převlékneme do nějakých pirátských šatů - buď po těch zrádcích, jak jim říkáš, nebo zda-li nám půjčíš něco z vlastního šatníku, mě by se hodil nějaký pěkný kabát a šerpa přes zbroj."
"Já chci klobouk," hlásí Glom, která čenichá kolem nábytku, "Nebo alespoň pořádnej šátek."
"Poté naber kurz k Hvězdnému doku. A navaž spojení. Tedy pokud to půjde, jinak zkusím telepatii, jestli se dostaneme na dohled. Promluvím s nimi jako kapitán a pokusím se jim namluvit, že jsme loď ukořistili, a požádáme o pomoc či obchod. Ty mezi tím skrze kontrolní kameny připravíš posádku k útoku, protože si nejspíš i tak budeme muset vzít čarokompas silou."

Než kapitán připraví plavbu a vyřešíme s Glom náš převlek, požádám kapitána o povolení k opuštění lodi kvůli meditaci. Nechám zde zbroj a po krátkém zaváhání i svůj sovodvědí plášť. Veden předtuchou slezu dolů a zamířím ke slizu plnému panožek. Čeká nás nebezpečná a možná trochu zoufalá akce. A zoufalé situace si žádají zoufalé opatření. Sundám si košili. Před načerpáním nových sil nejprve využiji zbytek těch starých ke zhojení starší 'bolístky'. Pak se položím mezi chapadélka a panožky.

Lechtají mě po kůži a chvílemi dokonce trochu masírují svaly. Vlastně to není vůbec špatné, i když za ten pocit dost možná mohou stopy mozkožroutových myšlenek v mé mysli. Hlavně z nich ale sálá život. A ten já potřebuji posílení vlastní mysli.

Glom mezitím šmejdí po lodi a hledá křečka. Drobí při tom suchary a potichu šeptá: "Ná, křečky, řečy, ná..."

Za 1 MAG léčím LZ.
Pokládám se do jeskynní obdoby trávy - oživlého slizu. Díky OBJÍMAČI STROMŮ se mi vejdou do hlavy 2 MAGy navíc.
Cilapi: 2D6+2 → 13(5 +6 + 2)#INT(Rozjímání)
10+: Beru 6 MAGů.
Bohyně posiluje moji mysl - zvládnu o 1 MAG navíc.
Cítím závazek.

(Mám 6 MAGů a cítím se správně vyťuntěně :-) )


Cilapi: 2D6+ → 9(4 +5 + 0)#INT(Léčka)
7-9: Vlákal jsi kořist až do pasti. Kořist je opatrná a pozorná.

PJ? Klidně nahoď kostýmy nebo si něco vymyslím klidně sám. Co sládi? Jsou neviditelní nebo se promění v lidi?
Jinak prosím o posun k Hvězdnému doku. Co křeček, jak moc je opatrný?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

po osvěžující a lechtivé meditaci ses vrátil na roh. Kapitán N'Ghathrod začal připravovat loď ke skoku čaroprostorem a dovolil ti prohlédnou si podpalubí a zejména pak skladiště, abys našel vhodný převlek. Zdůranil však, že máš povoleno si vzít toliko oblečení, nikoliv jeho poklad.

Vstolupíš do skladiště. V illithidovi muselo nejspíš být či zůstat cosi elfího, protože celou polovinu zabírají věšáky obsahující nepřeberné množství pirátských kostýmů a převleků, od hrubých zbrojí, doplněných helmami a šátky, po slušivé kabátce a zdobené klobouky s dlouhými pery exotických ptáků.

Většina oblečení dokonce ani není potrhaná z bojů, a pokud někde jsou vidět šrámy, jsou většinou umně zašité.

Jediné, co je poněkud zneklidňující, jsou zaschlé či špatně vyprané skvrny, které má většina šatů kolem krku a z vnitřní strany klobouků, prozrazující, jakým způsobem o ně asi jejich předchozí majitel přišel, spolu se svým mozkem.

Klidně nám popiš, co si vybereš.

V druhé části je několik truhel a beden. Značná část je vyprázdněná, pět jich ale zůstalo. Mezi bednami leží tři mrtví orogové v pirátském ošacení, všichni mají odklopený vršel hlav a jejich lebky jsou prázdné. Jejich víka jsou otevřená a můžeš tak nahlédnout, aniž bys s nimi manipuloval.

* První je plná cenností. Stříbrňáky a zlaté mince (celkem za 5-CENNOSTÍ) a také MALÁ zlatá soška zřícího s okem z černé perly a drobnými polodrahokami na koncích jednotlivých tykadel (za 4-CENNOSTI).

* Druhá obsahuje několik rolí jemné elfí tkaniny a menší zdobenou truhličku s kováním ve tvaru dračích hlav, drápků a křídel.

* Třetí obsahuje šest flakónů zářivého prachu.

* Čvrtá obsahuje několik měšců a také bavlněný váček, skrze jehož jemnou tkaninu slabě prosvítá záře jakýchsi pilulek ukrytých uvnitř.

* Pátá truhlice je má na sobě symbol usmívajícího se gnóma, kolem kterého je zdobený nápis: "KRIKENHOFOVA UDĚLÁTKA" a je jako jediná zavřená.

Budeš něco dělat s pokladem? Nebo ho necháš být a vezmeš si jen oblečení?

Glom zatím nastraží v jídelně drobečky sucharů a opravdu ... za malou chvíli z pod díry, ve které je zasazen malý kámen ve tvaru lidské tváře, vyleze křeček a drobečky si opatrně začne ládovat do vaků v tlamičce. Jeho velké oči jako by zrcadlily v sobě hvězdy.

Je to miniaturní hvězdný křeček. Je ostražitý, ale vypadá, že jídlo se mu hodně zamlouvá. Co s ním Glom provede?

Konečně vás kapitán zavolá zpět na můstek. Sládové na horní palubě se promění v humanoidní piráty a je na čase odletět. 'Připravte, může se vám udělat trochu nevolno," pomyslí vám do hlav a zatáhne za velkou páku na ovládacím panelu, v jehož středu zjevně chybí jeden důležitý přístroj, který je nahrazený prostým železným prutem.

Ozve se zapraskání magie, vzduch se rozvlní a s ním každá molekula ve vašem těle. Všechno se stane rozplizlým a rozmazaným.

'Cítím nějakou interferenci!' vypustí do prostoru kolem sebe vyděšenou myšlenku kapitán, 'někdo otevřel trhlino v čaroprostoru. Mocnou bránu ....'

Mohutné turbulence s vámi začnou pohazovat v místnosti sem a tam. V lodi to začne praskat a skřípat, jak je namáhána neočekávanými čaroprostorovými víry.

Nechávám si slovo.....
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

kapitán N'Ghathrod už to nevydrží a vylevituje po schodech na horní palubu. Vůbec nedbá na to, že nemá převlek, nebo se měl skrývat, tu tam je jeho předstírané pajdání na dřevěnou nohu.

Vyběhnete za ním.

Prostor kolem vás se zbláznil.

Přímo před vámi vidíte šedou skálu Hvězdného doku, vznášející se v prázdnotě. U jednoho z mol kotví gnómský aparát připomínající Kwašův vynález, avšak bez ploutví, které by ho poháněly pod vodou. Za ním je přístav s jeřáby a dvojicí velkých vrat. Pravé se otevírají a v nich stojí Hadešadah s Áronem. Kus za nimi pak dvojice gišek horečnatě listuje v nějakých knihách. Levé se otevřou o okamžik později a tam vidíš trojici githských bojovníků, vypadají ale dost zuboženě a zmláceně.

Uvědomíš si, že se ale vaše čaroloď nevznáší v tom samém prostoru co Hvězdný dok, místo toho se převaluje v jakési magické plazmě. Na levé straně od vás narušuje plazmu oblouk kamenného mostu a za ním - srdce se ti sevře - průhled do Vrběnina hvozdu, spáleného a vyschlého do okrové barvy. Na hladině řeky Sargauth pak do magického plazmatu vplouvá veslice, na jejíž zádi stojí Hiro, Strážce a nepochybně tam někde bude i Boo.

Nad zádí se mihne stín, a zelený drak Telurai tam chvatně složí několik velkých pytlů, také zahlédneš malou modrou postavičku, která se k lodi blíží ze břehu.

V tu chvíli upoutá vaši pozornost záblesk z pravé strany. Objeví se magický vír a v jeho středu Saaga. Za magickým vírem vidíš severskou osadu plnou lodí a seveřanů, kteří zprvu v úžasu hledí na výjev, který jim Mrchožrout společně s trhlinou, ve které se nachází, poskytl.

Cilapi na palubě Mrchožrouta vplul do Hirem vytvořené Trhliny.
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti