[HRA] 19. patro - Oslizlé jeskyně

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

tvoreček na tebe zírá s otevřenou pusou. "Jo, vybouchne mi hlava. Bolestí. Je to nesnesitelný... už jsem zkoušel ledasco, ale jediný, co pomůže, je splnit jejich přání. Tak to prosím moc neprodlužujme, dneska nemám na hlavobol náladu."

Dotaz na to, kolik už přivedl dobrodruhů, tak nějak přejde mlčením.

Tuhle informaci ti jen tak, sám od sebe, nepoví.

"Prosííím, rozhodni se už. Jarûk nebo Ichthyglug?"

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Hadešadah »

"Tak dobře, zajdem tam, nebo rozbolí ještě hlava mě z toho tvého prosÍÍÍÍÍÍm. Buď tě nějak osvobodíme, jak říkáš nebo aspoň bude co destilovat. Jen mi dej chvilku."

Vyrobím léčivý lektvar a vložím do něj 2 MAGy

"Tak nás vem k tomu, který je větší fešák. Jen pokud by to byl ten Ichtyl, tak doufám, že nebude mít přání, abychom si zapamatovali jeho jméno."
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

malá postavička se podiví. "Větší fešák? No mě je asi sympatičtější Ichthyglug, tak pojďme za ním."

Počká, až doděláš svůj lektvar a pak tě vezme zpátky kolem lodě a vodopádů za zpěvem. Když projdeš posledním vodopádem, hudbu už slyšíš naplno.

Velká jeskyně je ze tří čtvrtin zaplněná jezírkem v jehož středu tančí a zpívá marid - vodní džin. Kolem něj tryskají vodotrysky a cákance, které nabývají podoby průzračných tanečnic a hudebníků.

Jeskynně d
Jeskynně d

Jakmile vás uvidí, otočí se k vám a začne zpívat přímo pro tebe:

Vítej u mě v paláci,
slyš jak má sláva burácí,
Ichthyglug jméno mé
a jsem pro tebe úlovek dne.

Oceány jsou mou ulitou,
vlnám vládnu silou rozlitou,
Ichthyglug je jméno mé,
jsem famózní, a ne, že ne!

Jsem proudem a jsem přílivem,
jsem déšť, mám vodu pod vlivem,
Ichthyglug je jméno mé,
a zpívám písně nádherné.

Utopím tě v pokladech,
jen počkej, až ti dojde dech,
Ichthyglug je jméno mé,
ale můžeš mi říkat jen "Můj pane".

Skončí své představení a se závěrečným gestem s rozpaženýma rukama se otočí směrem k tobě v závěrečné úkloně.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Hadešadah »

Ech, kam jsem to vlezla?

No, zpívá a tančí krásně. Ty vodní postavy taky vypadají hezky, ale zase se hned po zhmotnění rozplývají, to moje vodní bytost je tu pořád. A až budu mít víc času a potrénuju, zvládnu jich taky třeba víc najednou.

Když vidím, že se blíží konec, vzpomenu na dobré krollí způsoby, a že by se měl tanečník či zpěvák ocenit a začnu dupat do rytmu a bouchat rukojetí palcátu do boku truhly. Vzpomenu na mého strýce, který uměl tak skvěle zpívat a hrát na ozembouch, že celý kmen u toho nadšeně dupal a bušil oštěpy do země jako jedna žena.

Jak džin zmíní, že bych mu měla říkat "Můj pane", tak zastavím a dupání se změní na váhavé přešlápnutí.

"Hezké" podotknu když džin setrvává v úkloně, jakoby na něco čekal.

"Oplatila bych ti tvé přivítání hudbou, ale můj krásný buben z oslí kůže zůstal kdesi daleko v místě, kde žije můj kmen. Jinak tady Urm mě ukecal, ať se za tebou zajdu podívat, že prý si jej tu držíte vlastně jako otroka. Tak byste ho mohli pustit chudáka, ne?"

"Jo, jinak jsem Šadah a tohle jsou mí přátelé." Ukážu na rybáka a vodní Šadah.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

když představíš svou vodní já, usměje se. "Bravo, bravo," zatleská, "soudím, podle tvého doprovodu, že voda je tvůj živel a budeme si rozumět. Je pravda, že ten elementál, kterého jsi stvořila, se zatím nevyrovná ničemu, co dokáži já, ale každý je někdy na začátku cesty. A když to nepochybně bude ještě dlouho trvat, než dosáhneš dokonalosti, s jakou provozuji vodní magii já. Jedné věci ale nerozumím - jakým kouzlem se ti podařilo ovládnout toho rybáka? Necítím ve vašem spojení žádnou magii..."

Pak se vrátí k tomu, že Urm by měl být jeho otrokem.

"Kéž by to tak bylo. Moje moc a umění jsou úžasné, žel jak už to u džinů bývá, jsme vždy vázání na určité místo či předmět kouzly. A Halaster Černoplášť s námi rozehrál krutou hru. Nejsem jediným džinem na tomto patře. Stejně jako já, je zde svázán ještě Jarûk. A oba nás stejné kouzlo nutí k šílené hře. Její pravidla jsou následující:

* Ten z nás, kdo získá jako první fylaktérium kostěje obyvájícího Jeskyně runového kamene, získá i svobodu.
* My sami jsme svázáni každý se svou jeskyní, nesmíme ji opustit, dokud hra neskončí a nesmíme provádět žádné přímé činy proti kostějovi.
* Stejně tak je nám zapovězeno přímo bojovat jeden s druhý.
* S naším úkolem nám však smí ... a v podstatě musí ... pomoct případní kolemjdoucí dobrodruzi.
* A smíme dobrodruhům za to, že se přikloní na naší stranu, slíbit odměnu.

Přitom věz, že odměna, kterou dostaneš ode mne, je mnohem lepší, než jakou by ti mohl nabídnou Jarûk, takže za ním ani nemusíš chodit."

V tu chvíli Urm zaúpí. "Ale ne, musíš za ním taky, jinak mi pukne hlava! Mám od něj příkaz přivést dobrodruha."

"Nepleť se do našeho rozhovoru," okřikne malou blátivou postavičku vodní džin a Urm zmlkne. Na tváři je ale vidět, jak trpí.

"Urm ale není mým otrokem. Drží ho zde Halasterovo zaklínadlo, stejně jako mě a Jarûka. Já nad ním nemám žádnou moc. Takže ... chceš si vyslechnout, jaká odměna mě čeká, když mi doneseš kostějovo fylaktérium?"

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Hadešadah »

Zaškaredím se, když mi pomlouvá vodní Šadah a pak ještě víc když okřine Urma.

"No, jen klidně povídej o odměnách." povím mu a zatím se začnu přehrabovat v truhle. Vytáhnu už předpřipravený prášek na zjišťování magie, který jsem si nachystala už dřív. Nacpala jsem jím totiž už prosušený močový měchýř baziliška a teď se to z něj krásně rozprašuje. Napráším nejdřív trochu na Urma, pak namířím trubici na nafoukaného džina a zmáčknu. Usměju se, jak jsem to hezky vymyslela s tím rozprašováním, oba stojí obklopeni oblakem jemného zlatavého prášku.

Podivné vidění: Sadah:2D6+1 → 4(2 +1 + 1) 1 MAG
Chtěla jsem přesně vědět jak je to s tím kouzlem. Například, jestli má to kouzlo omezený dosah, nebo by si je našlo kdekoli.
A co je pro mě zajímavé nebo užitečné
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

jak se magický prášek začal usazovat kolem Urma, tvoreček najednou zakvičel boletí, stočil se do klubíčka, chytil se za hlavu a začal naříkat.

"Co to děláš? To bolí! Tys zesílila to kouzlo. Mám hlavu jak ve svěráku. Pomóóc. Aůůůů!"

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Hadešadah »

Přikývnu džinovi na jeho nabídku pokladu a současně mu tím kývu i na rozloučenou.

Hodím prášivku zase do truhly a chvíli v ní ještě něco kutím.

Přitom konejším Urma: "Ale no tak, nebuď sračka, je to jen bolest, a nekvič tak, děláš Halasterovi tím tak akorát radost. Potřebovala jsem zjistit, jak to kouzlo účinkuje."

Výsledek v lahvičce nechám stranou, truhlu hodím na záda. Pak vezmu do jedné ruky zkrouceného Urma, do druhé lahvičku a vyrazíme nazpátek.

"Něco s tím Halasterovým kouzlem uděláme." slíbím nepřesvědčivě džinovi.

Když vyjdeme pryč od džina, dám Urmovi napít z lahve: "No tak to trochu smrdí, ale uleví se ti, je to lék." Pečovatelsky se na něj dívám jako maminka, když dávala vážně nemocným léky a nevěděla, jestli do pár hodin stejně nezemřou.


Dám mu dryák který ... ehm ... způsobí, že Urm nebude mít hlavu. Bude mít gangliový nebo rovnou roztroušený nervový systém. A protože kouzlo způsobovalo bolest hlavy - Zmizí hlava => zmizí bolest.
Dryák: Sadah:2D6+1 → 11(6 +4 + 1)
- vydrží DLOUHO
- nebude úplný trotl
(obtížnost ve skutečnosti 1, výsledek měl být 10)


Dívám se, jak se mu hlava smršťuje, až se nakonec zcela ztratí. "Tak co? Dobrý? Jestli jo, tak palec nahoru." Snad mě nějak slyší.

Pak přivážu k lebce zase tenký provázek, vysvětlím jí, že je to důležité a pak provázek dám do ruky bezhlavému Urmovi. "Povede tě. A teď jdeme najít magický zdroj a pak šupem za Halasterem mu rozbít hubu a zrušit zcela to kouzlo. "

Ze mě nikdo poskoka ani loutku pro pobavení dělat nebude!!

Vrátíme se zpátky k místu, kde jsem našla Urma a pak jdeme proti proudu
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

Urmovi se bez hlavy, která by ho mohla bolet, viditelně ulevilo. Nemá sice jak ti odpovědět, ale nějakým způsobem asi vnímá, co se kolem děje, protože když jsi zmínila odchod zpět a úmysl jít proti proudu slizu, zatahal u vraku lodě za provázek a nasměroval lebku do jižní chodbičky.

Dovolím si takto jen odkrýt část mapy, kde není žádný obsah k interakci.

Projdete chodbou a křižovatkou až na břeh slizového jezírka. Krápníkovou oblast, kde jsi našla Urma, máte po levé ruce a pokračujete po břehu až do místa, odkud uvidíte velkou slizovou kouli, která se nad slizem vznáší.

Pramen slizu
Pramen slizu

Urm mávne směrem ke kouli svou bahnitou končetinou a ty uvidíš, že ze slizové koule se opravdu tu a tam oddělí velká kapka slizu a spadne do slizového jezírka, které tak plní.

Toto je zdroj slizu. Dostaneš-li se dost blízko k němu, můžeš jej DESTILOVAT, jako by byl magické zřídlo.

Od jezírka vede široký tunel na severovýchod, ale aby ses k němu dostala, musela bys překonat slizový potok.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Hadešadah »

Pohled na slizovou kouli mě potěší. Krásná studánka! Ale jak k ní? Chtělo by to most. Rozhlédnu se kolem sebe. Ty krápníky! Nalámu je, nahážu do slizu a pak po nich přeskáču! Vyberu si pořádný krápník a začnu do něj bušit palcátem. Randál je z toho pořádný, úlomky šutru odletují, ale chvíli to trvá, než se konečně ulomí. Hodím jej do slizoříčky, kde předpokládám nízkou hladinu. Krápník chvilinku leží na hladině a pak se pod ní zvolna, ale zcela ztratí. Povzdechnu si, vyberu větší krápník a začnu do něj zase mlátit.

Áron ke mně přijde a cosi bublavě mumlá, ale v tom randálu jej neslyším a odbudu ho, že nemám čas. Ještě chvíli otravuje, ale pak konečně zmizne a já se do toho můžu pořádně vší silou obout, aniž by hrozilo, že jej rozmáznu. Když krápník praskne, kutálím jej k říčce ... na níž Áron zrovna pokládá už druhé prkno, které přinesl zřejmě z toho vraku.

Usměju se trochu neochotně. Sakra, to mě nenapadlo. "No, skvělý nápad." Musím uznat.

Po prknech dojdu až ke kouli. Je magií úplně nasáklá. Vyložím k ní věci, které si přeju magií ozářit.

Destilace: Sadah:2D6+2 → 9(4 +3 + 2)
z půlky musím něco udělat


No, nefunguje to úplně dobře, z jedné lahve se začalo kouřit, druhá bublat, musela jsem tam furt chodit, až jsem začla cítit pálení i na kůži, a to na vlastní i na kůži toho losa z něhož mám vestu a sukni. Tak jsem se zas musela namazat.

Sadah:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)
vylepšení zbroje, jedno nabití


Ale aspoň se tam vysušil jeden granát, který už vypadal, že nikdy bouchat nebude, to vlhko ve hvozdu výbušninám vůbec moc nesvědčí.

Výbušnina SZ 3 malá

Pak se vydáme na sever tou východnější chodbou.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

tunely se velmi záhy větví na dvě ramena. Nahlédneš tedy do obou, abys měla představu, kam pokračovat.

Severní se pozvolna stáčí kamsi na severozápad.

Jižní vede na jih a pak se ostrou zatáčkou obrací zpět na sever. Dojdeš až k oné zatáčce, abys pohlédla kam.

Široké chodby
Široké chodby

Za rohem je napříč tunelem hluboká jáma, ve které jsou tři velké, velmi temné hroudy černého slizu. Jak je osvítí světlo z lebky, začnou se hýbat, přičemž panožky, které vysouvají vzhůru po stěně jámy, aby se vyšplhaly nahoru, připomínají lidské ruce a tváře.

Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Hadešadah »

"No, slyšela jsem o nějakých soplovitých hroudách, co prý s oblibou rozežírali cokoli živého či neživého, co jim přišlo pod panožku. Radši bych si dala majzla, aby nám taky něco nesežrali."

"Pohlídej mi tu truhlu" pokynu Áronovi. "No, batoh radši taky." Odložím jej. "No, o ten palcát bych nerada přišla." Vrazím jej do ruky Áronovi. "Radši ať mi to rozežere vlastní kůži, ta se umí zahojit" podotknu a shodím koženou vestu. Pokrčím rameny a sundám i sukni. Cvrnknu prstem do drápů zavěšených na krku, ty sundat jen tak nejdou, těm se nesmí nic stát.

Vezmu si do každé ruky jen jeden granát.

Dojdu na bezpečnou vzdálenost od těch temných slizovatých sunoucích se hroud. Dívám se na ně, na obličeje, které se na nich vytváří, některé vypadají docela nezrůdně, potěžkávám v ruce těžší výbušninu a pak si vzpomenu na Hira, který by se tady s tímto určitě rozumně domluvil a zkusím to taky.

"Ahoj ... slize? Slizové!"
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

dojdeš až k hraně příkopu. Černé slizy se mezitím vysunuly vzhůru až na okraj a bublají teď přímo před tebou. V jejich povrchu se stále opakují tváře, které se objevují, aby se zase rozpustily. Mají elfí rysy a jsou to zjevně tři osoby, ale v šedé barvě nejde poznat, jestli jsou to světlí elfové z povrchu, nebo temní drowové.

Jeskyně s černými pudinky
Jeskyně s černými pudinky

Odsud také vidíš do tunelu za příkop. Je slepý, zakončený obloukovou bránou. Na hrubém kameni, v místech kde většinou bývá vytesaný obrázek, je krví namalovaný křížek, takhle z dálky vypadá opravdu čerstvě.

Krvavý křížek
Krvavý křížek
Gate_12_19.jpg (82.51 KiB) Zobrazeno 1041 x

Když černý sliz oslovíš, tváře se na okamžik objeví všechny tři naráz. Otevřou ústa v odpovědi, ale nevydají žádného zvuku. Ucítíš ale závan magie a na celém povrchu tvého nahého těla se rozsvítí malé fialové plamínky - vílí oheň. To by na povídalo, že přeci jen kdysi dávno šlo drowy.

Natahují k tobě své panožky, jako by něco chtěli.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Hadešadah »

Vidím jak se sliz zčásti sune, zčásti roztéká a z části kutálí proti mě. "Dál ani ..."
"...hmm...krok?"

"Prostě se hni ke mně a usmažím tě!!!!"

Hrozba: Sadah:2D6+2 → 9(3 +4 + 2)
Jsem připravena tam mrsknout trojkový granát.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] ??. patro - ????

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hadešadah,

slizy neochotně slezou zpátky na dno jámy. Světla kolem tebe pohasnou.

Stáli ti v cestě, zmizeli z ní. Jámu teď stačí přeskočit bez hodu.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti