[HRA] 10. patro - Muiralův revír

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro » 24. 3. 2020, 23:05

... chodba s lebkami ...

"Ehm, Sorne, Cilapi, tady jsme na území rodu Auvryndar a ty nemáme rádi, že? Tedy, nevycházíme s nimi zatím úplně v nejlepším, je tomu tak? Jistě tedy nebude ničemu vadit, když se jim trochu podíváme na zoubky, čili na kostlivce do skříní."

Nejsem si jistý, jestli za ten příměr ke kostlivcům mohou hromady lebek v chodbě. Těžko říct, lebky jsou tu všude. Naopak bych byl spíš překvapený, kdyby zde měli květináče. Někdo by možná řekl, že je to morbidní až depresivní, mně se líbí ta zdejší konzistence.

Také si nejsem jistý, proč mě zrovna teď přepadla průzkumná slina. Možná to bude tím, že mi tu chybí Boo, takže veškeré jeho vylomeniny a rošťárny teď zbyly na mně. Nebo to byly odjakživa mé vlastní vylomeniny a rošťárny a Boo mi je v poslední době jen katalyzoval. Zajímavá myšlenka, budu se jí muset v budoucnu pověnovat více.

Tak či onak, nechám Sorna vysvětlit svému kontaktu situaci a v mezičase se podívám za dveře vedoucí na sever. Nedaleké hromádce lebek se vyhnu obloukem.

PJ, kam vedou severní dveře?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 568
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 24. 3. 2020, 23:33

"Jen aby tam vážně nebyli kostlivci," poznamenám, "Nedivil bych se, kdyby měli drowové více nekromantů než léčitelů..."

Sám ale zůstanu se Sornem. Snažím se ale být také poblíž Saagy. Přeci jen mi její druhé já přijde trochu moc divoké a hlavně těžko předvídatelné. Nerad bych například, aby ke špehovi, s nímž se máme sejít, přiskočila a probodla ho rapírem... nebo ho objala.

Glom naopak následuje Hira jako pes, který zjistil, že kromě jeho pána je tu ještě někdo další milý a zajímavý. Zůstane pak stát na půli cesty, jak to mívá někdy ve zvyku, aby o nic nepřišla, a hlídá, co se děje tam i tady.

PJ? Pokud Sornoz nebude považovat za nutné zastavit Hira, co náš kontakt?
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 146
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Saaga » 24. 3. 2020, 23:38

... u sochy tančící ženy ...

Saaga chvíli nehnutě pozoruje ženu a zejména měsíční světlo. Náhle vystřelí oběma rukama do vzduchu a začne s nimi divoce, ale systematicky máchat před sebou. Za okamžik třikrát mávne před sebou, skloní se a provede stejné pohyby těsně nad zemí. Zastaví se s jedním ukazovákem namířeným na mezeru mezi dvěma dlaždicemi a spokojeně kývne hlavou.

Zvedne se a odejde západní chodbou. Před sochou chaotického boha sklopí zrak a s rukou přiloženou na zdi obejde problematické místo až do jídelního sálu. Tam zdvihne hlavu a přejde sál na druhou stranu. Otevře dveře a mezi sloupovím si zkontroluje dvě kostlivé koule vzadu pod balkonem. Poté za plného světla, protože kosti nemají oči, Přejde co nejrychleji na východ a vydá se ne na schody nahoru, ale chodbou dále vedoucí pryč z paláce.

Hlavně nenápadně: Hiro:2D6+1 → 8(4 +3 + 1)#OBR
- Jako stín: Držím 1
- Držení pálím na: Získal čas - tvůj čin bude odhalen nejdříve CHVÍLI poté, co jsi bezpečně pryč.
- Záměr: Proklouznout kolem kostlivých koulí


Saaga pokračuje rychle chodbou dále. Pokud je její kalkulace správná, přijde k měsícem chráněným dveřím, jen z druhé strany. A jestli chtěli drowové chránit přístup do chrámu před vetřelci, což je logické, je stejně racionální mít z druhé strany možnou nerušnou cestu pryč.

PJ, vede chodba skutečně k místnosti s tančící sochou Je něco zajímavého cestou? Jak dveře vypadají z druhé strany?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 25. 3. 2020, 06:15

Saago,

tvůj odhad je naprosto přesný, zejména protože tvá mysl není rušená ani kapkou chaosu. Chodba z východní chodby se sice trochu klikatí, ale opravdu vede k oněm dveřím. Z jižní strany nejsou chráněné žádným zvláštním kouzlem ... mají prostě kliku.

L10-034.jpg
Východní spojovací chodba

U dveří si ale uvědomíš, že vzdálené pravidelné bušení dvou zmutovaných drowů přestalo, jako by je cosi vyrušilo z jejich destruktivní činnosti.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 146
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Saaga » 25. 3. 2020, 14:32

... Východní spojovací chodba ...

Sága jednou kývne hlavou. Přistoupí ke dveřím a položí na ně ucho. Chvíli poslouchá, soustředí se na zvuky bušení. Opět jednou kývne hlavou a odstoupí od dveří. Přejde na roh chodby, natočí do ní druhé ucho a opět chvíli poslouchá. Tentokrát se soustředí na zvuky valících se kostí. Kývne hlavou do třetice.

Shodí ze zad tornu, z torny vyndá truhlu a z truhly vyndá dryák. Truhlu zavře a vrátí ji do torny, kterou si přehodí zpátky na záda. Odšroubuje uzávěr dryáku a na jeden mocný hlt ho vyklopí do sebe, do poslední kapky.

Dryáky: Hiro:2D6+ → 6(5 +1 + 0)#MAG
- Saaga vypila Mlhovinový lektvar. Co se stalo?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 25. 3. 2020, 17:58

Saago,

lektvar mlhoviny zafungoval perfektně. I se svým vybavením ses proměnila v dokonalý nehmotný obláček mlhy, který se může libovolně pohybovat, vznášet, prolínat úzkými škvírami a vůbec dělat všechny ty věci, co obláčky mlhy dělávájí.

Má to jen jeden jediný problém - mlha, to není nic než čistý chaos - drobné molekuly tvého rozmlženého těla do sebe náhodně naráží, přeskupují se, formují. A to je pro tvou přísně analytickou mysl něco nepochopitelného ..... čím déle budež rozmlžená, tím obtížnější pro tebe bude poskládat se zase zpátky.

Využívej lektvaru, jak dlouho chceš, ale až skončíš, vyhodnoť si NAVZORY NEBEZPEČÍ, hoď+DÉLKA_ROZMLŽENÍ:
* HNED teď se vrátíš do své podoby = hoď+0
* vydržíš rozmlžená nejvýše pár OKAMŽIKŮ = hoď+1
* vydržíš rozmlžená nejvýše pár CHVIL = hoď+2
* vydržíš rozmlžená DLOUHO = hoď+3

10+: Musí tě poskládat někdo jiný = KO.
7-9: Jakš takš jsi se dokázala poskládat = TZ
6-: Zvládla si se zpátky celkem slušně poskládat = LZ
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 25. 3. 2020, 20:03

.... Vhaeraunova svatyně ....

Cilapi,

dveře se ztěžka otevřou a Sornoz opatrně vstoupí do temnoty, kterou slabě ředí světlo několika fialových svic na oláři v jižní části.

"Xarane? Jsi tu? Vedu spojence v té naší věci ... " zašeptá s obavami do tmy a vykročí kupředu.

Jak na něj hledíš, uvědomíš si zvláštní věc - přestože je v místnosti temnota a fialové světlo svic je sotva znatelné, jeho bílé vlasy se v temnotě rozzáří. Vkročíš opatrně za ním a stejným způsobem se rozsvítí i tvá bělostná hříva i pleť ... a také pár světlých věcí, co máš u sebe. Rukojeť elfího meče, stříbrné šípy v toulci, potrhané hedvábí na Knize vílího mámení.

"V naší věci? Myslíš ... v mé věci? ... nebo ve tvé věci?" ozve se najednou jen pár kroků od tebe hlas a jak si tvé oči uvykají temnotě, konečně si uvědomíš postavu, která stojí hned vedle vás.

L10-035.jpg
Vhaeraunova svatyně

Také si všimneš tří závěsů na okolních stěnách a lépe si prohlédneš oltář. Je dle očekávání zavěcen Vhaeraunovi a připraven k modlitbě.

"Eh... no ... víš ... jak jsme se bavili o tom, že by bylo užitečné pro rod Freth odstranit Vlonwelv," začne drmolit Sornoz a je ještě nervóznější, než byl, když jednal s vámi.

"Ach tak.... jaká nešťastná náhoda ....," zakroutí hlavou neznámý. "HLUPÁKU!" procedí pak mezi zuby, "když ti dá někdo nemožný a nesplnitelný úkol, tak to znamená odmítnutí ... a ne výzvu, abys takový úkol zkoušet splnil ..." Pak mávne na Cilapiho. "Pojďte dovnitř, než nás někdo uslyší. Tady Sornoz dostal sebe i vás do pěkné šlamastyky.... ale ještě myslím si, že s tím ještě dokážeme nějak pracovat ...."

Co uděláš? A je s tebou emotivní Saaga?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 25. 3. 2020, 23:18

.... u Zívajícího Halastera ....

Hiro,

otevřeš dveře a místnost osvětlí plameny tvého levitujícího meče.

L10-036.jpg
Zívající Halaster

Přímo proti dveřím je obrovská tvář Halastera Černopláště v nadživotní velikosti, která má ústa otevřená dokořán, jako kdyby zívala. Uvnitř jeho zívajících úst je cosi, co vypadá jako dveře či portál. Jak už to bývá, dveře mají nad sebou vytesanou hádanku:
Hádanka v ústech píše: S lichotkami nejdál dojdeš.
Po obou stranách portálu jsou dva mohutní kamení hákovci v životní velikosti, rozpřažení k útoku ... a ty už jsi toho viděl v podzemí dost na to, abys poznal, že jsou nejspíš zkamenělí.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 568
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 25. 3. 2020, 23:54

.... Vhaeraunova svatyně ....

"Dostal nás do šlamastyky, vážně?" řeknu s přehrávaným údivem, zatímco vstoupím i s Glom dovnitř. Nelíbí se mi, jak zkušený špión se Sornem zachází, a proto přidám trochu ironický tón.
"Ale ne! A já přitom doufal, že prostě nerušeně a bez nepříjemností projdu drowím územím, možná koupím nějakou tu stříbrnou pavoučí brož pro babičku nebo pavoučí hedvábí pro otce..."

Podívám se špiónovi zpříma do očí.
"Ani já nejsem z téhle spolupráce nijak nadšen, to mi věř, ale zdá se, že tu všichni máme společný zájem, i když motivy mohou být různé.
Pokud si myslíš, že odstranění Vlonwelv není možné, nehodlám ti dokazovat opak. Máš-li lepší návrh, rád si ho poslechnu. Jinak nám předestři situaci a třeba vymyslíme něco..." - rozhlédnu se po zvláštním fialovém šeru a prohlédnu si v něm svoji bělostnou ruku - "... co tvé oči nevidí."

PJ? Případně Saaga?
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 3. 2020, 11:16

Cilapi, (případně Saago),

drow za vámi zavře dveře. Luskne prsty a vnitřek svatyně rozzáří několik málo bledých světýlek. Všimnete si, že na temných závěsech jsou ještě o něco temnější nití vyvedeny obrazy drowů, jejichž ruce jsou složeny v jakýchsi gestech.

"Šamastika ... tak kde začít. V první řadě si povíme o tom, kdo jsem já, kdo jste vy a kdo je tady Sornoz."

"Mé jméno je Xarann, a jak už vám tad pan horlivý já-chci-být-taky-špión Sornoz prozradil, vetřel jsem se sem do Muiralova revíru v rámci mise, kterou dělám pro rod Freth. Pokud mě Sornoz ve své horlivosti popsal jako špeha, nebyl úplně přesný, asi by bylo lepší označit mě jako assasína. Každopádně už teď lituji toho, že jsem mu prokázal milosrdenství poté, co jsem při našem posledním setkání zjistil, že mě nepoběží hned napráskat. Měl jsem ho hned zabít - ale upřímnost, s jakou byl ochotný tak rychle se vzdát svého rodu a zradit je mne obměkčila. A tak mi přišlo jako dobrý nápad prostě mu nakukat, že jsem zde zabít Vlonwelv, kterou tak neskutečně nesnáší - a dát mu za úkol sehnat na tuto prácičku nějaké dobrodruhy, co nám s ní pomohou. Doufal jsem, že ho tak uklidím ze své cesty na delší čas ...."

Sornoz, který stojí vedle tebe, šokovaně mlčí s mírně otevřenou pusou a v koutku jeho oka se zaleskne náznak slzy. "Já ... myslel, že ... si zasloužím ..."

"Takové jsou cesty drowů," přeruší ho Xaran a otočí se opět k vám. "Už jsem vám řekl, co jsem zač, teď je řada na vás.... než předestřu situaci, chci vědět, komu ji předestírám. Když nebudeš zkoušet mě oklamat, bude to jednodušší - nezapomeň že jednáš s drowem a já rozhodně nejsem takový naivka jako tady Sornoz," nerozpakuje se oklamaného drowa znovu urazit přímo před jeho očima, jako by se v tom vyžíval, "a vy, světlí elfové stejně neumíte lhát," usměje se v širokém a poprvé na jeho jinak celkově temném vzezření fialovočerné světlo jasně rozzáří řadu bělostných zubů.

Co mu odpovíš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro » 26. 3. 2020, 11:27

... u Zívajícího Halastera ...

"Hned sem u vás!" zvolám za sebe do chodby a vydám se volným krokem až k portálu.

Strážní hákovci jsou určitě lepší, než ten krápnitec. Zde aspoň člověk ví, do čeho jde. Otázkou zůstává, co je probere z kamenné letargie. A na základě mých zkušeností soudím, že to bude nedostatečná lichotka. Přistoupím proto co nejblíže portálu, skoro až Halasterovi do úst. Zamyslím se, odkašlám si a spustím.

"Milý Halastere, nejlepší motivátore k sestupu do podzemí, nejkompetentnější průvodce po Kobkách, nejdůmyslnější tuneláři, nech mne prosím projít dále!"

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 3. 2020, 11:48

Hiro,

hákovci se ani nehnou, dveře se otevřou a ty pohlédneš do nějakého temného tunelu. Cítíš, jak se zvedá vítr a začíná tě vtahovat dovnitř, jako kdyby se zívající Halaster nadechoval tak, jak to zívající lidé dělají.

Necháš se vtáhnout?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro » 26. 3. 2020, 12:02

Nechám.
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 26. 3. 2020, 12:37

Hiro,

silný vítr tě i s elementálem vtáhne do jakéhosi tunelu a vy letíte temným podzemím pryč, slyšíš Halasterův hlas, jak se ti směje:

"He he! Teď jsi mi naletěl. Chápeš to? NaLETĚL! No rozumíš tomu? Jako že letíš ... No není to k popukání ... HA HA HA HA!"

Jeho smích se za vámi nese ozvěnou, zatímco vás silný proud vzduchu dál nese tunely.

Nakonec ustane a ty zjisíš, že padáš jakousi dlouhou šachtou do malého prostoru.

Dopad bude prudký, pokud mu nějak nezabráníš, vyhodnoť si NAVZDORY NEBEZPEČÍ.
10+: OK
7-9: LZ
6-: TZ



L10-037.jpg
Konečně se po dopadu rozhlédneš kolem sebe. Světlo elementála ozařuje malou místnost, která vypadá jako dno nějaké šachty. Odkudsi sem proniká silný troglodytí smrad.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro » 26. 3. 2020, 13:15

... v ďuře ...

Halaster zase jednou překvapil. Po tak dlouhé době v podzemí by jeden řekl, že bude preferovat vtipy bez letecké dopravy a on přitom takhle.

"Není to k popukání, ale k polámání!" stihnu jen zavolat za ozvěnou jeho hlasu, když se pode mnou otevře hluboká šachta. Pak zavolám ještě "Bánh xèo" a pomalu padám dolů.

Navzdory nebezpečí (magie pohybu): Hiro:2D6+2 → 9(6 +1 + 2)#MAG
- LZ


Dopadnu celkem měkce, jen v kolenech mi zapraská a ozvěna se nese kamsi ke stropu až zpátky k Halasterovým ústům. Napadne mě, že nějaké další zvuky mohou být humorné a pustím se do systematického proklepávání okolních stěn. Sice nemám absolutní sluch, ale pokud jsem v nějakém komíně, průchod do zazděného krbu jistě najdu.

PJ, je za některou ze stěn dutina či něco jako dveře?
Hiro a Boo
Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host