[HRA] 10. patro - Muiralův revír

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 3. 2020, 15:04

.... mezitím v jídelně pro hosty ....

Cilapi,

glom důkladně prošacuje drowy. Poklady u sebe nemají, jsou vybavení do boje - krátké scimitary, ruční kuše a malá pouzdra na šipky. Potěší ji nález tří malých flakónů, ve kterých je jakýsi hadřík napuštěný ostře zapáchající tekutinou.

Glom našla šipkový jed Drowů - 3 dávky.

Natřeš-li si ho před bojem na šípy nebo čepel a alespoň 1 úspěšně zasáhneš, cíl bude na DLOUHO zpomalený a další akce proti němu, které toho využijí, budou mít +1STÁLE.

Vydrží VÝPRAVU.


V příbornících a kredencích najde stříbro, přesně jak očekávala.
* Sadu příborů: Dohromady MALÁ, v ceně 3-CENNOSTÍ.
* Stříbrné šňupadlo: DROBNÉ, v ceně 1-CENNOST.

Jídlo tam, dle očekávání, není.

Co udělá Glom a Zřůt dá?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 3. 2020, 15:23

Hiro,

zatímco Cilapi řešil unikajícího drowa, co ty a hadi během temnoty či v krátkém okamžiku, kdy temnota poleví, ale hypnóza ještě trvá ....?

* drowové stále mají jen LZ, ale leží na zemi a nemohou se zvednout, než kouzlo pomine
* špeh je nezraněn, připraven na ně zaskočit a podřezat jim hrdla

Uděláš s tím něco?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro » 22. 3. 2020, 17:22

Během hypnózy nedělám nic.

Jakmile se jeden podezřele nezraněný drow vrhne na ostatní, povzdechnu si a zasyčím na něj. Krveprolití je zbytečné, určitě si to kluci zvládnou vyříkat u svačiny.

Na mé zasyčení odpoví svým syčením i pětice hadů. Nechá ležící drowy být a jako jeden se otočí proti agresorovi.

Pálím druhé a poslední držení na volbu: budou za mě bojovat

Zteč: Hiro:2D6+2 → 7(4 +1 + 2)#SIL (je to +0, takže výsledek 5 a miss)

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 146
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Saaga » 22. 3. 2020, 17:35

... podlaha s lebkami ...

Střelec bude rád, když přežije. Drow s jizvou pod okem leží na zemi, není bojeschopný. Třetí se zasekl mezi dlaždicemi. Jít k němu je rizikové. Zbraň na dálku je blízko.

Sehnu se k zemi pro kuši, ještě v podřepu ji natáhnu a nabiju. Namířím na elfa. Ten se stále ještě snaží vyprostit si nohu ze sevření. Ruce se mi netřepou, kuše je lehká a mé tělo uklidněné jedem. Zacílím a vystřelím.

Zákeřnost: Hiro:2D6+2 → 7(2 +3 + 2)#OBR -1 za ÚNAVU - je z toho 6 a miss

PJ?

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 3. 2020, 17:39

.... fázová hlídka ....

Hiro, Cilapi,

ostré zasyčení hadů přiměje Cilapiho, aby si uvědomil, že druzí dva drowové ještě nejsou vyřazeni. Prudce se otáčí a zakládá další šíp.

Dva drowové, jen lehce zranění se zvedají ze země. Jeden kotoulem míří k Cilapimu, vstává vedle něj, scimitar míří přímo na krk. Druhý stejným způsobem vyskočil u Hira, ale narovnal se Cilapimu přímo do rány.

Špeh instinktivně odhodil své ostří, aby ho hadi nechali být ... a ustoupil o dva kroky, během kterých vytáhl a natáhl kuši. Míří na zátylek drowa, co je u Cilapiho. Hadi se před ním zvednou, připraveni zaútočit, kdyby stiskl spoušť.

Místnost naplní absolutní ticho, přerušované jen výdechy všech zůčastněných.

Máte mexickou plichtu - všichni mají jistou ránu a autohit, pokud se to zvrhne.
* Cilapi má na mušce drowa u Hira.
* Špeh má na mušce drowa u Cilapiho.
* Hadi jsou vstyčení před špehem.
* Oba drowové mají čepel Hirovi a Cilapimu na krku.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro » 22. 3. 2020, 18:09

... fázová hlídka ...

Ach ti mladí a neklidní. Hrozit mi nožem na dopisy? Copak vypadám na zelenáče?

"S dovolením," oslovím u mě stojícího drowa a udělám dlouhý krok dopředu doprostřed místnosti. Elf cuke zápěstím. Scimitar mi projede po krku, lehce zaskřípe o mořskou solí zdrsněnou kůži a zašmodrchá se v plnovousu.

Drow>Hiro: SZ:1 (krátký scimitar) - KZ:1 (po vzoru předků) = 0-ZÁSAH = OK

Roztáhnu ruce do prostoru a zvolám.: "Bánh xèo!"

Pokročilá magie pohybu: Hiro:2D6+2 → 10(2 +6 + 2)#MAG
- Dosah: DOTYK, Seslání OKAMŽIK, Kouzlo působí proti vůli očarované bytosti
- Levitace
- Přenos proběhl ve správný čas na správné místo
- Záměr: Všichni tři drowové se vznesou ke stropu vstříc fázovým pavučinám

Cilapi?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 3. 2020, 18:19

... podlaha s lebkami ...

Saago,
chladnokrevně stiskneš spoušť, ale kuše musela být pádem na zem uvolněná, protože místo zadrnčení se ozve tiché cvaknutí a šipka dopadne na zem jen kousek před tebe.

Uvědomíš si, že slyšíš zvláštní klapavé zvuky.

Drow se zeširoka usměje a sáhne ke svému pouzdru, aby ti ukázal, jak se střílí. Úsměv mu stuhne na tváři .... pouzdro je prázdné, kuše kterou držíš, je jeho.

Chrastivé a klapavé zvuky se blíží.

Hledíte si jeden druhému do tváře. Nechce se vám jít na ostří nože. Oba začnete prohledávat podlahu, kde jsou zbylé kuše. Jednu má pod sebou vyřazený střelec. Druhá leží v koutě za zaseknutým drowem - váš tanec smrti byl opravdu zběsilý.

Drow si konečné také uvědomí přítomnost neobvyklého zvuku, přibližně ve stejnou chvíli, kdy ty odhadneš směr, odkud přichází. Ze západu. A tobě dojde, co je to za zvuk ... přijde ti povědomý.

Drow to nevydrží, vyčaruje malý světélkující bod a pošle ho do temnoty sálu. "U Lloth, co to je?"

Podíváš se jeho směrem a zvuk se ti spojí s obrazem. Je to jedna těch odporných hromad kostí a sune vaším směrem. Za tebou.

Nechápeš, jak je možné, že tě cítí ... možná to má něco dočinění se ztracenou trpasličí helmou, kterou vidíš se valit na jedné z lebek.

Drow se na tebe otočí. "Pomoz mi, nebo mě zabij. Ale tohle NECHCI!" vykřikne. Odhodí svůj scimitar.

Kosti se dál sunou k vám. Pomalu, i běžnou chůzí by ses jí dokázala vzdálit. Ale vytrvale. Hromady kostí nepotřebují spát.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 568
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 22. 3. 2020, 18:55

... u fázové hlídka ...

"To je hustý," okomentuje Hirův výkon Glom, která právě vykoukla zpoza východních dveří, "Proč ty, Cilapi, někdy nepředvedeš něco takovýho?"
"Vyřídil jsem předtím ty tři vedle," pípnu slabě, stále ještě zmaten dvojitým kotrmelcem, kterým celá situace prošla.
"No jo, ale těch keců vokolo..." zašklebí se goblinka, která se zdá být v nezvykle dobré náladě.

.... předtím v jídelně pro hosty ....

"Zdá se, že se mi konečně to dobrodruhování začíná vyplácet," zamne si ruce spokojeně Glom a nacpe příbory do skrytých kapes svého batohu. Potáhne si trochu tabáku ze stříbrného šňupadla a po krátkém zaváhání ho umístí tam, kde by ho nikdo neměl odvahu hledat.

Přes rameno si přehodí jednu z drowích kuší a opásá se opaskem s krátkými šipkami.
"Goblin se stará - goblin má," okomentuje to netečně hledícímu Žrůtovi.

"A tohleto tu taky nenechám - znám jednu kočku, kerý by se to mohlo líbit," dodá a sbalí i lahvičky s jedem. "Jo a ty, stromáku... nikomu ani slovo, ju? Jako vrba, chápeš?"

... znovu u fázové hlídka ...

"Souhlasím ovšem s Glom, že tenhle kousek se ti vážně povedl... mistře... Hiro," zaváhám s oslovením, ale přijde mi, že tento titul začíná být na místě. Bohužel má pro mě trochu slanou pachuť kvůli Martiným slzám.
"Kde ses tu vůbec tak zčista jasně objevil? Navíc právě v čas, řekl bych..."

Počkám, co k tomu Hiro řekne a pak se otočím na špeha z domu Freth.

"A ty... žádné zbytečné zabíjení, rozumíš?" pokusím se znít přísně, ale hlas mám poměrně bezbarvý. Uvědomuji si, že bez krve se celá situace obejde jen těžko, "Jak se vlastně jmenuješ? A co máš v plánu teď, když jsme vyřešili tuto hlídku, jak jsi chtěl?"

Hiro? PJ?
Naposledy upravil(a) Cilapi Márameldon dne 23. 3. 2020, 14:50, celkem upraveno 1 x.
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 608
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro » 22. 3. 2020, 19:37

"Také tě rád vidím, mistře... pacifikátore," neodpustím si přátelské popíchnutí na situaci vedle. "Koukám, žes zatím nezahálel. A těší mne, že je zde stále tak živo, i po té nešťastné potyčce s Muiralem. Každopádně, jsem zde spíše jen náhodou. Vlivem překvapivých okolností jsem byl nucen rychle opustit Maddgothův hrad a cesta zpět není zcela bezpečná, tak jsem se rozhodl vzít to oklikou.

Ovšem nijak zvláště nespěchám a rád s tebou chvíli posedím u šálku čaje a zjistím, co zajímavého jsi v poslední době zažil. Věřím, že pod Booovým dozorem je Maddgothův hrad v nejlepších rukou."

Hodím očkem pod strop a zkontroluji si bezmocně se vznášející agresory. Snad jim krev zteče zpátky do hlav a trochu jim je ochladí. Vzhledem k tomu, že poslední drow spolupracuje, považuji bezprostřední problémy za zažehnané a pomalu se pustím do přípravy toho čaje. Na ohnivém meči se voda nahřívá jedna báseň...

Předpokládám, že se chvíli zdržíme, přinejmenším do té doby, než nám drowové z pavučin padnou zpátky k zemi a než si Cilapi s tím posledním poví, co mají na srdcích. S ohledem na početnější společnost ohřeji trochu větší množství vody a řádně ji ochutím jak vybraným čajem, tak druegařím střelným prachem.

"Mladý muži," oslovím během přípravy postávajícího drowa, "být tebou, dobře přítele Cilapiho poslouchám. Je do dobrák od kosti, ale dokáže také vystrčit drápek, tak prosím žádné nepřístojnosti, ano?"

Meditace: Hiro:2D6+2 → 8(4 +2 + 2)#INT
- Obnovuji 3+2 MAGy, nejsem UNAVENÝ.

Cilapi?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 146
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Saaga » 22. 3. 2020, 19:57

... podlaha s lebkami ...

"Ne," povím tiše. Kosti pravděpodobně nemají uši, jistá si tím ale nejsem.

Postavím se a začnu ustupovat dozadu ke dveřím. Z očí nespouštím pomalou kouli kostí. Pohlcení tří drowů jí zabere více času než dvou.

Rozrazím dveře a rychle pokračuji dál. Chci nechat drowy co nejdále za sebou. Nesmí mě rušit v soustředění.

Kousek za dveřmi objevím odbočku doprava. Dříve tam nebyla. Přejedu rukou po zárubních. Mají znaky tajného průchodu. V krátké chodbě stojí jen socha. Sochy zde nebývají obyčejné. Krátce se ohlédnu za sebe a pustím se do prohledání místnosti.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 10(5 +3 + 2)#INR
- Co je tu jinačí než vypadá?
- Jaká je nejlepší cesta dá?
S dovolením si na obě otázky odpovím sám.


Samotná socha na první pohled není zvláštní. Zbytek místnosti také ne. Nedává ale smysl schovávat sochu, která nemá význam. Ustoupím od ní o krok a zaslechnu prasknutí. Ohnu se a pod botou nahmatám větvičku. Malou, čerstvou. Je stejného rodu jako Žrůt. Může být i z hvozdu nebo podobného místa. Pravděpodobnost je ale malá. Cilapi byl zde. Proč?

Přistoupím až těsně k soše a přiložím na ni ruce. Ucítím vibrování známé z místních portálů. Možná se jedná o další průchod, i když tak nevypadá. Přejíždím rukama po povrchu sochy, snažím se nahmatat nepravidelnosti, tajné mechanismy nebo spouště. Cítím jen slabou magii, která je dole u podstavce silnější. Nevím, proč je důležitý podstavec a ne socha. Možná ona skrývá samotný průchod.

Chopím se náčiní a pokusím se najít skulinu mezi sochou a podstavcem. Musí existovat způsob, jak s ní pohnout a tak přesunout i sebou.

Zlodějské náčiní: Hiro:2D6+2 → 6(3 +1 + 2)#OBR

PJ?

Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 568
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Cilapi Márameldon » 22. 3. 2020, 20:36

.... na čaji u fázové hlídky ....

"Já bysem si spíš dala něco na zub," poznamená Glom směrem k Hirovi a přisedne si ke mně, "Alespoň sušenku... ale jestli nejni, tak klidně sušený hovězí, já nejsu vybíravá."

"Hádám, že Muiral byl ten nestvůrný pološtír, kterého jsme se Saagou - ach, Saaga! Měli bychom ji najít," zpola vyskočím, ale Glom mě stáhne zpátky.
"Klíd," řekne, "Sága je šikovná kočka, ta se vo sebe chvilku postará. A ten čaj voní bombově. Co je to černý, co se tam sype, pan- teda vlastně stačí Hiro."

"Tedy tohle není nejlepší místo na čaj," posadím se neochotně zpátky, "Ale neblíží-li se doba výměny hlídek -" podívám se na drowího špeha, který zavrtí hlavou - " chvíle odpočinku snad nikoho nezabije. A posledně, v Legii, byl tvůj čaj výborný..."

Cilapi:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)#NT(Rozjímání)
7 - 9: Mám 3 MAGy a necítm závazek.


"Tedy nevím, co je to za odrůdu, ale připadám si, jako by v něm byla síla samotné Dračí paní," zakuckám se, ale přiředěný další vodou zvládnu čaj po malých doušcích vypít.
Glom naopak pod přívalem horké krve, která se jí nadere do tváří, zežloutne. "Ten píše!" zavýskne a zřejmě v euforii zaloví kdesi pod hadry tvořícími její sukni. Soustředím se, abych se díval jinam.
"Šňupeček... mistře?" řekne se širokým úsměvem a nabídne Hirovi stříbrnou krabičku.
"Kde si to...?" začnu.
"Válečná kořist," utne mě Glom, která najednou vypadá, že si uvědomila, že chtěla nechat krabičku schovanou. Zdá se ale, že si s rozpaky umí poradit tak, že přejde do protiútoku, "Přestal jsi mě krmit, tak začínám brát kořist, jasný?"
"Já nemyslel... to je jedno," pokrčím rameny, "Jen jde pozor, tyhle věci jsou návykové..."
"Šššrch - ách, jen klid, goblini mají pevnou vůli..."

Rychle Hirovi vypovím nejdůležitější novinky a zkusím od něj vyzvědět alespoň to nejpodstatnější, především kde je Hadešadah.
S ohledem na to, že oba máme ve zvyku mluvit obšírně, zbytek si povíme později.

Žrůt mezitím natahá bezvědomé temné elfy z vedlejší místnosti. Drowí špeh sedí u nás - naznačil jsem mu, že opak bychom nesli nelibě. Naštěstí potřebuje naši pomoc, takže se o nic dalšího nepokouší. Zatím. Ostatně ke konci čaje se naše pohledy upřou na něj.
Je na řadě s vyprávěním.

PJ? Případně Hiro, chce-li něco dodat.
"Promiňte, ale vzdor tomu, že obecnou řečí vládnu dobře, neznám z ní ještě všechna slovíčka..."

Mladý elf s nevinnou tváří, optimistickým pohledem a srdcem stejně čistým, jako jeho spodní prádlo.
Je slabě cítit po konvalinkách.

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 23. 3. 2020, 08:52

Cilapi, Hiro,

nahlédnete za dveře. Pokračuje za nimi dlouhá rovná chodba, na konci zakončená dvojicí odboček. Odbočka na východ je zavalená. Odbočka na západ vypadá volně a zahlédneš i obrys dveří.

Na dveřích jsou i odsud patrné stříbrnou barvou vyvedené vyobrazení krásné tančící lovkyně - drowí bohyně Ejlistrají, která patří v drowím panteonu mezi ty dobré a dosud nepropadla zlu.

L10-029.jpg
Chodba

Když skončíte svou výměnu zkušeností a zážitků a obrátíte se na drowího špeha, je v podstatě trochu zakřiknutý.

"Ehm ... já jsem v podstatě jenom úplný pěšák ... proti vám ... ale právě proto si myslím, že si můžeme pomoct. Vzájemně.

Jmenuji se Sornoz a přidal jsem se k rodu Freth, protože .... protože v rodu Auvryndar muž nikdy nemůže dosáhnout nějakého postavení."

Mezi v pavučinách namotanými drowy to vztekle zavrčí. "Zrádče! Vlonwelv tě potrestá.... a nemysli si, že tě pošle k Silkress do chrámu Radosti a slasti, myslíme tím opravdový trest! Všechny vás čeká krutá smrt."

Sornoz se zašklebí a podívá se na vás: "Chápu, že vy površňáci se chcete vyhnout násilí za každou cenu, ale tady v podzemí to tak nechodí .... myslím, že rychlá smrt pro tuhle skupinku by mohla být celkem milosrdným kompromisem mezi vašimi zvyky nechávat si nepřátele v zádech a naším zvykem každého před smrtí pořádně pomučit. Oni, jak slyšíte, by nám podobné milosrdenství neprokázali."

Nechá vám chvilku na rozmyšlení a pak se vrátí ke své roli špióna. Trochu ztiší hlas.

"Popravdě ... já zatím nepatřím k rodu Freth. Ale chci k nim patřit. A vím, kdo je jejich opravdový špeh. Dovedu vás k němu ... to on chce zabít Vlonwelv. Chci za to jediné ... abyste mě odsud pak dostali do Bludiště, které má rod Freth pod kontrolou, abych se mohl přidat do jeho řad..."

Pak se zamyslí a dodá k tomu: "Když mě tu necháte, je to pro mě rozsudek smrti. Za to, že jsem vám pomohl. A nebude to milosrdná a rychlá smrt, ale pomalá a útrpná."

"To si piš, že bude..." zlověstně zasyčí svázaní drowové.

Sornoz je trochu míň, než za co se zatím vydával - není skutečným špiónem ... jen hledá cestu, jak se od rodu Auvryndar dostat k rodu Freth, kde si myslí, že to bude lepší.

Nabízí, že vás zavede ke skutečnému špehovy, výměnou za to, že ho pak dostanete k rodu Freth.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2108
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 23. 3. 2020, 10:04

... u teleportační sochy ....

Saago,

posuneš sochu, zatočí se ti hlava a najednou se ocitneš v temném vířícím mimoprostoru.

A co víc, najednou cítíš, jak tě síla trhá vedví. Jakoby se jedna tvoje část chtěla vrátit k soše, zatímco druhá chce pokračovat dál a dokončit přenos.

Točíš se dokola neskutečnou rychlostí a cítíš, jak jsou různé části tvého já vtahovány rotací vzad, jedna od druhé.

Magická síla tě rozdvojí a hledíš sama na sebe. Tvé racionální a analytické já hledí poprvé zvenčí na kousek chaosu, který byl v tobě usazen. A tvé potlačované, chaotické já je najednou svobodné a hledí na uspořádanost a řád, který tě utváří.

Uvědomuješ si tenkou linkou, která tě spojuje, dvojakost svého vědomí ... ale síla rotace je čím dál silnější a vzdaluje tvá nově vzniklá já jedno od druhého.

L10-030.jpg
Mezi teleporty.

Nakonec tě síla vzniklého víru roztrhne a každá část tvého já se zmaterializuje u jedné ze soch. Obě sochy zároveň prasknou a zřítí se.

Saago,

rozdělila ses na uspořádané a chaotické já. Vyber si sama, které tvé já skončilo na kterém konci teleportu. Tvé mysli jsou stále telepaticky spojeny, dokud se obě pohybují na stejné úrovni podzemí.

Zároveň jsi teleport rozbila - už je nepoužitelný.

Efekt skončí, až se obě tvá fyzická já opět setkají.

Co udělá které tvé já? A jak jim budeme říkat, abychom je odlišili?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 146
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Saaga » 23. 3. 2020, 11:30

... u teleportační sochy severně od fázové hlídky ...

Klid v prostoru hlídky přeruší zvuk prudce rozražených dveří. Okamžik poté se ze severní chodby vyřítí Saaga a vrhne se Cilapimu kolem krku.

"Cilapi! Jak ráda tě vidím!" zvolá a přitiskne se k němu. Tváře má rudé, oči spíše zarudlé a trochu vlhké. "Bála jsem se, že se už neuvidíme! Salo se něco strašného! A krásného! Vůbec nevím, kde začít?"

Objetí trvá už o chvíli déle, než by bylo vhodné. Saaga sebou cukne a rychle Cilapiho pustí.

"Musím ti toho strašně moc říct. O portálu, o chrámu, drowech a vůbec. Vůbec nevím, kde začít."

Krátce zaváhá a teprve teď se pořádně rozhlédne kolem sebe. Lehce se kousne do rtu a natáhne ruku k Hirovi.

"Ahoj, já jsem známá jako Saaga. Ty seš Hiro, že? O někom takovém mi vykládal. Líbíš se mi."

Otočí se k jedinému drowovi, který není zamotaný v pavučinách.

"A ty jsi kdo? Tvoji kamarádi se mě snažili před chviličkou zabít, ještě teď jsem z toho celá bolavá. Nelíbíš se mi.

Cilapi, proč tu s váma sedí? Můžu ho propíchnout?"

Cilapi, Hiro, PJ.

Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 146
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Saaga » 23. 3. 2020, 11:42

... u teleportační sochy východně od kostěné podlahy ...

Z tajné chodby vystoupí Saaga. Rozhlédne se doleva i doprava, chvíli čeká a poté si na zem odloží svou tornu a lucernu tak, aby na své věci dobře viděla. Postupně vyskládá všechnu svou výbavu na hromádky roztříděné dle typu, účelu a užitečnosti. Výbavu vrátí do torny tak, aby nejpotřebnější věci byly rychle po ruce. Poté zkontroluje ostří svého meče, uspořádání paklíčů a ostatní výbavy. Vše sebere, tornu a zbraně si na těle adekvátně vyváží a přistoupí ke dveřím.

Pootevře dveře přesně na šířku jednoho oka a posvítí dovnitř.

V sále je relativní klid. Hromada kostí se převaluje po podlaze z lebek a v jejich útrobách jsou vidět kusy masa, oblečení a rozcupované výbavy. Koule ze sebe postupně vyhřezává vše, co nejsou čisté kosti, jen trochu ošuntělá helma s runovým nápisem zůstává pevně v jejím středu.

Saaga pootevře dveře o další šířku oka a podívá se k jižním dveřím. Chvíli soustředěně hledí před sebe a něco počítá na prstech. Poté zkontroluje kouli kostí a přesně deseti a půl kroky se neslyšně přesune k dalším dveřím.

Hlavně nenápadně: Hiro:2D6+1 → 9(5 +3 + 1)#OBR
- Jako stín: držím 1
- Záměr: Dostat se k jižním dveřím

PJ, Saaga se protáhne do jižních dveří, které pokračují chodbou, kde Cilapi dříve slyšel nějaké zvuky. Pálím držení na volbu "přijde se na to CHVÍLI poté, co jsi bezpečně pryč" a ptám se - jak to dále na jih vypadá?

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Cilapi Márameldon a 1 host