[HRA] 10. patro - Muiralův revír

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

[HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Muiralův revír
Obrázek

Mapa:
Obrázek
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro a Elric přichází ze Ztracené úrovně.

... opuštěná laboratoř ....

Hiro, Elricu,

protáhnete se po tmě až do místnosti, která je cítit dávnou zatuchlinou a zvláštními látkami. Hiro rozsvítí svou mušli a její bledé světlo ozáří nafialovělé zdi z pravidelných kamenů, zdobené motivy pavučin a pavouků.

Nekromantická laboratoř
Nekromantická laboratoř

V ostrém kontrastu s výzdobou místnosti je její obsah. Krom zrcadla, ze kterého vystupujete, a které se navlas podobá tomu ze Srdce hory, je v místnosti pět velkých, hrubě otesaných kamenných stolů a na nich zbytky všemožného alchymistického vybavení a zetlelé knihy.

V rozích místnosti jsou navršené hromady mrtvých těl, celých i pouhých kusů.

V prostřed západní stěny trčí těsně pod stropem ze zdi trubka a stáčí se dolů do jakéhosi trychtýřovitého zařízení, které vypadá jako velký dýmník. Na trychtýři je na malém kovovém štítku drobný nápis. Na stolku pod trychtýřem leží svitek v průsvitném oválném pouzdře, které svou velikostí odpovídá průměru trubky.
Nápis na trychtýři píše:Kancelář ředitele
Z místnosti vedou jedny velké, dvojkřídlé dveře směrem na východ.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Elric »

"Také ti připadá, že ty portály vedou na naprosto náhodná a nesouvisející místa?", nakrčím nos, když z posvátného a důstojného Srdce hory přejdeme...sem. Ať už tady je nebo bylo cokoliv, není to ani posvátné, ani důstojné.

"To by mě zajímalo, jestli tu vůbec mohlo zbýt něco užitečného, vypadá to tady dost sešle...", přelétnu laboratoř pohledem a podezřívavě si změřím ta mrtvá těla. Nemusela by totiž být tak docela mrtvá, takže je raději nespouštím z očí. Jediný důvod, proč je preventivně nepodpálím je, že oheň a kouř v podzemí opravdu nedělá dobrotu a navíc je to tady beztak nasáklé různými nebezpečnými chemikáliemi.

Natáhnu se pro ten svitek a podám ho Hirovi, aby si ho mohl prohlédnout a třeba nám ho i přečíst, zatímco já očima pořád kontroluju okolí...

Hiro? Pj, co je na tom svitku?
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro »

"Proč tak sklesle? Zde jistě bývala ošetřovna či snad léčebna dlouhodobě nemocných, to se pozná na první pohled."

Projdu se mezi stoly a obhlédnu si mrtvá těla. Jejich stáří by nám mohlo leccos prozradit. Prstem také otočím několik listů z knih, jistě zde bude nějaké zapomenuté vědění.

Když mi Elric podá jakýsi svitek, začtu se v něm.

PJ? Co těla, co knihy, co svitek?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

knihy, které zahlédneš, jsou vesměs věnovány nekromancii, jejich obsah je ale zničený časem a tedy jsou bezcenné. Těla jsou na tom o trochu lépe - magie zpomalila jejich rozklad, nejspíš to budou nějaké nepovedené experimenty. A když se skloníš nad jedním z nich ....

Elricu,

vytáhneš z tuby svitek, rozbalíš ho a podáváš ho Hirovi. I když jej sleduješ jen jedním okem - druhým pozoruješ hromady těl - všimneš si, že jde o jakousi pozvánku.
Dopis z pouzdra píše: Drahý Muirale, zvaný Znestvořený,
dovoluji si ti touto cestou nabídnout místo hostujícího lektora v Magjádru.
Tvůj věčný H
Jenže v tu chvíli se hromada těl pohne, přesně jak jsi čekal .. a tak už saháš po zbrani. Hromady se totiž začínají hýbat a své pařáty z nich vystrkují ghůlové.

Nekromantická laboratoř
Nekromantická laboratoř

Ghůlů je celkem osm, z každé hromady se hrabou dva.
Protože jste to čekali, máte v pohodě čas začít jednat. Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Elric »

"Hmh. Pro jednou by mi nevadilo nemít pravdu...", odfrknu si, když tasím, "Budeš té dobroty a postaráš se o ty dva nejblíž? Já zametu se zbytkem."

A zatímco Hiro se svou veselou kumpanyjí budou řešit ty dva v rohu nejblíž, já se postavím tak, abych mu kryl záda, až na nás začnou nabíhat ghůlové z ostatních tří rohů. Jsou to bezvýznamné, bezmyšlenkovité nestvůry. Předvídatelné, už jsem se s nimi i setkal. První odvážlivec skočí dlouhým skokem a já jen ukročím a máchnu mečem - má čepel ho přesekne vejpůl. To už nabíhá druhý, kterému dám ránu štítem do hlavy až zavrávorá několik sáhů zpátky, zatímco seknu shora po třetím, meč přesekne klíční kost a zajede do půlky hrudního koše. Skáče na mě čtvrtý, ale odrazím ho štítem na stranu, zatímco kopancem odhodím pátého. Vytrhnu čepel z mrtvého těla právě včas, abych s ní smetl šestého, co se mi snažil do ruky zakousnout. Druhému a čtvrtému otrnulo a vrhají se na mě oba zároveň, ukročím o půlkrok dozadu, aby se k sobě dostali blíž, mocně se rozmáchnu a srazím oba naráz jednou ranou...

ZTEČ: EIric:2D6+2 → 12(5 +5 + 2)#SIL
- záměr: interceptovat všech 6 zbývajcích ghůlů a postarat se o ně
- počínám si tvrdě a bezohledně, způsobím o 1-ZÁSAH víc
- bojuji v útoku jako HOUF

Elric > Ghůlové: 3-SZ(meč mrzák) - 1-KZ (nemrtvá kůže) +1-Z (průraz) +1-Z (volba) = 4-ZÁSAH, oni i já jsme HOUF = SMRT
Ghůlové > Elric: 1 nebo 2-SZ (drápnutí nebo kousnutí) -3-KZ (superzbroj) -1-KZ (štít) = -3 nebo -2 = NIC

Hiro?
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro »

"Vypadají čerstvě, jistě tu nebudou dlouho," prohodím vesele, když se ze země začne zvedat první ghúl. Nebo ghast? Nikdy jsem v tom neměl úplně jasno.

Šťouchnu jednoho lehce do hlavy. Ozubená modra se zeširoka otevře a já v ní nezahlédnu žádný dlouhý jazyk.

"Jsou to ghúlové!" zvolám potěšeně, ale Elric už má plné ruce práce. Chtěl bych mrtvým domluvit, aby pokračovali ve věčném odpočinku, ale jsou rychlejší. Naštěstí Ká Óčko ví velmi dobře, co má dělat a bleskurychle tlačí nejdotěrnější dvojici zpátky do kouta. Ghúlové si lámou zuby na plátování a dorážejí drápy, strážce během chvíle každého chytne pevně pod krkem a přitlačí zády na hezky zdobenou fialovou stěnu.

Zteč (Ká Ó): Hiro:2D6+2 → 7(4 +1 + 2)#SIL
- Dosáhl jsi plného úspěchu: Přimáčknout je na zeď, kde neublíží ostatním
- Ká Ó>Ghúlové: 2-ZÁSAH (ruce) - 1-ZÁSAH (nemrtvá kůže) = 1-ZÁSAH = LZ
- Ghúlové> Ká Ó: 2-ZÁSAH (kousnutí) - 1-ZÁSAH (pevná konstrukce) = 1-ZÁSAH = LZ


"Hezky Ká Ó," chválím mého pohotového společníka. "Hezky je přitiskni u zdi a já jim promluvím do duše!"

Ká Ó se zapře o stěnu a v nemrtvých tělech to zapraská. Zuřivě cvakají svými zuby, ale na nic nedosáhnou. Mrtvé drápy celkem neškodně kloužou po kovovém těle. Nedaří se mi najít správná slova pro konejšení prokletých těl a stisk mechanických rukou nepolevuje. Ještě se poškrábu ve vlasech a víc nestihnu.

Zteč (Ká Ó): Hiro:2D6+2 → 10(6 +2 + 2)#SIL
- V boji rázné a tvrdě postupuješ vpřed – tvůj útok je silnější o +1ZÁSAH.
- Ká Ó>Ghúlové: 2-ZÁSAH (ruce) - 1-ZÁSAH (nemrtvá kůže) + 1-ZÁSAH (volba)= 2-ZÁSAH = TZ
- Ghúlové> Ká Ó: 1-ZÁSAH (drápnutí) - 1-ZÁSAH (pevná konstrukce) = 0-ZÁSAH = OK


"Pánové potvoráci," promluvím konečně. "Nechcete už zanechat své agrese a vrátit se pokojně k vašemu neživotu? My vás tu necháme v klidu ležet a půjdeme si po svém, vy se zde určitě nějak zabavíte. Kdo je pro, abychom vyhlásili příměří a šli každý svou cestou, ať prosím zdvihne ruku!"

Zvednu pravici ke stropu. Ghúlové se jen zacukají. Ká Ó zvedne obě své ruce a přitom obě nemrtvá těla necitlivě rozmázne po zdi. Ohlédnu se na Elrica. Jeho práce byla mnohem čistější i rychlejší, prostě profesionál. Zdá se, že má snaha ho velmi baví. Pokrčím rameny a nahnu se ke strážci.

"Ukliď je, prosím, kam patří," požádám ho.

Ká Ó naskládá obě pocuchaná těla do kouta. Dokonce je složí do úhledné hromádky. Nemám k tomu moc co dodat.

"Tak to bychom měli takové tradiční kobkové přivítání, že," usměji se na Elrica. Podívám se dále? Jsem upřímně zvědavý, co zajímavého nás tu ještě čeká."

PJ, zkusím vzít za dveře a podívat se dále. Jak to tam vypadá?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

.... předsíň nekromantické laboratoře ....

Elricu, Hiro,

s nemrtvými bezpečně umrtvenými a naskládanými do úhledných hromádek se vydáte ke dveřím a otevřete je. Jde to ztuha, ale podaří se.

Za dveřmi se rozdvojuje široká chodba, do které by se pohodlně vešli čtyři bojovníci vedle sebe a oba konce chodby jsou opět zakončeny obdobnými dveřmi.

Předsíň
Předsíň

Když vstoupíte a začnete se domlouvat, kudy dál, najednou to pod stropem chodby na několika místech zadrnčí a zachrastí a pak se ozve monotónní ženský hlas, který zní, jako kdyby jeho majitelka mluvila do kovové trubky.

"Hlídka šest! Hlídka šest! Hlašte se okamžitě u kapitána Zresse pro nové instrukce.
Hlídka šest! Hlídka šest! Hlašte se okamžitě u kapitána Zresse pro nové instrukce."

Elricu, tobě je hlas povědomý.

Chceš-li si vzpomenout, hoď+INT
10+: Vzpomeneš si přesně, kdy jsi ho slyšel a komu patřil.
7-9: Vzpomeneš si přibližně, kde jsi ho slyšel.
6-: Nejspíš to ale bude nějaké mámení.


Potom ve stěnách pod stropem ještě dvakrát rupne a hlas ztichne.

Co uděláte?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Elric »

LOVENÍ V PAMĚTI: EIric:2D6+1 → 6(4 +1 + 1)#INT

Je mi to nějaké povědomé, ale...ne. Nevzpomenu si, kde jsem ten hlas slyšel. Potřesu hlavou a pokrčím rameny.

Hiro, klidně pokračuj průzkumu.
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro »

"Ahoj, já jsem Hiro!" zvolám ke stropu. Odpověď ale nepřichází. Inu, to je vlastně taky dobře, v tom případě my víme o ženě a šesti hlídkách, oni ale zatím neví o nás. A to potěší.

"Takový milý dámský hlas jsem Elricu neslyšel už pěkně dlouho. Což o to, taková Skella má hezky posazený alt, sice trošku direktivní, ale milý. Xorta byla ultrakontraalt, hrubý a burácivý. A co teprve její máma! Jo to taková Balwíra, ta mě komandovala krásně měkce až pištivě, veselé to bylo. Ale takto strohá oznámení bez špetky emocí jsem slyšel jen u Marty. Pamatuješ jí? Ta roztěkaná blondýna s velkými přednostmi. Ta měla panečku hlas. A což vlastně Sylkress! To byla ženská s řízným hlasem! Ta když zavelela, krve by se v jednom nedořezal. Na ni si pamatuješ? Světlé vlasy, taky velké přednosti..."

Pomoc/stimulace paměti: Hiro:2D6+2 → 8(3 +3 + 2)#INT
Elric má 7.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu,

když ti Hiro připomene drowky od Řeky Sargauth, usoudíš, že hlas jsi slyšel právě v drowí osadě.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Hiro »

S Elricem se na sebe usmějeme, jako by si na něco vzpomněl a já měl pokračovat v průzkumu. Stojíme na křižovatce dvou chodeb, já víc u té levé, tak se tam i vydám.

"Pojďme dál příteli," pokynu. "Pokud se chceš rozdělit a podívat se doprava, posluž si. Beztak se potkáme na druhé straně v jedné a té samé místnosti, jako ostatně již tolikrát.

PJ, jdu do levých dveří. Co je za nimi?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro,

tvůj odhad, že se obě chodby po chvíli zase spojí, byl přesný.

Pokračujete širokými tunely dál na východ, minete slepé zákoutí a po dalších dvou zatáčkách zaslechnete lkání a kvílení. Zároveň se chodba rozšiřuje do předsálí prostoru, který - vzhledem k výzdobě - vypadá jako chrám zasvěcený bohyni Lloth.

Předsálí chrámu bohyně Lloth
Předsálí chrámu bohyně Lloth

Přímo před vámi stojí na velkém podstavci socha Lloth v její pavoučí podobě - spodní půlka těla nestvůrně osminohá a místo hlavohrudi s kusadly se ke stropu tyčí postava svůdně nebezpečné ženy.

Jen kousek za ní je druhá socha Lloth, tentokráte v drowí podobě. Ta líbá svůj bič, zatímco po jejích štíhlých stehnech se vzhůru lísají vytesaní obří pavouci.

Lkaní se ozývá z prostoru chrámu dál na východ, zní jako série tesknoucích modliteb. Cosi v naléhavosti jejich tónu ale zároveň ve vás vyvolává pocit, že smrt je za rohem a brzy si někoho odnese.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Elric
Příspěvky: 826
Registrován: 13. 2. 2019, 23:48

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Elric »

"Drowové?", zašeptám trochu překvapeně, "To by možná odpovídalo...ten hlas, co jsme slyšeli, mám pocit, že jsem ho slyšel právě u nich v osadě. Trissa je mrtvá, Sylkress u ledu a nikdo jiný tam...počkat...ledaže by to byla ta mrcha, co s ní Sylkress mluvila přes magické zrcadlo. U Strážcova rohu! My jsme se asi dostali do sídla rodu Auvryndar..."

Když zaslechneme to lkaní, zbystřím. Nu, stejně není, kam jinam jít, než vpřed. Přeci se kvůli troše lkaní nebudme vracet, že. Podívám se na Hira, pokrčím rameny a, pokud mě nezastaví nebo mi to nerozmluví, se pomalu a opatrně vypravím do chrámu...

PJ? Hiro?
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 10. patro - Muiralův revír

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Elricu, Hiro,

vstoupíte opatrně do chrámu, který je osvětlen magickými fialovými plameny šlehajícími z železných košů. V severovýchodním a jihozápadním rohu leží dvě mrtvoly nějakých dobrodruhů.

Llothin chrám
Llothin chrám

Přímo proti vchodu je velký oltář a u něj klečí tři průzračně bílé postavy a kvílí cosi, co je napůl modlitbou k pavoučí bohyni a napůl zvěstováním smrti.

Přímo nad oltářem je ve stropě díra vedoucí kamsi vzhůru.

Trojice bílých postav se po vašem příchodu otočí a lkavými hlasy vám říká.

"Co pak vy ho nevidíte?"
"Už si na vás políčil."
"Zemřete!"
"Utíkejte!"
"Ne, že by vám to pomohlo ..."
"... ale jeho to tak víc baví."

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů