[POSTAVA] Saaga - Githzerai zloděj

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 312
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

[POSTAVA] Saaga - Githzerai zloděj

Příspěvek od Saaga » 10. 1. 2020, 17:58


Jak vypadá: Žena, zbroj z podivné kůže, strnulá tvář, přísný pohled, šlachovité tělo

VLASTNOSTI

Aktuální SIL +0, OBR +3, ODL 0, INT +2, CHA+1
1. úroveň Sil -1, Obr +2, Odo 0, Int +1, Cha +1
6. úroveň Sil -1, Obr +2, Odo 0, Int +2, Cha +1

STAV
Lehká zranění ☐☐☐ Těžká zranění ☐☐ KO Smrt

Následky
-

STÍNOVÝ DÉMON (PODIVNÝ PŘITELÍČEK)
shadow demon.jpg
Lehká zranění Těžká zranění KO Smrt
- SIL +1, OBR +1, INT -1
- Stínové drápy: LZ/DOTYK/MAGICKÁ
- Je jen stín: KZ:1
-- Zásahy nemagickými zbraněmi a hmotného charakteru mu způsobují o 1 menší zranění.
-- Zásahy ohněm, světlem, blesky a podobně mu způsobují o 1 vyšší zranění.
- A má stínový pohyb
-- Umí se protáhnout skrze škvíry, mříže a průhledné bariéry
-- Může pro něj být problém procházet skrze místa s příliš jasným světlem nebo absolutní tmou.

Následky

Situační efekty
- Drží 2 na Byrokracii v Azrokových archivech
-- 1. držení: Ygarra Urmbált, Sundethova milenka
- -1 v přítomnosti Joastal
- Má meč potřený drowím jedem

- Yrlaka, Rišindar, Azal a Vond; zajatá Ezria

VYBAVENÍ
Zlodějská (běžná): Rapír SZ:2/DOTYK/1R/ŠERM - Navíc volba Ignoruješ zbroj u Zlodějského útoku
Obyčejná (záložní): Boxer SZ:1/DOTYK/1R/PRŮRAZ
Kožená zbroj KZ:1

Sada zlodějského vybavení
🗷 Šperháky, provázek, jehla a šídlo, křesadlo a troud, ...
Menší brašnička na DROBNÉ cennosti, dobře ukrytá
- 1-CENNOSTI zlaté mince
- 1-CENNOST Stříbrný šátek se jménem Koryn
- 5-CENNOSTÍ Rukavice z pavoučího hedvábí s rubíny

Torna na 5 STŘEDNÍCH předmětů
🗷 ▪Zlodějská zbraň běžná - Struna (SZ:1, DOTYK; 2-ruč; +2SZ za každé kolo škrcení) ▪Ručník ▪Obsidiánový skarabus (2-CENNOSTI) ▪Soška psa
🗷 ▪Klubko měděného drátu ▪Kus řetězu ▪Visací zámek ▪Lahev houbového vína ▪5 dávek Drowí šipkový jed
🗷 ▪Louč ▪Láhev s vodou ▪Vzorek slin pekelného psa ▪Lebka illithida 3MAG ▪▪
🗷 Hadí hůl (pět částí, SZ:2/DOTYK/2R/ZÁLOŽNÍ/DLOUHÁ)
Hadi: OBR+2 INT-1, SZ:2/DOTYK/PŘIROZENÁ + Jed, který způsobí další LZ v případě kousnutí KZ:0 LZ1/TZ1/KO1
🗷 Ulitharidova hlava

Sladění
🗷 Sladěna s magickým květináčem (viz Cilapi) - konvalinka Sue pro Vrběnu
🗷 Grimoár Pokročilé magie proměn (Zerthimon: Teorie všeho. Překlad s komentářem. První vydání)
🗷 Stínový démon
🗷 Drowí plášť

Ostatní DROBNÉ předměty:
- Kostěný klíč

TAHY

1. úroveň – Zlodějské útoky, Zlodějské náčiní, Jako kočka, Elegantní boj
2. úroveň - Mrštnost
3. úroveň - Jako stín
4. úroveň - Akrobacie
5. úroveň - Cvičené tělo
6. úroveň - Boj beze zbraně
7. úroveň - Čarovný paklíč (7. + 6.)
8. úroveň - Cesta ven (10. + 9.)
9. úroveň - Zabití (12. + 8.)
10. úroveň - Nabídka, kterou nelze odmítnout (11. + 13.)
11. úroveň - Bojová umění (14. + 15)
12. úroveň - Šestý smysl (20./21. + 16)
13. úroveň - (17. + ?)

O POSTAVĚ

Kde ses narodila?
Ve sféře Limbo, místě všudypřítomného chaosu. Silná mysl lidu Githzerai formuje chaos, přetváří volné elementy do struktur. Pevná a soustředěná mysl buduje zdi, chrámy i celá města, nejednotná a rozpolcená mysl přináší zkázu. Githzerai cvičí svou mysl a tříbí vědění, které je chrání. Vedou nekonečnou válku s Githyanki, padlou rasou dávných bratrů.
Githzerai (refluf elfa), Elegantní boj

Jaké jsi měla dětství?
Bolestivé. Slabá mysl teprve poznává podstatu Limba a sílu chaosu. Sama podstata okolního světa na mladé útočí, svírá je a uvrhá do ztracení. Trpí mysl i tělo. Země přechází v ostré hroty, voda v kyselinu, vzduch v prudký jed. Jen silní a odolní vycvičí svou mysl dostatečně rychle a poznají klid, který znamená přežití.
ODL+1

Co tě potkalo v dospívání?
Poznávání Limba, poznávání Githzerai a jednotné mysli Lidu. Výcvik pevné vůle, potlačení nestálosti, nejednotnosti a nepředvídatelnosti. Boj s emocemi. Každá nová touha přináší pochyby, oslabuje sílu mysli. Kdo se poddá citům, propadne chaosu. Kdo ovládne sám sebe, pozná své hranice a možnosti a posune je ještě dále. Stane se jedním z Lidu, ochranou proti zákeřným Githyanki, nenáviděným Illithidům, podlým Slaadům a démonům.
ODL+1

Jak ses stala hrdinkou?
Lid žije v Limbu díky jednotnosti a síle svých myslí. Kdo ztratí soustředění, zapochybuje, zamiluje se… propadne chaosu.

Měla jsem štěstí. Když má mysl ztratila sílu a můj svět řád, chaos mne obklopil a vyvrhnul v jiném místě, v této materiální sféře. Život zde je jiný. Není potřeba znát sebe a kontrolovat chaos obsažený v prostoru, je potřeba znát ostatní a chápat chaos v jejich nitru. Zdejší obyvatelé poznávám velmi pomalu, s věcmi je to jednodušší. Rozumím složení elementů, jejich formě a tvaru. Chápu, jak předměty fungují.

Má mysl je příliš slabá, aby mne vrátila do sféry Limbo. Ale když není nucena neustále udržovat řád v mém bezprostředním okolí, dovoluje mi vnímat svět z úplně jiné perspektivy. A díky tomu se pozvolna stávám někým jiným.
Zloděj – Zlodějské útoky, zlodějské náčiní, Jako kočka

Zívající jáma
Když jsem zaslechla uprostřed neutichajícího ruchu tržiště „Gith…“, srdce se mi rozbušilo více, než bych doma kdy měla dovoleno. Nevím, o koho se jedná a kde ho najdu. Ale poznat je musím. S Githzerai mohu pokračovat na Cestě. S Githyanki zkřížit ostří a dát svému životu smysl.

PŘÍBĚH

Co se zjistilo v Kobkách Šíleného mága
- Není zerth
- Má nějakou formu výcviku
-

Cíle
☐ Kontaktovat Gith v 16. patře - Křišťalovém labyrintu
🗷 Vrátit se pro ztracenou helmu Nemýlící se helma - upadla v paláci bohyně Lloth (10. patro)
🗷 Vypořádat se s kostěnou koulí, která ji pronásleduje
🗹 Spojit racionální a emocionální Saagu dohromady
🗹 Nahradit Cilapimu kvalitní lano s hákem

Dohody
🗹 Vyslanec Azrokovy Legie u Jeka nabídl peníze a popis cesty k Legii, pokud vypátrá, co se stalo se ztracenými gobliny 🛈
🗹 Azrok nabízí odměnu za infiltraci Lebečné pevnosti, zisk informací a zabití Sundetha 🛈 (pouze infiltrace)
☐ Krystalína jí slíbila vybavení, když zabije Ticháčka 🛈
🗹 Zabít pro rod Freth Vlonwelv Aurvyndar

Významné události
1. Proplížila se kolem Hrobařů, jednoho při tom zpacifikovala (on ji viděl)
1. Zneškodnila medúzu, ale jen dočasně
1. Dostala se do konfliktu se Zentharimskými, utekla jim
2. Velký Jek prozradil cestu ke Gith do 16. patra
2. Pro člena Azrokovy Legie u Jeka našla a zabila Zřícího špeha od Xanathárovců
3. Zaregistrovala se u Legie, u Azroka získala úkol na infiltraci Lebečné pevnosti
LP S Cilapim infiltrovala Lebečnou pevnost, zjistila informace o obraně; operaci přerušila nešťastná náhoda
LP U Krystalíny zabila výběrčí výpalného, navrhla jí odejít k Legii
LP S Cilapim společně zabili Ticháčka, objevili tajnou cestu ke Xanathárovu cechu
5. S Cilapim se pokusili uklidnit Vrběnu v jejím magickém hysterčení
6. Narazila na Rexe Kladivouna, kterého vážně zranila a nechala svému osudu, aniž by zjistil, co je zač
6. Otevřela dveře do Srdce hory tak, že nejdou zavřít
10. Portálové sochy ji roztrhly na "racionální" a "emocionální" Saagu, později se spojila dohromady
10. Od Hira dostala Grimoár Pokročilé magie proměn - Zerthimon: Teorie všeho. Překlad s komentářem. První vydání
8. V Kluzké bažině se rozhodli s Cilapim a Šadah spojit se s žabáky a pomoct jim zabít nágy
8. Zabila kostěnou nágu Hexakali a s Cilapim a Šadah zabili i zbývající nágy
11. Narazila na hlídku drowů, kterým utekla
11. Přenastavila Halatserovy žertovné runy a přimutovala si trollí regeneraci
11. Zamíchala se do drowí bitvy a zranila kněžku rodu Auvryndar, poté utekla pronásledovatelům
12. Narazila na pětici minotaurů, čtyři zabila a pomstila tak jak bludičku, tak i Šadah
12. Získala Bafometovo poslání - je kočka
12. Byla zajata rodem Freth a po rozmluvě s matriarchou slíbila vést skupinu do 11. patra a k vraždě Vlonwelv
12. Získala od rodu Freth Stínového démona
11. Střetla se po boku čtveřice válečnic Freth v boji se silami Auvryndar, spolu s Cilapim a Šadah je rozprášily
11. Získaly tělo Beraniky
10. Zabily Vlonwelv, její démonku a jednu mágyni; pomohli s tím troglodyté pod vedením Gorily
12. Po návratu k Freth s Cilapim a Šadah vybrali odměny
12. Pokusila se dohodnout se Stínošerkami na společné cestě do nižších pater, ale odmítla být součástí jejich intrik
13. Patrem jen projela na červovi
14. Uřknul ji pekelný pes
14. Proběhla vcelku nenápadně mezi hobgobliny k průchodu dál, nechala po sobě stopy
15. Prošla překážkovou dráhou, nechala za sebou dočasného pomocníka lávového mefita Blajze

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host