[HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 2. 10. 2019, 13:32

"Helemese, galerie, a rovnou sochařská! Mohly by tu snad být chybějící sošky od portálu? Nebylo by to věru poprvé, co si nějaký neúspěšný umělec přivlastnil cizí dílo, že."

Opatrně vstoupím do místnosti mezi rozbité sošky. Trojzubcem si dělám místo na bezpečné došlápnutí, neboť střep v noze dokáže zkazit den stejně, jako hrotová past či zrezivělý meč.

Prohlédnu si postupně úlomky soch. Zajímalo by mne, jakým objektům dávali místní trpaslíci či jiní sochaři předanost. Třeba uctívali staří trpaslíci jako svůj objekt krásy trpaslice brandiných tvarů, to by ji jistě potěšilo.

Očima pátrám v nepořádku po čemkoliv, co by připomínalo jednorožce či nějakou obdobnou sošku, které jsem letmo zahlédl u portálu v Pokroucených tunelech. S ohledem na to, jaký nepořádek síni vládne, rozhodnu se zpříjemnit si prohlídku douškem dobrého čaje. Napiji se mého osvědčeného ranního povzbuzovače, který mi zbyl ještě od snídaně. Hned s prvními tóny Bílé pivoňky mi hlavou proběhne všechno to sochařské umění, zdejší síní počínaje a Halasterovými sochami konče, se kterým jsem se zde v podzemí zatím setkal.

Vlastně je zde vše - sochy, tapisérie, reliéfy, rytiny i básně. Jen hudby se zde nedostává. Bylo by skvělé narazit brzy na nějakého barda, slavíka či alespoň sirénu.

Meditace: Hiro:2D6+2 → 8(1 +5 + 2)#INT
- Mám 3 MAGy, nejsem UNAVENÝ.


Když už se věnuji fragmentům místního umění, zarazí mne nestandardní rozmístění podstavců. Jejich absence na západní stěně je přinejmenším podezřelá.

Kdybych tu měl tajný průchod, nedám před něj sošky, aby mi nepřekážely v procházení, to je pochopitelné.
Ovšem kdybych tu měl tajný průchod, dám před něj sošky, aby skryly jeho polohu, to je také pochopitelné.

Rozhodnu se tedy nenechat nic náhodě a prohledám místnost pořádně podél všech čtyř stěn.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 8(1 +5 + 2)#INT
- Co je tu pro mne zajímavé nebo užitečné?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1453
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 2. 10. 2019, 15:29

Hiro,

sošky na zemi jsou úplně nezajímavé. Nejsou tu ani koně, krávy nebo kozy, natož pak jednorožec.

Zato průzkum západní stěny přinese ovoce - jen co se jí dotkneš, nic nenahmatáš a tak prostě projdeš na druhou stranu. Tam uvidíš pět dalších půlkruhových podstavců, každý zakrytý skleněnou půlkopulí a v každém z nich magicky osvícený exemplař.

Je zajímavé, že jde-li o muzeum, část exemplářů je ukrytá za magickou iluzorní zdí. takže by je běžný návštěvník nenašel. Člověk by očekával, že exponáty budou vystavené tak, aby je návštěvníci nemuseli hledat.

Ve dvou pravých a dvou levých kopulích najdeš krátké zelené špalíčky - ten úplně vlevo vypadá jako hlava vycházkové hole, vytvarovaná do tvaru hadí hlavy, s dvojicí velkých zelených smaragdů místo očí, druhý a čtvrtý jsou asi stopu vysoké špalíčky zdobené opakujícím se pozlaceným vzorem kosočtvercových šupin zdobeným menšími smaragdy a poslední, úplně vpravo, vypadá jako bodec vycházkové hole, vymodelovaný do podoby hadího ocasu se zlatou špičkou.

L06-21.jpg
Muzeum sošek a Hadí hole

Nad podstavci je trpasličí náspis.
Trpasličí nápis nad exponáty píše: Hadí hůl, kterou získal král Malair při svém vítězství nad proradným hadím národem
V prostřední půlkopuli není zelený špalíček, nýbrž malá hliněná destička, porytá drobným trpasličím písmem. Před touto destičkou je papírový svitek nabarvený na zeleno, s kosočtvercovým vzorem vyvedeným tenkými inkoustovými linkami, přibližně stejně velký jako zelené špalíčky vystavené na zbylých podstavcích.
Trpasličí nápis na destičce píše: Vážení návštěvníci,
s politováním vám musíme oznámit, že jedna část vzácného exempláře juantijské hadí hole se ztratila při královské výpravě do Kluzké bažiny. Abyste si mohli udělat o představě její celkové velikosti i podobě, pohleďte alespoň na tento náhradní, naneštěstí nefunkční model chybějící části.
Kurátorka výstavy a její věčná strážkyně
Mornhylda Krystalkabátová

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 2. 10. 2019, 21:03

Tak tomu říkám z Bátoru štěstí. Vycházková hůl s pohodlnou pevnou rukojetí a praktickým ostrým hrotem na podávání spadlých tiskovin a leží zde zapomenutá světem. S ohledem na současný počet návštěvníků zdejší výstavy nebude myslím nikomu chybět, naopak bude Meliar jistě rád, že se jeho cenná trofej s mým přičiněním opět setká se všemi svými částmi.

Pouze věčná strážkyně Mornhylda bude pravděpodobně něco namítat, ale pevně věřím, že se s ní dokáži rozumně domluvit.

Vytáhnu z torny jeden čistý pergamen a jeden lupen houby plátnovky. Plátnovku natrhám na čtyři stejně velké obdélníky a štětcem smočeným v zelené barvě na ně načrtnu hrubý obrys jednotlivých částí hole, detailně se věnuji pouze hadím očím a bodci. Pergamen rovněž rozdělím na čtvrtiny a vypíšu na něj stručný vzkaz.
Vážení kolemjdoucí,
dovolujeme si vám oznámit,
že Hadí hůl krále Meliara
vyrazila najít svou ztracenou část.

ჰირო
Postupně odklopím skleněné půlkopule, čtyři díly hole vyměním za připravené lístky a přeskládám je do torny.

PJ, chci si odnést hůl, kolik zabere místa?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1453
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 2. 10. 2019, 21:39

Hiro,

zatímco odklápíš kopule a vyměňuješ části hole, jižní stěna tajné komnaty najednou neslyšně zmizela.

Netušíš, jestli se s pomocí dokonalého trpasličího mechanismu kamsi zasunula, nebo byla také pouhou iluzí, ale prostě v jeden okamžik se tam podíváš a zeď tam není.

Místo toho vidíš malou místnost o jejíž jižní stěnu je opřená rakev, která se otevírá.

Vystupuje zní kostra trpaslice ve zbytcích oblečení, kolem které je světélkující namodralou září vykreslena silueta trpasličí ženy.

L06-22.jpg
Tajná místnost v tajné místnosti

"Jak se vůbec opovažuješ takhle ..." začne klapavě lomozit ponurý hlas, jenže pak se něco stane ... kostra zakopne o cár svého rozpadajícího se oblečení, ".... co se to, jak se to ...." zaláteří hlas a jak se modrá průzračná postava snaží zachytit rovnováhu, zatímco váha a setrvačnost kosí míří k zemi, duch strážkyně výstavy se zničehonic odtrhne od svého nemrtvého těla a to se zhroutí v hromádku kostí, která díky zbytkové magii začne levitovat a poletovat jen malý kousek nad zemí.

Vyděšeně hledí na své průzračné tělo, na hromádku poletujících kostí, ze které se odtrhla, prohlíží si své ruce. Pak zvedne hlavu k tobě a zkusí promluvit ...

.... ale její nehmotné tělo nevydá žádného hlasu.

Začne panikařit. Pokouší se zvedat průzračnýma rukama poházené poletující kosti, zkouší uchopit a nasadit si zpátky svou hlavu, ale nejde jí to, její nehmotné tělo prochází kostmi a jen magické víry je roztáčí víc a víc v divokém tanci.

Nakonec se zastaví, otočí na tebe a vydá se k tobě - ruce vztažené a odhodlaný výraz.

Hiro,

duch trpasličí kurátorky a strážkyně se pokouší dostat k tobě a posednout tvé tělo. Necháš ho?

Nebo mu zkusíš tvářit nepřístupně a tím jej zastavit? To by bylo NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+CHA.

Můžeš ale také zkusit něco jiného. Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 2. 10. 2019, 22:54

Och, taková milá dáma a dokonce ji trápí kosti stejně jako mne, s tou si jistě budu rozumět!

"Prosím, Mornhyldo, uklidni se. Pomohu ti získat zpátky hmotné tělo, ale musíš mi dát alespoň trochu prostoru."

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6+3 → 14(5 +6 + 3)#CHA

"Tak, žádné zbrklé pohyby, prosím. Bude to jen okamžik."

Přejdu rychlým krokem přes místnost a položím rakev na zem. Kdo to vlastně vůbec viděl, opírat rakev o zeď a ukládat tam nebožtíka nastojato?

Sehnu se k hromádce kostí a rychle je začnu skládat do rakve do původního tvaru. Tedy alespoň přibližně, co mi má paměť a anatomické znalosti dovolí. Přeci jen žádnou svalovinu už kostra držet nemusí, takže sem tam nějaká nepřesnost nenadělá jistě příliš škody.

"Prosím, polož se, uvolni a pověz mi o tvých pocitech," pokynu strážkyni. "Já se jmenuji Hiro a nemám zlé úmysly, vše ti rád vysvětlím."

PJ, předávám slovo.
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1453
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 3. 10. 2019, 08:08

Hiro,

snažíš se skládat kostru, ale zbytková zdivočelá magie kosti neustále roztáčí a všelijak s nimi tančí, takže je to opravdu náročné. Do toho vidíš, jak duch trpaslice, který se nemá čeho ukotvit a stále jen marně otevírá ústa v marné snaze něco ti sdělit, začíná dostávat tiky. Jestli vzdorující kostru nesložíš dost rychle, tak nejspíš ze své nehmotnosti zešílí.

Složení jejího těla je NAVZDORY NEBEZPEČÍ, hoď+INT:
10+: Složil jsi ho rychle a s minimálními chybami - bude celkem příčetná a vděčná a ochotná:
7-9: Složil jsi ho, ale vyber si:
= rychle, ale s chybami - bude celkem příčetná, ale naštvaná
= opatrně, ale bez chyb - bude trochu šáhlá, ale vděčná a ochotná
6-: Složil jsi ho, ale fakt dlouho ti to trvalo. Těla se ujme už jen jako blekotající idiot, který ze sebe bude chrlit jen náhodné výkřiky
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 3. 10. 2019, 08:57

Mornhylda si do rakve nechce vlézt. Copak se jí na tom jen nelíbí?

Postavím se, založím ruce na prsou a chvíli si dílo prohlížím. Zmateně poletující namodralá duše mi ovšem brání v soustředění, tak radši zavřu oči a ponořím se do ticha, tmy a vzpomínek.

Přednášky teorie rasových a pohlavních specifik jsem jako ostatně každý mladý muž v mém věku navštěvoval pouze výjimečně a většinu času jsem jen zasněně hleděl na obrázky. Mistři malíři si uměli s názorným zobrazením mužského a obzvláště ženského těla vyhrát, ale kostru ženské trpaslice nám pochopitelně zatajili, neřádi. Zrovna tu, kterou člověk na svých cestách nejvíce potřebuje.

Otevřu oči a rozhodnu se pro alternativní přístup. Prohrábnu si korálky a mušle ve vlasech a zavzpomínám na všechna mořem vyplavená těla, která jsem během námořnických let vylovil z vody. Musím sice uznat, že když nejsou kurátorčiny ostatky porostlé sasankami, škeblemi a provrtané krabíky, vypadají výrazně jinak, než na co jsem zvyklý, ale stále se jedná o cenné praktické zkušenosti.

Skloním se zpět k rakvi. Vyměním pažní a stehenní kosti a srovnám dle nich zbytek údů. Vyměním několik párů žeber, největší přesunu z břišní oblasti do hrudníku. A nakonec otočím pánev naopak a ještě obráceně, neb ta mne přiznávám zmátla nejvíce.

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6+2 → 9(5 +2 + 2)#INT
- Tělo jsem složil opatrně, ale bez chyb - bude trochu šáhlá, ale vděčná a ochotná.


"Inu, lepší?" oslovím nervózní duši vlídně.

PJ, předávám slovo.
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1453
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 3. 10. 2019, 11:32

Hiro,

jakmile jsou všechny kosti na svém místě, Mornhylda vpluje do rakve a oblékne své průzračné tělo na seskládanou kostru.

"Ah... tak, to je ... mnohem ... mnohem lepší," zaklapá zuby a její hlas získá opět na síle.

"Co jsem to ... kde jsem to .... nějak jsem zapomněla, co jsem ti chtěla říct ...?" zamyslí se nejprve, ale pak zvedne výstražně ruku a s ní i kostěný prst. "Už vím?!?"

"Opovážlivost! Byla to povážlivost. Tys provedl nějakou opovážlivost ...", prohlíží si tě.... ale těká při tom očima sem a tam a hledá jakékoliv vodítko, které by jí připomnělo, co jsi vlastně provedl.

Zkusí u toho i vykročit z rakve, ale jakmile ji opustí, křehce seskládané tělo se začne celé klepat a jen tak tak, že se do rakve zasouká zpátky a pohodlně se opře. "Ale co, je to jedno. Tak ses něčeho opovážil. Kdo jsem já, abych tě soudila?"

"Ano, kdo jsem já? Kdo jsem vlastně já?" prohlíží si své kostěné ruce a pohlédne na tebe. "Kdo jsem vlastně já?" pronese ještě jednou, tentokrát tónem vyžadujícím odpověď.

Ať už odpovíš nebo ne, následně se oklepe: "Brrr, když ještě pomyslím na to, jak děsivé to bylo bez těla. Ještě že jsi byl poblíž a zachránil mne. Ráda se ti nějak odvděčím. Víš co, provedla bych tě tady po výstavách o králi Melairovi a klidně ti dala i odborný výklad, ale neuraz se, tvá pomoc byla přeci jen trochu amatérská a bez pořádného těla těžko opustím tuhle rakev. Můžu ti ale odpovědět na nějaké otázky .... pokud si tedy vzpomenu na odpověď. Je zajímavé, že o muzejních exponátech si vybavuji skoro všechno. Třeba báseň o tom, že k srdci hory se dostane jen ten, kdo stiskne kliku rukou pravého krále, tu bych mohla zpívat z patra. Al nějak si nepamatuji nic o svém životě nebo poslání .... proč já se s tebou vůbec bavím?" položí nakonec otázku a opět to není žádný útok, ale upřímný dotaz člověka, který je úplně zmatený.

Hiro,
kurátorka ti bude ochotně odpovídat na dotazy týkající se trpasličích artefaktů vystavených po celé Ztracené úrovni, případně nějaké další informace o věcech a místnostech na tomto patře, ale jinak toho z ní mnoho nedostaneš, všechny ostatní informace má zastřené a zmatené.

Svou rakev a provizorně smontované tělo neopustí, dokud nedostane lepší, čerstvé ... nebo pokud jí ochotně nenabídneš sdílení toho svého.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 3. 10. 2019, 21:49

"Jmenuješ se Mornhylda Krystalkabátová, já jsem Hiro, velmi mne těší." Lehce pokynu pravicí, pořádné potřesení rukou radši nebudu riskovat.

"Starala ses o zdejší výstavu, předtím, než ti bylo ustláno tady v rakvi, předpokládám. Je to nejspíše už hodně dávno a bohužel musím přiznat, že zdejší exponáty již poznamenal zub času a ruka drancířů. Právě jsem obdivoval zdejší uměleckou sekci, když tě nějaká prastará magie přivedla zpět k neživotu, pravděpodobně, abys mi podala odborný výklad. Pokud jsem tě vzbudil necitlivě, přijmi prosím mou upřímnou omluvu."

Zatímco poslouchám dál, podrbávám se na bradě a přemýšlím, nakolik mohu brát její upřímně míněná slova vážně. Pravděpodobně by se se mnou skutečně ráda prošla okolo exemplářů, to bych i chápal. Na druhou stranu, duchové přeci zpravidla touží po věčném odpočinku, jako například ti piráti na řece Sargauth. I tuto věčnou strážkyni jistě na našem světě drží něco konkrétního, co jí zároveň umožní dojít pokoje. Mohou to být všechna umělecká díla na tomto patře? Či něco jednoduššího? A udělá jí vůbec radost, když zjistí, v jakém stavu se Ztracená úroveň nachází, nebo jí to naopak vysvobodí?

Zhluboka vydechnu. Toto věru není snadná situace. Mám ovšem to štěstí, že se mohu Mornhyldy jednoduše zeptat, po čem touží. Je to přeci žena, musí v tom mít jasno.

"Bylo by mi skutečným potěšením nechat se provést po okolí, ovšem obávám se, že situace je momentálně poněkud neklidná. Byla bys radši, kdybych našel nějaký způsob, jak tě doprovodit k všem těm exponátům, nebo bys radši ocenila klid a nerušené rozjímání?"

Odhad postavy: Hiro:2D6+3 → 14(5 +6 + 3)
- Co by postava chtěla, abys udělal? (Jaký je její impuls?)
- Držím ještě 2
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1453
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 6. 10. 2019, 15:19

Hiro,

když se Mornhyldy vyptáváš, je stále zmatená a vypadávají z ní jen útržkovité informace.

"Já nesnáším tu falešnou zeď, která nedovolí návštěvníkům nahlédnout na jeden z největších pokladů této sbírky."
"Než jsi přišel, byla jsem jen neklidná, ale čekala jsem zde svou věčnost. Teď mám strašlivá nutkání a všechno mě nutí konat! Ale nevím co mám konat."
"Přísahala jsem, že budu u mého pokladu stát na stráži klidně celou věčnost, jen aby na něj mohli nahlédnout. Ale oni ne, jen co jsem umřela, tak tam nainstalovali tu proklatou zeď!"

Chvíli trvá, než si to ujasníš, ale nakonec si poskládáš dohromady celý obrázek.

Mornhylda je nějakou zvláštní přísahou strážkyně a kurátorky na věčnost svázána s osudem hole. Dokud chyběl na výstavě jeden kus hole, nedovolilo jí to odejít na odpočinek, ale v podstatě v klidu ležela ve své rakvi a čekala, zda ho někdo na místo dodá. Když jsi sebral všechny kusy, její prokletí zesílilo a kdyby byla schopná si uvědomit, že je máš u sebe, nejspíš by tě zkoušela přinutit vrátit je na místo.

Jenže ona má pomatenou mysl, není schopná si dát dvě a dvě dohromady a tak nechápe důvod svého neklidu. Nejraději by ale nalezla zpět svůj klid - a to se stane až tehdy, až bude ve vitrínách uloženo všech pět částí hadí hole.


Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 7. 10. 2019, 14:05

Zatímco část své soustředěnosti věnuji poslechu kurátorčina vyprávění, část už intenzivně pracuje na zhodnocení současné situace.

Navzdory komplikacím s rekonstrukcí kostry je ve výsledku skvělé, že je Mornhylda dočasně vázaná ke svému kumbálku. Přeci jen by nebylo snadné vysvětlit jí rozbité sošky, chybějící hůl a drancující Skellu. V zájmu minimalizace potenciálních konfliktů bude prozatím lepší ponechat zmateného ducha a agresivní druegary bez kontaktu, čemuž ta podivná iluzorní zeď skvěle pomáhá.

I tak bude ale lepší, když si hadí hůl nechám u sebe. V případě, že by ji našel někdo menšího vzrůstu, například nějaká hamižná trpaslice, mohla by chybějící střední díl oželet a sestavit si hůl ze zbývajících částí, což by značně zkomplikovalo snahu o budoucí kompletaci vzácného exempláře. Mně se jistě brzy podaří najít ztracený díl a dovést s jeho pomocí Mornhyldu k zaslouženému odpočinku, bude-li o to stát.


"Milá Mornhyldo," oslovím ji vlídně a snažím se mluvit co nejpomaleji a nejsrozumitelněji, "pro tuto chvíli bude lepší, když s tvým nutkáním konat vyčkáme. Zjistím nejprve, jaká je situace v okolí, zda tobě ani památkám nehrozí žádné nebezpečí a jakmile bude vše v pořádku, vrátím se zpět za tebou.

Zatím by mi velmi pomohlo, pokud by ses se mnou mohla podělit o tvé znalosti místních památek. Zmínila ses například o básni týkající se srdce hory. S ohledem na to, že pravý král Meliar je mrtev, znamená to, že se k srdci hory nikdo nedostane, aniž by znesvětil jeho ostatky a utrhl jeho ruku? Protože mne nenapadá, jak jinak by bylo možné navštívit tak vzácné místo. Vždyť takový požadavek je snad ještě horší než iluzorní zeď zde!

A vůbec, víš-li něco o posledním odpočinku krále Meliara, velmi rád bych si to poslechl. Jeho hrobka musí mít jistě neskutečnou uměleckou hodnotu."

PJ, předávám slovo.
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1453
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 7. 10. 2019, 16:02

Hiro,

na tvé dotazy ti Morhylda ochotně, byť zmateně odpoví. "Pravdu máš. Když nejsi pravý trpasličí král, prostě se nemůžeš k Srdci hory dosat. Znesvětit královo tělo by byl strašlivý zločin, ale otevřít dveře s pomocí useknuté královské ruky, aniž bys byl opravdový král, to by bylo ještě hroší! Král Melair byl moc moudrým králem, když takové hříšné myšlenky ještě za svého života předvídal. Nechal svou hrobku dobře ukrýt a také ochránit hned několika vrstvami pastí i pečlivé kamufláže. Nemluvě o tom, že když po jeho smrti napadly tyto chodby démoni, nejlepší z našich mágů je porazili a zakleli do čtveřice soch, která brání v přístupu ke králově hrobce ... a aby se už podobný útok neopakoval, nechali celou tuto úroveň chodeb a sálů ztratit, takže je to teď Ztracená úroveň."

Jak přestane vykládat stará fakta, její mozek je na malou chvíli schopen příčetné úvahy. "Jak ses sem vlastně dostal, když je tahle úroveň Ztracená?", ale pak už zase jeji pozornost připoutá něco jiného, aniž by čekala na tvou odpověď.


Když navrhneš, že ji zde necháš a vydáš se dál, nemá námitek. "Jistě, jdi. Já tu zatím budu hlídat," dodá spokojeně.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 7. 10. 2019, 16:20

"Zajímavé, vskutku. Zejména ta pasáž se čtveřicí soch se zakletými démony, nestojí náhodou v Sále vítězství, což? Každopádně jsi skutečně moudrá žena na svém místě," pochválím ji.

"Jsem upřímně zvědavý, jestli bych mohl říci to samé i o sobě. Sám mág Halaster mi poradil, abych našel srdce hory a věřím, že měl i prsty v mém náhodném nalezení Ztracené úrovně. Ovšem podmínku s trpasličím králem mi pochopitelně zatajil," vysvětlím.

"Nepamatuješ si, že by zde byl krom Meliara i jiný král, který by mi mohl k srdci hory pomoci? Nebo není snad způsob, jak bych se trpasličím králem mohl stát já sám? Vládl bych moudře a spravedlivě s pomocí těch nejlepších rádců," uměji se.


Počkám si na odpovědi a poté se na nějaký čas rozloučíme. Zamířím kvapem zpátky k tapisérii a doufám, že ustála rekonstrukci bitvy bez velké újmy.

PJ, jak to dopadlo v sále vítězství?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1453
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 8. 10. 2019, 12:39

Hiro,

odpovědi nemrtvé kurátorky jsou tentokrát víc roztržité a nejprve skočí z jedné otázky na druhou, potom už ale začne zase mluvit trochu srozumitelněji.

"Blázníš? Zaklít démony do soch u takové atrakce? Aby pak posedli nějakého bojovníka, který si přijde vyzkoušet do simulátoria slavnou bitvu? Nene, ti pěkně číhají v ..... ale ne, to ti vlastně nesmím prozradit. Už to, že víš, že stráží pravou hrobku je víc, než bys měl vědět."

"Pokud hledáš Srdce z popudu samotného Halastera, přestože ti o něm řekl Halaster, tak nevím, jak je to s tou tvou moudrostí. Každé malé trpaslíče narozené v tunelech Melairova království ví, že Halaster nikdy nejedná přímočaře. Pokud s tebou mluvil a chtěl po tobě, abys našel Srdce hory, nejspíš to znamená, že měl za lubem něco úplně jiného a Srdce hory použil jen jako lákadlo, aby tě přiměl sestoupit hlouběji. Na druhou stranu, mohlo by to také znamenat, že pokud víš, že je to jen zástěrka a počítáš s tím, že díky tomu bude Halasterovi jedno, zda Srdce hory najdeš nebo ne, a nebude ti tedy bránit, pak vlastně JSI moudrý. Ale upřímně - je to jedno. Trpasličí král nejsi a stát se jím nemůžeš - vždyť tu ani nejsou žádní trpaslíci, kterým bys mohl vládnout. A žádný jiný trpasličí král tady v podzemí není, takže se k Srdci stejně nedostaneš."


Rozloučíš se a vydáš zpět na jih. Neslyšíš žádný hluk, takže podle všeho je dobojováno.


.... sál vítězství ....

L06-23.jpg
Sál Vítězství

Nahlédneš opatrně z poza rohu a dlaždice s bodcovou pastí. Mechanická bulta je rozbitá na kousky, její torzo stojí uprostřed severní strany místnosti.

Oba klepetnatci ale leží vedle ní, ztěžka oddychují a mají mnohočetná těžká a velmi těžká zranění. Krev z nich proudí na všechny strany.

Hiro,
jeden z klepetnatců je KO, druhému hrozí SMRT.

Můžeš je klidně nějak dorazit, nemají jak se ti bránit.

Můžeš je také zkusit ošetřit - poskytnout jim PRVNÍ POMOC a zachránit je tak.

Nakonec je tu můžeš také ponechat - v tom případě ten, co mu hrozí SMRT zemře a ten druhý, s KO, se za nějaký čas sám zmátoří.


Jejich nebezpečný zrak stále působí, ale protože leží bez hnutí na zemi, je snazší se mu vyhnout. Příslušný tah si vyhodnoť, pokud se jim přímo podíváš do očí, jinak nemusíš a nebudeš mít postih.

Nebo zkusíš něco jiného? Co uděláš?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 427
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 8. 10. 2019, 15:19

Vida, přicházím nejspíše v nejvyšší čas, kdy je možné ještě klepetnatce zachránit, jak příjemné.

Vcelku ladně se přenesu přes nášlapnou dlaždici a opatrně se vydám mezi ležící zápasníky. Něco mi říká, že v případě krále Meliara vypadal výsledek jinak, ovšem vlastně ani nevím, za jakých okolností zemřel.

Já však umírat ani si jinak kazit den nehodlám a velmi obezřetně přijdu až k bultě ze směru, ve kterém mi nehrozí nebezpečí ani vyčítavý pohled od krvácejících netvorů. Případného dalšího spuštění soch strážců se neobávám - jednak v nigh nejsou s démoni a dále pochybuji, že by zde byl pro účely bitvy připravený celý sklad mechanických golemů.

Klepetnatce prozatím nechám ležet a začnu se přehrabovat ve zbytcích konstruktu. Většina z nich, možná všichni, mají zabudovaný pohon, zdroj energie. A s trochou štěstí by mohl být ještě nerozbitý, například v torzu.

PJ, má bulta využitelný zdroj?
Hiro a Boo
Deník postavy

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host