[HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 16. 10. 2019, 09:43

Hiro,

když vstoupíš do místnosti, koule se k tobě otočí tak, aby na tebe hleděla všema svýma očima.

"Vítejte na expozici Velkého Nálezu a Čistění. Po pravé straně vidíte příchod krále Melaira pod Horu a objev zdej .. zdej ...zdej ..." koule zabliká, rozmaže se a zmizí.

Chvilku je podstavec prázdný, pak najednou místnost modře blikne a koule se znovu objeví. Natočí se k tobě a pronese.

"Vítejte na expozici Velkého Nálezu a Čistění. Po pravé straně vidíte příchod krále Melaira pod Horu a objev zdej .. zdej ...zdej ..." a opět se rozmaže a se zablikáním zmizí.

Tak se to opakuje, dokud stojíš v prostoru vchodu, když si stoupneš trochu stranou, proces přestane a koule opět jen tiše svítí a rotuje.

Koule je magický průvodce výstavou, je ale rozbitý.

Když si pozorně prohlížíš obě desky, opravdu ti přijde na tvaru mithrilových žil a chodeb cosi podezřelého. Jaká si podivná symetrie.

Pak ti to dojde - oba reliéfy by do sebe mohly perfektně zapadnout. Trpasličí mistr, který je vytvářel, si kdysi ušetřil práci - nechal sem dopravit jen jednu velkou kamennou desku a rozštípnul ji na dva protilehlé kusy, které pak pověsil na zeď proti sobě a následně dozdobil, aby vykreslily dva různé výjevy.

Trochu přemýšlíš, jak dobrý mistr kameník musel ten umělec být, když pro něj bylo snazší podélně štípnout velkou kamennou desku, ale zároveň vidíš genialitu toho počinu - ušetřil materiál, technika, kterou použil, vytvořila opravdu věrně vypadající žíly a chodby, nemusel se řešit odpad. A výsledkem je překrásné dílo, které touto na první pohled nepostřehnutelnou symetrií podvědomě působí.

Opravdu jsi nalezl v obrazech zvláštní symetrii, ale ta je ale jen neobvyklým uměleckým záměrem, nemá žádnou zvláštní funkci.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 405
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 16. 10. 2019, 10:41

"Hehe, s tebou si příliš nepopovídám, co?" usměji se na problikávajíci kouli.

Být tu se mnou nějaký paranoidní zlodějíček, jistě by prohlásil, že dokonale rozštípnutá deska je ve skutečnosti dokonalou trpasličí pastí, která bezezbytku slisuje každého, kdo v místnosti... inu, třeba zkusí ukrást levitujícího průvodce.

Ovšem že jsem tu jen já, lehce se ukloním zářící kouli a vrátím se kousek zpět. Odhaduji, že severní část patra mám teprve před sebou, resp. za svými zády a tu si nechám až na později, pokud se tedy do té doby neteleportuji kdoví kam.

Na první odbočce tedy vstoupím do chodby po mé pravé ruce, směřující snad na západ a vydám se jí rovně. Na první odbočce opět doprava, tedy na sever, pouze nahlédnu a pokračuji dál rovně, tedy na východ, abych snad ze severu, tedy zprava doleva, obešel shora sál s hudebními nástroji.

Je vlastně zajímavé, přemýšlet nad tím jako 'shora', když nahoře jsou nějaká další patra a dole pode mnou také. Ovšem jak je člověk navyklý držet v rukou mapu znázorňující pouze dva rozměry a orientovanou na sever, dostane se toto, v podzemí zavádějící, označení rychle do krve.

PJ, na co narazím?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 20. 10. 2019, 01:35

Hiro,
odbočka doprava ústí do malé čtvercové místnosti, podobné té předchozí. Opět jsou na dvou stěnách velké obrazy, tentokráte jsou to ale malované fresky na severní a východní štěně, opět poznačeny trpasličími nápisy. Na obou je král Melair obklopen trpasličími dětmi.
Nápis u severní fresky píše: KRÁLOVSKÉ DĚTI
Nápis u východní fresky píše:
KRÁLOVSKÁ VNOUČATA
Místo podstavce s napodobeninou zřícího je uprostřed místnosti kamenná kolébka a v ní kamenná soška trpasličího nemluvněte s korunou na hlavě. Koruna je také kamenná a na hlavě mu nesedí, protože je velká pro dospělého.

MístnostÍ je možné projít dál směrem na západ.

Prozkoumáš zde něco detailněji? Pokud ano, co? Pokud ne, posunu tě do jižní chodby...
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 405
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 20. 10. 2019, 18:05

Tolik dětí, tolik vnoučat! To by v tom byl ďáblík, aby byl Melair jediným trpasličím králem. S takovou plodností se to tu musí hemžit ostatky bývalých králů a jejich rukami. Takže i kdybychom se se Skellou snad nedostali k hrobce Melaira, neztrácím naději, s Srdci hory se jistě podíváme.

Kolébku si prohlédnu pěkně zblízka. Lehce do ní šťouchnu a rozhoupám ji s očekáváním, že dítě obživne a také mi poví něco zajímavého o zdejší expozici. Houpání mne přivede na myšlenku, že korunu si sem odložil někdo jiný, než mistr sochař, ať už omylem, či náhodou. A že to nebude první koruna, kterou jsem si zde v podzemí nasadil na hlavu, zkusím to v zájmu zábavy s touto. Když už nejsem králem krví, tak alespoň rekvizitami.

PJ, promluví dítko či udělá něco ta koruna na hlavě? Pokud nic co by stálo za delší zdržení se, budu pokračovat dále na jih.
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 21. 10. 2019, 08:40

Hiro,

když kolebku rozbýbeš, začne nemluvně opravdu mluvit … jenže je rozbité, úplně stejně jako světélkující napodobenina zřícího ve vedlejší místnosti. Dokolečka opakuje jen frázi ".... a ten měl mnoho dětí ….".

Když z dítěte sundáš korunu, objeví se na jejím hrubém kamenitém povrchu několik prasklin, a jak ji zvedneš, praskliny se rozšíří a začne se rozpadat.

Lekneš se, ale vzápětí si oddychneš. Pod loupající se tenkou vrstvou ztuhlého kamenného prachu se totiž objevuje skutečný exponát - koruna, ale jasně křišťálová.

Když si ji ale nasadíš na hlavu, nic zvláštního se nestane.

…. v sále se dvěma portály …..

Vrátíš se do chodby a pokračuješ na jihozápad. Po dvou zatáčkách chodba ústí do úzkého dlouhého sálu. Po tvé levé ruce ústí do místnosti další chodba a z toho co si pamatuješ, navazuje na odbočku do hudební místnosti a směrem k pasti.

V protější, západní stěně, je také průchod na který hned navazuje křižovatka tvaru T.

Na severní i jižní stěně je dvojice portálů, ale nedíváš se na ně, protože tvou pozornost okamžitě přitáhne dvojice mrtvých duergarů uprostřed místnosti. Nebudou mrtví dlouho, navíc není nikde vidět jejich krev, jen mají údy a tělo zohýbané a zpřelámané do poloh neslučitelných se životem. Síla, která jim tohle způsobila, musela být obrovská. A musela je zastihnout naprosto nepřipravené, ani nestihli tasit zbraně.


Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 405
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 21. 10. 2019, 14:28

... v sále královské rodiny ...

Helemese, vskutku koruna! Usadím si ji pohodlně na hlavě, ale pocit majestátnosti se nedostaví. Posunu ji mírně do čela, ale žádnou moudrost mnoha trpasličích generací nepocítím. Usměji se na kamenné dítko v kolébce, ale to mne nepoznává.

Znamenitě! Nebude tedy ničemu vadit, pokud ji daruji někomu jinému, třeba Skelle. Když už z nějakého zvláštního důvodu podzemí trpí na nedostatek králů, nějaké si prostě vyrobíme.

Schovám si nález do torny a vyrazím dále.

... v sále se dvěma portály ...

"Tak tady je máme, ty neviditelné prevíty," odtuším překvapeně. "Tak to dopadá, když někdo zachází s magií. Ještě že já nejsem žádný... vlastně," povzdechnu si, "toto o sobě radši už tvrdit nebudu."

Zůstanu stát na místě, nehnu se ani o píď. Všechny své smysly napnu k netradičnímu výjevu.

Odhad situace: Hiro:2D6+2 → 11(3 +6 + 2)#INT

Škoda každého zbytečně ztraceného života, druegary nevyjímaje, ale alespoň mám indícii, že se zde děje něco mimořádného. Dle absence krve a tasených zbraní usuzuji, že oba zemřeli téměř okamžitě. Otázkou zůstává, má-li příčina jejich smrti vnitřní či vnější charakter. Všelijakými pastmi se zdejší chodby jen hemží, ovšem také mohl zapůsobit nějaký jed či jiné selhání organismu. Jak past tak stopy po otravě by měly být i z dálky čitelné, upřu tedy svůj racčí zrak do místnosti a zahájím pátrání.

- Co je tu pro mě zajímavé nebo užitečné?

Každopádně, je-li zde nějaká sofistikovaná past, bude nutné se jí vyhnout, výprava je ještě mladá. Možná by stačilo do protější chodby se prostě přenést nebo přeletět, ale nebylo by jistě vhodné nechat zde těla ležet ladem, určitě časem přitáhnou nechtěnou pozornost mrchožroutů či mrchodravců. Ideální by bylo, kdybych to prostě zvládl nějak bezpečně projít.

- Jaká je nejlepší cesta skrz sál?

V neposlední řadě si prohlédnu oba portály na severní a jižní stěně. Na chvíli mne napadne bizarní myšlenka, že by druegarové mohli zemřít na nějaké podivné pole způsobené právě portály na protilehlých stěnách. To by sice odporovalo všemu, co mě učili ve škole, ovšem v tomto směru si již nedělám žádné iluze... Tak co, jedná se v tomto případě skutečně o běžné portály, jaké znám z jiných částí tohoto podzemí?

- Co je tu jinačí, než vypadá?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 10. 2019, 00:57

Hiro,

pozorný pohled na oba dva temné trpaslíky prozradí, že šlo o trpaslíka a trpaslici. Trpaslík padl jak první, nějaká velká síla ho odmrštila doprostřed od jižního portálu, letěl po zádech. Trpaslice leží na něm a vypadá to, že ji co si odhodilo od severního portálu, ta však dopadla na břicho. Zcela jistě šlo v obou případech o vnější sílu a to značnou.

Zaměříš svůj pohled na portály a obrázky nad nimi.

Gate_06_11.jpg
Severní portál
Gate_06_11.jpg (82.78 KiB) Zobrazeno 76 x
Gate_06_18.jpg
Jižní portál
Gate_06_18.jpg (82.72 KiB) Zobrazeno 76 x

Když je ale sleduješ, uvědomíš si, že vzduch přímo před oběma portály se podivně tetelí, jako kdyby tam postával průzračný tvor, v jehož těle se světelné paprsky jen nepatrně lámou. A spolu s polohami těla dokážeš v hlavě přibližně zrekonstruovat sled událostí, ke kterým zde došlo.

Duergar vstoupil zřejmě jako první a zamířil si to k jižnímu portálu, aby jej prozkoumal. Tam ho napadl první průzračný tvor, odmrštil ho strašlivou silou doprostřed a polámal mu při tom všechny kosti v těle. Chvíli potom vstoupila duergarka a vyděsila se. Ustupovala od mrtvého těla dozadu, k severnímu portálu a druhý tvor ji napadl zezadu. Opět zemřela okamžitě.


I když se zdá, že je místnost prázdná, před každým z portálů číhá neviditelný strážce.


Je zajímavé, že strážci na tebe doposud neublížili, i když o tvé přítomnosti musí vědět - máš světlo a jsi tu již nějaký čas. Nejspíš mají nějaký velmi specifický úkol, který plní.


Skrze místnost se tedy nejlépe dostaneš tak, že nebudeš věnovat žádnou pozornost portálům a nebudeš se k nim přibližovat a co nejrychleji to vezmeš středem do protější uličky.
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 405
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 22. 10. 2019, 06:43

Skvěle, vše zde dává naprostý smysl.

Symbol ruky v pěst, tedy ruky prázdné, a symbol ruky na rtech, tedy ticha.

Druegar, muž, přistoupil k severnímu portálu se zbraní v ruce a strážce ho zabil. Druegar, žena, se vylekala a s křikem přistoupila k jižnímu portálu, kde ji zabil druhý strážce.

Ovšem ne, to nebude ono. Těla leží naopak.

Takže druegar, muž, přistoupil k jižnímu portálu. Asi přitom něco říkal a proto ho strážce zabil. Druegar, žena, se lekla, zakřičela, což je ovšem irelevantní, a přistoupila s tasenou zbraní k severnímu portálu, načež ji strážce zabil.

Moment, také ne, ona není ozbrojená.

Ještě jinak. Druegar, muž, přistoupil k jižnímu portálu. Asi přitom něco říkal a proto ho strážce zabil. Druegar, žena, se lekla, zakřičela, což je stále irelevantní, a přistoupila s prázdnýma rukama k severnímu portálu. Proč ji ovšem strážce zabíjel? Že neměla ruce zaťaté v pěst? To je přeci hloupost, druegaři se stále snaží někomu rozbít hubu.

Nebo sáhla po zbrani, což spustilo strážce?

Podrbu se ve vousech. Mám pocit, že to už skoro mám, ale pořád je ta situace nějaká zamotaná.

Přistoupím proto doprostřed místnosti a srovnám si myšlenky během prošacování obou těl. Cennosti na pasu či jiný užitečný kus vybavení přijdou vhod.

PJ, mají u sebe trpaslíci něco zajímavého?

Poté ještě jednou pohlédnu na obě brány, rozhodnu se nepokoušet dohodu se Skellou a vydám se do protější chodby, než ze které jsem přišel. Něco v kostech mi říká, že bych se měl opět blížit srdcovému chrámu.

PJ, kam vede východní chodba?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 22. 10. 2019, 13:27

Hiro,

Duergaři mají u pasů a na zádech své zbraně, cepíny, štíty a oštěpy. Každý také má malou tornu plnou pokladů.

Trpaslík si nesl stříbrnou figurínun volka (MALÝ 2-CENNOSTI), mithrilový zvoneček (DROBNÝ 2-CENNOSTI) a prázdnou broušenou dózu ve tvaru draka, pozlacený na křídlech, drápech a hlavě, s ametyst místo očí (STŘEDNÍ 15-CENNOSTÍ), při bližším ohledání ale zjistíš, že mohutný naráz ji poškodil, jeden dráp je roztříštěný a jedno křídlo je ulomené (což sníží hodnotu tak na půlku, pokud to někdo šikovný v nějaké vhodné dílně neopraví).

Trpaslice má ve své torně jen zrcátko zdobené onyxy (MALÝ 2-CENNOSTI), ale pásku přes jedno ze svých očí má zdobenou vyšívání s granáty (DROBNÁ 4-CENNOSTI).


Na západ ihnet za chodbou následuje křižovatka tvaru T, zjižní odbočky se ozývá chichotání, severní je tichá. Obě se po pár krocích stáčí na západ.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 405
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 22. 10. 2019, 14:12

... v sále se dvěma portály ...

'Mno, na takový poklad by to chtělo mít pořádný pytel,' zamyslím se. 'Co teď s tím? Přece to nepotáhnu v rukách.'
'Zkonsolidovat,' poradí mi Boo.
'Odkdy ty znáš takové termíny?' podivím se.
'Od té doby, co jde o prachy,' odpoví stroze.

Pokrčím rameny uznaje, že se není čemu divit. A že má pravdu.

Zbraně a výzbroj nechám ležet a proberu se poklady.

Figurka vola a váza ve tvaru draka jsou zatím to nejlepší, co by se zde blížilo k hledané sošce jednorožce odemykající portál. Volí rohy ani dračí ocas ovšem nevypadají dostatečně špičatě, takže je odložím na hromádku. Zrcátko a zvoneček k nim přidám. U pásky zpevněné vyšíváním a granáty mne napadne, že mít ji přes oko už dříve, nemusela o něj druegarka přijít. Každopádně ji stáhnu dolů a přidám ke zbytku.

Když si prohlédnu celou tu hromádku cenností a uvědomím si, kolik peněz už s sebou nesu v kapse, vzpomenu si okamžitě na svá mladá léta, kdy mi máma dávala v podobném objemu školné na měsíc dopředu.

V rámci konsolidace se s maximální opatrností pokusím vložit sošku a zrcátko do vcelku objemné dračí dózy, přidám tam i odlomené dračí křídlo a dráp. Pásku si schovám do torny a mithrilový zvoneček uložím na dosah ruky do kapsy, co kdyby se tu kolem potulovali huňáči.

Dózu zabalím do jedné i druhé torny, kterou si prozatím přehodím přes rameno a rozhodnu se ji z bezpečnostních důvodů uschovat někam poblíž. Vhodné místo mne napadne téměř okamžitě a proto se vydám dále na západ.

... v chodbě na západ ...

Chichotání mne příjemně překvapí. Nejspíše je tu nějaký další druegar, který má oproti těm dvěma to štěstí radovat se z nalezeného pokladu. Nepropadnu ale zbrklému nadšení a stále trojzubcem kontrolujíc terén se vyrazím na jih podívat, kdopak to tam na mne čeká.

PJ, kdo se to za rohem chichotá?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 24. 10. 2019, 16:36

Hiro,

náhledneš za roh a nikoho tam nevidíš. Jen dvě odbočky.

Jedna míří na jih, směrem k sálu s hudebními nástroji a poničené exhibici malých dioramat.

Druhá se stáčí na sever.

Rovně pak chodba pokračuje až do dveří, které podle tvého zkušeného námořnického odhadu a orientace vedou zpět do chrámu Důmathoinova srdce.

Chichotání se ozývá že severní odbočky.

Co uděláš dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 405
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 24. 10. 2019, 16:42

Aha, jak je zdroj chichotání veselý, tak je hravý a schovává se přede mnou. Mohla by to být siréna či bludička? Inu, to je nepravděpodobné, ale zde jeden nikdy neví. Nejspíše to bude něco na způsob onoho levitujícího pláště, který mne chtěl odvést o patro níže, ale za prověření nic nedám.

Pokrčím rameny a pokračuji do severní chodby.

PJ, kam mne chichotání zavede?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 24. 10. 2019, 16:54

Hiro,

chodba vede na sever jen krátce a pak se stočí zpět na východ. Chichotavce opět nezahlédneš a přesně jak čekáš, ozývá se teď za dalším rohem.

Opatrně postupuješ dál. Krátká chodba se opět stačí na jih a navazuje zpět na křižovatku tvaru T, do které jsi proběhl kolem dvou mrtvých duergarů.

Je v ní však odbočka na sever, zakončená špatně dovřenými dveřmi.

Chichotání se samozřejmě už ozývá z jihu a tak se jen nahlédnutím za roh přesvědčíš, zda tě bude vodit stále dokola, nebo tě povede někam pryč.

Druhá možnost se ukáže být správnou, smích teď vychází z místnosti se dvěma mrtvými duergary.

Budeš chichotání dál sledovat? Nebo se vydáš jinam?
Postup Kobkami: Obrázek

Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 405
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro » 24. 10. 2019, 18:20

'Je to veselá kopa, ten Halaster,' usměji se. 'Uděláme mu radost, mágovi šílenému, nebo se budeme věnovat něčemu užitečnému?'
'A proč ne obojí?' ozve se Boo.
'Taky pravda, kamaráde. Jen neutíkej příliš daleko, je to tu samá past a umění, to spolu s tebou nejde moc dohromady.'
'Rozkaz, kapitáne!'

Malý obláček štiplavého dýmu mi zahalí rameno a ihned se objeví na rohu místnosti. Nechám ho se vydovádět a podívám se, co to tu máme.

PJ, Boo sleduje chichotání, já prohlédnu odbočku na sever a ty špatně dovřené dveře. Co je za nimi?
Hiro a Boo
Deník postavy

Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 1396
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť » 25. 10. 2019, 17:03

... v ložnici významného kněze ....

Hiro,

otevřeš dveře do místnosti, která vypadá jako ložnice nějakého významného kněze či hodnostáře. Sedm větších či menších výklenků kolem dokola je zdobených abstraktními ornamenty, uprostřed severní stěny místnosti je vyvýšené lůžko z tmavého mramoru, které podpírají sochy čtyř trpasličích strážců, jedna v každém rohu.

Před lůžkem stojí velká železná truhla a vedle ní leží zhroucené mrtvé tělo duergarky. Hruď má rozbodanou tuctem drobných šipek a pod ní je velká skvrna zaschlé krve. Vše nasvědčuje tomu, že trpaslice otevřela truhlici a zabila ji šipková past.

Truhla je prázdná, její kumpáni ji nejspíš poté vybrali a spěchali dál, neboť její tělo zde zanechali.

L06-032.jpg
Chodby na východ od Chránu srdce

.... v chodbách dál na východ .....

Boo mezitím pokračuje za chichotáním dál na jihovýchod, podle všeho jej hlas opět láká k tunelům do nižších pater, jako předtím iluze Halasterova pláště.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek

Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host