[HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Moderátoři: MarkyParky, Halaster Černoplášť

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Saaga »

Zlodějské náčiní: 7
- Zámek jsi nakonec odemkl, Trvalo ti to CHVÍLI, Jsi u toho nápadný, spustil jsi poplach, past a podobně
- Zámek není viditelně poškozený a můžeš jej opět beze stopy kdykoliv zamknout či odemknout


S Cilapiho pomocí přiložíme zrcadlo obrácenou stranou ke zdi. Zapadne o nepatrný kousek hlouběji, než předtím. Portál pohlcuje sám sebe.

Nechám zrcadlo být a kývnu na Cilapiho. Je čas se připravit.

Nejbližšímu druegarovi vtisknu do dlaně několik mincí a povím, že chci jídlo. Několikrát si naši skupinu prohlédne. Vysvětlím, že chci něco univerzálního. Přidám zbytek mých mincí. Druegar odběhne pryč. Ostatní ukazují Skelle improvizované náčrty těžby kovových žil. Mají víc práce se sebou a nalezeným bohatstvím, než s námi. Skella si postupně sjednává pořádek. Naše jídlo dorazí ve chvíli, kdy ostatní odcházejí pro nástroje. Můžeme vyrazit.

Kupuji 5-JÍDLO za 2-CENNOSTI.

Vrátím se k zrcadlu a vtlačím ho do zdi. Tmavá stříbřitá vrstva se rozvibruje a změkne. Vsunu do ní dva prsty, zápěstí a pak ruku až po loket. Portál je funkční.

Projdu první. Cilapi, Glom a Žrůt mne následují.

Odcházíme do Muiralova revíru.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Saaga »

Hiro a Saaga přicházejí z Muilarova revíru

... Srdce hory ...

Projdu portálem za Hirem. Stojí poblíž zrcadla naproti dvěma druegarům s těžkými kušemi. Mají nabito.

"To je přece ten mudrc, Hiro, a tamta, no... no tamta," poví jeden druhému a šťouchne do něj loktem. S namířenou kuší v rukou to je nebezpečné gesto.
"V pořádku, chápu, že hlídáte svědomitě a pečlivě," usmívá se na ně barbar. "Zanedlouho nejspíše přijde i Cilapi a Šadah-al-Šrapnel, zejména po druhé jmenované prosím bez varování nestřílejte, nebo Srdci hory nechtíc provedete další, mnohem razantnější rekonstrukci..."

Druegaři povolí zbraně a ustoupí nám. Mohu se rozhlédnout. Místo se rychle mění. Rozbitá vstupní vrata jsou ze Srdce odnošená dolů pod schody, jeden menší trpaslík zametá. Pohovka je odsunutá stranou. Dole pod schody stojí trojice druegarů kolem kamenného trůnu, přetahují se o prkenné desky a hádají se. Skellu zde nevidím.

Zatahám Hira za rukáv: "Chtěl jsi mě někam zavést. Pojďme."
"Ale jistě," odpoví, "zase jsem se zapovídal, omlouvám se."

Projdeme kolem sutin, dole Hiro pozdraví jmény všechny druegary a zamíří pryč z chrámu.

... velká jídelna ...

"To je ten portál?" zeptám se Hira v malé místnosti vedle zchátralé jídelny. Přikývne.

Prohlédnu si pečlivě klíčovou dírku. Je to první klíčová dírka na místních portálech. Něco takového jsem tu zatím nepoznala. Nevím, jestli bude stačit běžný paklíč. Bude muset.

Vyberu ze sady dlouhou planžetu a úzký hák a vsunu je do otvoru. V prstech mi silně zabrní. Nevzdoruji, nechám vibrace proudit skrz ruce a paže do celého těla. Pomalu protáčím planžetu a soustředím se na drobné změny v přijímané energii. Blížím se správnému nastavení.

Zlodějské náčiní: Hiro:2D6+1 → 8(6 +1 + 1)#OBR
+ Čarovný paklíč
- Zámek jsi nakonec odemkl, Trvalo ti to CHVÍLI, Jsi u toho nápadný, spustil jsi poplach, past a podobně
- Zámek není viditelně poškozený a můžeš jej opět beze stopy kdykoliv zamknout či odemknout

Nechávám si slovo.
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro »

... velká jídelna ...

"Znamenitě," pochválím Saagu. "Pokud by ses někdy chtěla podívat do Kluzké bažiny, za žabáky, neplést s rybáky, nágami a podobně, cesta je ti oteveřná."

"To určitě," ozve se za našimi zády razantní ženský hlas.
"Zdravím tě, Skello, královno Železného oka," pozdravím a až za okamžik poté se otočím. Jistě to celé situaci dodává na napínavosti. "Jak se ti daří? Už jsi strávila v Srdci hory nějaké ty inspirativní chvilky?"
"Nech si toho, mudrci, ano? Alespoň pro jednou pojďme přímo k věci. Za to všechno, co jste pro nás udělali, jsem ochotná tolerovat váš pohyb v mém království, dokonce vám i v ledasčem vyjít vstříc, ostatně máš moje slovo. Ale nelíbí se mi, a to ber jako fakt, že tu v jednom kuse něco vymýšlíte s těmi portály. Nechci být svědkem toho, že mi sem z jiných pater vlítne nějaká zbloudilá příšera, zloději, zabijáci, nebo dokonce něco horšího. Máš ty vůbec ponětí, co v úrovních pod námi všechno žije?"
"Mám určitou představu," pokrčím rameny. "Nemusíš se ale bát, Skello. Vše, co děláme, máme plně pod kontrolou, že ano, Saago? Například nyní jsme otevřeli průchod jen do Kluzké bažiny, kde vcelku nic nebezpečného nežije. A portál co nevidět zase zavřeme. Dokonce bych ti nabídl klíček, aby ho tvůj klan mohl využívat k vlastním účelům, ale žel bohu jej má náš přítel Elric, alespoň Cilapi to tvrdil. Každopádně, klíč ti dát nemohu a Saagu také ne, má svou vlastní hlavu. Ovšem abys nebyla z našeho setkání pouze rozmrzelá, mohu ti dát jiný klíček, který ti určitě udělá radost. Patří k místní zbrojnici na severovýchodě patra. Když jsem v ní byl posledně, skrývala sadu nádherných zbrojí, kterými jistě potěšíš své muže. Tady, je tvůj."
"Pěkný," odpoví Skella suše, "vypadá, že už ho nosíš dlouho, co?"
"Inu, je to už nějaká doba, ale odpusť muži v mém věku, že přehlédne takovou drobnost," usměji se.
"Odpustím," kývne Skella hlavou. Její tón je stále přísný, ale už ne rozzlobený. "Ale nezapomeň, nechci vidět žádná rizika spojená s těmi portály, rozumíš? Pokud se něco pokazí, máš to na svědomí."
"Mé svědomí je rozlehlé, královno, toto i pár podobných věcí se na něj ještě vleze."

Klan Železného oka má přístup do zbrojnice královské stráže.

Nechávám si slovo.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro »

... balzamovna ...

To milé setkání se Skellou mi připomnělo, že tu máme ještě nedokončenou práci. Elrica i Šadah jistě potěší, že se něco dokončilo i bez jejich námahy a spotřebovaných zdrojů.

Od jídelny jsme sem se Saagou dorazili během chvilky. Ukázal jsem jí kovové rakve, balzamovací tekutinu a vůbec zdejší výbavu, na kterou druegaři zatím ještě nesáhli. Je dobré vědět, že tu mají zatím zajímavější věci na práci, než právě balzamování.

Dovybaveni a připraveni postavit se neviditelnému jsme se vydali na obhlídku okolních chodeb. Někde jistě nalezneme stopy toho, kdo se tu před námi skrývá.

Odhad situace: Hiro:2D6+2+1 → 14(5 +6 + 2 + 1)#INT
- Kde se opravdu nachází zdejší neviditelný strážce?
- Co tu je jinačí, než vypadá?
- Který protivník je největším nebezpečím?

PJ?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro, Saago,

projdete balzamovnou a když vyjdete východními dveřmi, uslyšíte před sebou v chodbě kroky. Nikoho nevidíte, to musí být on. Vydáte se za nimi.

Jsou to dvě bytosti, dojdou až na křižovatku, kde se na chvíli zastaví a pak se zviditelní.

Bytosti, které jste sledovali, nejsou tajemný démon, nýbrž dva duergaři.

Trojúhelníková křižovatka
Trojúhelníková křižovatka

O okamžik později se ozve švihnutí a meč prořízne obrovský obouruční meč.

+3Z(obouruční meč) +1Z(volba PJ) -2Z(šupinová zbroj) => TZ
Neviditelný nepřítel, který efektivně vyřadí jednou ranou dva duergary je zde nejnebezpečnější.


Meč třímá v rukou sám Halaster Černoplášť a velkýma žabíma očima hledí na temné trpaslíky s rozseknutým hrudníkem.

Hiro, už si viděl tyhle oči tolikrát, že sláda v transformaci poznáš od Halastera v okamžiku. Tenhle je šedý ...

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Cilapi a Hadešadah i s družinkami přicházejí z Muiralova revíru.

... Srdce hory ...

V sále protkaném mithrilovými žálami na nás namíří dvojice kuší.
"Ha! To je ten elfoun a Hadešadah ala Šrapnel," ozve se jeden z duergarů, kteří je drží, "Mudrc Hiro vás už ohlásil."
"Je hezký, že si necháváš přezdívat trpasličím slovem pro vrhací železný výbušný džbán," podotkne ten druhý směrem k Hadešadah, "Ale ani tak se tu moc nerozhlížej. Mithril je náš, tak hej hou dál..."

Necháme se vyprovodit ze síně.

V odpočívárně, kam bylo přesunuto duergaří ležení, se posadím na velkou kamennou lenošku v rohu.
"Směli bychom požádat o audienci u královny Skelly nebo někde hovoří s mudrcem Hirem?" zeptám se jednoho z přítomných duergarů.
"Královna někde trajdá," ujede duergarovi, kterého můj dotaz vytrhl z polosnění o mithirlu.
"Královna procházela své síně!" opraví ho ostře Skella, která právě vstoupí a já z jejího obličeje odhadnu mírné pobavení nad tím, jak se polekaný temný trpaslík vzepjal do pozoru.
"Královno Skello," vyhrne, "Tito cizáci z povrchu žádají-"
"Hadešadah přeci není žádná cizačka," opraví ho trpaslice s podivným tónem, v němž se mísí ostrost s přívětivostí, a schová do svého roucha klíček, který si cestou prohlížela, "Je to lovkyně - a to myslím včetně vyvrhnutí - démonů a jiných běsů. A tenhle... elf -" podaří se jí vyslovit téměř bez ušklíbnutí " - nám pomohl k pokladu v Srdci hory."
Vyseknu Skelle dvorní úklonu - levou nohou mírně překročenou, pravou dlaň na srdci, levička při úkloně natažená do strany.
"Tvoje výsosti."
Skella mi kývne v odpověď: "Jestli následujete mudrce Hira, pak myslím, že šel dokončit, co tady s Hadešadah začali. Doufám, že konečně dostane toho neviditelného běsa a uleví mým mužům. Tenhle je dost nebezpečný, udělali byste nejlépe, kdybyste mu šli pomoct."
"Jak si přeješ, výsosti," odvětím, "Nejprve mi ale dovol předat ti varování. Zrcadlový portál v Srdci hory vede do síní, jež obývají temní drowové - momentálně rod Auvryndar. Jejich matriarcha - Vlonwelv - ví, kam portál vede a momentálně k němu má i volnou cestu.
Jsem si jist, že s Hirem - totiž s mudrcem Hirem - a ostatními dokážeme vymyslet, jak portál zapečetit, pokud si to budeš přát. Ale do té doby by bylo moudré posílit u něj hlídky. Nemyslím si, že by hrozil bezprostřední útok - věřím, že rod Auvryndar má momentálně jiné starosti - ale raději neponechat nic náhodě."

Počkám, co mi Skella odpoví a pak přidám jednu prosbu.

"Prokud bych směl být tak smělý, tvoje výsosti, za nedlouho bychom rádi využili tvých síní - tedy hlavně té hodovní a přilehlé kuchyně - k menší hostině jako oslavě, že jsem se jako dobrodruzi úspěšně sešli a přežili nástrahy Kobek. Kromě mudrcova úžasného čaje bych rád narazil i sud piva.
Bylo by nám nesmírnou ctí, kdyby se tvoje výsost a pár jejích mužů připojilo k našemu stolu, pojedli s námi a hlavně popili - většina pochutin by navíc měly být věci odtud z podzemí, téměř nic z povrchu! Věřím, že pak by mohli tví muži uvěřit, že my z povrchu můžeme přinést i něco dobrého - hlavně když se pro to vypravíme do hlubin."

PJ? Jak příjme Skella zprávu o možném nebezpečí od temných elfů? Dovolí nám později - až se vyřeší ten neviditelný běs -hostinu? Zúčastní se jí?
Co mezitím Hadešadah?
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Cilapi,

zprávu o drowí hrozbě přijme Skella s vážnou tváří. "Drowové, to jsem si mohla myslet," zachmuřeně pronese.

Pak už se moc nesoustředí na zbytek věcí a odpovídá jen na půl úst.

"Ale jistě, jistě, hodovní síně jsou vaše ... když si to tam uklidíte .... klepetnatci tam nadělali pěkný nepořádek."

"Tak Hiro se přeci jen snaží postarat o posledního démona? To je dobře. Vyčlenila jsem na to dva muže, ale ten mudrc má v sobě něco zvláštního, mám pocit, že má větší šanci na úspěch než Thorfur a Morgi."

"Hostina, jistě, jistě, oslava toho, že celé patro je konečně zbaveno Halasterových hrozeb je na místě. Teď jen co s těmi duergary."

Pak se podívá na krollku. "Tvé přízvisko je al Šrapnel, že? Dokázala bys připravit své výbušniny tak, aby zavalily nebo poškodily portál, ale nezpůsobily větší škodu v Srdci hory?"

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro »

... Trojúhelníková křižovatka ...

"Ha... ha... , Halaster!" vykřiknu s podobným zděšením, jako když nám na lodi jednou došel rum a ani ráno nebyla pevnina v dohledu, "utíkejme před šíleným mágem! Zachraň se, kdo můžeš! Rychle do balzamovny!"

Otočím se na patě a zmizím sládovi za rohem. Boo problikne přede mnou a Saaga se protáhne někde mezi stěnou a prachem na stěně. Oba dva proklouznou přivřenými dveřmi do balzamovny. Zastavím se u nich a pohlédnu přes rameno. Ještěří oči mě pronásledují, znamenitě. Ruce se mi roztřesou hrůzou, upustím na zem mušli, začnu plakat a rychle vklouznu za ostatními.

Léčka: Hiro:2D6+2+1+1 → 10(3 +3 + 2 + 1 + 1)#INT
- Vlákal jsi kořist až do pasti
- Kořist nic nepodezřívá a je neopatrná (případný první úder bude ZÁKEŘNOST nebo rovnou ZÁSAH)


Pootevřené dveře do balzamovny se rozletí po nárazu hrozivé síly, narazí na zeď a prasknou v horním pantu. Ve dveřích se objeví nezřetelná silueta Halastera Černopláště. O zlomek okamžiku později mu na hlavu dopadne hliněná nádoba nachystaná nahoře na dveřích. Střepy se rozletí do okolí a sláda polije od hlavy dolů mazlavá směs balzamovacího oleje, rozpuštěných orgánů a dalšího bordelu, který do amfory během let napadal. Usměji se od ucha k uchu, vzpomenu si s povděkem na má školní léta a hned vzápětí se začnou dít věci.

Ze stínu za stolkem u dveří vyskočí Saaga, Boo se objeví na krajní z trojice těžkých kovových rakví. Já sám se narovnám za balzamovacím pultem ve středu místnosti, v pravé ruce pevně stisknu starý svitek a nadechnu se k jedné velmi neobvyklé žádosti. Nejdříve ze všeho se ale pohne Zippo, který se doposud vznášel přede mnou a vytvářel nám v potemnělé místnosti krásně napínavou atmosféru.

Plamenný meč zaútočí na mazlavou siluetu, která má zatím naštěstí dost problémů sama se sebou. Oheň zlověstně syčí a místnost naplní známá vůně uzeného masa.

Zákeřnost: Hiro:2D6+ → 10(4 +6 + 0)#SIL
- Dosáhl jsi plného úspěchu: Natlačit sláda do jedné z rakví rakve
- Zippo>Slád: SZ:3 (plamenný meč) - KZ:2 (proti živlům) = 1-ZÁSAH = LZ


Překvapený slád se kolem sebe ohání zmateně jako lesní včela, do které seká plamenný meč a ačkoliv mu oheň příliš neškodí, pod náporem vzdušných seků ustoupí až k připravené otevřené rakvi, zakopne o hranu a padne do ní.

Pokračování za okamžik.
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Saaga »

... balzamovna ...

Jeden dlouhý skok mě dostane přesně na to místo, kde mám podle připraveného systému stát. Každý náš pohyb je přesný, vše do sebe zapadá. Jen slád měl v tuto chvíli ještě stát. Leží ale přede mnou v rakvi, to nebylo v plánu. Ve světle hořícího meče vidím jasně jen odlesky jeho mohutného meče. A taky slizem zcela pokrytou hlavou. Musím improvizovat, Hiro pochopí.

Skočím rozkročmo na rakev, kopnu do jílce meče a zaútočím ze shora do všeho, do čeho se dá bodnout. Měkká sládova hlava je úžasný terč. Skončím až ve chvíli, kdy se vedle mě objeví ďáblík.

Zlodějské útoky: Hiro:2D6+1 → 7(5 +1 + 1)#OBR
- Prozradíš se, Nepřítel obdrží ZÁSAH
- Dosáhl jsi plného úspěchu: Vyrazit sládovi z ruky meč
- Posílíš útok o +1ZÁSAH.

- Saaga>Slaad: 2SZ (meč) + 1Z (volba) - 1KZ (Tuhá kůže) + 1Z (snížení KZ o 1 ze Zlodějské zbraně) = 3-ZÁSAH = KO
Uživatelský avatar
Hiro
Příspěvky: 814
Registrován: 12. 2. 2019, 15:38

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hiro »

... balzamovna ...

Slád zmizí v rakvi, Saaga se objeví nad rakví a Boo vedle ní. Dvěma probliknutími je až u víka a plnou ďábelskou silou se do něj opře. Normálně by asi bylo na místě bát se, že drobný ďáblík skončí v přivřený víkem, posekaný mečem, nabodnutý na rapír nebo popálený druhým mečem, ale my tu naštěstí máme Booa.

Navzdory nebezpečí: Hiro:2D6+1 → 13(6 +6 + 1)#OBR
- Záměrem je zavřít sláda v rakvi a nepřijít u toho k úhoně


Sotva zaduní víko, probliknu se s trochou vypětí sil i já k ostatním a přistanu na rakvi. Ne, že bych vážil nějak hodně, už mám přeci jen prořídlé kosti, ale z vlastní zkušenosti vím něco o tom, že z rakve se vlastními silami leze skutečně špatně.

Pokleknu na jedno koleno, jako bych snad po zvyku západních barbarů žádal Saagu o ruku, rozmotám svitek a ve svitu Zippova plápolání se rychle pustím do čtení.

"Zdravím tě, jmenuji se Hiro. Takže...
Svitek svázání píše:Máš právo nevypovídat. Cokoliv řekneš nebo zakouzlíš, může být použito proti tobě.
"Také máš právo zůstat ležet. Pokud ležet nechceš, mrzí mě to, ale musím na tom trvat."

Svitek svázání: Hiro:2D6+2+1+1 → 7(1 +2 + 2 + 1 + 1)#MAG
- POKORČILÁ MAGIE MÁMENÍ, předepsán efekt "svázání"
- Dosah: DOTYK, Seslání: OKAMŽIK, Trvání: CHVÍLI, nebo dokud není bytost hrubě vyrušena, Působí na FANTASTICKOU bytost

PJ, v jakém zdravotním stavu je slád? A jak na něj působí svitek svázání?
Hiro a Boo
Deník postavy
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Hiro, Saago,

zatímco Boo hbitě zavírá víko rakve, postava Halastera nabude podobu šedé humanoidní žáby, s krvavou dírou v hlavě.

V prvních okamžicích uslyšíte škrábání drápů na víko rakve, pak zapůsobí kouzlo a Slaad ztichne.

Kód: Vybrat vše

Stav sláda:
LZ: [X] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] TZ:  [ ] [ ] [ ] [ ] KO:  [X] [ ]
Slád je zavřený v rakvi a spoutaný kouzlem. Případný první další útok je autohit, který kouzlo přeruší - pokud s ním dokážete dát alespoň KO, tak už ho můžete pak dorazit bez hodu.

Nebo můžete zkusit něco jiného.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hadešadah »

Trochu se zarazím, když slyším, že Cilapi hostinu nabízí i duergarům. Jako jídla máme dost, ale dvoukolák sebou netáhnu.

"Zavalit nebo poškodit portál" Obhlédnu jej. "Není problém."
"Vážné poškození srdce?" Rozhlédnu se pořádně kolem sebe. "Tolik výbušnin tu ani nemám, aby to tu dokázala nějak významněji rozmetat. Takže ano."

"Ale teď hurá lovit, destilovat a hodovat!" Mávnu na Cilapiho a pak těžkopádným klusem (s truhlou ani jiný neumím) dusám za Hirem a Saagou. Než je najdu, zaslechnu zaklapnutí něčeho těžkého. Dojdu k nim, stojí nad rakví.

"On je tam? Už je připraven na destilaci, nebo mám ještě něco dělat?" Naznačím gesto palcátem.
Uživatelský avatar
Saaga
Příspěvky: 354
Registrován: 10. 1. 2020, 16:32

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Saaga »

Vydechnu si, narovnám záda a otřu čelo. Z rakve jsem skoro stejně vysoká, jako Šadah.

"Je potřeba ho zabít," vysvětlím jí. "Věz, že palcát nestačí. Nezpůsobí víc než těžké zranění. Vím, co je potřeba udělat."

Seskočím vedle rakve a otevřu víko. Ještěr nehnutě leží. Není na co čekat. Přiložím mu čepel meče ke krku, zapřu se do ní a provedu jeden skutečně dlouhý řez. Krev je všude. Zbytek dne budu čistit zbraně.

PJ, může být?

Předávám slovo ostatním.
Uživatelský avatar
Halaster Černoplášť
Příspěvky: 2943
Registrován: 3. 2. 2019, 19:36

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Halaster Černoplášť »

Saago,

v okamžiku, kdy zaboříš svou čepel nehybnému sládovi do krku, kouzlo přestane působit a on se pokusí svým dlouhým pařátem chytit tě za ruku.

Nestihne to.

Rakev se začne plnit jeho krví.

Na jednu rychlou ránu byl zcela ve tvé moci a proto jsi mu mohla způsobit rovnou SMRT. Je to v pořádku.

Co uděláte dál?
Postup Kobkami: Obrázek
Uživatelský avatar
Hadešadah
Příspěvky: 463
Registrován: 20. 2. 2019, 18:25

Re: [HRA] 6. patro - Ztracená úroveň

Příspěvek od Hadešadah »

Rychle očichám stále se cukající tělo sláda od hlavy až k patě, jeho skutečný pach mě ani nazajímá, ale kroužek v nose mi naznačí, v které části těla je nejvíc magie.

Vytáhnu kotlík a začnu do něj chytat krev, mezitím vydloubnu oči a vykutám mozek. Rozříznu břicho. Jé jikry, odříznutý chuchvalec jiker nenápadně schovám do truhly, abych mohla ostatní později překvapit kaviárem na hostině.

Jinak žádný významný zdroj magie necítím, tak prostě nahážu do kotlíku tolik vnitřností, kolik se jich tam vleze.

Destilace: Sadah:2D6+2 → 5(1 +2 + 2)
jen 1 MAG


Během destilace jsem se ale zakecala s ostatníma a nějak se mi to celé seškvařilo a připálilo. Obouchám připálené kusy z kotlíku palcátem. "No, asi už víte, proč ráda jím všechno syrové."
Odpovědět

Zpět na „[SvětDračáku] {PbP} Kobky Šíleného mága“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů